tekeningen die discriminerend zijn.. moet er op getreden worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:22 schreef intraxz het volgende:
nekschot is vast ook geen lieverdje, maar kommop, het gaat hier over tekeningetjes.
Ja joh. Dat zou je wel willen zekerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:24 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als hij openlijk over zijn identiteit was geweest dan had hij nu misschien inderdaad niet gearresteerd. Dan had hij misschien onder de groene zoden gelegen met een paar extra knoopgaten in zijn borst.
Ik vind het best dat er tegen opgetreden wordt.. Maar hoe? 10 agentjes?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
tekeningen die discriminerend zijn.. moet er op getreden worden.
hebben jullie geen vertrouwen in de democratie meer ??
Met dit kabinet: NEE!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Tja en al die haatzaaiende imams dan ? Zucht, tekeningen zijn tekeningen niet meer en niet minder en ze vertegenwoordigen de visie van de tekenaar, en niemand anders. Nee dit soort acties lost niks op.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Mischien was er op die dag weinig criminaliteitquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:28 schreef intraxz het volgende:
[..]
Ik vind het best dat er tegen opgetreden wordt.. Maar hoe? 10 agentjes?
Alle haatzaaiende mensen worden aangepakt , iedereen juicht als er imaams worden aangepakt. Maar als Nekschot wordt gearresteerd dan is het niet goed,quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:33 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tja en al die haatzaaiende imams dan ? Zucht, tekeningen zijn tekeningen niet meer en niet minder en ze vertegenwoordigen de visie van de tekenaar, en niemand anders. Nee dit soort acties lost niks op.
Ik keyr zijn werk niet goed, maar als we daarom opgepakt kunnen worden dan is er met de democratie hier
in dit land toch iets ernstig mis.
Hij roept ook niet op tot het doden of haten van mensen. Hij levert maatschappij-kritiek, iets wat jij nu ook doet. Moeten we jou nu gaan arresteren?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Alle haatzaaiende mensen worden aangepakt , iedereen juicht als er imaams worden aangepakt. Maar als Nekschot wordt gearresteerd dan is het niet goed,
Dat is absoluut geen kritiekquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij roept ook niet op tot het doden of haten van mensen. Hij levert maatschappij-kritiek, iets wat jij nu ook doet. Moeten we jou nu gaan arresteren?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen kritiek
kritiek is een vorm van dialoog en niet van discriminerende foto's en beledigingen
Pfiew ben dus gelukking niet alleen....... also xxxquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:33 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tja en al die haatzaaiende imams dan ? Zucht, tekeningen zijn tekeningen niet meer en niet minder en ze vertegenwoordigen de visie van de tekenaar, en niemand anders. Nee dit soort acties lost niks op.
Ik keyr zijn werk niet goed, maar als we daarom opgepakt kunnen worden dan is er met de democratie hier
in dit land toch iets ernstig mis.
Je reinste onzin en bullshit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:10 schreef gelly het volgende:
Joh, laat een moslim een cartoon over een Jood aan het gas maken en dezelfde figuren die hier zo tranentrekkend de vrijheid van meningstuiting staan te verdedigen zijn dan de eersten om voor te stellen betreffende cartoonist een enkeltje thuusland te geven. De vrijheid van meningsuiting wordt misbruikt door dat soort randfiguren.
Jij hebt geen benul van wat kritiek betekent.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen kritiek
kritiek is een vorm van dialoog en niet van discriminerende foto's en beledigingen
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat de FOK!-fp zich er weer zo op aftrekt, zal R@b wel achter zitten, neem ik aan .
verdonk zei laatst bij P&W dat ze verwacht dat het kabinet ergens in 2009 zal vallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:00 schreef Drugshond het volgende:
Ach we zien het straks wel bij de verkiezingen. Dit grapje kost wel een paar zetels.
En de acties van het OM moeten nog getoetst worden door een rechter, kan nog een leuke nasleep opleveren.
Omdat de rechter dat wel beoordeelt, lijkt me? Of je denkt dat, als het achteraf compleet onterecht is, het OM er met een 'sorry' vanaf komt? Nee, dan komt er een schadevergoeding om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:20 schreef Farenji het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat nou niet zeggen? Nu weten we als burgers niet wat mag en wat niet mag, men wil niet zeggen wat binnen en buiten de wet valt, maar we weten nu wel dat er zomaar een arrestatieteam je huis binnen kan komen vallen omdat je die wet hebt overtreden. Dit is complete willekeur, praktijken waar de gemiddelde bananenrepubliek nog wat van kan leren.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 06:20 schreef NorthernStar het volgende:
De halve FP bestaat uit kaalkopjes volgens mij.
Enneh,die hype waar 'jullie' zo tegen ageren is gestart door het OM, niet door Nekschot. Of komt dat je niet zo goed uit?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef IntensiveGary het volgende:
Heb je weleens een inval meegemaakt? Minimaal twee busjes voor de spullen en een hele rits burgerauto's op de stoep of dubbel geparkeerd en dat feest heeft vast de hele dag geduurd.
Overigens heb ik er niets op tegen dat de man is aangehouden. Er is aangifte tegen hem gedaan en men mag van mij best zijn werk toetsen aan de wet, daar is 'ie voor.
Maarreh, de normale gang van zaken is toch echt dat je middels een briefje/telefoontje wordt ontboden op het buro, alwaar je - als nodig - wordt aangehouden. En dan was het hele perscircus er niet geweest en had de buurt waar Nekschot woont niets geweten. Maar goed, dan had ook niemand van de naam Velleman gehoord en dat kan natuurlijk niet! Al vermoed ik dat het verder gaat dan Velleman. Er zal 'm wel promotie beloofd zijn. EDIT: en ik maar denken dat ik gewoon paranoïde was: http://www.geenstijl.nl/m(...)itie_liegt.html#more (al is dit van geenstijl, dus na lezen ietsje afzwakken svp)
Overigens weet jij heel goed wie dat persbericht de wereld in heeft gestuurd, zo naïef ben je niet. maar goed, voor alle duidelijkheid: http://www.allepersberich(...)-Gregorius-Nekschot/
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zo reageerde op een jodenbeledigende cartoon, hoewel ik best geloof dat er joodse versies van Meki zijn die zo reageren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:10 schreef gelly het volgende:
Joh, laat een moslim een cartoon over een Jood aan het gas maken en dezelfde figuren die hier zo tranentrekkend de vrijheid van meningstuiting staan te verdedigen zijn dan de eersten om voor te stellen betreffende cartoonist een enkeltje thuusland te geven. De vrijheid van meningsuiting wordt misbruikt door dat soort randfiguren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |