Over generaliseren gesprokenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je man is natuurlijk ook aan het werk bij zijn 2e baas om de smsjes voor Huub te kunnen betalen
Dat mag toch niet van Brian, Amanda is toch de enige vrouw in dat hok, wat moeten vreemde mannen daar zoeken dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook al te denken, warom nou niet een paar leuke mannen erbij?
Maar ja Huub zal mannen toch net beter kunnen weerstaan.
Dat mag niet want ow ow ow als brian ziet dat Amanda met een man aan het praten is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook al te denken, warom nou niet een paar leuke mannen erbij?
Maar ja Huub zal mannen toch net beter kunnen weerstaan.
Ja die heeft een leuke avond.quote:
Lamlul Luc vind ik ook niet echt een leuke ventquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat mag toch niet van Brian, Amanda is toch de enige vrouw in dat hok, wat moeten vreemde mannen daar zoeken dan?
Al had ik begrepen dat LL er ook zou zijn? Misschien vindt Selene dat niet goed?
Zou dat niet pijn doen, al die veren waar de zon niet schijnt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:34 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
'... bladiebla ... al die mensen die ons kennen ... echt iedereen kent ons ... op koninginnedag 9 man beveiliging om me heen ... '
'.. ja en weetje ... jij weet ook hoe ik ben ... en dat ik op tv heel anders over kom dan ik in het echt ben... '
oersaai feestje
Zij kon altijd al goed met Huub opschieten in de tijd dat ze samen optraden.... Het is dat ze toen een vriend had... (hoe dat nu zit weet ik niet. Maar Huub zal dat ongetwijfeld aan d'r vragen).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja die heeft een leuke avond.![]()
Huub wil even vertellen hoe goed, slim en vooral bril-fokking-jant hij is.
Neuh, dat klopt, maar goed vanmiddag was er toch sprake van dat hij zou komen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lamlul Luc vind ik ook niet echt een leuke vent
Neu tis wel lekker denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou dat niet pijn doen, al die veren waar de zon niet schijnt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |