Herkenbaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar zou je het ook zeggen?
Ach, er zit ook meer achter dan dat ene zinnetje natuurlijk.... die hele kutscriptie is een loodzware steen in mn maag, waar ik soms letterlijk misselijk van word. Puur stress. Dan helpt het niet als mensen gaan vragen wanneer ie nou af is, en of je ook nog wel eraan denkt om alvast een netwerkje op te bouwen voor solliciteren, en of je ook niet meer moet gaan werken omdat je straks natuurlijk ook geen lening meer krijgt...... enzovoorts etcetera.......
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou er wel wat van zeggen, vriendelijk doch duidelijk: dit is mijn scriptie, als ik het verpruts draag ik daar zelf de verantwoordelijkheid voor.
zoiets?
Vooral dat laatstequote:Op maandag 19 mei 2008 15:50 schreef Soempie het volgende:
![]()
Zoiets heb ik vanmorgen tegen m'n zus gezegd. Mijn studie, mijn verantwoordelijkheid, mijn studieschuld.![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Zoiets heb ik vanmorgen tegen m'n zus gezegd. Mijn studie, mijn verantwoordelijkheid, mijn studieschuld.![]()
Ja natuurlijk. Dat is ouder eigenquote:
Afhankelijk van je omrekenkoers, ongeveer 19 Euro en wat wisselcentjesquote:Op maandag 19 mei 2008 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hoeveel is 30 dollar tegenwoordig waard in euro's?
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:22 schreef B.ertha het volgende: Ik snap dat ze werken, ik word er kotsmisselijk van
Dat zou niet best zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Of je hebt weer/nog Pfeiffer.
Wie/wat/waar is Hans Spekman?
Even naar de dokterquote:Op maandag 19 mei 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijnMoet eerlijk zeggen dat ik er wel bang voor ben, mijn rechterklier in mijn keel is ook weer behoorlijk opgezet. Dat was toen ook, daaraan merkte ik ook steeds hoe het ging.
Oeh, groots dorpsevenement met een grabbelton en koekhappenquote:Hans Spekman is ex-wethouder van Utrecht en nu tweede kamerlid voor de PvdA, hij komt hier in de raadszaal in wijk. Ik denk een van de grootste belevenissen van het jaar
Ik weet niet of het echt veel zin heeft. Het enige wat je dan ziet is of je hoge pfeifferwaarden in je bloed hebt. Dat heb ik sowieso omdat ik het onlangs gehad heb. Dus of ze echt aan kunnen tonen of ik het heb weet ik niet. Wel kan ik voor de gein een antibiotica kuur nemen, als je last hebt van pfeiffer krijg je meteen uitslag over je hele lichaamquote:
Zoiets jaquote:Oeh, groots dorpsevenement met een grabbelton en koekhappen
Pfeiffer vecht je immuunsysteem aan. Als je pfeiffer hebt mag je daarom absoluut geen antibiotica, want met een verlaagde weerstand kun je dat niet aan en krijg je dus uitslagquote:Op maandag 19 mei 2008 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
Uitslag van Pfeifer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |