Je ziet het he... Huub in zijn eentje met een bord aan tafel, en Brian en Amandaquote:Op zondag 18 mei 2008 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
MENSEN, ALLEMAAL FF OPLETTEN OF HUUB KONTAKTPUNTEN BETAALT ZOMETEEN.
maar is dat mode je bh zien en je tieten erhalf uit of is dat amanda dr styl?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:10 schreef Kinga het volgende:
Correctie, het is een jurk, en het bovenste knoopje blijft natuurlijk open he, beha is gewoon te zien....
zucht
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:22 schreef Peter6000 het volgende:
Die smeerlap heeft volgens mij geen kontaktpunten betaald net, bij dat gesprek.
Hoezo voortrekkerij van die KUTFEBO.![]()
![]()
![]()
![]()
Het was toch kutkabouterquote:Op zondag 18 mei 2008 17:22 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Rustig maar, nog 4 dagen. Komt het met vlagen, die aanvallen ?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zit aan tafel met al zijn vrienden.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het toch een zielig mannetje, hij wint donderdag niet.
Looooooooooooser.
Na-aper Huub nu ook aan de spareribsquote:Op zondag 18 mei 2008 17:22 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Looooooooooooser.
oneerlijkquote:Op zondag 18 mei 2008 17:26 schreef Desii het volgende:
Huub moet zuinig zijn, want Claire komt morgen langs
Hij heeft ff overlegd met het gouden ezeltje, mevr. Flens, en dit gesprekje was gratis
Lief wijffie toch, die Deborah
Ik stel een aktie voor, kunnen we met zn allen een boxbal met het portret van de kutkabouter erop regelen?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Rustig maar, nog 4 dagen. Komt het met vlagen, die aanvallen![]()
ooooooooooo das wel weer heel lief .wat klinken die 2 leuk he en claire is bij het app geweest.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef Varen het volgende:
Huub nodigt Claire uit voor morgenavond
[ afbeelding ]
Hij heeft geen CP's betaald voor het gesprek met Claire, maar ik heb begrepen, dat hij haar elke dag 5 minuten mag bellen
Wanneer ben je opgenomenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je ziet het he... Huub in zijn eentje met een bord aan tafel, en Brian en Amanda
gezellig met toastjes aan het water !
Jij hebt Amanda wrs nog nooit zien koken.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef L0t.. het volgende:
Amanda smeert iets van paturain op een broodje, helft valt eraf, ze smeert het er zo weer op en geeft het aan Brian, lekker
Die had Japio toch in de prullenbak gekieperd?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:25 schreef schatje het volgende:
Volgens mij eet Huub die Mexiaanse ribburgers van de AH.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Looooooooooooser.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:25 schreef Ziet het volgende:
jaap ligt in het zwembad
Ga ik aan het eind van dit kutprogramma toch nog van haar houden, je kunt toch niet anders?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:26 schreef Desii het volgende:
Hij heeft ff overlegd met het gouden ezeltje, mevr. Flens, en dit gesprekje was gratis
Als hij zelf iets had moeten bedenken dan was hij niet verder gekomen dan een Hitlerpak aantrekken en genocide op de spareribs te plegenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij kan ook werkelijks niets zelf verzinnen, altijd maar weer teren op de ideeën van Jaap.
Telefoontjes naar oud bewoners zijn altijd gratis geweest. Dat komt nu goed uit.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:26 schreef Desii het volgende:
Telefoonabonnement liep af en was nog veel tegoed over dus heb laatste weekje maar even streams gekocht voor het eerstquote:Op zondag 18 mei 2008 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt Amanda wrs nog nooit zien koken.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:30 schreef Py het volgende:
[..]
Als hij zelf iets had moeten bedenken dan was hij niet verder gekomen dan een Hitlerpak aantrekken en genocide op de spareribs te plegen
Sneu dattie met dat ontharingsgeval ook tot 100 procent is gegaan, die snor kan hij wel vergeten nuquote:Op zondag 18 mei 2008 17:30 schreef Py het volgende:
[..]
Als hij zelf iets had moeten bedenken dan was hij niet verder gekomen dan een Hitlerpak aantrekken en genocide op de spareribs te plegen
Goede informatiequote:Op zondag 18 mei 2008 17:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Telefoontjes naar oud bewoners zijn altijd gratis geweest. Dat komt nu goed uit.
Wat is dat? Iets voor ons? Gaat het een beetje? Zijn er ook Huub fans?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vorige week donderdag. Ik volg het interne 'slow-de-addict' programma.
toch jammer,er bestaat tegenwoordig zulke goede medicatie voor....vraag maar aan brianquote:Op zondag 18 mei 2008 17:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Rustig maar, nog 4 dagen. Komt het met vlagen, die aanvallen ?![]()
Kan het wat minder? Vind die ongeoorloofd grof.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:30 schreef Py het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef Varen het volgende:
Gezellig op het Fok, dat zal ik straks ook erg missen!
Iedereen zijn eigen favorietje en toch samen op een Forum
Nah, ik geef het je te doen, een relatie van meer dan een jaar in stand houden.......ik vind een weekend al verdomd lang duren.....quote:Op zondag 18 mei 2008 17:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
eigenlijk wel ziellig voor huub die 2 gaan op hun dooie gemak naar de finale zo
Goed plan, ik heb nog wel wat distels, paardenbloemen en ander onkruid in de tuin, bosje van maken?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef PeterNB het volgende:
Zullen we namens HEEL FOK! een bloemetje sturen aan Deborah op 22 mei
voor haar onbaatzuchtige inzet, haar geweldige ideeen en het brengen
van reality-tv tot grotere hoogte ??
En, bevalt het? Nog belangrijker.....lopen er ook leuke gays rond waar je je addiction mee kunt delen?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:31 schreef PeterNB het volgende:
Vorige week donderdag. Ik volg het interne 'slow-de-addict' programma.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef PeterNB het volgende:
Zullen we namens HEEL FOK! een bloemetje sturen aan Deborah op 22 mei
voor haar onbaatzuchtige inzet, haar geweldige ideeen en het brengen
van reality-tv tot grotere hoogte ??
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik geef het je te doen, een relatie van meer dan een jaar in stand houden.......ik vind een weekend al verdomd lang duren.....
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:32 schreef Varen het volgende:
Gezellig op het Fok, dat zal ik straks ook erg missen!
Iedereen zijn eigen favorietje en toch samen op een Forum
Hij is er wel mee bezig hé? Toch raar voor iemand die zo vaak zegt dat geld hem niets uitmaakt.....quote:Op zondag 18 mei 2008 17:36 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint inmiddels met in zichzelf te mompelen.
"Als ik maar win".
Sorry, beetje Huubhumorquote:Op zondag 18 mei 2008 17:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kan het wat minder? Vind die ongeoorloofd grof.
Ik doe alleen mee als het een graftak is.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:35 schreef Kaat38 het volgende:
Goed plan, ik heb nog wel wat distels, paardenbloemen en ander onkruid in de tuin, bosje van maken?
Dat Hitlerpak aantrekken was Huubs eigen idee.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kan het wat minder? Vind die ongeoorloofd grof.
oke ik voeg dan wel 2 bossen brandnetels toequote:Op zondag 18 mei 2008 17:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Goed plan, ik heb nog wel wat distels, paardenbloemen en ander onkruid in de tuin, bosje van maken?
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als het een graftak is.
Als ik zolang tussen dat tuig zou moeten zitten zou ik ook geld willen zien, zo simpel is het.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is er wel mee bezig hé? Toch raar voor iemand die zo vaak zegt dat geld hem niets uitmaakt.....
rouwkrans van berenklauwen kan ook heel mooi zijn hoor!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als het een graftak is.
Nope, zit hier met shag-rokende huisvrouwen van VOL en NowLivequote:Op zondag 18 mei 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
En, bevalt het? Nog belangrijker.....lopen er ook leuke gays rond waar je je addiction mee kunt delen?
Rob Muntz deed dat ook een keer in Oostenrijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat Hitlerpak aantrekken was Huubs eigen idee.
Met dellie of bwian is dat inderdaad een hele prestatie.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, ik geef het je te doen, een relatie van meer dan een jaar in stand houden.......ik vind een weekend al verdomd lang duren.....
Daar win je een miljoen mee....quote:Op zondag 18 mei 2008 17:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Huub ga voor de verandering maar weer eens pianospelen, maak je mooie TV mee en scoor je extra punten
We komen er wel, het scheelt mij de groenbak vullen en Flens is ook weer blijquote:Op zondag 18 mei 2008 17:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oke ik voeg dan wel 2 bossen brandnetels toe
Die zat nadien ook alleen aan tafel spareribs te eten....quote:Op zondag 18 mei 2008 17:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Rob Muntz deed dat ook een keer in Oostenrijk.
Je moet wel maken dat je voor vrijdag weg bent, want er wordt een invasie van Brian en Amanda fans voorspeld. Ik heb nog voorgesteld die mensen in een aparte groep op te nemen met een aangepast niveau, maar er was geen geld voor.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nope, zit hier met shag-rokende huisvrouwen van VOL en NowLive
Gisteren liet hij even heel subtiel weten dat hij weet dat het een vraag stellen is. Tegen Amanda: Stél me een vraag (x20)quote:
Wederom een gejat idee van Huub dus.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Rob Muntz deed dat ook een keer in Oostenrijk.
***mompelt,bovennatuurlijke inspanning***quote:Op zondag 18 mei 2008 17:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met dellie of bwian is dat inderdaad een hele prestatie.
* geeft een vette knipoog naar der niet serieuze broertje ... en geniet met volle teugen van 't gepingelquote:Op zondag 18 mei 2008 17:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Is even stil om zus Desii van pianospel te laten genieten.....
En terecht!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
iemand plaatste ook een hitler tekst van Huub bij de reacties op het stuk van de telegraaf en die reactie is door mij toedoen verwijderd whahahahahahahahaa ik steek mezelf ff wat veren in me kont
Vandaar dat ik zo'n hekel aan het mannetje heb gekregen. Ik herken mezelf in hemquote:Op zondag 18 mei 2008 17:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nee.... dat is jouw zieke humor over Huub
Alsof ze nog de moeite zullen doen om het uit te zendenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Huub ga voor de verandering maar weer eens pianospelen, maak je mooie TV mee en scoor je extra punten
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:42 schreef L0t.. het volgende:
Brian: we hebben toch allemaal mensen uitgenodigd voor de finale? Volgens mij is dat niet zo slim want ik zie ze niet in de tribune allemaal lopen sms'en.
Amanda: Ja, maar dat kunnen ze van te voren toch ook doen.
Brian: Ja maar als ze buiten waren konden ze dat tijdens de finale ook nog doen.
Bummerquote:Op zondag 18 mei 2008 17:39 schreef PeterNB het volgende:
Nope, zit hier met shag-rokende huisvrouwen van VOL en NowLive
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:43 schreef Py het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo'n hekel aan het mannetje heb gekregen. Ik herken mezelf in hem
Die hoeven niet zo heel erg af te kicken. Als Brian de pot wint komt er eenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet wel maken dat je voor vrijdag weg bent, want er wordt een invasie van Brian en Amanda fans voorspeld. Ik heb nog voorgesteld die mensen in een aparte groep op te nemen met een aangepast niveau, maar er was geen geld voor.
Disana, projectleider
Daar zit wat in, maar ontwennen moeten ze evengoed. Er is een speciaal schrijfclubje in de maak waarin ze brieven kunnen schrijven naar Amanda en Brian; die gaan naar hetzelfde adres als brieven voor god, de kerstman en sinterklaas.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die hoeven niet zo heel erg af te kicken. Als Brian de pot wint komt er een
fan-huis in Almere heb ik gehoord waar de fans iedere dag koffie met B&A kunnen drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |