quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
B en A die ook opeens vanmiddag bedachten dat ze zin in een feestje hadden.
En opeens is er een bar, een dj en het huis vol dames.
Ja, vast.
Die was ik vergetenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zou toch een mooie bak zijn. Brian raakt aardig beschonken en beland, gewoon uit blijdschap, met een van de dames onder de douche. Grote oorlog met Manny![]()
2x op 1 avond in z'n eigen valletjes getrapt![]()
Aaahhhh FEBO, jullie kunnen het
Er is ook geen bal aan. Ga dan ook lekker gamenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:25 schreef Dementor het volgende:
Ik vind er geen bal aan.
Jammer inderdaad dat er maar eentje zit met onschuldige humor, die dan ook nog weer eens niet gewaardeerd wordt.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:22 schreef Py het volgende:
[..]
De humor is ook: 30 vrouwen de villa insturen de dag nadat Claire eruit is. Eigenlijk gaat het helemaal nergens meer over
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:25 schreef daWeasel het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/nieuws/2008/MEI/15/ams9.html
Je man is natuurlijk ook aan het werk bij zijn 2e baas om de smsjes voor Huub te kunnen betalenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:26 schreef cindy10 het volgende:
ben zo terug,ga even douchen!
en nee...mijn man mag niet mee om me te wurgen met een doucheslang!
mijn deurtje blijft heel....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je man is natuurlijk ook aan het werk bij zijn 2e baas om de smsjes voor Huub te kunnen betalen
Dat zat ik net ook al te denken, warom nou niet een paar leuke mannen erbij?quote:
Over generaliseren gesprokenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je man is natuurlijk ook aan het werk bij zijn 2e baas om de smsjes voor Huub te kunnen betalen
Dat mag toch niet van Brian, Amanda is toch de enige vrouw in dat hok, wat moeten vreemde mannen daar zoeken dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook al te denken, warom nou niet een paar leuke mannen erbij?
Maar ja Huub zal mannen toch net beter kunnen weerstaan.
Dat mag niet want ow ow ow als brian ziet dat Amanda met een man aan het praten is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook al te denken, warom nou niet een paar leuke mannen erbij?
Maar ja Huub zal mannen toch net beter kunnen weerstaan.
Ja die heeft een leuke avond.quote:
Lamlul Luc vind ik ook niet echt een leuke ventquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat mag toch niet van Brian, Amanda is toch de enige vrouw in dat hok, wat moeten vreemde mannen daar zoeken dan?
Al had ik begrepen dat LL er ook zou zijn? Misschien vindt Selene dat niet goed?
Zou dat niet pijn doen, al die veren waar de zon niet schijnt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:34 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
'... bladiebla ... al die mensen die ons kennen ... echt iedereen kent ons ... op koninginnedag 9 man beveiliging om me heen ... '
'.. ja en weetje ... jij weet ook hoe ik ben ... en dat ik op tv heel anders over kom dan ik in het echt ben... '
oersaai feestje
Zij kon altijd al goed met Huub opschieten in de tijd dat ze samen optraden.... Het is dat ze toen een vriend had... (hoe dat nu zit weet ik niet. Maar Huub zal dat ongetwijfeld aan d'r vragen).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja die heeft een leuke avond.![]()
Huub wil even vertellen hoe goed, slim en vooral bril-fokking-jant hij is.
Neuh, dat klopt, maar goed vanmiddag was er toch sprake van dat hij zou komen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lamlul Luc vind ik ook niet echt een leuke vent
Neu tis wel lekker denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou dat niet pijn doen, al die veren waar de zon niet schijnt?
Inderdaad, hij kwam van jou en ik vond het zo belachelijk dat ik er hier nog even aan wilde refererenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uit tweede hand hé...las het ergens.....
Klopt, dat is zeker vermakelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Je ziet aan de wat hooghartige reakties van dat meisje, dat ze eigenlijk neerkijkt op Huub.
Wel grappig om naar te kijken.
En dát, waarde Tipsch, is dus Nathalyquote:
Ja dat had ik hier ook gelezen, misschien is er weer een honkbalknuppel en boksbeugel in zijn auto gevonden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Neuh, dat klopt, maar goed vanmiddag was er toch sprake van dat hij zou komen?
Alleen dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:38 schreef Py het volgende:
[..]
Neu tis wel lekker denk ik![]()
Alleen als hij moet sparren spelen ze op
Ow, Jaap, helemaal niet doorzichtig hoor!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat had ik hier ook gelezen, misschien is er weer een honkbalknuppel en boksbeugel in zijn auto gevonden.
Jaap zegt tegen het meisje dat ze off-stram zijn en dat ze dus alles kan zeggen wat ze wilt.
I know dear, i know. Ze heeft mijn hart al eens veroverd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:39 schreef Py het volgende:
[..]
En dát, waarde Tipsch, is dus Nathaly![]()
Eén van de twee danseresjes die met Huub en Brian gingen optreden
ja we klussen allebei bijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nena categorie....quote:
Naar een bounty eilandquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
I know dear, i know. Ze heeft mijn hart al eens veroverd.![]()
Die stem en dat praten enzo ook.Ben erg benieuwd naar hoe ze ruikt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja we klussen allebei bijhij als kickboxer ik als paaldanseres
Ja, verbaast me niets. Nathalie is nóg mooier.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Nena categorie....
Ze blijkt een nichtje te zijn van de zusjes Kleeman (Lois Lane)
Waar zijn jullie te boeken en waarom zijn jullie niet daar dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Stapels gifjes heb ik daar 's nacht van gemaakt...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, verbaast me niets. Nathalie is nóg mooier.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
W'èèh, je loopt me te fukken hèquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als hij gewoon aan Amanda verteld hoe vuig Huub is en hoe goed hijzelf?
mijn vent is te para,en ik te geil,dus wij houden dat niet uit in zo`n villaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar zijn jullie te boeken en waarom zijn jullie niet daar dan?![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hmmzz heel afhankelijk hoeveel hij er kickt,en hoeveel ik paal??
Ja, werkt het?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef Py het volgende:
[..]
W'èèh, je loopt me te fukken hè![]()
T was een onderschrift bij een foto waar Huub tegen Nathaly staat te praten. Moet je nu niet net doen alsof het over Brian gaat
Of andersom natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hmmzz heel afhankelijk hoeveel hij er kickt,en hoeveel ik paal??
Ow, dan snap ik het.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mijn vent is te para,en ik te geil,dus wij houden dat niet uit in zo`n villa
weet je wel hoeveel blauwe plekken ik al heb overgehad voor huub...sterrufff jonguhhhquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Wat doe je hier dan nog, ga paaldansen en centen verdienen voor de smsjes van Huub!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |