Ja en vergelijken en op volgorde van grootte zetten en vervolgens stemmen welke we het leukste vinden en dan wint iedereen want iedereen stemt op z'n eigen kindquote:Op zondag 18 mei 2008 10:18 schreef zoalshetis het volgende:
gaan jullie dan naar elkaars kinderen kijken?
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:18 schreef zoalshetis het volgende:
gaan jullie dan naar elkaars kinderen kijken?
Bij deze heb ik het gelezen. Als ik er misschien bij kan zijn, geef ik het door. Maar ik beloof nietsquote:Op zondag 18 mei 2008 10:56 schreef texelonia het volgende:
Ik weet niet of iemand het nog leestMaar ik kom niet
Mijn hele lijf doet pijn en is stijf van werken gisteren. Dus doe toch maar liever een dagje rustig aan, anders voel ik het de rest van de week nog...
Veel plezier in elk geval allemaal!
ooowwwwquote:Op zondag 18 mei 2008 11:21 schreef KD-fotografie het volgende:
veel plezier!
ik snap hem wel, maar dat is misschien iets mannelijks...quote:Op zondag 18 mei 2008 12:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nee, gaat 'm niet worden. Want wederhelft werkt weer eens totaal tegen me. GRR! Zitten nu nóg thuis en hij wil de auto niet kwijt en heeft een hekel aan wijven met kinderen in grote getale....
*grom, grauw*
veel plezier nog
hihihi das mooi, dat houd meestal beter op foto's als de voorkantquote:Op zondag 18 mei 2008 17:35 schreef Vivi het volgende:
Ik heb alleen je achterhoofd p_iglet dus dat scheelt.
quote:Op zondag 18 mei 2008 18:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
LadyS je bent echt ontzettend vooruit gegaan in je foto's. Ze zijn prachtig
Voor mij sprongen die van dat nog (bijna) kale menneke er juist uit...quote:Op zondag 18 mei 2008 18:32 schreef MissBliss het volgende:
Wat een mooie foto, die tweede van Sacha!
En de rest trouwens ook hoorMaar die sprong er uit voor mij.
Hoop het wel voor je, dat je volgende keer beter bent...quote:Op zondag 18 mei 2008 18:54 schreef Beaker het volgende:
De foto's zijn mooi!
Vond het wel jammer dat we er niet bij zijn geweestHeb blaasontsteking
.....
Volgende keer beter??
dat weet je heel zekerquote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:28 schreef Troel het volgende:
Nou uhm, die ene foto zeg maar, waar we van dat ding afkukelen, dat weet ik niet hoor
Met Sanne ja!quote:
Ook niet dat je alleen je zijkant ziet en je haar?quote:
johquote:Op zondag 18 mei 2008 19:47 schreef Troel het volgende:
Bovenste is Dean
Die had een favourite boy shirtje aan
Thies heeft bruine ogen.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
johdat wist ik wel maar ik was aan t twijfelen of de tweede milo of thies was
Behalve dan op Vief haar foto's...quote:
En dan heb je het geweldige ballenspel gemist.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Het was echt heel leuk! Volgende week weer!
Maar dan lekker buiten zonder de: BESTELLING 75 STAAT KLAAR! en DE IJSBAAN IS GEOPEND, JE VINDT HEM OP DE EERSTE ETAGE om de paar minuten.
Dan zal Pepijn met twee mannen gaan trouwen, want Eli en Pepijn hebben elkaar ook flink afgelebberd in de ballenbakquote:Op zondag 18 mei 2008 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Al weer een hele tijd thuis, maar druk bezig geweest!
Ik vind het echt heel erg leuk. Die kleine frutjes lekker met elkaar op de grond.
Het eerst FOK! homo-huwelijk is in de maak, Pepijn dook bijna bij Sasha in de wagen!
...
Dank uquote:En ik moet even kwijt dat Eli echt de aller-lekkerste spekpootjes heeft die er zijn!![]()
Ehm nee... ik heb even gekeken en het is een soort van houten plaat, maar dan glad en ze gingen er wel met schaatsen op.quote:
We zijn later nog met zijn allen naar buiten gegaan. Dat was idd een verademing! Letterlijk...quote:Op zondag 18 mei 2008 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het ook wel heel heftig met de herrie en de warmte binnen, maar de gezelligheid overheerste hoor!
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:33 schreef Ynske het volgende:ik heb eindelijk een foto van Devin waarop hij lacht
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:33 schreef Ynske het volgende:ik heb eindelijk een foto van Devin waarop hij lacht
Ach gosh, heeft het allemaal zo veel indruk op hem gemaakt?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:39 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Mijn kleintje was een beetje uit z'n doen op een gegeven moment...
Gelukkig is hij 10 minuten geleden EINDELIJK opgehouden met krijsen en huilen
Ze was alleen zo snel dat ik er nauwelijks foto's van kon maken en het zag er zoquote:Op zondag 18 mei 2008 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en LadyS, ik ben benieuwd of jullie nog voor dat broertje gaan!En die 2 zusjes daar weer na.
![]()
Het was wel heel lief om Amber met al die babietjes bezig te zien.
We hebben elkaar wel de hand geschud hoor Ticootjequote:Op zondag 18 mei 2008 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Slaapmeisje, ik heb jou helemaal niet gezien.. (ik kijk ook niet heel vaak in het foto-topic, dus kindjes aan ouders koppelen ben ik ook niet goed in) Jammer, aangezien we samen lang in een ander topic hebben gezeten.
KlaasVaker, de KasteelBewaker!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Moonah, mij man vond het trouwens echt heel bijzonder dat jij nog wist dat hij ooit gepost had onder KlaasVakerZo veel heeft ie nou ook weer niet op Fok gepost namelijk.
Anna is echt schattigquote:Op zondag 18 mei 2008 21:21 schreef YPPY het volgende:
Heb toch best veel gemist geloof ik. Anna was zo veel op en neer aan het rennen. Die vond het allemaal even prachtig. Ze heeft de hele terugweg geslapen, maar thuis wilde ze niet meer. Slaapt vannacht als een roosje.
Ik ben degene met lang blond haar. Maar ik heb eigenlijk alleen maar met Jen bezig gehouden, die lag in de reiswieg te slapen. Ik was er rond een uur of 12 (dacht ik) en rond 3en zijn we weer weggegaan. Maar er waren er zoveel, en ik vond het ook heel moeilijk om bij iedereen een naam te koppelen.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:21 schreef YPPY het volgende:
Maakt toch niet uit BE.
Slaapmeisje, ik heb je helemaal niet gezien, wat jammer zeg.
En Ticootje, wie was jij? Waren wij er tegelijk?
Heb toch best veel gemist geloof ik. Anna was zo veel op en neer aan het rennen. Die vond het allemaal even prachtig. Ze heeft de hele terugweg geslapen, maar thuis wilde ze niet meer. Slaapt vannacht als een roosje.
De foto's zijn vast erg leuk.Morgen ga ik werken, dan ga ik zeker kijken.
stuur eens 1 van die donkere binnenfoto'squote:Op zondag 18 mei 2008 21:43 schreef LadyS het volgende:
Ja, ik vond het ook leuk om Slaapvriendje te zien(ik heb nog een foto van hem en Milo! Ik zal hem naar je pm-en, slaapmeisje!)
Ik ga zo nog wat foto's doen, maar van de 600 zijn er maar weinig gelukt volgens mijVooral die van binnen.....
dank je voor t complimentquote:Op zondag 18 mei 2008 21:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een leuke foto's!
Mooiste tot nu toe is die van Thies waarvan zijn moeder hem bijna een hangjongere vindt![]()
Moonah, je PM![]()
![]()
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:18 schreef Troel het volgende:
Ik vond het erg gezelligVooral leuk dat er zoveel kleintjes waren
En ik heb eindelijk Moonah gezien
"Ik herken jou, jij bent Troel", terwijl ik nietsvermoedend wat drinken ging halen
ik mail er meteen een paar naar je!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
stuur eens 1 van die donkere binnenfoto's
misschien dat ik er nog wat van kan maken
yns at throughmylens puntje nl
Daar had ik ook rustig op gereageerdquote:Op zondag 18 mei 2008 22:24 schreef TearSong het volgende:
[..]ach het had ook een 'HEEE TROEL' kunnen zijn. Denk dat er dan best wat mensen raar hadden opgekeken!
En ik had jullie dus echt over het hoofd gezien terwijl m'n tassen bij die verschoonkussens vlakbij stondenquote:Op zondag 18 mei 2008 22:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het lichtje branden toen ik bedacht wie er allemaal zouden komen
Vivi hoort bij Dean, ze had een paarse jurk met laarzen eronder aan gisterquote:Op maandag 19 mei 2008 08:01 schreef Ticootje het volgende:
Maar wie hoort er nou bij Dean? Ik dacht dat dat moonah was...
moonah had ook een jurkje aan en laarzen maar heeft donker lang haarquote:Op maandag 19 mei 2008 08:07 schreef Ticootje het volgende:
Oh, dat was vivi! Haha, ik dacht dus dat dat moonah was. Maar het klopte niet helemaal.
ook met camera?quote:Op maandag 19 mei 2008 08:14 schreef Ticootje het volgende:
Zoals ik al zei, ik vind/vond het erg moeilijk om personen aan de namen te koppelen.
Pinquit herkende ik wel, en Be en Troel herkende ik ook meteen. Verder heb ik nog even gepraat (voor zover dat mogelijk was ( WILLEN DE KINDEREN VAN HET VERJAARDAGSFEESTJE VAN DAAN BIJ HET FATAMORGANA KASTEEL KOMEN, JULLIE FEESTJE GAAT BEGINNEN) met tearsong (Arme yara met de waterpokken). Lady s was er met de foto camera en Ynske. En er was er nog 1, blond kort haar, wie was dat dan?
komende zondag, kleine 40 min van bij jou uitquote:Op maandag 19 mei 2008 08:47 schreef Suzanna het volgende:
Wat leuk om de foto's te zien! Ik zou 't ook wel leuk vinden, weer eens een meet, maar 't moet wel in de buurt zijn want we rijden al zoveel... de meiden zijn er niet zo dol op.
voor mij mag t wel in t park jaquote:Op maandag 19 mei 2008 08:54 schreef Noli. het volgende:
Volgende week wel in het park? Of is het dan weer prutweer?
Eh en over welke datum hebben we het dan? de 25e (dit weekend) kunnen we geloof ik wel 1 juni word voor mij moeilijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |