quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zit aan tafel met al zijn vrienden.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het toch een zielig mannetje, hij wint donderdag niet.
Looooooooooooser.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:25 schreef Ziet het volgende:
jaap ligt in het zwembad
Ga ik aan het eind van dit kutprogramma toch nog van haar houden, je kunt toch niet anders?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:26 schreef Desii het volgende:
Huub moet zuinig zijn, want Claire komt morgen langs
Hij heeft ff overlegd met het gouden ezeltje, mevr. Flens, en dit gesprekje was gratis
Lief wijffie toch, die Deborah
Als hij zelf iets had moeten bedenken dan was hij niet verder gekomen dan een Hitlerpak aantrekken en genocide op de spareribs te plegenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij kan ook werkelijks niets zelf verzinnen, altijd maar weer teren op de ideeën van Jaap.
Telefoontjes naar oud bewoners zijn altijd gratis geweest. Dat komt nu goed uit.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:26 schreef Desii het volgende:
Huub moet zuinig zijn, want Claire komt morgen langs
Hij heeft ff overlegd met het gouden ezeltje, mevr. Flens, en dit gesprekje was gratis
Lief wijffie toch, die Deborah
Telefoonabonnement liep af en was nog veel tegoed over dus heb laatste weekje maar even streams gekocht voor het eerstquote:Op zondag 18 mei 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt Amanda wrs nog nooit zien koken.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:30 schreef Py het volgende:
[..]
Als hij zelf iets had moeten bedenken dan was hij niet verder gekomen dan een Hitlerpak aantrekken en genocide op de spareribs te plegen
Sneu dattie met dat ontharingsgeval ook tot 100 procent is gegaan, die snor kan hij wel vergeten nuquote:Op zondag 18 mei 2008 17:30 schreef Py het volgende:
[..]
Als hij zelf iets had moeten bedenken dan was hij niet verder gekomen dan een Hitlerpak aantrekken en genocide op de spareribs te plegen
Goede informatiequote:Op zondag 18 mei 2008 17:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Telefoontjes naar oud bewoners zijn altijd gratis geweest. Dat komt nu goed uit.
Wat is dat? Iets voor ons? Gaat het een beetje? Zijn er ook Huub fans?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vorige week donderdag. Ik volg het interne 'slow-de-addict' programma.
toch jammer,er bestaat tegenwoordig zulke goede medicatie voor....vraag maar aan brianquote:Op zondag 18 mei 2008 17:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Rustig maar, nog 4 dagen. Komt het met vlagen, die aanvallen ?![]()
Kan het wat minder? Vind die ongeoorloofd grof.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:30 schreef Py het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef Varen het volgende:
Gezellig op het Fok, dat zal ik straks ook erg missen!
Iedereen zijn eigen favorietje en toch samen op een Forum
Nah, ik geef het je te doen, een relatie van meer dan een jaar in stand houden.......ik vind een weekend al verdomd lang duren.....quote:Op zondag 18 mei 2008 17:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
eigenlijk wel ziellig voor huub die 2 gaan op hun dooie gemak naar de finale zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |