Nee dit is een klacht over brian zijn rattekopquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij staat dit topic in het verkeerde subforum
Er loopt ook een homo rond in DGKquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef Treinhomo het volgende:
Wie de neuk is Brian en waarom zou mij dat moeten boeien
Oh.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:51 schreef deepart het volgende:
Er loopt ook een homo rond in DGK
En afkorting van De GoudeKooi snapte?quote:
snap um swaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:57 schreef deepart het volgende:
[..]
En afkorting van De GoudeKooi snapte?
Np homie... jeweet het jezellufquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
snap um swa![]()
ff blond mom hier bro sry
Je vergaat het slotjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:02 schreef Biogarde het volgende:
Da's toch fucking nie normoal!!!!!!111
HEY MAN!!!!!!! HOE WAS ROME?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je vergaat het slotje![]()
HOOOOOI DEEPART
Ja echt nasty... Huub heeft het meest zijn best gedaanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:14 schreef behangplakker het volgende:
Jaap probeert stemmen te winnen![]()
Huub FTW !
Met zijn snode plannetjesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja echt nasty... Huub heeft het meest zijn best gedaan
Juistquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met zijn snode plannetjes![]()
Brian moet gewoon dood !
Amanda moet keihard door die negers tegelijk in de kont genomen worden !
Jaap moet Huub helpen !
Huub FTW again !
Ja geweldigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Juist![]()
Die manier waarop brian praat over huub, echt smerig, achter zijn rug op op zo'n walgende toon. Ik vraag me echt af hoe het kan dat hij opeens zoveel stemmen heeft. Nu keer die papzak ook zijn rug naar huub, dat word zijn verlies... Kut brian
Ja en zulle dat nou net diegene zijn die stemmen...grrr....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja geweldig![]()
"Jaa als ik [naam] was geweest had ik het niet gepikt en hem helemaal kapot geslagen![]()
![]()
"
"En ik kan hem echt niet uitstaan en zus en zo"
Maar de vrouwelijke kijkers - leeftijdscategorie 12-18 jaar ofzo - vinden hem o zo knap
Schorem dat de villa wintquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja en zulle dat nou net diegene zijn die stemmen...grrr....
En wat ook zo 2 strijdig is is hoe brian praat over dat huub zijn agressie niet in toom kan houden, en dat hij vrouwen slaat
Er staat me nog iets bij van brian + amanda in de badkamer waarin brian amanda hardhandig de douch in duwd.. En een paar glaze deuren en wat tafels enz enz... En hoe hij aan de fone zat nadat die blonde hem geschopt had
Helemaal para brotha!![]()
![]()
Hij valt helaas op paardenlullenquote:
Ik ook.quote:
Das al meer dan een maand geledenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |