Zijn daar nog beelden van?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was Dinos, een vriend van Dimitri. Hij kwam 1 avondje met Dimnitri mee en dat was duidelijk niet om te butleren.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:04 schreef Dementor het volgende:
Dellie kan echt niet eten, ze heeft zelfs moeite met die yoghurt.
Moet hij ze eerst nog maar eens onder ogen krijgen...wie gaat daar voor zorgen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:07 schreef petraa het volgende:
Nog maar een keer, wat denken jullie hoe zou de trainer/coach nu nadat hij de filmpjes van Hans en Brian gisteren heeft gezien denken over het gevecht. Zou hij nog denken dat het er niet hard aan toe zou gaan of zou hij nu woest zijn op Hans en zijn opmerkingen!
Jezus was ook timmerman. Zou Brian zijn reïncarnatie zijn?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu hoor ik hem weer zeggen dat hij timmerman wil worden, ons multi talent. Gek, stapelgek is hij.
Dat zou veel veklaren iig. Nu maar wachten op de kruisiging.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef avonne het volgende:
Jezus was ook timmerman. Zou Brian zijn reïncarnatie zijn?
Linkje?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:15 schreef NG het volgende:
Varkenskop Hans wordt iig behoorlijk afgezeken op kickboxing.nl
Goede reacties daar inderdaadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:15 schreef NG het volgende:
Varkenskop Hans wordt iig behoorlijk afgezeken op kickboxing.nl
Oh, wat plezierig om te lezen. Niet alle kickboksers en fans zijn zo bloeddorstig als Nijman en Brian.quote:
Volgens Amanda is hij heeeeeel belangrijk, daar verhef je je stem niet tegen en zet je niet voor joker.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef rooie3 het volgende:
Waarom wil Huub Hans bellen,lijkt me beter dat Hans Huub belt.
Dellie mag alles.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef Ziet het volgende:
mogen ze tegenwoordig kauwgom?
\quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef rooie3 het volgende:
Dit zijn reacties van echte sportmensen, bedankt Blomst.quote:
]quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linkje?![]()
On Topic:
Amanda: Ik lijkt nogal snel ordinair als ik kauwgom kauw.
Ik denk dat Huub bang is voor Hans en zijn criminele vriendjes, en niet onterecht lijkt me.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:19 schreef rooie3 het volgende:
Thankx.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:25 schreef NG het volgende:
[..]
http://www.kickboxing.nl/(...)ub-in-de-gouden.html
http://www.kickboxing.nl/(...)-de-gouden-kooi.html
Ja zo belangrijk dat Huub op zijn hitlist staat.Heb met verbazing het filmpje weer bekeken en Huub is daar echt de held,vooral hoe hij verbaal iedereen afmaakt en brian komt niet verder dan kont,auw voet en wat rare kreten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Amanda is hij heeeeeel belangrijk, daar verhef je je stem niet tegen en zet je niet voor joker.
Liefde is Gestoord zijn.....Brian en Amanda.
Hehe de enige die slaat in dit filmpje is Brian.quote:
Het enige wat Huub kan doen in zijn positie is die Hans doodschieten. Dat is waarschijnlijk ook de enige manier die zal verstaan. Dat ongeleide projectiel is levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:25 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub bang is voor Hans en zijn criminele vriendjes, en niet onterecht lijkt me.
Hans voelt zich in zijn hemd gezet door Huub en in die kringen is er dan maar 1 manier van reageren.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:30 schreef avonne het volgende:
http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=40603
Foto's van de fotograaf bij "het gevecht"
(Amanda deze keer mét engelenvleugeltjes.... djeezus, wat een kleuter)
volgens mij zijn het DGK fans.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat plezierig om te lezen. Niet alle kickboksers en fans zijn zo bloeddorstig als Nijman en Brian.
Oh nee he, daar is onze dwarse kleuter ook weerquote:
Helaas niet alleen als ze kauwgom kauwtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef Verida het volgende:
Nou Amanda ik wil het wel even voor je bevestigen hoor.
Je ziet er inderdaad ordinair uit als je kauwgom kauwt.
Heeft ze daar nou een pruik op?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom je buiten spelen?
Nee, ze moet naar de parenclub DaddyDomquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom je buiten spelen?
Ha Frasier, leuk dat jij er ook bentquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh nee he, daar is onze dwarse kleuter ook weer
En hier had Huub mee moeten vechten. Echt mazzel dat Huub nog net op tijd tot inkeer kwam.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:30 schreef avonne het volgende:
http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=40603
Foto's van de fotograaf bij "het gevecht"
(Amanda deze keer mét engelenvleugeltjes.... djeezus, wat een kleuter)
Een Daddydom is iemand die er is voor zijn kleine meisje, waar ze zich veilig bij kan voelen, zijn armen beschermend om haar heen. Iemand die openstaat voor wat er in haar omgaat, die haar begeleid en van haar houdt. Het draait voor een heel groot deel rond gevoel, emoties, aanvoelen, mentale bevrediging.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ze moet naar de parenclub DaddyDom
Wanneer niet dan?quote:
Wow, wat een engbek. Mooi dat Huub hem een Neanderthaler noemde, dat is hij nl ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:44 schreef Disana het volgende:
En hier had Huub mee moeten vechten. Echt mazzel dat Huub nog net op tijd tot inkeer kwam.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |