dé schoen om pak te gaan halenquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:31 schreef refused. het volgende:
Avenue... daar hebben ze nu die ultra-frisse halfcabs liggen
[ afbeelding ]
die lights wil ik ook halenquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:50 schreef vejay het volgende:
Ja, patta pop-up store las ik net ook, helaas ben ik dan net een paar dagen te vroeg.. Bedankt voor de aanraders, ik ga zeker op de loek-auwt zijn.
Oh en deze..
[ afbeelding ]
Ziekelijk.
Uhm, ik wil ze op overkillshop halen, misschien dat ze daar je maat hebben?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:42 schreef fyah het volgende:
[..]
ik voel ze ook welMaar op ebay zijn ze niet te bespeuren
Ze hebben 'm alleen in 47... Ietsje erover voor m'n 45'squote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Uhm, ik wil ze op overkillshop halen, misschien dat ze daar je maat hebben?
Nohhhh dat gaat hard.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:52 schreef fyah het volgende:
[..]
Ze hebben 'm alleen in 47... Ietsje erover voor m'n 45's
Hun ATC2's hotlava zijn ook al allemaal weg.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nohhhh dat gaat hard.
Eergister ofzo hadden ze zowat nog alle maten
fish n chips viel me al meerdere keren hard tegen, maar dat kan aan mij liggen natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:38 schreef refused. het volgende:
Fish n chips en er was nog een andere waar ik de naam even kwijt ben.
dat is gewoon retailprijs, dat is niet dom of wil je zo graag 150+ betalen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:54 schreef fyah het volgende:
[..]
Hun ATC2's hotlava zijn ook al allemaal weg.
ze waren wel dom er maar 109 voor te vragen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |