Hou je dan je sokken aan in bed?quote:Op zondag 18 mei 2008 12:22 schreef Rosbief het volgende:
Ik laat alles zien, behalve mijn schimmelnagels.
Daar gaat het toch ook over?quote:Op zondag 18 mei 2008 12:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Weet niet, dat zijn zorgen voor als ik een rullaatsie heb.
Ik dacht altijd dat je een vrouw was.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:19 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik zeg het gewoon als ik moet poepen.
dat dus.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:57 schreef katerwater het volgende:
Geef toe: wie wil zijn vriendin een tampon zien uittrekken![]()
Je moet het niet verbieden bij elkaar in de badkamer te zitten, maar op sommige dingen zit ik echt niet te wachten.
geen probleem mee gehad. eerder interesse in alles... eehmquote:Op zondag 18 mei 2008 12:57 schreef katerwater het volgende:
Je moet het niet verbieden bij elkaar in de badkamer te zitten, maar op sommige dingen zit ik echt niet te wachten.
quote:Op zondag 18 mei 2008 14:55 schreef katerwater het volgende:
Mijn vader kent een oude man, en die weet niet dat hij aan de nierdialyse zit (en dus geen nieren meer heeft!). Zijn vrouw weigert dat te vertellen, voor zijn eigen bestwil. Die man is niet dom, maar heeft nooit gestudeerd: hij zou, volgens haar, te geshockeerd zijn.
Daad van liefde of moet hij het weten?
Die man weet zelf niet dat hij geen nieren meer heeft? En hij vraagt zich niet af waarom hij meerdere malen per week urenlang moet spoelen?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:55 schreef katerwater het volgende:
Mijn vader kent een oude man, en die weet niet dat hij aan de nierdialyse zit (en dus geen nieren meer heeft!). Zijn vrouw weigert dat te vertellen, voor zijn eigen bestwil. Die man is niet dom, maar heeft nooit gestudeerd: hij zou, volgens haar, te geshockeerd zijn.
Wilde dat net type, of word die daarvoor onder narcose gebrachtquote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Je hebt wel enig idee wat een nierdialyse is?
quote:Op zondag 18 mei 2008 14:55 schreef katerwater het volgende:
Idd ja, die man weet van niets. Naar het ziekenhuis gaat ie voor controle, en hij gelooft dat. Het is een simpele boer.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die man weet zelf niet dat hij geen nieren meer heeft? En hij vraagt zich niet af waarom hij meerdere malen per week urenlang moet spoelen?
Wat bedoel je in godesnaam?
Hoezoquote:Op zondag 18 mei 2008 17:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Je hebt wel enig idee wat een nierdialyse is?
Dan lig je of enkele uren aan een machine of elke dag enkele malen met een zak te spoelen. Bestaat niet dat je dat niet weet en het lijkt me ook niet mogen dat een behandelaar zijn vrouw wel en hemzelf niet verteld over de aandoening en therapie.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:13 schreef katerwater het volgende:
[..]
Idd ja, die man weet van niets. Naar het ziekenhuis gaat ie voor controle, en hij gelooft dat. Het is een simpele boer.
[..]
Hoezo
dat gaat bij mij dus niet gebeuren.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:44 schreef MLI het volgende:
Nou, in principe verberg ik dat soort dingen niet. OK, de eerste paar maanden wel maar op een gegeven moment ken je elkaar toch?
Hehehe, zit je op de WC terwijl je vriendje in de douchecabine staat en dan zo kijken:
Wij knijpen elkaars puisten uit.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:21 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat gaat bij mij dus niet gebeuren.
En dat heeft niets te maken met elkaar kennen ofzo hoor, ik vind het gewoon niet fijn.
Ik hoef het ook niet te zien als ie puisten uit staat te knijpen of in zijn neus pulkt.
quote:
Ik epileer zijn schaarse zwarte rughaartjesquote:Op maandag 19 mei 2008 11:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
En ik verwijder zijn neushaar.Maareuhh, hoe zit dat nou eigenlijk bij TS?
dat zou ik dan nog wel willen doen...quote:Op maandag 19 mei 2008 11:43 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik epileer zijn schaarse zwarte rughaartjesVerder wil ik idd ook wel antwoord op die vraag.
Ik kon je aanvankelijk prima volgen, maar hoezo zijn jullie samen 1?quote:
2 zielen die samen 1 vormenquote:Op maandag 19 mei 2008 12:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik kon je aanvankelijk prima volgen, maar hoezo zijn jullie samen 1?
Gruwelquote:Op maandag 19 mei 2008 12:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
2 zielen die samen 1 vormen
dat je samensmelt doordat je van elkaar houdt (sop sop![]()
), elkaar aanvult en alles met elkaar deelt
Je houdt toch wel iets voor jezelf hoop ik?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze mag alles van me zien behalve mijn pincode en pr0nverzameling.
Je haalt je schwanz er toch ook weer uit?quote:Op zondag 18 mei 2008 12:57 schreef katerwater het volgende:
Echte liefdequote:
ik scheer gewoon mn benen waar hij bijstaat hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 12:12 schreef Stabdogg het volgende:
Ik vraag me af hoe het bij jullie zit op het gebied van 'blootgeven' en 'laten zien'.
Ik heb het dan over bepaalde dingen niet bespreken of laten zien zoals naar het toilet gaan, benen scheren voor vrouwen, over bepaalde dingen praten, etc.
Met andere woorden, zijn jullie beste vrienden waar alles besproken en gezien wordt met daar bij sex?
Of houden jullie het wat meer 'mysterieus' door niet alles te laten zien?
En als je meer van het eerste bent, blijft de relatie dan nog gewoon interssant en sexueel actief, of wordt je op een gegeven moment teveel 'vrienden' ?
Echt, dit is onzin. Dat kan echt niet, echt onmogelijk.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:13 schreef katerwater het volgende:
[..]
Idd ja, die man weet van niets. Naar het ziekenhuis gaat ie voor controle, en hij gelooft dat. Het is een simpele boer.
Hooguit dat zij het niet verteld heeft en hij net doet of hij niks doorheeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Echt, dit is onzin. Dat kan echt niet, echt onmogelijk.
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
Simpele boerin dus, in plaats van simpele boer.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hooguit dat zij het niet verteld heeft en hij net doet of hij niks doorheeft.
Dat laatste ben ik geheel met je eens. Je moet niet een stel worden die 24 uur per dag aan elkaar gekleefd zitten en geen seconde zonder elkaar kunnen, want dan is het snel voorbij.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:22 schreef the_witch het volgende:
In mijn ogen is het toch de bedoeling dat je alles delen met elkaar.Ik dacht altijd dat een open en eerlijke relatie het best is.
Het is ook heel belangrijk om je eigen leven te hebben NAAST je relatie.
Idemdito. Ik weet zijn picode, hij de mijne. We gebruiken elkaars foon, soms zelfs elkaars bankrekening. Tis bij ons ook niet nodig dat als de 1 bv even het pasje van de ander moet hebben dat er gevraagd wordt. Ik doe dat altijd wel, maar het hoeft niet. En bij mij al helemaal niet. Als er wat af is zie ik het wel.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:26 schreef karr-1 het volgende:
Mijn vriend en ik delen ook vrijwel alles. Ik weet zijn pincode, gebruik soms zijn telefoon of neem die aan als hij overgaat, we douchen samen en ik heb ook wel eens gezien of gehoord dat hij op de pleet zat en andersom vast ook wel. Verder loop ik rustig naakt door het huis of lig ik naakt in bed als dat zo uitkomt.
Waarom zou je dingen moeten verbergen als je elkaar al zo lang kent?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Idemdito. Ik weet zijn picode, hij de mijne. We gebruiken elkaars foon, soms zelfs elkaars bankrekening. Tis bij ons ook niet nodig dat als de 1 bv even het pasje van de ander moet hebben dat er gevraagd wordt. Ik doe dat altijd wel, maar het hoeft niet. En bij mij al helemaal niet. Als er wat af is zie ik het wel.
Ik lig altijd naakt in bed, en als ik uit bed kom wandel ik gelijk naakt door naar de douche.
Geen geheimpjes dus
och, gaat toch al 3 jaar prima hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:00 schreef SHE het volgende:
Scheren,schijten waar mijn vent bij is?
Ik denk dat dat echt DE reden is waarom mensen uiteindelijk uit elkaar gaan. Ik wil graag de date-periode zo lang mogelijk rekken.
Als je elkaar nog aan het verleiden bent, ga je toch ook niet wijdbeens op de pot zitten waar hij bij is? Wat een mood-killer.
Waarom niet? Ik scheer me ook wel als mijn vent erbij is en soms hebben we hele gesprekken terwijl 1 van ons op de plee zit en de ander staat te douchen. De date periode is bij het samenwonen wel voorbij lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:00 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat dat echt DE reden is waarom mensen uiteindelijk uit elkaar gaan. Ik wil graag de date-periode zo lang mogelijk rekken.
Als je elkaar nog aan het verleiden bent, ga je toch ook niet wijdbeens op de pot zitten waar hij bij is? Wat een mood-killer.
quote:
tjah dat kan. Ik zou niet anders meer willen. En dat betekend niet dat er geen spanning meer is in mijn relatie hoor. In tegendeel zelfsquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:24 schreef SHE het volgende:
Ik heb een heel leven om 'lekker gek te doen' met mijn partner.
Persoonlijk vind ik de genoemde zaken nogal persoonlijk en alles behalve interessant voor mijn wederhelft.
Ik moet er ook niet aan denken dat ik hem zie schijten.
Ik blijf liever nog zo lang mogelijk een beetje ongrijpbaar. Bovendien word ik alles behalve opgewonden van dit soort zaken. Wat mij betreft duurt de date-periode dan ook een heel leven, want op het moment dat samen schijten en scheren mijn relatie definieert, maak ik mezelf van kant.
gelukkig zijn er ook mensen die wel normaal denken. Mijn relatie bestaat echt wel uit iets meer dan schijten en scheren hoor. Ik bedoel alleen te zeggen dat je niet meer dingen krampachtig voor elkaar hoeft te verbergen of moeilijk moet gaan doen. Jij laat zeker ook geen scheet als je partner erbij is?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:24 schreef SHE het volgende:
Ik heb een heel leven om 'lekker gek te doen' met mijn partner.
Persoonlijk vind ik de genoemde zaken nogal persoonlijk en alles behalve interessant voor mijn wederhelft.
Ik moet er ook niet aan denken dat ik hem zie schijten.
Ik blijf liever nog zo lang mogelijk een beetje ongrijpbaar. Bovendien word ik alles behalve opgewonden van dit soort zaken. Wat mij betreft duurt de date-periode dan ook een heel leven, want op het moment dat samen schijten en scheren mijn relatie definieert, maak ik mezelf van kant.
Precies, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
tjah dat kan. Ik zou niet anders meer willen. En dat betekend niet dat er geen spanning meer is in mijn relatie hoor. In tegendeel zelfs
In het begin van mn relatie durfde ik mn benen idd niet te scheren waar hij bij was. Maar wie geeft er nu een neuk om.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
gelukkig zijn er ook mensen die wel normaal denken. Mijn relatie bestaat echt wel uit iets meer dan schijten en scheren hoor. Ik bedoel alleen te zeggen dat je niet meer dingen krampachtig voor elkaar hoeft te verbergen of moeilijk moet gaan doen. Jij laat zeker ook geen scheet als je partner erbij is?
Bepaal jij tegenwoordig wat normaal is?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
gelukkig zijn er ook mensen die wel normaal denken. Mijn relatie bestaat echt wel uit iets meer dan schijten en scheren hoor. Ik bedoel alleen te zeggen dat je niet meer dingen krampachtig voor elkaar hoeft te verbergen of moeilijk moet gaan doen. Jij laat zeker ook geen scheet als je partner erbij is?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Bepaal jij tegenwoordig wat normaal is?
Sorry, maar ik verberg niets krampachtig, maar gewoon heel bewust, Mijn man is mijn partner, mijn vriend, maar boven alles mijn minnaar. En ik heb nog nooit mijn benen geschoren, of gescheten in de buurt van een minaar.
Dan hoef ik ook geen dingen te verzinnen om mijn relatie 'spannend' te houden. Ik ben liever zelf spannend.
Spannend hoor, je benen niet scheren in de buurt van je partnerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Bepaal jij tegenwoordig wat normaal is?
Sorry, maar ik verberg niets krampachtig, maar gewoon heel bewust, Mijn man is mijn partner, mijn vriend, maar boven alles mijn minnaar. En ik heb nog nooit mijn benen geschoren, of gescheten in de buurt van een minaar.
Dan hoef ik ook geen dingen te verzinnen om mijn relatie 'spannend' te houden. Ik ben liever zelf spannend.
Wij zien elkaar ook niet schijten natuurlijk. Maar als ik wegloopt en hij vraagt "ga je naar de keuken? neem ff drinken mee" roep ik gewoon dat ik ga schijten hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
Je zou denken dat we weinig geheimen meer voor elkaar hebben sinds hij me naakt schuddend onder een hittelamp heeft zien liggen met een sonde door m’n neus terwijl ik maar bleef kotsen. Niets is minder waar. De toiletdeur gaat nog gewoon dicht. Godzijdank.
Ik heb geen behoefte om banaliteiten met hem te delen. Die vormen niet mijn essentie; ze leiden alleen maar af.
Ik hoef ook niet bewust bekeken te worden als ik zit te schijten. Ik zeg alleen dat het wel eens voorkomt en dat ik er dan niet moeilijk over doe.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:48 schreef Claudia_x het volgende:
Je zou denken dat we weinig geheimen meer voor elkaar hebben sinds hij me naakt schuddend onder een hittelamp heeft zien liggen met een sonde door m’n neus terwijl ik maar bleef kotsen. Niets is minder waar. De toiletdeur gaat nog gewoon dicht. Godzijdank.
Ik heb geen behoefte om banaliteiten met hem te delen. Die vormen niet mijn essentie; ze leiden alleen maar af.
Kijk jij snapt hem. Er is een verschil tussen kunnen en het ook daadwerkelijk doen. Het feit dat het kan wil ook niet zeggen dat ik het doe. Ik heb er geen behoefte aan om mijn partner te zien schijten, maar als ik iets moet hebben uit de badkamer terwijl hij er zit zal ik rustig naar binnen lopen om het te pakken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
Het daadwerkelijk doen is natuurlijk weer iets anders als kunnen. Als ik mijn vriendin haar tampon wil zien uittrekken dan mag dat gerust. De vraag is dan alleen of ik dat zou willen (niet dus!). Dus ja wij delen zo goed als alles. Alleen beide tegelijk schijten leverde nogal wat rotzooi op dus dat doen we niet meer.
Ik heb achtenhalf jaar een relatie gehad, samengewoond, we hebben twee kinderen en ik heb hem nooit zien schijten, hij mij ook niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met vrouwelijkheid te maken, ik ben niet eens een vrouw. Het gaat meer om het feit dat ik me niet ga inhouden als ik iets moet maar mijn partner is in de buurt. Ik hoef het niet bewust te doen, maar als het gebeurt dan gebeurt het.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb achtenhalf jaar een relatie gehad, samengewoond, we hebben twee kinderen en ik heb hem nooit zien schijten, hij mij ook niet.
Dat wilden we allebei niet.
En dat is niet krampachtig, ik vind het gewoon prettiger en nee, ik liet idd geen scheten waar hij bij was.
Ik vind het leuk om me vrouwelijk te voelen, ook voor een partner waar ik mee samenwoon en die me heeft zien bevallen. Ik voel me niet vrouwelijk als ik scheten laat en hij fijn kan meegenieten van de geluiden in de pot.
Ik had het niet over jou, ik had het erover dat ik me niet vrouwelijk voel als ik scheten en boeren laat en als mensen me zien schijten...quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met vrouwelijkheid te maken, ik ben niet eens een vrouw. Het gaat meer om het feit dat ik me niet ga inhouden als ik iets moet maar mijn partner is in de buurt. Ik hoef het niet bewust te doen, maar als het gebeurt dan gebeurt het.
Ja, dat is dan wel weer romantischquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
"And he gently holds back her hair when she pukes on the street...."
och, ik heb vaak genoeg zn hoofd vastgehouden als hij moest kotsen. Ik heb dan ook vaak genoeg zn kots opgeruimd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
"And he gently holds back her hair when she pukes on the street...."
Bwa nee, de kots van je partner opruimen..quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
och, ik heb vaak genoeg zn hoofd vastgehouden als hij moest kotsen. Ik heb dan ook vaak genoeg zn kots opgeruimd.
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bwa nee, de kots van je partner opruimen..![]()
![]()
eens met SHE btw mooie post
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om me vrouwelijk te voelen, ook voor een partner waar ik mee samenwoon en die me heeft zien bevallen. Ik voel me niet vrouwelijk als ik scheten laat en hij fijn kan meegenieten van de geluiden in de pot.
Ik WIL ze ook niet delen, ik zeg alleen dat het af en toe voor kan komen en dat ik er dan niet moeilijk over ga doen. Maar als jij ze wel prive wilt houden, be my guest. Ieder zijn voorkeuren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:09 schreef SHE het volgende:
Fijn te weten dat er meer dames zijn met inihibities.
Ik dacht even dat ik gek geworden was, het lijkt tegenwoordig wel of alles 'lekker gek'en 'lekker vertrouwd'
moet zijn.
Sommige dingen zijn gewoon zo onaantrekkelijk dat ik niet begrijp waarom je dat met een teerbeminde wilt delen.
Ik wil best mijn geest blootgeven, maar zelfs daar zijn rottende spelonken die zelfs voor HEM onontgonnen gebied zullen blijven.
Ik zoek dan ook geen kopie van mezelf...
Waarvoor excuus, dat lag aan de manier waarop ik je commentaar gelezen heb denk ik. Mijn fout.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:15 schreef SHE het volgende:
Eerder insinueerde je nog dat ik niet normaal kon denken ..
Bij de belangrijkste persoon in mijn leven, ben ik ook het meest beleefd. Heel gek inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:07 schreef Vivi het volgende:
Of toch niet. ik wilde ook nog even zeggen dat ik nooit zo goed begrijp dat je uitgerekend bij de belangrijkste persoon in je leven de minste beleefdheidsvormen in acht zou nemen.
Dat is heel nobel. Dank.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarvoor excuus, dat lag aan de manier waarop ik je commentaar gelezen heb denk ik. Mijn fout.
Don't push your luckquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is heel nobel. Dank.Mag ik nu over je heen plassen?
nou als je een half jaar samen bent kan in me voorstellen dat je niet staat te springen om ''alles'' bloot te geven maar in een lange relatie (in mijn geval 20 jaar) is het toch echt beter om gewoon volkomen jezelf te zijn hoor anders wordt het wel erg vermoeiend,quote:Op zondag 18 mei 2008 12:12 schreef Stabdogg het volgende:
Ik vraag me af hoe het bij jullie zit op het gebied van 'blootgeven' en 'laten zien'.
Ik heb het dan over bepaalde dingen niet bespreken of laten zien zoals naar het toilet gaan, benen scheren voor vrouwen, over bepaalde dingen praten, etc.
Met andere woorden, zijn jullie beste vrienden waar alles besproken en gezien wordt met daar bij sex?
En als je meer van het eerste bent, blijft de relatie dan nog gewoon interssant en sexueel actief, of wordt je op een gegeven moment teveel 'vrienden' ?
'Tuurlijk kan je ziek zijn en daar hoort idd kots en zweet bij, daar ben je mens voor nietwaar?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou als je een half jaar samen bent kan in me voorstellen dat je niet staat te springen om ''alles'' bloot te geven maar in een lange relatie (in mijn geval 20 jaar) is het toch echt beter om gewoon volkomen jezelf te zijn hoor anders wordt het wel erg vermoeiend,
je ziet elkaar in je ''beste'' tijden maar ook in je ''slechtste'' dus tja in 20 jaar komt het wel eens voor dat één van de twee kotsend en zwetend boven een emmer hangt met een flinke griep![]()
en benen scheren is toch helemaal niks om je voor te schamen![]()
er is niks mee om naast geliefden ook ''vrienden'' te zijn denk ik, sterker nog, misschien is het wel noodzakelijk, verliefd blijven duurdt niet eeuwig, liefde is iets anders..........
schijten is toch ook niks om je voor te schamen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou als je een half jaar samen bent kan in me voorstellen dat je niet staat te springen om ''alles'' bloot te geven maar in een lange relatie (in mijn geval 20 jaar) is het toch echt beter om gewoon volkomen jezelf te zijn hoor anders wordt het wel erg vermoeiend,
je ziet elkaar in je ''beste'' tijden maar ook in je ''slechtste'' dus tja in 20 jaar komt het wel eens voor dat één van de twee kotsend en zwetend boven een emmer hangt met een flinke griep![]()
en benen scheren is toch helemaal niks om je voor te schamen![]()
er is niks mee om naast geliefden ook ''vrienden'' te zijn denk ik, sterker nog, misschien is het wel noodzakelijk, verliefd blijven duurdt niet eeuwig, liefde is iets anders..........
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuurlijk kan je ziek zijn en daar hoort idd kots en zweet bij, daar ben je mens voor nietwaar?
Maar bewust alle beleefdheid te laten varen en je partner, letterlijk, te vergassen op lichaamsfuncties die je prima even in afzondering kan doen vind ik van een totaal andere orde.
nouja een scheet laten vind ik wel anders. Dat gebeurt soms gewoon.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:12 schreef Stabdogg het volgende:
hear hear.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:00 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook een dubbele-doortrekster!quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:25 schreef milagro het volgende:
in sommige situaties (als je elkaar net kent en nergens anders heen kan en de wc op gehoorafstand is bv) trek ik dan eerst even door, om zo in de herrie van het spoelen mijn herrie weg te laten vallen"ja, is een gewoonte van me, doortrekken bij binnenkomst, nee, er lag niets, hoor, no worries "
Schuldig....quote:
oh sorry, poepenquote:Op donderdag 29 mei 2008 01:26 schreef Greys het volgende:
Alleen al het feit dat sommige dames het over schijten hebben hier!![]()
![]()
Ik hou het ook graag het liefst zo vrouwelijk mogelijk, ook (of misschien wel júist) in het bijzijn van mijn partner.
Zou wel willen dat Heer Greys daar ook wat meer zo over dacht, die deelt graag zijn luidruchtige boeren en winden met mij, de holbewoner
ja , alleen bij het vermoeden van kabaal vh 'grote werk', hè, plassen mag iedereen horen, bemind of nietquote:
schijten is ook niet lief/leuk/mooi of geil. zo hoeft het dan toch ook niet te klinken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef Oblivion het volgende:
Mjah, ik vind het woord "schijten" niet mooi/lief/leuk/geil klinken uit de mond van een vrouw of een man.
Het eerste wat dan in mij opkomt is: Aso's...
Hoe je doet en wat je zegt is wel waar je op beoordeeld wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
schijten is ook niet lief/leuk/mooi of geil. zo hoeft het dan toch ook niet te klinken.
Bovendien zou ik het wel treurig vinden als mijn vrouwelijkheid daar van af zou moeten hangen
nja, ik twijfel niet aan mijn vrouwelijkheid. En als iemand me op gebruik van zo'n woord beoordeeld, vind ik dat niet echt getuigen van inhoud bij die persoon zelf.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe je doet en wat je zegt is wel waar je op beoordeeld wordt.
Krab je dan ook even aan je kruis en spuug je dan ook nog even op de grond.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
nja, ik twijfel niet aan mijn vrouwelijkheid. En als iemand me op gebruik van zo'n woord beoordeeld, vind ik dat niet echt getuigen van inhoud bij die persoon zelf.
Ik vind het net zoiets als zeggen dat het onvrouwelijk is om shag te roken en bier te drinken
neequote:Op donderdag 29 mei 2008 12:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Krab je dan ook even aan je kruis en spuug je dan ook nog even op de grond.
Ik zei dat juist om te benadrukken dat het niet vrouwelijk overkomt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:59 schreef Oblivion het volgende:
Mjah, ik vind het woord "schijten" niet mooi/lief/leuk/geil klinken uit de mond van een vrouw of een man.
Het eerste wat dan in mij opkomt is: Aso's...
Plassen laat ik ook niet horen. Althans, alleen heel zachtjes tinkelen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ja , alleen bij het vermoeden van kabaal vh 'grote werk', hè, plassen mag iedereen horen, bemind of niet
Ik snap je.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei dat juist om te benadrukken dat het niet vrouwelijk overkomt.
op werk een dameswc binnenkomen is ook altijd fijn, als de aanwezige plassende onmiddelijk haar plas inhoudt... doe je dan de deur open en dicht, alsof je de ruimte weer verlaten hebtquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Plassen laat ik ook niet horen. Althans, alleen heel zachtjes tinkelen.
Ik ga altijd iets naar voren zitten zodat de straal langs het keramiek glijdt en je dus niet klinkt als een geit op een zinken plaat, maar je alleen een heel zacht pshhhhhhhhhhhhh hoort
Tegen mijn partner roepen 'Wacht ff, ik moet nog effe schijten' komt niet eens in me op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
oh sorry, poepen
ben je dr ook zo een die over een woord als NEUKEN valt?
En wat een onzin om in deze context over vrouwelijkheid te beginnen. Alsof schijten mannelijk is.
Schijten is nog altijd gewoon menselijk.
een vriendin van me kan niet eens plassen als er iemand anders bij is. Ongelooflijk hoeveel moeite ze altijd doet om geen geluid te makenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:30 schreef milagro het volgende:
[..]
op werk een dameswc binnenkomen is ook altijd fijn, als de aanwezige plassende onmiddelijk haar plas inhoudt... doe je dan de deur open en dicht, alsof je de ruimte weer verlaten hebt, dan wordt er weer vrolijk doorgeplast... en hoe leuk het
![]()
hoofd als de dame bij het verlaten vh kleinste kamertje ziet dat jij er gewoon nog bent
sowieso vermakelijk om te horen hoeveel moeite er gedaan wordt om zo zacht mogelijk te 'tinkelen'...
kom op, dames, we zijn toch 'onder elkaar' , zet open die kraan !![]()
wie zegt dat ik tegen mijn vent uberhaupt aankondig dat ik weet ik veel wat op de wc moet doen? Niet dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen mijn partner roepen 'Wacht ff, ik moet nog effe schijten' komt niet eens in me op.
Dan zou ik me net een Tokkie voelen.
En dat is het nou juist helemaal. Het gaat er om dat IK me dan niet vrouwelijk voel, dus doe ik het niet.
Verder roep jij maar lekker wat je wilt hoor. Als het voor jou geen mood-killer is, good for you
Met vriendinnen onder elkaar in een lekker luidruchtige we-gooien-alles-op-tafel-bui ben ik veel meer grof in de mond. Dan staan we zelfs heel onelegant aan elkaar uit te leggen en te demonstreren (fully dressed... that is...) hoe je het beste bij die lastige plekjes komt bij het ontharen 'down there'![]()
Mijn vriendinnen hoeven me dan ook niet lekker of sexy te vinden, die hoeven niet met me naar bed. Da's het verschil...
Oke. Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:37 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
wie zegt dat ik tegen mijn vent uberhaupt aankondig dat ik weet ik veel wat op de wc moet doen? Niet dus.
Maar je maakte de opmerking aan de hand van het woord schijten dat HIER werd gebruikt. Als t gesprek daarover gaat heb ik totaal geen moeite met het woord schijten. Maar no way dat ik ooit tegen mijn geliefde zeg: "ik ga even schijten" oid
betreffende user postte dat topic gister nogquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:39 schreef Modus het volgende:
Een paar jaar geleden was er ook al zo'n topic, een Fokster meldde toen dat haar partner absoluut niet mocht zien dat ze haar teennagels knipte, dat vond ze wel 1 van de meest ranzige dingen ooit..
En verder... volgens mij zouden veel mannen het best OK vinden om dooschgescheer eens live te mogen aanschouwen. Of is dat alleen maar projectie mijnderzijds?.
ik heb het ook even doorgelezen.quote:
ik zou mijn teennagels dus ook echt nooit knippen in t bijzijn van mn vriend, maja ik heb wel moeite met meer dingen, toiletbezoekjes moeten prive zijn (had eerst wc op badkamer maar dan komt er dus echt niemand inquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:39 schreef Modus het volgende:
Een paar jaar geleden was er ook al zo'n topic, een Fokster meldde toen dat haar partner absoluut niet mocht zien dat ze haar teennagels knipte, dat vond ze wel 1 van de meest ranzige dingen ooit..
En verder... volgens mij zouden veel mannen het best OK vinden om dooschgescheer eens live te mogen aanschouwen. Of is dat alleen maar projectie mijnderzijds?.
Ahja die bedoelde ik geloof ik idd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:41 schreef -Mellow- het volgende:
betreffende user postte dat topic gister nog
ik heb het ook even doorgelezen.
eventuele gêne wat gekletter betreft ben ik tijdens langdurige verblijven in het ziekenhuis, waar het bed niet verlaten kon worden wel kwijtgeraaktquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
een vriendin van me kan niet eens plassen als er iemand anders bij is. Ongelooflijk hoeveel moeite ze altijd doet om geen geluid te maken
Gewoon een kwestie van innerlijke beschaving, net zoals je kan zeggen "vrouw" ipv "wijf".quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
schijten is ook niet lief/leuk/mooi of geil. zo hoeft het dan toch ook niet te klinken.
Bovendien zou ik het wel treurig vinden als mijn vrouwelijkheid daar van af zou moeten hangen
Oke, dat verklaart hetquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:10 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik vind het net zoiets als zeggen dat het onvrouwelijk is om shag te roken
Dat was ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:39 schreef Modus het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:39 schreef Modus het volgende:
wat is daar in godsnaam mis mee dan? wtf is het verschil als het van te voren voor je is gedraait met een filter erin, dan wanneer je zelf shag in een vloeitje stopt en daar een sigaret van maaktquote:
Meningen verschillen. Ik vind het behoorlijk ranzig en asoquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:13 schreef SHE het volgende:
Een mooi verzorgde vrouw die een sigaret of joint draait vind ik dan weer allejezus sexy.
Maar dat heeft ook niets met viezigheid te maken.
Dat zou voor mij een afknapper zijn, net als expres winden laten of boeren waar de ander bij is. Per ongeluk kan altijd maar expres of als het vaak gebeurt, bah.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:56 schreef haarmand het volgende:
alleen als de ander zit te kakken iclusief geluiden en geur dan hoef ik dat niet zo live mee te maken.
een vriend van mij die is daar te open in.
dan zit je bij hem (studio) en dan moet die schijtten.
gaat die met een biertje naar de pot, laat de deur open zodat die niks van het gesprek mist.
ondertussen zit zijn vriendin en hele goede vrienden gewoon in de aangrenzende woonkamer die alles kunnen horen
mwah, weinig van mijn vrienden die tijdens een avond zuipen thuis opstaan en naar de wc gaan om daar te boeren of scheten te latenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een afknapper zijn, net als expres winden laten of boeren waar de ander bij is. Per ongeluk kan altijd maar expres of als het vaak gebeurt, bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |