Behalve dan op Vief haar foto's...quote:
En dan heb je het geweldige ballenspel gemist.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Het was echt heel leuk! Volgende week weer!
Maar dan lekker buiten zonder de: BESTELLING 75 STAAT KLAAR! en DE IJSBAAN IS GEOPEND, JE VINDT HEM OP DE EERSTE ETAGE om de paar minuten.
Dan zal Pepijn met twee mannen gaan trouwen, want Eli en Pepijn hebben elkaar ook flink afgelebberd in de ballenbakquote:Op zondag 18 mei 2008 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
Al weer een hele tijd thuis, maar druk bezig geweest!
Ik vind het echt heel erg leuk. Die kleine frutjes lekker met elkaar op de grond.
Het eerst FOK! homo-huwelijk is in de maak, Pepijn dook bijna bij Sasha in de wagen!
...
Dank uquote:En ik moet even kwijt dat Eli echt de aller-lekkerste spekpootjes heeft die er zijn!![]()
Ehm nee... ik heb even gekeken en het is een soort van houten plaat, maar dan glad en ze gingen er wel met schaatsen op.quote:
We zijn later nog met zijn allen naar buiten gegaan. Dat was idd een verademing! Letterlijk...quote:Op zondag 18 mei 2008 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het ook wel heel heftig met de herrie en de warmte binnen, maar de gezelligheid overheerste hoor!
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:33 schreef Ynske het volgende:ik heb eindelijk een foto van Devin waarop hij lacht
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:33 schreef Ynske het volgende:ik heb eindelijk een foto van Devin waarop hij lacht
Ach gosh, heeft het allemaal zo veel indruk op hem gemaakt?quote:Op zondag 18 mei 2008 20:39 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Mijn kleintje was een beetje uit z'n doen op een gegeven moment...
Gelukkig is hij 10 minuten geleden EINDELIJK opgehouden met krijsen en huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |