Goed plan, ik heb nog wel wat distels, paardenbloemen en ander onkruid in de tuin, bosje van maken?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef PeterNB het volgende:
Zullen we namens HEEL FOK! een bloemetje sturen aan Deborah op 22 mei
voor haar onbaatzuchtige inzet, haar geweldige ideeen en het brengen
van reality-tv tot grotere hoogte ??
En, bevalt het? Nog belangrijker.....lopen er ook leuke gays rond waar je je addiction mee kunt delen?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:31 schreef PeterNB het volgende:
Vorige week donderdag. Ik volg het interne 'slow-de-addict' programma.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef PeterNB het volgende:
Zullen we namens HEEL FOK! een bloemetje sturen aan Deborah op 22 mei
voor haar onbaatzuchtige inzet, haar geweldige ideeen en het brengen
van reality-tv tot grotere hoogte ??
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik geef het je te doen, een relatie van meer dan een jaar in stand houden.......ik vind een weekend al verdomd lang duren.....
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef Varen het volgende:
Gezellig op het Fok, dat zal ik straks ook erg missen!
Iedereen zijn eigen favorietje en toch samen op een Forum
Hij is er wel mee bezig hé? Toch raar voor iemand die zo vaak zegt dat geld hem niets uitmaakt.....quote:Op zondag 18 mei 2008 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint inmiddels met in zichzelf te mompelen.
"Als ik maar win".
Sorry, beetje Huubhumorquote:Op zondag 18 mei 2008 17:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kan het wat minder? Vind die ongeoorloofd grof.
Ik doe alleen mee als het een graftak is.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:35 schreef Kaat38 het volgende:
Goed plan, ik heb nog wel wat distels, paardenbloemen en ander onkruid in de tuin, bosje van maken?
Dat Hitlerpak aantrekken was Huubs eigen idee.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kan het wat minder? Vind die ongeoorloofd grof.
oke ik voeg dan wel 2 bossen brandnetels toequote:Op zondag 18 mei 2008 17:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Goed plan, ik heb nog wel wat distels, paardenbloemen en ander onkruid in de tuin, bosje van maken?
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als het een graftak is.
Als ik zolang tussen dat tuig zou moeten zitten zou ik ook geld willen zien, zo simpel is het.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is er wel mee bezig hé? Toch raar voor iemand die zo vaak zegt dat geld hem niets uitmaakt.....
rouwkrans van berenklauwen kan ook heel mooi zijn hoor!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als het een graftak is.
Nope, zit hier met shag-rokende huisvrouwen van VOL en NowLivequote:Op zondag 18 mei 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
En, bevalt het? Nog belangrijker.....lopen er ook leuke gays rond waar je je addiction mee kunt delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |