Ze was alleen zo snel dat ik er nauwelijks foto's van kon maken en het zag er zoquote:Op zondag 18 mei 2008 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en LadyS, ik ben benieuwd of jullie nog voor dat broertje gaan!En die 2 zusjes daar weer na.
![]()
Het was wel heel lief om Amber met al die babietjes bezig te zien.
We hebben elkaar wel de hand geschud hoor Ticootjequote:Op zondag 18 mei 2008 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Slaapmeisje, ik heb jou helemaal niet gezien.. (ik kijk ook niet heel vaak in het foto-topic, dus kindjes aan ouders koppelen ben ik ook niet goed in) Jammer, aangezien we samen lang in een ander topic hebben gezeten.
KlaasVaker, de KasteelBewaker!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Moonah, mij man vond het trouwens echt heel bijzonder dat jij nog wist dat hij ooit gepost had onder KlaasVakerZo veel heeft ie nou ook weer niet op Fok gepost namelijk.
Anna is echt schattigquote:Op zondag 18 mei 2008 21:21 schreef YPPY het volgende:
Heb toch best veel gemist geloof ik. Anna was zo veel op en neer aan het rennen. Die vond het allemaal even prachtig. Ze heeft de hele terugweg geslapen, maar thuis wilde ze niet meer. Slaapt vannacht als een roosje.
Ik ben degene met lang blond haar. Maar ik heb eigenlijk alleen maar met Jen bezig gehouden, die lag in de reiswieg te slapen. Ik was er rond een uur of 12 (dacht ik) en rond 3en zijn we weer weggegaan. Maar er waren er zoveel, en ik vond het ook heel moeilijk om bij iedereen een naam te koppelen.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:21 schreef YPPY het volgende:
Maakt toch niet uit BE.
Slaapmeisje, ik heb je helemaal niet gezien, wat jammer zeg.
En Ticootje, wie was jij? Waren wij er tegelijk?
Heb toch best veel gemist geloof ik. Anna was zo veel op en neer aan het rennen. Die vond het allemaal even prachtig. Ze heeft de hele terugweg geslapen, maar thuis wilde ze niet meer. Slaapt vannacht als een roosje.
De foto's zijn vast erg leuk.Morgen ga ik werken, dan ga ik zeker kijken.
stuur eens 1 van die donkere binnenfoto'squote:Op zondag 18 mei 2008 21:43 schreef LadyS het volgende:
Ja, ik vond het ook leuk om Slaapvriendje te zien(ik heb nog een foto van hem en Milo! Ik zal hem naar je pm-en, slaapmeisje!)
Ik ga zo nog wat foto's doen, maar van de 600 zijn er maar weinig gelukt volgens mijVooral die van binnen.....
dank je voor t complimentquote:Op zondag 18 mei 2008 21:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een leuke foto's!
Mooiste tot nu toe is die van Thies waarvan zijn moeder hem bijna een hangjongere vindt![]()
Moonah, je PM![]()
![]()
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:18 schreef Troel het volgende:
Ik vond het erg gezelligVooral leuk dat er zoveel kleintjes waren
En ik heb eindelijk Moonah gezien
"Ik herken jou, jij bent Troel", terwijl ik nietsvermoedend wat drinken ging halen
ik mail er meteen een paar naar je!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
stuur eens 1 van die donkere binnenfoto's
misschien dat ik er nog wat van kan maken
yns at throughmylens puntje nl
Daar had ik ook rustig op gereageerdquote:Op zondag 18 mei 2008 22:24 schreef TearSong het volgende:
[..]ach het had ook een 'HEEE TROEL' kunnen zijn. Denk dat er dan best wat mensen raar hadden opgekeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |