quote:
Mm, ik zal Johan555 wel even een handje helpen, is ook best wel heel moeilijk
Kopietje eerste regeltje, plakken in Google's zoekbalkje, hoepla, eerste match:
http://scaredmonkeys.net/index.php?topic=2856.220 Huh, ongeveer een zelfde post van Johan555? Wat toevallig!!
Hier even blijven hangen, wat een entertainment hier, ge-wel-dig!

De scheldwoorden vliegen je hier om de oren.. lachen!
Goed, back to business. even het eerste regeltje uit de krakkemikkige vertaling [eerlijk=eerlijk Johan555] in het NL terugvertaald [bijna niet te doen!!!]: hoepla2: shiiiiiiit, wat een teleurstelling, het betreft hier een artikeltje uit het archief van
www.korps-politie-surinam.com, om precies te zijn
KLIK HIERPAS OP: het artikel is gedateerd 23-12-2005, dus
zéér actueel en dus ook
zéér boeiend

en luidt al volgt:
-----------------------------------------
Steve Cohen over Holloway-zaak:
‘Snel duidelijkheid over bewijs voor rechtszaak’
ORANJESTAD — Volgens Steve Cohen, woordvoerder in de Verenigde Staten voor de Strategic Communications Task Force, zal binnen acht tot tien weken duidelijk worden of justitie genoeg bewijs heeft vergaard tegen de drie verdachten om de Holloway-zaak voor de rechter te brengen. “Dit is wel mijn persoonlijke inschatting.”
Cohen is ‘special advisor Aruba on the Natalee Holloway case’. Hij wordt elke twee dagen gebrieft door politiecommissaris Dolfi Richardson. Zo weet Cohen ook te vertellen dat de drie verdachten in de zaak – Joran van der Sloot, Satish en Deepak Kalpoe – de komende dagen weer zullen worden verhoord. “Dan zullen we weer naar buiten treden; tot die tijd is het even rustig.”
Sinds de eerste week van juni is Cohen betrokken bij de Holloway-zaak. Dit op verzoek van Aruba Hotel and Tourism Authority (Ahata). Sinds begin december is hij de officiële spokesperson van de Taskforce in de Verenigde Staten.
Cohen kwam in 1979 voor het eerst naar het eiland en is sindsdien regelmatig terug geweest. Zijn zakenpartner van de Strategic Message Design Group, Bob Delalla, is ook een reguliere gast op Aruba. Hij adviseerde ondermeer de politieke partij MEP bij de verkiezingen van 2001. Cohen is een mediaman. Hij werkte bij nieuwsredacties in New York, Los Angeles, Boston en San Diego, en was de oprichter van televisiekanaal Court TV.
Volgens Cohen is de reactie in de VS op de Holloway-zaak eigenlijk vrij positief. “Het is niet zo negatief als het lijkt. De meeste mensen in Amerika geloven heus wel dat Aruba er alles aan doet om de zaak op te lossen.”
Wat zeiden zijn vrienden toen hij de baan aannam om als spokesman voor Aruba op te treden? “Ze vonden het erg moedig van mij. Ik vind het zelf helemaal niet zo gedurfd.” Cohen vertegenwoordigt Aruba in verschillende televisieshows. Hij was al bij Bill O’Reilly (Fox), Rita Cosby (MSNBC) en verschijnt begin januari bij Geraldo (Fox). Ook is Cohen veelvuldig te horen op de radio.
De show van Greta van Susteren (Fox), die ruim aandacht besteedt aan de Holloway-zaak, wil hem echter niet te gast hebben. “Zij willen alleen praten met mensen die het nieuws uit de eerste hand kunnen vertellen, zoals politiecommissaris Gerold Dompig of hoofdofficier Karin Janssen. We hebben hen verteld dat die geen toestemming zullen krijgen van de procureur-generaal om dat te doen; dus dat ze het met mij zullen moeten doen, maar ze weigeren.”
Cohen is ‘special advisor Aruba on the Natalee Holloway case’. Hij wordt elke twee dagen gebrieft door politiecommissaris Dolfi Richardson.
Zo weet Cohen ook te vertellen dat de drie verdachten in de zaak – Joran van der Sloot, Satish en Deepak Kalpoe – de komende dagen weer zullen worden verhoord. “Dan zullen we weer naar buiten treden; tot die tijd is het even rustig.”
Naast woordvoerder is Cohen ook redacteur van de website van de Taskforce: arubatruth.com.
“Het klopt dat de toon daar steviger is geworden. De Twitty/Holloway-familie is zo ontzettend effectief in de media, dat we daar wel iets tegenover moeten stellen.” De teksten op de website worden wel gescreend door een jurist, zodat het de zaak niet kan schaden. “Het is een dunne lijn tussen wat je wel en wat je niet kan zeggen.
We willen natuurlijk niet dat een rechtszaak geschaad wordt omdat we de verdachten ammunitie geven.” Cohen komt samen met Delalla in overleg met de Taskforce elke dertig dagen met een communicatiestrategie. “Het is een betaalde baan, mijn werk voor de Taskforce, maar niet zoveel dat ik ervan kan leven, ik heb ook ander werk.” (Amigoe)
23 december 2005
..................................................
Sjees, wat een SCHAVUIT was die Cohen 2en half jaar geleden zeg, BLIKSEMS

!
Johan555, weer bedankt voor alle LOL hier!!