Hoi Tmaatje, is dit overtuigend genoeg? Klik op thumbnail, brilquote:Op maandag 19 mei 2008 21:22 schreef Tmaatje het volgende:
OK, maar het is slechts een deel, en mogelijk wordt het verhaal even verder weer anders, maar als je hier vanuit gaat zouden alle kinderen op Aruba zijn geweest...
http://www.hollowaycase.com/quote:Op dinsdag 31 mei omstreeks 02.45 lag ik in bed te slapen. Ik werd op dat moment wakker gemaakt door mij broer Deepak. Deepak had mij op mijn mobiele telefoon gebeld. Deepak zei tegen mij dat het meisje dat op zondag samen met ons was, vermist was. Deepak zei toen tegen mij dat wij niet moesten zeggen dat wij Joran en het meisje ter hoogte van het Marriott Hotel hadden achtergelaten maar bij het Holiday Inn hotel. Mijn broer had mij ook gezegd dat wij moesten zeggen dat wij Joran bij zijn woning hadden afgezet. Op moment dat mijn broer mij belde was hij samen met Joran. Ik hoorde dat Joran in de achtergrond was en mij broer instrueerde wat wij moesten verklaren. Mijn broer zei tegen mij dat de vader van Joran aan Joran had gezegd dat de politie bij hun woning was gekomen. Voordat de politie mij was komen ophalen werd ik door mijn broer gebeld om mij te zeggen wat ik moest verklaren als de politie bij mij thuis kwam. De politie was in die nacht niet bij mij thuisgekomen. Toen ik dat bericht hoorde kon ik niet slapen. Ik werd op die dag in de middag uren door de politie opgehaald. Ik had tegen de politie gezegd dat wij het meisje bij het Holiday Inn Hotel hadden gebracht en dat het meisje naar een bewaker toeliep. Dat is niet waar. Dat was een verzonnen verhaal. Ik had Joran gevraagd wat met het meisje was gebeurd. Joran vertelde mij telkens hetzelfde verhaal. Joran moet vertellen waar het meisje is want hij was voor het laatst met het meisje gebleven.
.......Vrijdag twee weken terug kwam mijn broer ’s middag omstreeks 6.00 uur van zijn werk. Mijn broer kwam bij mij in de kamer. Hij vertelde me dat gedurende de dag , tijdens dat hij aan het werken was, een jongen genaamd Steve naar hem toekwam en tegen hem had gezegd dat hij ons had gezien toen wij het meisje bij de Holiday Inn hadden afgezet. Mijn broer had mij verteld dat Steve tot in details toe vertelde dat hij ons had gezien Carlos & Charlie verlaten en vervolgens weer bij het Holiday Inn had gezien. Steve zou ook gezien hebben hoe het meisje was gevallen en hoe de lange vriend van ons het meisje op de been had geholpen. Mijn broer had tegen me gezegd dat die ene Steve zijn telefoonnummer aan hem had gegeven, in het geval hij als getuige voor de politie moest komen verklaren. Volgens mijn broer had Steve tegen hem gezegd dat hij, Steve, op die dag ook twee toeristen bij het hotel, Holiday Inn had afgezet. Volgens mijn broer had die ene Steve tegen hem gezegd dat hij die bewuste dag moest werken, maar niet was gaan werken. Mijn broer had tegen mij gezegd dat hij Steve vaker had gezien, maar niet wist hoe hij heet. Ik vroeg aan mijn broer hoe dat nou kon, wij hadden immers het meisje nooit bij het Holiday Inn afgezet. Op uw vraag hoe ik denk dat het verhaal van Steve in elkaar zit, kan ik u het volgende verklaren. Mijn broer en ik vonden het beiden vreemd, ik heb er geen uitleg voor. Op uw vraag of ik geloof wat Joran aan ons verteld had, kan ik u het volgende verklaren. Ik geloof niet alles wat Joran aan ons had verteld. Ik denk dat Joran aan ons niet de waarheid had verteld.
Satish 24 juniquote:Thuis waren wij, mijn broer en ik, begonnen het werkstuk van mijn zusje af te maken. Het werkstuk moest voor morgen klaar zijn. Gedurende dat wij bezig waren met het werkstuk werd mijn broer door Joran opgebeld. Mijn broer zei dat straks even naar Joran moesten gaan. Zodra we klaar waren met het werkstuk gingen we naar Joran toe. Ik had de auto gereden naar Joran zijn huis toe. In Joran’s appartement waren ook zijn ouders. Zijn moeder was die dag van Nederland aangekomen. De moeder van Joran wilde weten hoe alles in elkaar zat. Wij hadden aan haar verteld wat er was gebeurd. Wij hadden aan de ouders niet de waarheid gezegd. Wij hadden aan hen het verzonnen verhaal verteld. De moeder wilde niet dat wij lang bij hen thuisbleven. Wij waren na een uur weggegaan.
quote:Op jullie vraag of ik me kan herinneren dat tijdens een van de vele gesprekken bij Joran thuis de vader gezegd zou hebben “geen lijk geen zaak” kan ik het volgende zeggen. Met andere woorden had de vader van Joran dat gezegd, maar het kwam daarop neer. De vader van Joran had gezegd “als er geen lijk is zijn er geen bezwaren ons te arresteren”.
Op jullie vraag wat de vader van Joran bedoeld zou hebben met bezwaren, kan ik het volgende zeggen. Ik neem aan dat hij bedoelde, als een lijk aangetroffen wordt sporen aan of in het lijk zouden worden aangetroffen dat tot aanhouding van ons zou kunnen leiden.
quote:Op jullie vraag of mijn broer, Joran en ik seksuele contacten met het meisje hadden kan ik het volgende zeggen. Mijn broer en ik hebben beslist geen seks met het meisje gehad. Joran weet ik niet. Ik heb alleen maar gezien dat Joran in de auto het meisje had gezoend. Wij, mijn broer en ik hadden omstreeks 01.50 uur, Joran en het meisje alleen achtergelaten bij het strand ter hoogte van het Marriott hotel, vandaar dat ik niet kan zeggen of Joran geen seks met het meisje had.
http://www.hollowaycase.com/quote:Wat mijn opmerkte was dat elke keer dat mijn broer Deepak en ik bij Joran op bezoek gingen was de vader Paul of kwam de vader erbij, dus wij konden niet alleen met Joran praten. De vader Paul had ons verteld dat wij ook als verdachten konden worden verhoord nadat wij als getuigen verhoord waren. Ook kan ik verklaren dat er een keer was dat toen ik samen met mijn broer Deepak bij Joran was en de vader er ook was, Joran gezegd had “als er een lichaam gevonden wordt dat wij in grote problemen zijn”. Mijn broer en ik hadden tegen hem gezegd dat dit niet mogelijk was want wij hadden toch niks gedaan. Joran zei toen lachend: “ja,ja, jullie hebben gelijk”.
Waarom zouden ze Suriname niet meer inmogen dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:39 schreef johan555 het volgende:
Mogen de Kalpoes Suriname nog in Madelien ?
http://www.waterkant.net/(...)-tegen-dr-phil-door/quote:Kalpoe’s zetten rechtszaak tegen Dr. Phil door
Geplaatst op woensdag, februari 6th, 2008 om 4:53 pm in Justitie en politie, Nieuws uit Nederland
De Surinaamse broers Deepak en Satish Kalpoe, die in verband zijn gebracht met de verdwijning van Natalee Holloway, mogen een rechtszaak tegen de Amerikaanse tv-psycholoog Dr. Phil doorzetten. Dat heeft een rechter in Los Angeles bepaald schrijft Nu.NL.
De broers beschuldigen de tv-psycholoog, die voluit Phil McGraw heet, van smaad. In november 2005 waren in het programma Dr. Phil geluidsopnamen te horen van een gesprek dat een privé-detective voerde met een van de broers, Deepak. Volgens de broers zijn de opnamen zodanig gemanipuleerd dat het lijkt alsof Deepak toegeeft dat Satish, de Nederlander Joran van der Sloot en hij seks hadden met Natalee Holloway.
Dr. Phil en de tv-zender waarvoor hij werkt, CBS, hadden de rechter gevraagd de rechtszaak tegen te houden.
Dit bericht werd geplaatst op woensdag, februari 6th, 2008 om 4:53 pm en is gerubriceerd onder Justitie en politie, Nieuws uit Nederland. Je kunt de reacties onder dit bericht bijhouden via de reacties RSS 2.0 feed. Je kunt een reactie achterlaten, of een trackback van je eigen site.
17 Reacties op “Kalpoe’s zetten rechtszaak tegen Dr. Phil door”
zijn er al datum bekend wanneer dat gaat dienen ?? , hopelijk wordt het niet afgekocht, maar zal wel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:50 schreef madelien het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Suriname niet meer inmogen dan?
[..]
http://www.waterkant.net/(...)-tegen-dr-phil-door/
er is geen koe zo bont of er zit wel een vlekje opquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef johan555 het volgende:
Limburg maart 2004
Karin janssen kwam in 2004 in opspraak omdat ze
illegaal een huis gebouwd heeft .
In limburg Nederland ligt dat gevoelig omdat ze belast was met grote fraudezaken .
Begin dit jaar is ze voor 3 jaar benoemd tot hoofdofficier op Aruba .
[ afbeelding ]
madelein je kan toch wel eens gelijk hebben dat JORAN meer info over de zaak natalee van vader wist dan ik tot nu toe dacht. of JORAN ook wist dat de autogesprek opgenomen werd ???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef johan555 het volgende:
ZAAK HOLLOWAY DE EERSTE 10 DAGEN GETRAINEERD ?
[ afbeelding ]
brief aan Renee v Nie .
INGEZONDEN:
Geachte heer van Nie,
Ik lees weer op uw website dat onder meer ik als Arubaanse P-G in de cruciale eerste tien dagen na de verdwijning van Natalee Holloway de zaak verpest heb.
Ik heb u al eerder op gewezen dat dit in strijd is met de waarheid en ik heb u ook verzocht op te houden met onwaarheden te verkondigen.
Ik zal u nog een keer zeggen hoe de zaak werkelijk in elkaar steekt. Natalee is in de nacht van 29 op 30 mei 2005 verdwenen. Ik was tot en met 6 juni, de eerste acht dagen na de verdwijning, in Nederland. Ik heb wel gedurende die dagen telefonisch contact gehad met hovj Janssen en ik heb haar meerdere malen gezegd dat zij die drie jongens, die als laatste met haar waren, moest laten aanhouden. Haar antwoord was dat die jongens eerst getapt moesten worden, want anders had de politie "niets om het verhoor in te gaan". Toen ik in Aruba terugkeerde heb ik haar opnieuw gezegd dat zij die jongens moest aanhouden. Haar antwoord was toen dat ze aan het wachten waren op videomateriaal uit Nederland, want het verhoor van de jongens zou op de video opgenomen worden. Nooit eerder is in Aruba een verhoor op de video opgenomen. Waarom dat nu moest gebeuren, kon mij niet duidelijk gemaakt worden. Ik was er tegen, omdat de politie nooit eerder video-verhoren had opgenomen en geen ervaring hadden met deze wijze van verhoren.
Maar zoals u nu ook doet, werd ik toen aangewezen als de schuldige van die rampzalige eerste tien dagen, terwijl ik daar helemaal niets mee te maken heb. De eerste acht dagen was ik niet eens in Aruba. De hovj Janssen verving mij als wnd P-G en zij nam de beslissingen. Ik heb nooit gedurende het gehele onderzoek contact gehad met commissaris van der Straten, noch persoonlijk, noch telefonisch..
Ik ben nooit door hovj Janssen op de hoogte gesteld van de voorgenomen aanhouding van de twee bewakers. Ik heb dit in Nederland op de televisie gezien. Mij is ook nooit duidelijk gemaakt waarom deze twee bewakers aangehouden moesten worden, want er was geen enkele aanwijzing, dat zij betrokken waren bij de verdwijning van Natalee. Ze zijn ook nooit getapt om "iets te hebben om het verhoor in te gaan".
Ik zou het zeer op prijs stellen indien u een rectificatie op uw website zou plaatsen en indien u zich in de toekomst zou onthouden van het verkondigen van onwaarheden.
mr. drs. T.D. Croes
NAWOORD(RvN): IK VIND HET HEEL ERG INTERESSANT WAT DE P.G. SCHRIJFT. VOORAL DE PASSAGE OVER DE TWEE ZWARTE MANNEN DIE OP BASIS VAN NIETS....ZIJN OPGEPAKT. RACISTISCH OF 'FOUTJE'???? DIT ZOU DUS KUNNEN INHOUDEN DAT HET TOENMALIGE O.M. ( KARIN ETC. ) SAMEN MET VAN DER STRATEN DEZE ZAAK DE EERSTE 10 DAGEN GETRAINEERD HEEFT. IN SAMENWERKING MET WIE, VOOR WIE EN WAAROM?
br:RvN
Ik had begrepen dat zij oprechte bedoelingen had met die opdracht tot huiszoeking van de VanderSloot woning met alle aangehorigheden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:59 schreef CCtje het volgende:
Dan mag deze ""dame"" ook wel eens onder ede verhoord worden.
Als dat mogelijk zou zijn dan komt er wellicht iets aan het licht over de rol van vader van de S.
Misschien dat dit bij de civiele zaak kan gebeuren.
Want het handelen van deze janssen is altijd een beetje op de achtergrond gebleven.
Maar ik neem aan dat er op de achtergrond hard aan deze zaak wordt gewerkt?
Moeder van de S. lijkt er weinig last van te hebben en duikt in de slachtoffer rol.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen en ik hoop dat de vader van Nada van Nie zich ook blijft laten horen.
Dat is een van de belangrijkste redenen dat Karin Jansen heeft besloten haar contract niet te verlengen en terug te keren naar Nederland. Het zou best kunnen dat Karin is tegengewerkt in het onderzoek, zeker door de politieke krachten op Aruba. Ik ben er van overthuigd dat als iemand als OVJ deze zaak tot een goed einde had kunnen brengen het Karin Jansen zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef madelien het volgende:
In die oude uitzending van PeterR de Vries wordt wel verteld dat Karin Jansen en Croes hoog oplopende ruzies hadden.
http://video.google.nl/videoplay?docid=4120106559943988074&q=p
Die man in het witte overhemd is Jan van der Stratenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:20 schreef madelien het volgende:
Johan 555,
Zijn dat Jansen en VanderStraten op die foto bij die inval?
En Jan van der Straten is een goede vriend van VanderSloot.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:36 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Die man in het witte overhemd is Jan van der Straten
En dat klopt nog steeds, zoals ik ook hierboven heb aangegeven. Met name de ruzie met PG Croes was er debet aan dat zij niet is gebleven. Ondanks het aflopen van het contract heeft de top van het OM op Aruba nog getracht om Karin te laten blijven. Ze was verstandig genoeg om te vertrekken en de baan van AG aan te nemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:45 schreef johan555 het volgende:
in draad 16 schrijft mr b
Karin Jansen is gestopt omdat haad contract (detachering) was afgelopen. Zij had ook al een nieuwe baan, namelijkk die van AG (Advocaat Generaal) bij het Gerechtshof in Den Haag.
Daarnaast had zij, denk ik, niet veel zin om haar contract te verlengen, zij was niet de beste vrienden met de PG op Aruba destijds.
ik denk dat ze idd eens onder ede verhoord moet worden jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:59 schreef CCtje het volgende:
Dan mag deze ""dame"" ook wel eens onder ede verhoord worden.
Als dat mogelijk zou zijn dan komt er wellicht iets aan het licht over de rol van vader van de S.
Misschien dat dit bij de civiele zaak kan gebeuren.
Want het handelen van deze janssen is altijd een beetje op de achtergrond gebleven.
Maar ik neem aan dat er op de achtergrond hard aan deze zaak wordt gewerkt?
Moeder van de S. lijkt er weinig last van te hebben en duikt in de slachtoffer rol.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen en ik hoop dat de vader van Nada van Nie zich ook blijft laten horen.
oh bedankt ,Den Haag wist ik nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:03 schreef mrBhimself het volgende:
Zij werkt nu bij het ressortparket in Amsterdam. Is na Aruba tijdelijk werkzaam geweest bij het functioneel parket in Den Haag en per 26 juni geïnstalleerd in Amsterdam.
Die VanderStraten mag ook wel eens onder ede worden gehoord.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef johan555 het volgende:
[..]
ik denk dat ze idd eens onder ede verhoord moet worden ja
Wellicht dat je hier wat over kunt zeggen..."They have to arrest that bitch"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:19 schreef Tmaatje het volgende:
Johan wat is jou bedoeling met dit soort berichtgeving ? Nogaleen ernstig feit waar jij en SM Karin Janssen
van beschuldigen, gebaseerd op wat ?
Die is geschreven door mr. drs. T.D. Croes en gestuurd aan Rene v Nie enquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:37 schreef Tmaatje het volgende:
De brief aan van Nie.
Op de Scared Monkeys roepen ze ook steeds dat de Kalpoe's de gevraagde documenten niet kunnen leveren maar wat zijn dat dan voor documenten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:21 schreef mrBhimself het volgende:
Voor hen die de Dr Phil vs Kalpoes zaken volgen. De volgende stap in het proces is op 29 mei a.s.; het betreft de behandeling van:
1. Een motion to compel (Dr. Phil wil nu eindelijk eens de gevraagde documenten zien)
2. Een motion to dismiss (De Kalpoes kunnen de gevraagde documenten niet leveren en willen dat Dr. Phil nu eens stopt met zijn gezeur)
3. Een algemene 'Case management' bespreking
Mocht je het willen bijwonen, kan dat om 08.30 uur in zaal 89 in het gebouw aan 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012.
Nogal een uitspraak!! Pa vd Sloot lijkt mij iemand die nogal "overtuigend"kan zijn zeker in een situatie waarin een lijk weggewerkt moest worden , een verhaal opgezet moest worden en allerlei sporen gewist moesten worden. Paniek alom natuurlijk bij die knullen en dan een rechter in opleiding die een oplossing heeft, dan kan ik me voorstellen dat ze daar dus mee akkoord gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:53 schreef johan555 het volgende:
Die zijn er denk ik ingeluisd door Pa vd Sloot
En ze zijn er ingetrapt om samen met Joran zo'n verhaal met z'n 3 en te verklaren .
Erg dom van die jongens
Er is een een hele lange lijst met bewijsstukken die door de advocaat van Dr. Pil gevraagd worden. Die lijst staat op verschillende internet fora, o.a. op Scrux. In de rechtspraak in de VS wordt dit de 'discovery fase' genoemd. Als de Broers die stukken niet kunnen leveren, dan kan een rechter besluiten om de zaak nietig te verklaren en krijgen de broers dus geen zaak = geen geld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:47 schreef madelien het volgende:
[..]
Op de Scared Monkeys roepen ze ook steeds dat de Kalpoe's de gevraagde documenten niet kunnen leveren maar wat zijn dat dan voor documenten?
Moeten de Kalpoe broers verantwoording afleggen aan Dr. Phil?
Wel interessant nieuws Mr. B.![]()
Ben wel nieuwsgierig hiernaar, denk namelijk dat de broertjes erin geluisd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |