abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58740437
Geldklopperij, oplichting astro tv?
pi_58740463
Topic 83748 hierover.
pi_58740475
Beide.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:17:17 #4
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58740560
Ik vind het goed, ik vind dat mensen in een hogere sfeer mogen komen!
Wij worden allemaal beinvloed door een stel brokken in het heelal die een beetje licht op ons schijnen! Zo heb ik mijn haar geknipt omdat Saturnus 0,523ste op zijn jaarlijkse cycli zat!
  zondag 18 mei 2008 @ 12:20:01 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58740593
Je bedoelt tv via de Astra satelliet?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_58740871
Hoe is het mogelijk dat zo,n Arlette Adriani haar medewerking verleent aan deze oplichterij...sbs 6.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:54:28 #7
167870 luciferhout
hout van lucifer
pi_58741130
wat loopt iedereen te zeuren, het is allemaal waar!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
pi_58741404
Ik laat de mensen die er in geloven en dan er ook nog eens openlijk over praten meestal in de waan. Ik spreek ze maar niet tegen.

Toevallig vandaag deze vage stelling van iemand te horen gekregen:
"Er is niet echt bewijs dat het spirituele wel bestaat, maar er is ook geen bewijs dat het niet bestaat. Ik geloof er gewoon wel in."
pi_58741682
placebo effect hè
gr gr
pi_58741687
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:12 schreef Wiehoe het volgende:
Ik laat de mensen die er in geloven en dan er ook nog eens openlijk over praten meestal in de waan. Ik spreek ze maar niet tegen.

Toevallig vandaag deze vage stelling van iemand te horen gekregen:
"Er is niet echt bewijs dat het spirituele wel bestaat, maar er is ook geen bewijs dat het niet bestaat. Ik geloof er gewoon wel in."
Helaas voor jou is die stelling zo wetenschappelijk als maar zijn kan. Het gebrek aan bewijs voor een hypothese toont niet automatisch de onwaarheid ervan aan.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_58741850
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:35 schreef Seneca het volgende:

[..]

Helaas voor jou is die stelling zo wetenschappelijk als maar zijn kan. Het gebrek aan bewijs voor een hypothese toont niet automatisch de onwaarheid ervan aan.
Niet helaas voor mij hoor.. maar je hebt helemaal gelijk.

Maar in plaats van spirtuele kan ik van alles invullen. Denk aan Smurfen, Hobbits, Sinterklaas.. etc..
pi_58741855
Waarom is dat "helaas voor hem" ?
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_58743435
Mensen die erin geloven, verdienen het op opgelicht te worden.
pi_58746090
astrotijd? een dom programma waar mensen een hoop geld uit hun zakken geklopt worden
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_58749899
Maar een kaartspel zegt toch altijd alles ?

Of word ik nu iedere week opgelicht voor mijn horoscoop ?
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_58750062
neeeeeeee hoor....
  zondag 18 mei 2008 @ 21:29:49 #17
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_58750118
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
  maandag 19 mei 2008 @ 00:44:41 #18
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_58754179
Troep verwijderd. Geen pareltje, maar we geven het een kans.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_58756581
Goh, astro-tv :live: afgelopen nacht! Genoten...Medium E, interessante consulten: vergiste zich een paar keer in het tijdstip, :goedemiddag:, maar dat doet er niet toe.De presentatrice vond het zeer, speciaal, byzonder, specifiek, dat zei ze dus ook wel 100 keer, en bevool vooral de privelijn en de sms,jes aan. maar het medium, idd zeeeeeeer speciaal: Vooral in elk consult zijn woorden: met andere woorden, wat dat betreft, ga zo door, laat niets te wensen over, daar gaat het om, en omgekeerd, nasaal, opgejaagd als een robot, heeft : de gasten: maar zo,n 30 euro gekost om als gast door te mogen komen! Ik ben ervoor, om zoals in het topic 2007 gevraagd wordt, om met 50.000 man naar den haag te gaan....
pi_58756689
Heel schandalig. Thuis heeft het een rekeningverhoging van ¤500,- opgeleverd in 3 maand schijnt
En maar zeggen dat je hen altijd kan bellen, maar mensen doorverwijzen naar professionele hulp als ze die nodig hebben, ho maar...
Korrelatie, bestaat dat nog? Zoiets was toch (bijna) gratis?
Het mooi kotsende meisje.
pi_58757896
Ja, en daarom ben ik ook zo boos, heb 3 keer een rekening voor een:labiel: persoon betaald, om afsluiting te voorkomen. Dan kan ik wel niet betalen, maar dan wordt degene onder curatele gesteld , ...dan die presentatrice Arlette Adriani, te schandalig voor woorden, gaat er helemaal in mee, heb dus ook mijn mening in haar gastenboek geschreven, maar dat noemen ze weer vervuiling.Natuurlijk bestaat korrelatie nog, maar deze bellers willen direkt een antwoord, en hebben daar zo,n 25 euro voor over. Laatst was astrologe Sita aan het woord, mevrouw Wik, die een dochter verloren heeft, en zeer verdrietig was, omdat het de geboortedag was, werd door Sita van der Zwaag aangeraden, taart te eten, en ze rook ook nog lijm, waarschijnlijk van vroeger plaatjes plakken, en dat moest mevr Wik deze dag ook maar gaan doen, ook Arlette Adriani vond dit weer zeer speciaal, om te kotsen!
pi_58757901
ik vind het een bagger programma dat mensen oplicht. Maar goed de vraag is of mensen met een IQ van een bevroren kropsla tegen dit soort programma's beschermd moeten worden of niet...
I'm not the man you think I am!
  maandag 19 mei 2008 @ 11:03:40 #23
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58757990
Het is kut en ze moeten allemaal dood
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_58758028
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:58 schreef l3laster het volgende:
ik vind het een bagger programma dat mensen oplicht. Maar goed de vraag is of mensen met een IQ van een bevroren kropsla tegen dit soort programma's beschermd moeten worden of niet...
Oplichting is verboden voor zover ik weet. Hier stel jij dat het oplichting is, dus dan zou je vinden dat het verboden moet worden.

Of het echt als oplichting gezien kan worden weet ik niet, maar ik vind het ontzettend schandalig dat deze mensen misbruik maken van de ellende van anderen en dat proberen te doen op een (voor de bellers dan) zo weinig constructieve manier als mogelijk. Wat ik ervan op tv heb gezien zijn die mensen vaak niet eens vriendelijk en vooral ongelofelijk nietszeggend. Diegene waar m'n ma vaak naar belt, zegt blijkbaar vaak dat ze nog eens terug moet bellen, ze zit ook veel op teletekst te kijken of diegene vrij is om naar te bellen.
Voor dat geld kan je heel vaak naar een psycholoog, of je buurvrouw uitnodigen voor een kopje koffie om er eens over te praten.
pi_58758119
Je kan het de :labiele : mens niet kwalijk nemen als men belt, daar is het programma op gericht, en dat smoelwerk van die Arllette (belspellen), gaat er nog in mee ook, je moet er heel wat voor doen om perse op tv te komen.Ik vind dat deze mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden.
pi_58758287
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:12 schreef gids20 het volgende:
Je kan het de :labiele : mens niet kwalijk nemen als men belt, daar is het programma op gericht, en dat smoelwerk van die Arllette (belspellen), gaat er nog in mee ook, je moet er heel wat voor doen om perse op tv te komen.Ik vind dat deze mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden.
Het is echter nogal wat om volwassen mensen te beperken in hun belgedrag, hoe onverantwoord dan ook. Wil je stellen dat bellers van astrotv wilsonbekwaam zijn? Of alleen sommigen, en zo ja, welke?
Als een huisgenoot (die meebetaalt aan de rekening) het er niet mee eens is, zou het een goede overweging zijn zo'n nummer te blokkeren. Je kan dat ook voor jezelf doen, scheelt een hoop geld. Als diegene schrikt van de rekening en een soort drang heeft om te bellen kan je dat altijd voorstellen.
pi_58766929
Niet iedereen is natuurlijk wilsonbekwaam, er zijn wel mensen die zo rriest zijn, geen uitweg meer zien, die bellen, niet meer thuis wonen, studentenhuis etc...maar wel hun rekening niet meer kunnen betalen, waar een ander dan voor opdraait.
pi_58766934
triest
  maandag 19 mei 2008 @ 22:37:49 #29
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_58769954
Oplichting

Mensen die daarheen bellen zijn retarded
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_58770161
Waar kijken jullie naar.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:59:28 #31
213736 Pidgeon
Alleen voor gevorderden
pi_58773260
Mensen die daar heen bellen

Die verdienen het gewoon om opgelicht te worden
Ben ik nou zo slim of jij nou zo dom?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:49:44 #32
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_58776909
Ik zap altijd door eigenlijk...
pi_58776979
als ik dat zie krijg ik de neiging om iets richting tv te gooien
Who said cinderella was a fairytale? Any whore can lose her shoe.
I love your smile and your eyes... Damn I'm good at telling lies!
pi_58777190
Waarom doen ze niet gewoon dat Astro TV van de buis en ipv daarvan de Werklozen Bingo. Tien werklozen in het publiek, bingokaarten in de aanslag, wie als eerst Bingo heeft wordt direct ge-executeerd en de overige 9 werklozen verdelen 12 maanden de lang de uitkering van de dode werkloze. Gesponsord door de overheid moet dit toch een hit worden
Even a broken clock is right twice a day.
pi_58778359
Nou ja!!, maar die zooi moet wel van tv af! wie heeft er een idee ?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:23:38 #36
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58778755
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:35 schreef Seneca het volgende:

[..]

Precies!
En er is ook geen bewijs dat er geen roze eenhoorn in jarretels op jazz loopt te dansen ergens, dus geloof ik er in dat het zo is !

zzz
pi_58779897
hahahahaha, goeie!, er is ook geen bewijs dat sprekende robot E en compagnon A iwel n de toekomst/verleden kan kijken! Trouwens , wil je die sprekende robot aanschouwen , morgenochtend sbs6 11.00 uur...ja, ik weet , zappen, ik wil cultuur daar...
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:29:15 #38
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_58780015
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit, en zolang er maar minstens één sappig vrouwtje in beeld is, is het een prima uitbrakactiviteit. Altijd lachen hoe fucking obvious de trucjes van die paragnosten zijn .
pi_58780557
Ja, Coldreaders, kan m,n moeder ook! en idd het hele gastenboek, gaat over het sappige vrouwtje mevr. A.....die zo graag op tv wil, dan dit shitprogramma maar, na de belspellen, helemaal fucking!
pi_58781208
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:23 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Precies!
En er is ook geen bewijs dat er geen roze eenhoorn in jarretels op jazz loopt te dansen ergens, dus geloof ik er in dat het zo is !

Je kunt geloven wat je wil. Sterker nog, je moet wel. Op het moment dat er wetenschappelijk bewijs is dat dit soort dingen bestaan, is het namelijk geen geloven meer. Dan WEET je dat het bestaat. Andersom ook. Op het moment dat bewezen is dat het niet bestaat, WEET je dat het niet bestaat.

Echter, DAT bewijs bestaat evenmin, dus je kunt hier niet simpelweg dit topic binnenstorm en roepen: het bestaat niet, en iedereen die denkt van wel is achterlijk! Dan heb je imho geen kaas gegeten van hoe wetenschap werkt, en loop je in feite alleen je eigen domheid ten toon te spreiden.

Je kunt hoogstens zeggen: ik geloof dat het wel bestaat/ik geloof dat het niet bestaat, maar daar houdt het ook bij op. Beide meningen zijn even valide.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:40:34 #41
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_58781274
Goed voor mijn toekomst als schrijver, kan ik alvast mijn innerlijke rust ontdekken...
love's a loaded gun....
pi_58781341
Ja, en voor de mijne ook, hoezo: hoe de wetenschap werkt?, het gaat om de oplichterij bij Astro-tv, voordat je aan bod komt, 30 keer bellen a 1.50 euro, en niet omdat de lijn bezet is, geldklopperij!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:08:21 #43
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_58781771
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:44 schreef gids20 het volgende:
Ja, en voor de mijne ook, hoezo: hoe de wetenschap werkt?, het gaat om de oplichterij bij Astro-tv, voordat je aan bod komt, 30 keer bellen a 1.50 euro, en niet omdat de lijn bezet is, geldklopperij!
Jij hebt 30 keer gebeld
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_58782458
JA HOOR
pi_58782600
Jammer dat dit de vervanging van de belspelletjes is geworden. Ik begrijp dat je dat kan beschouwen als oplichting en iets als astrotv niet (want je moet er maar net in geloven en anders bel je toch niet), maar hierbij wordt veel meer misbruik gemaakt van andermans ellende.
Of er iets aan te doen is? Ik vrees van niet, maar je kan wel het nummer blokkeren, zodat er niet meer heen gebeld kan worden.
pi_58782986
dit is nog erger dan bel spellen.
aan de andere kant als je naar astro tv belt verdien je het om opgelicht te worden.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_58783182
GOED PLAN, HET NR BLOKKEREN! DANK JE...DAT IS NIET ALTIJD ZO, DAT JE HET DAN VERDIENT OM OPGELICHT TE WORDEN, MEN IS NIET OVERAL BIJ, ALS ER NAAR DIE ZOOI GEBELD WORDT.
pi_59081951
De idioot Edward van Erp geeft consult: Leontien vraagt of haar vriend uit zijn coma komt: de idioot zegt onmidelijk ja!, totdat leontien zegt: men wil de stekker eruit trekken, de idioot schrok zich kapot, een heer die later belde, zette Edward goed voor flikker, en gaat dit aangeven bij de inspectie, oprotten met die zooi!
pi_59081977
Ik heb gisternacht een leuke aflevering gekeken met Clown Bassie in astrotijd

Ze zei: ik zie dat je last krijgt van je beenderen, en dat je iets gaat doen in het buitenland.

Bassie: Ow, misschien met 2 kunstknieen naar de noordpool?

pi_59081983
Heey wie het was weet ik niet, maar weer was er een heer, die Edward een oplichter noemde! Iemand van het fokforum?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 01:39:46 #51
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_59081998
Het is eigenlijk hetzelfde als Char / Jomanda / elk-zweverig-de-toekomst-voorspellen-type, alleen dan in belspel vorm

Kill the fish.
pi_59082017
Zou het dan toch geholpen hebben , deze discussie, nu ook maria, die hem , Edward van Erp, een oplichter noemt, tijdens een:consult:...kunnen we iets doen met zijn allen, je kunt de idioot ook mailen, ga naar astro-tv..
pi_59082022
zeggen ze oplichter tegen hem op tv?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 01:45:24 #54
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_59082031
Ik moet altijd hard lachen.
welgeteld 20 seconden kunnen kijken voordat ik in lachen uitbarstte.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_59082046
Ik bel regelmatig om te horen wat er voor mij in de sterren geschreven staat.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_59082101
Ja!, ik ook, kostte me een paar belletjes, doen we nog wat? die idioot heet edward van Erp
  dinsdag 3 juni 2008 @ 09:45:20 #57
31101 _Led_
pi_59083721
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:36 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je kunt geloven wat je wil. Sterker nog, je moet wel. Op het moment dat er wetenschappelijk bewijs is dat dit soort dingen bestaan, is het namelijk geen geloven meer. Dan WEET je dat het bestaat. Andersom ook. Op het moment dat bewezen is dat het niet bestaat, WEET je dat het niet bestaat.

Echter, DAT bewijs bestaat evenmin, dus je kunt hier niet simpelweg dit topic binnenstorm en roepen: het bestaat niet, en iedereen die denkt van wel is achterlijk! Dan heb je imho geen kaas gegeten van hoe wetenschap werkt, en loop je in feite alleen je eigen domheid ten toon te spreiden.

Je kunt hoogstens zeggen: ik geloof dat het wel bestaat/ik geloof dat het niet bestaat, maar daar houdt het ook bij op. Beide meningen zijn even valide.
De mening dat de maan van kaas is is ook even valide dan als de mening dat ie van stenen en mineralen is,
maar dat wil niet zeggen dat het even waarschijnlijk is.
Op basis van bestaande kennis kun je wel degelijk een waarde-oordeel vellen over meningen en de waarschijnlijkheid dat ze correct zijn.
zzz
pi_59086075
De mening dat iedereen: afstand moet nemen, het goed doet, ga zo door, wat dat betreft, met name, je bent altijd uitgekotst, dit zo niet meer wil etc..en maar wrijven over het briefje, wel/niet waar kan zijn.Opzouten die zooi.
pi_59096041
Om 1.00 uur Edward van Erp op sbs 6 astrologg die voorspelt wanneer iemand uit zijn coma komt, giternacht hebben verschillende mensen gebeld, en hem uitgescholden voor oplichter, of proberen een discussie aan te gaan, ....wie doet ermee vanacht?3 juni...4 juni...
pi_59096242
Inhoudsloos gelul.

Meer dan 2 woorden heb ik er niet voor nodig om het te omschrijven
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_59096987
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:20 schreef gids20 het volgende:
Om 1.00 uur Edward van Erp op sbs 6 astrologg die voorspelt wanneer iemand uit zijn coma komt, giternacht hebben verschillende mensen gebeld, en hem uitgescholden voor oplichter, of proberen een discussie aan te gaan, ....wie doet ermee vanacht?3 juni...4 juni...
Ik ga mijn geld niet te lopen verkloten om een presentator uit te lopen schelden. Dat die gast de boel oplicht was ook wel voor gisternacht bekend, maar omdat mensen steeds blijven bellen blijft die shit op tv. Dus ook door te schelden sponsor je sbs en astro tv.
pi_59097008
Astro tv mag blijven!

Astro TV verbieden omdat er josti's zijn die er niet mee om kunnen gaan.

Dat getuigt van de vreselijke politiek die hier in Nederland steeds vaker bedreven wordt. De politiek van de zwakste schakel. Als er 98 man perfect ergens mee om kunnen gaan en 2 niet wordt de regelgeving afgesteld op die 2..

Zo gaat de samenleving langzaam maar zeker naar een samenleving waar de regels zijn afgesteld op de ergste debielen.

Komen er overal waarschuwingen op te staan en is alles wat een beetje gevaarlijk/verslavend is verboten.
pi_59098497
Ja, natuurlijk er wordt grof geld verdiend...enne de belastingen...eerst die blespellen, nu dit..
pi_59304176
Beste menen, ik lees 1 kant van het verhaal: astro tv is oplichting.
Ik weet dat er mensen zijn die net even genoeg adem krijgen om weer verder te kunnen, soms brengt het mensen in beweging.
Er zitten niet alleen abracadabra mensen op de lijn maar ook mensen die een serieus gsprek aan willen gaan.
Naar een psycholoog of counselor is wat ik, en ik neem aan vele anderen, vaak mensen aan raadt, of naar de huisarts.
Ik zie als voordeel van deze lijn dat de drempel heel laag is. Mensen zijn vaak bang om hulp te zoeken.
Het idee dat er enkel retarded mensen bellen is niet goed.
Met regelmaat bellen oom managers, doktoren en andere uitstekend geschoolde mensen.
Ja er is ook een landelijke hulplijn en een kindertelefoon en heel veel andere vrijwel gratis nummers,
slachtoffer hulp is er nog een,
ook daar is de drempel hoger.
Creeer een lijn met echte therapeuten, goed geschoold uit het reguliere circuit, en er zullen nog niet 10 procent van de mensen bellen.
pi_59304693
Hannie54: ik vraag me af waarom je dit zegt:
quote:
Naar een psycholoog of counselor is wat ik, en ik neem aan vele anderen, vaak mensen aan raadt, of naar de huisarts.
Wat is jouw rol in de belspelletjes dan? Ben jij zo'n astrologische callcentermedewerkster?
De mensen achter de lijn willen geld verdienen. Aangezien ze per minuut betaald worden (iedereen kan zo'n 0900 nr. aanvragen), is het hun doel om de beller zo lang of vaak mogelijk aan de lijn te houden. Het is niet in hun voordeel dat iemand in het reguliere circuit belandt, want dan zou zo iemand wel eens de behoefte kwijt kunnen raken naar hen te bellen. Er worden zelfs afspraken gemaakt met klanten, die vinden het moeilijk om nee te zeggen, zodat ze nogmaals en nogmaals opbellen. Voor 80 ct/min.
Mijn ervaring is dan ook dat er juist belet wordt naar het reguliere circuit te stappen (deze voelen naar zeggen van de astroloog/paragnost/wat dan ook de spirituele behoefte niet goed aan) en de mensen daar juist verder in mee te trekken door het aanbieden van astrologische cursussen of aankomen met ander vaag gezwam. Zo kwam m'n ma zondag opeens met een opmerking over de illuminati, dat was ingefluisterd door de betreffende astromeneer. Op deze manier zorgt zo'n astroman voor verdere vervreemding van de familie, alleen maar zodat zij hem extra geld toeschuift.

[ Bericht 0% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 11-06-2008 14:16:36 ]
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:10:47 #66
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59304784
Goede zender, ik denk wel dat het de kwaliteit van de Nederlandse TV omhoog brengt Gewoon goed om ook nog eens iets spiritueels in deze gehaaste maatschappij uit te zenden. Ik vind het verschrikkelijk dat er zoveel mensen zijn die niks anders doen dan TMF kijken, waarom? Je kan toch ook gewoon naar een zender als Astro TV kijken. Ik geloof er in, ik ben een trouwe kijker, voornamelijk uit mn werk als ik tot rust moet komen. Zeer interessant om al die levensverhalen te horen, wat ik al zei je komt echt helemaal tot rust. Ik zeg een goed programma met inhoud
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59304916
boeie tis een nutteloos programma voor tokkies
I'm not the man you think I am!
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:19:04 #68
182728 honda1990
pi_59304999
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:15 schreef l3laster het volgende:
boeie tis een nutteloos programma voor tokkies
Dat vind ik nogal erg denigrerend overkomen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59305334
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:19 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal erg denigrerend overkomen
En ik vind jou veel te positief erover. Ik weet wel dat mensen er zelf heen bellen, maar ze geven geen goed advies en zijn vaak niet sympathiek voor de mensen, al praten ze je natuurlijk wel naar de mond. Het kan je wel 1000en euro's kosten en ze zorgen NOOIT voor een constructieve oplossing. Want dan hoef je namelijk niet meer terug te komen.
Ik ben echt boos op diegene naar wie m'n moeder altijd belt
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:30:49 #70
31101 _Led_
pi_59305373
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:49 schreef Hannie54 het volgende:
Beste menen, ik lees 1 kant van het verhaal: astro tv is oplichting.
Ik weet dat er mensen zijn die net even genoeg adem krijgen om weer verder te kunnen, soms brengt het mensen in beweging.
Er zitten niet alleen abracadabra mensen op de lijn maar ook mensen die een serieus gsprek aan willen gaan.
Ik zie als voordeel van deze lijn dat de drempel heel laag is. Mensen zijn vaak bang om hulp te zoeken.
Het idee dat er enkel retarded mensen bellen is niet goed.
Met regelmaat bellen oom managers, doktoren en andere uitstekend geschoolde mensen.
Ja er is ook een landelijke hulplijn en een kindertelefoon en heel veel andere vrijwel gratis nummers,
slachtoffer hulp is er nog een,
ook daar is de drempel hoger.
Creeer een lijn met echte therapeuten, goed geschoold uit het reguliere circuit, en er zullen nog niet 10 procent van de mensen bellen.
Dus daarom zetten we maar een stel huisvrouwen achter een telefoonlijn die beweren een huurlijn te hebben liggen met het hiernamaals en vragen we daar anderhalve euro per minuut voor ?
Astro-tv afschilderen als sociaal hulpmiddel dat draait om het helpen van mensen en niet om geld, doe toch normaal zeg..
zzz
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:34:22 #71
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_59305496
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:10 schreef honda1990 het volgende:
Goede zender, ik denk wel dat het de kwaliteit van de Nederlandse TV omhoog brengt Gewoon goed om ook nog eens iets spiritueels in deze gehaaste maatschappij uit te zenden. Ik vind het verschrikkelijk dat er zoveel mensen zijn die niks anders doen dan TMF kijken, waarom? Je kan toch ook gewoon naar een zender als Astro TV kijken. Ik geloof er in, ik ben een trouwe kijker, voornamelijk uit mn werk als ik tot rust moet komen. Zeer interessant om al die levensverhalen te horen, wat ik al zei je komt echt helemaal tot rust. Ik zeg een goed programma met inhoud
Wat voor drugs heb jij gebruikt?
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_59305601
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dus daarom zetten we maar een stel huisvrouwen achter een telefoonlijn die beweren een huurlijn te hebben liggen met het hiernamaals en vragen we daar anderhalve euro per minuut voor ?
Astro-tv afschilderen als sociaal hulpmiddel dat draait om het helpen van mensen en niet om geld, doe toch normaal zeg..
Mevrouw hannie heeft zich geregistreerd op woensdag 11 juni 2008 @ 12:32. Ze heeft 1 post geplaatst.
Het kan bijna niet anders of ze vernaggelt zelf andermans telefoonrekening met deze walgelijke onzin.

Edit: Via www.astrotv.nl is ook te zien trouwens dat er zo'n medewerkster is die zichzelf hannie noemt.
En de meneer die zo mogelijk nog walgelijker is, noemt zich alom: www.alomvattende.nl

[ Bericht 18% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 11-06-2008 15:26:39 ]
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:40:54 #73
182728 honda1990
pi_59305707
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:34 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Wat voor drugs heb jij gebruikt?
Sarcasmus Ironios goed spul!
pi_59306363
Gisterochtend zag ik het met toeval omdat ik zat te wachten op het RTL Nieuws van kwart voor zeven...
Zit Johan Vlemmix daar en gaan ze het hebben over zijn grote neus.

'Astro' zeg die neuzen...
pi_59426514
Graag nodig ik hannie54 uit om in te gaan op mijn vraag in deze discussie over astro-tv. Ik hoop dat je reageert.
pi_59426929
En ik nodig mensen uit, eens een keer naar Edward van Erp te luisteren/kijken, sbs 6.Zo,n achterlijke gast heb je nog nooit gehoord!
pi_59429507
Eens. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet eens kan opbrengen om er ook maar 1 seconde naar te kijken als die achterlijke mongool van een Edward daar zit. Zelfs als ik er langszap voel ik de RAGE al opkomen.

Wat kan hier nou eigenlijk aan worden gedaan? Ik heb hem al eens betrapt op het adviseren van specifieke medicatie voor een beller, en hij lijkt me nu niet echt de persoon met de bevoegdheid om dat te doen.
Ron Paul 2012
pi_59454642
Ik ben er bijna aan verslaafd om die mongool Edward van Erp te betrappen, hij dreunt van alles op, en nog in de verkeerde context ook. Ik heb hem eens een keer gebeld, en moest inspreken, hij heeft wel 3 keer teruggebeld , want ik confronteerde hem met een consult die hij gaf aan ene Leontien, haar vriend ligt in coma, je wil niet weten, wat hij adviseerde...misselijkmakend.
edward: hij komt eruit, wat dat betreft, mn, mn, wat dat betreft, tot zover, desalnietemin, mn, je bent op de goede weg, wat dat betreft, mn, wat dat aangaat...tot zover leontien.
pi_59967431
Veiligheidsspeldje je vroeg waarom ik hierop reageer,
ja ik heb op verschillende lijnen megewerkt,
Ben niet paranormaal en zet er ook kanttekeningen bij.
Maar heb inderdaad de ervaring dat het niet enkel slecht doet
Vanuit verzet kun je misschien iets bereiken maar van binnen uit kun je veel meer bereiken.
De betaling die de mensen krijgen is niet buiten proporties en er zullen vast mensen zijn die bellers langer dan nodig aan de lijn houden, maar ik ben ook overtuigd dat er veel gewetensvollen mensen zitten die als doel hebben de beller te helpen.
Verwijzen naar de reguliere zorg gebeurd gewoon regelmatig en hopenlijk altijd als dat nodig is.
Ik zie veel kritiek langs komen, terecht of niet maar het is veel zinniger om breder te kijken dan enkel het geroep over oplichting.
Nergens lees ik dat iemand met een alternatief komt of een idee hoe een verbetering gemaakt kan worden.
Dat is een gemiste kans.
De mensen die bellen hebben meestal gewoon een probleem . denken jullie er ook eens over hoe deze mensen een goed alternatief geboden kan worden?
Ja ik weet er zijn allerlei andere hulplijnen, landelijke, veel goedkopere lijnen, waarom worden deze dan niet veel vaker gebeld?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:31:19 #80
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_59967604
Gids 20 schrijft op een zeer pauperlijke manier waar mijn ogen gewoon pijn van doen!

-edit-

En Hannie 54 is niet veel slechter
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:00:29 #81
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_59968348
kabelvervuiling
Primum non nocere
pi_59990880
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:23 schreef Hannie54 het volgende:
Veiligheidsspeldje je vroeg waarom ik hierop reageer,
ja ik heb op verschillende lijnen megewerkt,
Waarom ben je er dan mee gestopt? Ging je geweten opspelen?
quote:
Ben niet paranormaal en zet er ook kanttekeningen bij.
Ik heb begrepen dat je bij astrotv toch tenminste 5 jaar ervaring moet hebben met astrologie, tarot of uitbuiten van paranormale gaven. Hoe kan het dan dat ze jou toch aangenomen hebben als medewerkster?
quote:
Maar heb inderdaad de ervaring dat het niet enkel slecht doet
Vanuit verzet kun je misschien iets bereiken maar van binnen uit kun je veel meer bereiken.
Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt. Wil je zeggen dat als je met de mensen meelult, het vanzelf goed zal komen?
quote:
De betaling die de mensen krijgen is niet buiten proporties en er zullen vast mensen zijn die bellers langer dan nodig aan de lijn houden, maar ik ben ook overtuigd dat er veel gewetensvollen mensen zitten die als doel hebben de beller te helpen.
Ik heb begrepen dat de medewerker via astrotv zo'n 15 euro per uur verdient. Dit is inderdaad niet bijzonder veel, de grote winst gaat natuurlijk naar de eigenaar van dit bedrijf. Maar dan nog zal de medewerker er baat bij hebben de beller zo lang mogelijk aan de lijn te hebben, aangezien ze claimen 24 uur per dag beschikbaar te zijn, moet er altijd wel iemand 'over staan' die niets verdient op het moment dat ie niemand aan de lijn heeft. Ook heb ik de ervaring (niet van mezelf) dat er afspraken gemaakt worden over wanneer ze weer een 'therapeutische sessie' kunnen houden.
quote:
Verwijzen naar de reguliere zorg gebeurd gewoon regelmatig en hopenlijk altijd als dat nodig is.
Ik zie veel kritiek langs komen, terecht of niet maar het is veel zinniger om breder te kijken dan enkel het geroep over oplichting.
Nergens lees ik dat iemand met een alternatief komt of een idee hoe een verbetering gemaakt kan worden.
Dat is een gemiste kans.
De mensen die bellen hebben meestal gewoon een probleem . denken jullie er ook eens over hoe deze mensen een goed alternatief geboden kan worden?
Ja ik weet er zijn allerlei andere hulplijnen, landelijke, veel goedkopere lijnen, waarom worden deze dan niet veel vaker gebeld?
Andere lijnen, zoals korrelatie, worden veel minder gebeld omdat die niet het grote budget hebben om overdag bijna continu op 3 zenders te zien te zijn. Ook wordt het idee gegeven dat een oplossing heel simpel is (met LIEFDE AAN sms-en stuurt een medewerker je een persoonlijk bericht over wat je horoscoop zegt over je liefdesleven) en zullen medewerkers alleen geneigd zijn dingen te zeggen die de beller wil horen, aangezien dat de kans vergroot op nogmaals gebeld te worden. Naar de reguliere zorg verwijzen lijkt me amper te gebeuren en ik zou het me alleen voor kunnen stellen bij somatische problematiek. Over psychische zaken is mijn ervaring met astrotv juist dat de medewerker deze zorg afwijst en zegt dat zoiets averechts werkt.
Ik denk dat de mensen die een probleem hebben en naar astro-tv bellen, beter eens op de koffie kunnen bij de buurvrouw of een familielid. Die zijn eerlijker, kunnen meer advies op maat geven en hebben emotionele binding met de persoon. Bovendien kosten ze lang niet zo veel geld. Regelmatige bellers plegen echt een aanslag op hun maandbudget en dat komt voor een deel omdat de medewerkers mensen stimuleren nogmaals te bellen.

Ik zeg niet dat het verboden moet worden, want ik denk niet dat daar echt grond voor is, maar wel dat dergelijke bedrijven op een ethisch onverantwoorde manier bezig zijn.
pi_60439154
Het gaat ècht om het helpen van mensen hoor!

http://www.demorgen.be/dm(...)chter-Astro-TV.dhtml
Hijglijnen, astrolijnen, het is allemaal een pot nat.
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:23:52 #84
31101 _Led_
pi_60439350
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Dat artikel is op zo veel manieren grappig dat het eigenlijk gewoon zielig is
quote:
Paragnost Willem heeft een stichting opgericht voor 'betrouwbare paragnosten'. Daarmee gaat hij in België en Nederland ijveren voor een erkend kwaliteitslabel voor helderzienden. "Daar is nood aan, met wat er nu allemaal op ons afkomt." Een goed begin, vindt Willem zelf, zou een link zijn naar zijn eigen mediumwillem4u.be. Via die link kun je per betaallijn bellen met correcte mensen, zoals Willem zelf, Sonja of Sylvia ("Ik heb mijn gave van Jezus gekregen, mijn Spirituele Meester.") Prijs: anderhalve euro per minuut.
quote:
"Om helderziende te worden hoef je op de duur helemaal niks meer te kunnen."

Oef..... Laat dit artikel maar eens lezen aan een paar mensen in TRU
zzz
pi_60439543
ik keek het laatst in de ochtend om een uur of zeven.
toen was er een BN'er maar iik weet bijna zeker dat het toen helemaal niet live was.
pi_60440037
Tuurlijk was het niet live! Je wordt besodemietert, helemaal door die achterlijke Edward van Erp...
pi_60440141
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:50 schreef gids20 het volgende:
Tuurlijk was het niet live! Je wordt besodemietert, helemaal door die achterlijke Edward van Erp...
ik kijk het nu
serieus die gast is ziek.
pi_60442620
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

pi_60443465
Als je hem belt...wordt je teruggebeld....nou , hij heeft tid voor je hoor. Helemaal als je kritisch bent/wordt, kan erdwardje niet tegen!
Praktijkadres Zoetermeer
Scheglaan 12
2718 KZ
Gsm: 06 - 42 13 75 75

Praktijkadres Steenbergen
Markt 17
4651 BC
Tel: 0167 54 12 09
pi_60443730
Nou gids20, het zit je wel het hoogst van ons allemaal zie ik.
Vertel eens, wat drijft je ertoe om zelf er regelmatig heen te bellen om die van erp uit te schelden, zijn adressen op te zoeken en deze op internet te plaatsen?
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:40:48 #91
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_60443874
De Paragnosten zijn zo scheinheilig als de pest, moet je is opletten als bij hun Kanker word geconstateerd hoe snel ze dan wel niet bij de Oncoloog lopen inplaats van de Astro tv Healer

Als ik het zie, ga ik altijd heel goed luisteren naar wat de Paragnost te zeggen heeft. Eigenlijk zou je een transcriptie van elke sessie moeten maken. Dan valt het echt op dat ze eigenlijk alleen maar algemene dingen zeggen die op iedereen kan slaan. De mensen die bellen komen op mij ook niet over als de meest intelligente mensen vaak zijn ze wanhopig opzoek naar herkenning en begrip iets wat ze blijkbaar missen in het dagelijkse leven.

Eigenlijk zou je naar Zembla of iets dergelijks moeten gaan, zij hebben de middelen om Astro Tv helemaal te ontmantelen.
pi_60443969
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:12 schreef Wiehoe het volgende:
Met ze tegenspreken ben ik ook maar opgehouden, volwassen mensen die daar nog in geloven krijg je toch niet met argumenten omgepraat. Maar als ze uitgebreid tegen me aan gaan zitten lullen over het onderwerp zeg ik gewoon meteen dat ik het onzin vind en dat ze me toch niet van het tegendeel kunnen overtuigen. Scheelt mij weer een kwartier gezwets aanhoren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:46:35 #93
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60444005
Ik denk dat niemand die "gelooft" in het paranormale dit gezwets bij AstroTV serieus neemt. Het is dan ook uiterst beroerd dat die mensen zich paragnost noemen.

Ik vind het een beetje storend dat er gezegd wordt dat mensen die dit soort lijnen bellen het verdienen om opgelicht te worden.
Wellicht interessant om te kijken wie de mensen waren die vroeger failliet gingen aan de babbelboxlijnen eigenlijk waren.

Er zijn in Nederland ontelbaar veel mensen die eigenlijk als zwakbegaafd bestempeld kunnen worden, die gewoon zelfstandig wonen, en alles zelf doen en beslissen.
Dát zijn de mensen met de hoge telefoonrekeningen. Niet de mensen die zelf de afweging kunnen maken of ze genaaid worden door Edward.
Sommige mensen noemen die mensen Tokkies, anderen noemen het mongolen. Blijft het punt dat dit mensen zijn die misschien wel een beetje geholpen mogen worden.
En liever niet door Edward á 80ct per minuut....

Ik las dat iemand het had over 98% van de mensen die die afweging kan maken en 2% van de bevolking niet. Die cijfers kloppen denk ik echt niet...
Als je zuiver naar intelligentieniveau kijkt, dan zou je een kasplant met het niveau van een baby zijn als je die afweging niet kunt maken. Dat is natuurlijk niet zo (denk ik hoor ). Maar een IQ onder de 100 zit al in de gevarenzone.... en dat zijn echt belachelijk veel mensen die dat hebben. Veel meer dat mensen denken.

Probleem is dat je niet alle minder begaafden onder curatele kan stellen.
Dus, wat te doen met dit soort dingen?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:58:03 #94
31101 _Led_
pi_60444328
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:46 schreef maedel het volgende:
Ik denk dat niemand die "gelooft" in het paranormale dit gezwets bij AstroTV serieus neemt. Het is dan ook uiterst beroerd dat die mensen zich paragnost noemen.

Ik vind het een beetje storend dat er gezegd wordt dat mensen die dit soort lijnen bellen het verdienen om opgelicht te worden.
Wellicht interessant om te kijken wie de mensen waren die vroeger failliet gingen aan de babbelboxlijnen eigenlijk waren.

Er zijn in Nederland ontelbaar veel mensen die eigenlijk als zwakbegaafd bestempeld kunnen worden, die gewoon zelfstandig wonen, en alles zelf doen en beslissen.
Dát zijn de mensen met de hoge telefoonrekeningen. Niet de mensen die zelf de afweging kunnen maken of ze genaaid worden door Edward.
Sommige mensen noemen die mensen Tokkies, anderen noemen het mongolen. Blijft het punt dat dit mensen zijn die misschien wel een beetje geholpen mogen worden.
En liever niet door Edward á 80ct per minuut....

Ik las dat iemand het had over 98% van de mensen die die afweging kan maken en 2% van de bevolking niet. Die cijfers kloppen denk ik echt niet...
Als je zuiver naar intelligentieniveau kijkt, dan zou je een kasplant met het niveau van een baby zijn als je die afweging niet kunt maken. Dat is natuurlijk niet zo (denk ik hoor ). Maar een IQ onder de 100 zit al in de gevarenzone.... en dat zijn echt belachelijk veel mensen die dat hebben. Veel meer dat mensen denken.

Probleem is dat je niet alle minder begaafden onder curatele kan stellen.
Dus, wat te doen met dit soort dingen?
Ah, dus jij noemt de mensen die in deze 'hulpvaardige lieden' geloven zwakbegaafd,
en zij moeten eigenlijk geholpen worden ?
Deze sla ik even op voor later gebruik.
zzz
pi_60444478
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:58 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ah, dus jij noemt de mensen die in deze 'hulpvaardige lieden' geloven zwakbegaafd,
en zij moeten eigenlijk geholpen worden ?
Deze sla ik even op voor later gebruik.
Ik geloof best dat mensen die hierin geloven gemiddeld minder intelligent zijn.
Ik zapte een keer langs een astrogesprek waarin een psychologe met een eigen praktijk advies vroeg over het (voor zover ik het onthouden heb) uitbreiden naar een tweede praktijk. Dit werd door die ene meneer bevestigend beantwoord. Ik denk dat dit een opgelezen verhaaltje was, om aan te tonen dat niet alleen debielen naar zo'n lijn bellen.
Vaak zijn de bellers opvallend minder coherent in hun zinnen en ik denk dat dat ook wel zo zijn redenen heeft, in zoverre geef ik maedel deels gelijk.
Dit moet echter niet betekenen dat je minder intelligente/naïevere mensen als een soort 'untermenschen' moet beschouwen voor wie andere regels gelden. (Voor er verkeerd geïnterpreteerd gaat worden: na bepaalde handelingen kan ik vóór interventies zijn, maar als ze het verder financieel rooien, hun kinderen worden goed verzorgd ed. moet je niet zo ver ingrijpen op iemands leven dat ze dingen niet mogen die anderen wel mogen. Buiten hoe moeilijk zoiets gerealiseerd kan worden).
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:07:59 #96
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60444571
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dit moet echter niet betekenen dat je minder intelligente/naïevere mensen als een soort 'untermenschen' moet beschouwen voor wie andere regels gelden. (Voor er verkeerd geïnterpreteerd gaat worden: na bepaalde handelingen kan ik vóór interventies zijn, maar als ze het verder financieel rooien, hun kinderen worden goed verzorgd ed. moet je niet zo ver ingrijpen op iemands leven dat ze dingen niet mogen die anderen wel mogen. Buiten hoe moeilijk zoiets gerealiseerd kan worden).
Ben ik volledig met je eens.

Ik bedoel met mijn post ook dat het misschien interessant is om te kijken wie het publiek is van dit soort programma's (en dat geldt voor belspellen net zo goed, waarom denk je dat daar regels voor zijn tegenwoordig...), en wellicht dat e.e.a. wel gewoon echt niet in overeenstemming is met elkaar.

Over ingrijpen, er zijn duizenden mensen die onder "bewind" staan, en dat is niet voor niks. Dat is puur uit zelfbescherming.
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:08:22 #97
31101 _Led_
pi_60444579
Het ging mij er alleen om dat Maedel en ik in TRU in een bitchfight verwikkeld waren omdat Maedel mij er (vals) van beschuldigde dat ik haar zwakzinnig genoemd zou hebben (wat niet zo is) omdat ze in paranormale zaken gelooft.

Daar komt vervolgens ellenlang gezeik van, en vervolgens komt ze zelf met een post waarin ze mensen zwakbegaafd, tokkies en mongolen noemt omdat ze in bepaalde 'paragnosten' geloven !
Tja, dan moet ik 't even quoten voor het nageslacht natuurlijk

Maar on topic, verder zullen er weinig universitair geschoolde mensen bellen inderdaad.
Ten eerste zitten die niet thuis achter de geraniums,
ten tweede weten die wel beter.
De enkele uitzondering die de regel bevestigt daargelaten natuurlijk.
zzz
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:28:42 #98
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60445179
L.Denninger: Zou je willen stoppen met het 'opzoeken' van mede-users en het reageren hierop?

Dank. Gaarne weer ontopic. Veel te warm om je druk te maken

[ Bericht 14% gewijzigd door Biogarde op 30-07-2008 15:36:25 ]
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60449521
Waarom wrijft die kneus altijd zo heel nerveus met zijn hand over dat papier en waarom zet hij er zo heel stoer een of andere handtekening op als hij het 'consult' afsluit Wat een faker damn.
Ik doe hier niet aan mee.
pi_60449831
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:57 schreef Off-ShoRe het volgende:
Waarom wrijft die kneus altijd zo heel nerveus met zijn hand over dat papier en waarom zet hij er zo heel stoer een of andere handtekening op als hij het 'consult' afsluit Wat een faker damn.
ah ik was dus niet de enige die dat zag
  woensdag 30 juli 2008 @ 19:15:21 #101
214371 SuspendedAnimation
Schudden voor gebruik
pi_60449926
Voor uitgezakte wijven van eind twintig die hebben besloten het leven door te gaan als muurbloempje. Lekker toch? Je dagen slijten tussen zooi, stront Oprah, Astro TV en Nol Roos. Dit alles natuurlijk terwijl manlief de kost verdient.

Oh wacht, het ging alleen over Astro TV .
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:06:42 #102
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60452679
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:57 schreef Off-ShoRe het volgende:
Da's de kwitantie

Wrijven over papier kan ik me wel iets bij voorstellen, net als bij wrijven over foto's e.d. Dat heeft denk ik te maken met focussen en energieën oppikken.
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:57:19 #103
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60453843
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:06 schreef maedel het volgende:

[..]

Da's de kwitantie

Wrijven over papier kan ik me wel iets bij voorstellen, net als bij wrijven over foto's e.d. Dat heeft denk ik te maken met focussen en energieën oppikken.

Energie oppikken van iemand waar je mee belt geloof je het zelf ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:30:08 #104
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60461715
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:57 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Energie oppikken van iemand waar je mee belt geloof je het zelf ?
ja
pi_60462786
Ga naar sp...en netwerk uitzending astro-tv!! die idioot van Erp moet opzouten, hij vervuilt de kabel.
pi_60463502
Zo, na een keer kwam ik er door...ik heb Edwardje en Judith aanbevolen eens naar de uitzending van netwerk te gaan, de site van de sp te lezen etc...maar ja, je wordt snel weggestemd.
pi_60463585
Interessante programmas. Ik kijk er vaak met veel plezier naar en wat zij voelen is echt ongelofelijk. Ik bedoel die mensen kennen zo'n beller totaal niet en toch voelen ze gelijk wat het probleem is. Vaak zijn de oplossingen of tips hardstikke handig.

Ik kijk er graag naar.
pi_60470071
Nou, fijne tv!
pi_60470115
Bij deze nogmaals mijn vraag:
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nou gids20, het zit je wel het hoogst van ons allemaal zie ik.
Vertel eens, wat drijft je ertoe om zelf er regelmatig heen te bellen om die van erp uit te schelden, zijn adressen op te zoeken en deze op internet te plaatsen?
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:25:51 #110
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60470618
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bij deze nogmaals mijn vraag:
[..]

Ik begin onderhand ook erg benieuwd te worden.
Ik geloof namelijk dat ik het in principe wel met gids20 eens ben, maar ik denk niet dat hij/zij op deze manier veel gaat bereiken. Met agressieve oneliners win je geen enkel "gevecht".
pi_60470659
Het leukste is nog wel is dat ze zeggen dat je live in de uitzending kan komen, maar dat je zit te kijken naar uitzending met Franscois Boulanger die al 100x herhaald is....
Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:52:41 #112
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60471041
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:28 schreef Acyrus het volgende:
Het leukste is nog wel is dat ze zeggen dat je live in de uitzending kan komen, maar dat je zit te kijken naar uitzending met Franscois Boulanger die al 100x herhaald is....
Dat was vanmorgen op, maar dat is toch een ander programma?
Nou viel mij dus op dat ze een soort van reclame blokje (sms sms sms sms!!!) doen en dan gewoon het voorgaande herhalen....
Geeft wel aan hoe ze hun kijkers inschatten
pi_60471173
Ja, was idd vanmorgen Hou het goed in de gaten dan zie je hoe vaak hij herhaald word...

Het is trouwens Astro TV Vips ofzo, maar is gewoon dezelfde bullshit
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:02:57 #114
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60471183
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 18:01 schreef Acyrus het volgende:
Ja, was idd vanmorgen Hou het goed in de gaten dan zie je hoe vaak hij herhaald word...

Het is trouwens Astro TV Vips ofzo, maar is gewoon dezelfde bullshit
Ja, het was echt toevallig dat ik het zag, maar dat geloof je zeker niet

Anyway, Astro TV Vips dus...
Met Francois Boulanger
pi_60472022
Ik kijk er ook elke ochtend "toevallig" naar :P:P
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:38:03 #116
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60475325
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 18:54 schreef Acyrus het volgende:
Ik kijk er ook elke ochtend "toevallig" naar :P:P
Nou ik dus niet, want dan doe ik andere dingen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')