En dat is nou precies de reden dat die hond zo'n lieve meid als Mieke kan mislopenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:51 schreef eer-ik het volgende:
Die hond neemt in ieder geval zijn telefoon weer niet op
Ik heb best goede troostschoudersquote:Op zondag 18 mei 2008 17:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat is nou precies de reden dat die hond zo'n lieve meid als Mieke kan mislopen![]()
En wie kan haar weer gaan uitleggen dat hij laks is en het niet aan haar ligt???
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja stip. Das een ziekte. En daaraan is hij overleden
Hehe, maar ja. Dan moet ik nog weten of jij wel de geschikte persoon bent. Daar valt ook achter te komen natuurlijkquote:
Vraag maar aan Muck en MPG...quote:Op zondag 18 mei 2008 17:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar ja. Dan moet ik nog weten of jij wel de geschikte persoon bent. Daar valt ook achter te komen natuurlijk
Ik moet het zelf ondervinden inderdaad. Meeten komt wel een keer als ik in de buurt ben.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vraag maar aan Muck en MPG...
En we moeten nog eens meeten!
Stel eens een datum voor dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vraag maar aan Muck en MPG...
En we moeten nog eens meeten!
Dat gaat bij mij sowieso niet lukkenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al vaker gebeurd ondertussen... ik had 31 mei nog gereserveerd staan
Of hier: http://www.datumprikker.nlquote:Op zondag 18 mei 2008 17:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij sowieso niet lukken
Misschien een idee om het eens via hier te regelen: http://www.meeting-manager.nl/
Het kan nog simpeler. Als iedereen de weekenddagen dat hij of zij wel kan naar mij PM't, laten we zeggen tot eind juni, dan kijk ik wanneer de meeste mensen kunnen. En laten we dan eerst een datum vaststellen, waar de meet plaatsvindt besluiten we dan wel weerquote:Op zondag 18 mei 2008 17:45 schreef OA het volgende:
[..]
Of hier: http://www.datumprikker.nl
Die meet moet nu maar eens georganiseerd worden...
Je hebt PM dusquote:Op zondag 18 mei 2008 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan nog simpeler. Als iedereen de weekenddagen dat hij of zij wel kan naar mij PM't, laten we zeggen tot eind juni, dan kijk ik wanneer de meeste mensen kunnen. En laten we dan eerst een datum vaststellen, waar de meet plaatsvindt besluiten we dan wel weer.
Tuurlijk is Mart datquote:Op zondag 18 mei 2008 17:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar ja. Dan moet ik nog weten of jij wel de geschikte persoon bent. Daar valt ook achter te komen natuurlijk
okeequote:Op zondag 18 mei 2008 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan nog simpeler. Als iedereen de weekenddagen dat hij of zij wel kan naar mij PM't, laten we zeggen tot eind juni, dan kijk ik wanneer de meeste mensen kunnen. En laten we dan eerst een datum vaststellen, waar de meet plaatsvindt besluiten we dan wel weer.
jawel, maar ik zag te laat dat ie hier ook isquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:13 schreef JortK het volgende:
[..]
jingjangshingsjawspamspamwerkwerkksckoffiesan
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:53 schreef JortK het volgende:
Net gescheten, dat geeft wel een lekker leeg gevoel
Ik wil het niet eens zienquote:
gewoon de hals er af slaanquote:
Werkt immer.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zwaard, dan maar op de botte manier![]()
pak een schroevendraaierquote:Op zondag 18 mei 2008 19:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zwaard, dan maar op de botte manier![]()
Jawel.quote:
Dat is dus wat anders als nooitquote:Op zondag 18 mei 2008 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel.
Ik kan zo goed als nooit in het weekend
Ja, maar ik weet niet welk weekend ik wel kanquote:
inderdaad, ga eens ergens anders spelen met die wijvenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
jortk -> #128
Ik denk niet dat Jort er problemen mee zou hebben om elders met die meiden te moeten spelenquote:Op zondag 18 mei 2008 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad, ga eens ergens anders spelen met die wijven
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jort er problemen mee zou hebben om elders met die meiden te moeten spelen![]()
eens.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:49 schreef Houniet het volgende:
WAT EEN KUT ZOOI KUT SEIZOEN KUT BIER KUT FILE ENZO
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:49 schreef Houniet het volgende:
WAT EEN KUT ZOOI KUT SEIZOEN KUT BIER KUT FILE ENZO
Muck, doe eens niet zo hypcriet, jij bent zelf degene die een blote kut post de pagina hiervoor!quote:Op zondag 18 mei 2008 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad, ga eens ergens anders spelen met die wijven
True that. Daar keek ik net ook van op Muckquote:Op zondag 18 mei 2008 19:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Muck, doe eens niet zo hypcriet, jij bent zelf degene die een blote kut post de pagina hiervoor!
Bakkes, ouwequote:
Wiki desondanks toch bijgewerkt. Volgende keer je kloontjes beter in de kast houdenquote:
Op MSNquote:
Ja nu welquote:
Ja, eerst schreeuwen dat je erik nodig hebt, is 'ie er, vraag je niksquote:Op zondag 18 mei 2008 20:20 schreef eer-ik het volgende:
Maar zeg het eens houniet.
Is je batterij leeg btw?
Spamuckquote:Op zondag 18 mei 2008 20:11 schreef MPG het volgende:
#329 Papierversnipperaar 29627
#335 Muck 29361
#336 OA 29361
#347 MPG 28738
#356 DaMart 28312
Precies.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, eerst schreeuwen dat je erik nodig hebt, is 'ie er, vraag je niks
Serieus? Zeer aardig van je dan!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:31 schreef OA het volgende:
Oh, Frits, eigenlijk verdiende je de poedel, maar ik ben coulant geweest... voor jou dan!
spOAmquote:
Dat dusquote:Op zondag 18 mei 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Precies.
Zit je beetje met je hoofd in de wolken houniet?
quote:
Klap op je koker kan je krijgen Jozef.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:31 schreef JortK het volgende:
Houniet moet je niet huilen?
Ik doe mee.quote:
adoquote:Op zondag 18 mei 2008 20:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Voorlopig zit mijn stad weer in de eredivisie dus mij maak je niet gek
Ik vond ze serieus allemaal van een laag niveau. Ook die van Mart.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Serieus? Zeer aardig van je dan!Ik vond 'm niet eens zo slecht
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |