En is dat een afwijking, oftwel geloof je juist wel in de meeste samenzweringstheorieën of juist niet (bv. maanlanding-hoax, JFK, reptilians)?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof niet in de noplane-theory (WTC) maar wel dat de Bush-administratie minimaal wist van de aanslagen en er mogelijk achter zit. De doodsimpele reden is de dat er geen vliegtuig past in 't gat in 't Pentagon.
Die geloof ik ook idd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:43 schreef Terecht het volgende:
Voor zover je van een samenzwering kunt spreken, ik geloof bijvoorbeeld dat OJ Simpson ten onrechte is vrijgesproken voor de moord op zijn ex-vrouw en haar vriend.
Dat zal vast, maar dat ze daar plannen maken om de hele wereld te onderwerpen, geloof ik niet.quote:Ook wil ik tot op zekere hoogte er wel in meegaan dat op conferenties als Bilderberg en Bohemian Grove heel wat grote plannen worden bekokstoofd en belangrijke beslissingen worden genomen.
Onee, ik denk ook niet dat er snode plannen worden gemaakt voor een NWO hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar dat ze daar plannen maken om de hele wereld te onderwerpen, geloof ik niet.
Op elke conferentie waar regeringsleiders of topfunctionarissen aanwezig zijn wordt natuurlijk van alles besproken (en afgesproken).
In welke dan niet? en welke geloof je juist wel?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:45 schreef ToT het volgende:
Erg moeilijke vraag....ik sluit weinig dingen absoluut uit, maar ben aan de andere kant ook geen keiharde overtuigde believer in specifieke conspiracy theories.
Hey, ik heb verschijdene keren dat voorbij zien komen. Kun je het misschien dieper toelichten of link oid?quote:
Toen ik hier nog nooit van gehoord had en mensen vroegen mij om mijzelf met een dier te vergelijken, koos ik altijd wel een kameleon.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik geloof niet in de reptilianconnectie, daar heb ik nog geen overtuigend bewijs van gezien.
Ik geloof eigenlijk alles , maar ook niets.quote:De eerste betekenis van geloven is de veronderstelling dat iets waar of niet waar is. Geloven in dit verband is als een inschatting die iemand maakt dat een bewering met een zekere waarschijnlijkheid waar of onwaar zou kunnen zijn. Deze waarschijnlijkheid is in het geval van 'geloven' groter dan wanneer men 'geen idee' heeft, en kleiner dan wanneer men iets 'zeker weet'. Deze waarschijnlijkheden worden door individuen persoonlijk toegekend. In deze betekenis van geloven geldt dus dat er geen zekerheid is over de kwestie.
Een tweede betekenis van geloven is het hebben van vertrouwen of overtuiging in een verwachting in iets of iemand, wat bijvoorbeeld tot uiting komt in de uitspraak "ze gelooft in mij". In deze betekenis gaat het dus om de persoonlijke overtuiging dat iets zo is, gaat gebeuren of vaststaat. Geloven is dan vertrouwen en vervolgens stellen dat iets zo is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geloven_%28gedrag%29
Je staat voor veel dingen open, maar bent nergens 100% van overtuigd?quote:Op zondag 18 mei 2008 11:59 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk alles , maar ook niets.
Als de Reps echt bestaan, dan sluit ik het zeker niet uit.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:23 schreef ToT het volgende:
Same here, maar dat maakt je nog geen lide van de "Snakepeople"
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Je staat voor veel dingen open, maar bent nergens 100% van overtuigd?
Nope, ik stond op mijn (voormalig) balkon. Zat geen glaswerk tussen. Nogmaals had n verrekijker waarmee ik het object meer dan beeldvullend kon bekijken en zag het met het blote oog ook duidelijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:50 schreef ToT het volgende:
Kan het geen optisch bedrog geweest zijn door het glaswerk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |