Ja, van Brian zeker...lach mij altijd rot om die gast!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik de humor gemist tijdens de halve finale?
Die kerel heeft zelfreflectie sprookjes geschreven tijdens zijn studie en daar is het bij gebleven.quote:
Daar hoop je op, het is geen feit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en krijgt symphatiestemmen vanwege zijn donatie van 500.000 euro aan goede doelen.
Script.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Brian, Amanda en vooral Jaap hebben lol.
Huub probeert ruzie te zoeken en is chagrijnig.
Dat was al lang bepaald, doe niet zo triest.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Daar hebben we de kruiperige Huub die Claire smeekt alsjeblieft haar koffer te pakken.
Wat is het toch een zielig mannetje.
Toch klopt er geen hout van de volgorde tijdens de uitzending. Huub zei het net: Ik wist helemaal niet dat ik het laagst aantal punten had toen die koffer binnenkwam. Prutsers.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
Brian werd goed gek toen Jaap zei ik heb je op de laatste plek gezet
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was al lang bepaald, doe niet zo triest.
Héél zielig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Daar hebben we de kruiperige Huub die Claire smeekt alsjeblieft haar koffer te pakken.
Wat is het toch een zielig mannetje.
I know nooooothing.quote:
Het is net een vlieg hij bzzzzzt om je hoofd heen en af en toe geef je eens een tik.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:32 schreef farscapevr6 het volgende:
goed om te zien dat er peter60 steeds meer genegeerd wordt hij begint steeds overspannener te posten, hehehe
(he bah eigenlijk reageer ik nu zelf op em:( )
Of een puppy, je trapt hem weg maar hij komt steeds weer terug. Van wie is deze quote?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:33 schreef Dementor het volgende:
Het is net een vlieg hij bzzzzzt om je hoofd heen en af en toe geef je eens een tik.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know nooooothing.
Leuk om te zien hoe Jaap en Huub reageren op de beelden van A en B....
Bartquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of een puppy, je trapt hem weg maar hij komt steeds weer terug. Van wie is deze quote?
Bartquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of een puppy, je trapt hem weg maar hij komt steeds weer terug. Van wie is deze quote?
U gaat door voor de koelkast, samen met Mootsquote:
Die anaalsnol kijkt alleen naar dr matten : "mijn Haar (????!!!!!!) zat best goedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:31 schreef Ziet het volgende:
dat gesjor aan die jurk moet amanda toch ook opvallen....
Over dat Brian de winnaar zou worden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
hebben jaap en huub nu ook gezien dat maasland zich versprak?
Wat zei ze precies dan??quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Over dat Brian de winnaar zou worden?
Ja.
Oud en 2e hands. maar hij doet het nog wel hoor, als je hem echt nodig hebt gun ik hem aan jouquote:
Jij luistert echt naar die ratten hè?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Die anaalsnol kijkt alleen naar dr matten : "mijn Haar (????!!!!!!) zat best goed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:38 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel maanden heeft Claire daar nou gezeten?
Hoe reageerde ze?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja.
en ???? wat was hun reactie???quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja.
Ze zitten de uitzending van donderdag te bekijken, ik vind het zelf wel vermakelijk die uitzending nog een keer terug te zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:39 schreef petraa het volgende:
Zijn de streams het alweer waard om aan te slingeren?
Jij mag hem hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Oud en 2e hands. maar hij doet het nog wel hoor, als je hem echt nodig hebt gun ik hem aan jou
Dat komt omdat Palma zei dat haar haar er niet uit zag tijdens de uitzendingquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die anaalsnol kijkt alleen naar dr matten : "mijn Haar (????!!!!!!) zat best goed![]()
![]()
Ik kan er ook 2 tafelmodelletjes van maken hoor, geen probleem.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:40 schreef mootie het volgende:
Oud en 2e hands. maar hij doet het nog wel hoor, als je hem echt nodig hebt gun ik hem aan jou
luisteren is een groot woord..maar de ik sta klaar met lappen tekst om alles te weerleggenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij luistert echt naar die ratten hè?
Oke op jou advies slinger ik ze aan!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zitten de uitzending van donderdag te bekijken, ik vind het zelf wel vermakelijk die uitzending nog een keer terug te zien.
Ik wacht in spanning af.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:42 schreef Lobasca het volgende:
luisteren is een groot woord..maar de ik sta klaar met lappen tekst om alles te weerleggen
Weet ikquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat komt omdat Palma zei dat haar haar er niet uit zag tijdens de uitzending
tnxx voor de info jammer van de reactie.quote:
We hebben het over Brian hequote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat snorretjes en hoorntjes tekenen op een foto deed ik op de basisschool...
You tha manquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat snorretjes en hoorntjes tekenen op een foto deed ik op de basisschool...
Bridget met d'r antieke kope en d'r antieke jurkquote:
Wat maakt dat mij dan? Ik teken ook nog steeds overal opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om het huidige niveau van Brain even te accentueren.
Wat eronder zit is zeker geen antiek!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bridget met d'r antieke kope en d'r antieke jurk
Brian is nou eenmaal niezo goed met woorden. Hij uit zich liever op andere manierenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om het huidige niveau van Brain even te accentueren.
Echt waar?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat maakt dat mij dan? Ik teken ook nog steeds overal op![]()
De enige snol was ze sowieso alquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
Slabek:'' Jongens, ik ben de enige vrouw in de finale van de Gouden Kooi! "
Vrouw?![]()
Is dit de tijd om mijn rol perkament tevoorschijn te halen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
Brian deed er alles aan om Huub zwart te maken tijdens de halve finale.
Ik las nog net wat er eerst stondquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Echt waar?Misschien moet je een keer een tekening voor Brain maken
Maar natúúrlijk, dat is toch altijd al zo geweest, en zal ook altijd wel zo blijvenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:52 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian en Amanda toonde Huub geen enkele emotie toen hij hoorde dat Claire wegmoest....zo nep.
Staatsmongolen zijn het.
Deze al gezien? Ze moeten Huub weer hebben.![]()
Telegraaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |