Da's de kwitantiequote:Op woensdag 30 juli 2008 18:57 schreef Off-ShoRe het volgende:
Waarom wrijft die kneus altijd zo heel nerveus met zijn hand over dat papier en waarom zet hij er zo heel stoer een of andere handtekening op als hij het 'consult' afsluitWat een faker damn.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Da's de kwitantie
Wrijven over papier kan ik me wel iets bij voorstellen, net als bij wrijven over foto's e.d. Dat heeft denk ik te maken met focussen en energieën oppikken.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Energie oppikken van iemand waar je mee beltgeloof je het zelf ?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nou gids20, het zit je wel het hoogst van ons allemaal zie ik.
Vertel eens, wat drijft je ertoe om zelf er regelmatig heen te bellen om die van erp uit te schelden, zijn adressen op te zoeken en deze op internet te plaatsen?
Ik begin onderhand ook erg benieuwd te worden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bij deze nogmaals mijn vraag:
[..]
Dat was vanmorgen op, maar dat is toch een ander programma?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:28 schreef Acyrus het volgende:
Het leukste is nog wel is dat ze zeggen dat je live in de uitzending kan komen, maar dat je zit te kijken naar uitzending met Franscois Boulanger die al 100x herhaald is....
Ja, het was echt toevallig dat ik het zag, maar dat geloof je zeker nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:01 schreef Acyrus het volgende:
Ja, was idd vanmorgenHou het goed in de gaten dan zie je hoe vaak hij herhaald word...
Het is trouwens Astro TV Vips ofzo, maar is gewoon dezelfde bullshit
Nou ik dus niet, want dan doe ik andere dingen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:54 schreef Acyrus het volgende:
Ik kijk er ook elke ochtend "toevallig" naar:P:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |