Dit zijn verouderde cijfers. Telegraaf zit nu op een kleine 704.000, AD is hard gezakt, Metro is nu de tweede krant van Nederland met 516.488 exemplaren.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:45 schreef JohnDope het volgende:
En ook nog even de oplagen op een rijtje:
De Telegraaf 719.000
Algemeen Dagblad 540.000
Metro 472.000
Sp!ts 421.000
DAG 400.00
De Volkskrant 282.000
De Pers 250.000
NRC Handelsblad 240.000
Zelf zeggen ze van wel:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar een website is niet echt het internet in gaan,
http://www.nrc.nl/krant/article108852.ecequote:Nieuwe bijlagen werden ook opgericht in de jaren negentig, waaronder de bijlage Profiel (sinds 1996), waarin wekelijks een actueel onderwerp wordt uitgediept. (In januari 2002 kreeg deze bijlage een andere naam, Thema.) NRC Handelsblad is sinds 1995, als eerste landelijk dagblad, ook actief op internet. In 1999 werd de krant verrijkt met een maandelijks magazine M. Sinds januari 2002 verschijnt op zaterdag de bijlage Leven &cetera, over "mensen, mode en media".
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:02 schreef LXIV het volgende:
Woutertje als satansaanbidder:
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:58 schreef sneakypete het volgende:
Het maakt ook geen hol uit of je 'links' of 'rechts' bent, de telegraaf is een sensatiekrantje met schreeuwerige artikelen en weinig inhoud, derhalve vind ik de telegraaf echt zo'n beetje de slechtse krant van Nederland.
NB: Wat zou de meestgelezen krant zijn onder 'uitkeringtrekkers'?
Ik heb zo'n vaag vermoeden..
So what? Wie een uitkering krijgt, is een steuntrekkers. Die krijgt namelijk steun van de overheid.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:48 schreef LXIV het volgende:
Een hele subtiele op dit moment. Iedereen weet dat de (politiek) correcte term bijstandsgerechtigden is. Nu noemt de Telegraaf ze in de titelkop al "uitkeringstrekkers". Maar in het balkje bovenaan (hoe heet dat) zijn het gewoon STEUNTREKKERS als vanouds!![]()
[ afbeelding ]
In plaats dat je alleen een stukje van de Telegraaf post, zie ik bij jouw laatste post totaal geen eigen inbreng.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:07 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
En in een stukje daaronder: Minister Middelkoop gaat komende week zijn grote talent om sprookjes te vertellen demonstreren aan de leerlingen van de Haagse school de Parkiet"
Ik niet hoor. Ik zorg wel voor mezelf. Jij niet?quote:Op zondag 13 september 2009 10:12 schreef LXIV het volgende:
En daaronder dan heel subtiel een foto van een gaarkeuken. Want daar staan we over vier jaar allemaal
Zelfde foto gebruikt (en bewerkt!) als die van je OP.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:02 schreef LXIV het volgende:
Woutertje als satansaanbidder:
[ afbeelding ]
Als het zo doorgaat in Nederland, als dit kabinet nog even langer zit zijn er alleen nog banen bij voedselbank en gaarkeuken. De rest staat in de rij. Alleen met een coalitie VVD-PVV-TON is er nog een klein kiansje.quote:Op zondag 13 september 2009 18:10 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik zorg wel voor mezelf. Jij niet?
http://www.telegraaf.nl/b(...)zonverslaving__.htmlquote:
Foto: AP
Ads door Google
Patricia Krentcil uit New Jersey wordt verdacht van het in gevaar brengen van haar kind. Toen een schoolarts aan het meisje vroeg hoe ze aan de brandwond op haar arm kwam, vertelde het meisje dat ze met haar moeder naar de zonnebank was geweest. Daarna werd de politie ingeschakeld.
In New Jersey is het strafbaar een kind mee te nemen naar een zonnestudio. Kinderen tussen de 14 en 17 jaar moeten toestemming hebben van hun ouders. De Amerikaanse zegt dat het meisje de wond opliep tijdens het buitenspelen en ontkent haar dochter te hebben meegenomen.
De vrouw gaat zelf zo'n twintig keer per maand onder de zonnebank, zo meldden Amerikaanse media. Veel van de zorgen in Amerika zijn dan ook vooral gericht op de gezonheid van de vrouw zelf. De studio waar de vrouw altijd komt denkt niet dat de donkere huidskleur van de vrouw alleen door de zonnebank komt. De vrouw zou er ook lustig op los smeren met zelfbruiningscrème.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |