zucht...........quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:54 schreef fyah het volgende:
ze waren wel dom er maar 109 voor te vragen..
ik wil niksquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:18 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat is gewoon retailprijs, dat is niet dom of wil je zo graag 150+ betalen?
tuurlijk kunnen ze meer voor vragen. Als ze 30~40 euro meer vragen omdat het een gewild model is, zou je ze dan nog halen? Wees blij dat je nog voor retail prijs een paar sneakers kan halen, vergeleken met die gekke amerikanen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:37 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wil niks
ze kunnen er gewoon meer voor krijgen, het is nou niet bepaald zomaar een stock-schoen, all i'm saying
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
tuurlijk kunnen ze meer voor vragen. Als ze 30~40 euro meer vragen omdat het een gewild model is, zou je ze dan nog halen? Wees blij dat je nog voor retail prijs een paar sneakers kon halen, vergeleken met die gekke amerikanen.
I just got the symphony goin'quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:27 schreef Thefalloftroy het volgende:
ik heb nike sb (paars geel) guns n roses. de toebox is verziekt! zijn er manieren om die goed te krijgen?
Tja ik kan me er echt niet in vinden dat mensen dit mooi vinden, gratis bomberjack erbij gok ik?quote:
En thunderdome kaartje.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:24 schreef irencus het volgende:
[..]
Tja ik kan me er echt niet in vinden dat mensen dit mooi vinden, gratis bomberjack erbij gok ik?
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:54 schreef jakkop het volgende:
(Hier zitten ook wel pet-dragers neem ik aan)
Weet iemand waar in Nederland ik de volgende pet kan vinden?
http://www.skateparkoftam(...)olors/3283_20640.jpg
Bij Freshcotton istie weg.
ik wilde al een belletje doen naar Utrecht inderdaad, maar ik dacht, misschien weet FOK! het ook welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:11 schreef thaWarhead het volgende:
Mooie prijs.
@Jakkop: Probeer de Vans Stores in Utrecht en Amsterdam eens, of de betere onafhankelijke skateshop.
Die colorways zijn echt dope!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |