quote:
Ik dacht MAX-FOTOquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:17 schreef pinquit het volgende:
[..]![]()
![]()
wat een geweldige uitdeeltvs heb je gemaakt rocka!!!super! en keileuke foto natuurlijk van die lekkere brentvent
![]()
![]()
alweer saar gemist
er staat in het vorige topic een fotootje van max!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik dacht MAX-FOTOmaar helaas
toch tnx
je maakt het alleen maar ergerquote:En voor degenen die het gemist hebben: Saartje isen
![]()
Geen idee hoe je erbij komt, maar ik weet het idd wel al een week of twee.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:14 schreef Tan het volgende:
Bass miss, wat een leuk shirt! Gefeliciteerd. Ergens heb ik het gevoel dat ik al een week of twee wist dat je zwanger was? Hoe kom ik daar dan bij (ik kom hier de laatste tijd minder frequent vanwege mooi weer en drukte dus ik volg OUD-ouders een stuk minder)
Ik had eerst niet gezien dat je linkerarm een arm was. En dan is het wel HEEL weelderig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:33 schreef Lishe het volgende:
Die inkijk ben ik. En ik ben er trots op. 2 kinderen gevoed, normaal een B-tje, en zie mij daar een weelderige boezem hebben! (En 2 kinderen op schoot, dus geen tijd om op te hijsen.) Ik ga denk ik eens een linkje plaatsen in Sexy en Gewaagd. Hehe.
Van Lishe dusquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Deliedje, van wie is die inkijk?
Ik doe het zelf wel effe
Wist wel dat jij het was maar ik kon het niet latenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:33 schreef Lishe het volgende:
Die inkijk ben ik. En ik ben er trots op. 2 kinderen gevoed, normaal een B-tje, en zie mij daar een weelderige boezem hebben! (En 2 kinderen op schoot, dus geen tijd om op te hijsen.) Ik ga denk ik eens een linkje plaatsen in Sexy en Gewaagd. Hehe.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:24 schreef Sugar het volgende:
Zo loopt mijn kroost door de stad!![]()
[ afbeelding ]
Ahquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:04 schreef Luchtbel het volgende:
Braaf kapsel heeft Mikael op die pasfoto![]()
Dit moet ik nog even laten zien![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zie ineens jou erin, Sugarquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef Sugar het volgende:
Ja, vind het ook zo'n lief gezicht!
En ik vergat nog Storm's pasfoto, vanochtend laten maken:
[ afbeelding ]
quote:
AAAAAAAOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW....quote:
Ze lijkt een beetje op de jongste huxtable in de cosbyshow.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:23 schreef Faja-Lobi het volgende:
Anna, wat een droppie op haar troon
Mijn droppie gisteren
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 26 mei 2008 13:40 schreef dutchie het volgende:
Knut, wat een heerlijk meisje.
(maar die baard kan echt niet hoor.)
wilde ik net posten, die baard staat Knut juist Gut !!!!!!quote:
Meisje wat ben je mooi! Gefeliciteerd nogquote:Op zondag 25 mei 2008 17:46 schreef Memmel het volgende:
Anna in haar foute troon die wij haar gegeven hebben:
[ afbeelding ]
Hmm, de s was stout en was weggekropenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:23 schreef lily het volgende:
[..]
welke van de 2?![]()
en milagro; nee, ze hebben nog nooit gevlogen![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Hierbij onze eigenwijze smeerkeutel die perse elke dag zelf eten wil (anders gaat er geen hap in). Hij begint netjes met vork en lepel maar al gauw gaat hij over op zijn natuurlijke gereedschap. Terwijl hij de stroganoff in zijn oren smeert ordert hij mij alvast in het rond: 'Bad!? Bad!'
[ afbeelding ]
2 minuten na het eten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Brent lekkere smeerdirk! Dus jij mag van je mama elke dag een paar keer per dag in bad? Dat zijn nog eens tactieken!
Allebei; ik heb een heel goede leermeester.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:03 schreef lily het volgende:
Wat maak jij (of je man) toch mooie foto's Webkim. Die laatste vind ik ook heel mooi...
Jaaaaa, inderdaad sprekendquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:00 schreef Sugar het volgende:
Oeh, Lilah! Erg lief. Een klein stampertje!
Als ik een dubbeltje zou krijgen voor die opmerking.....quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:01 schreef Reinhilde het volgende:
Wat een liefje Kim! En wat heeft ze veel haar
Owwwwwwwwww, wat een poepeschetekakkedrolletje!!!!quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Owwwwwwwwww, wat een poepeschetekakkedrolletje!!!!![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:16 schreef Poppejans het volgende:
Baby's met veel haartjes zijn echt het allermooist
Zeker weten?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:16 schreef Poppejans het volgende:ooh ik wil ook een Lilah
![]()
Baby's met veel haartjes zijn echt het allermooist
Hoe denk je dat Simon er zo uit kwam te zienquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Simon![]()
![]()
Held!
Brent presteert het om 2 minuten nadat je em in hebt gesmeerd met zonnebrand in de zandbak te gaan liggen rollen... Kodak-moment maar helaas!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef Webkim het volgende:
Knipjes bij Thomas, dat is zeker not done..?
Zo'n couveuse kamer is een zwaar onderbelichte ruimte voor fotografie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind je foto's niet heel erg scherp trouwens, ligt dat aan mij? of zijn ze van een mobiel?
Gewoon doen, weet hij later toch niks meer vanquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef Webkim het volgende:
Tooo kjoet!![]()
Alle Stampertjes, krullenStorm, kleine Knut, het chiliconcarnemonster (zou het geen 28 graden worden?!).![]()
Maneki, je meissie is TE lief.Knipjes bij Thomas, dat is zeker not done..?
Storm vindt dat prima:quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef Webkim het volgende:
Knipjes bij Thomas, dat is zeker not done..?
Ok! Ik vroeg het me gewoon af. Ik zie zo ook wel dat het een mooierd is geworden, hoor (Mag ik knut een keertje lenen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:37 schreef Silmarwen het volgende:
Die stampertjes.Erg erg schattig hoor. En alle mooie kinders.
Flitsen wordt niet erg gewaardeerd op de coeveuse afdeling, Rockabella. Vandaar dat de foto's al snel wat wazig worden, omdat het licht behoorlijk zwak is. Overdag zijn de foto's scherper.
"How you doin'?"quote:
Ik zie nu dat ik een beetje kribbig over kwam. Zo was het niet bedoelt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ok! Ik vroeg het me gewoon af. Ik zie zo ook wel dat het een mooierd is geworden, hoor (Mag ik knut een keertje lenen?). Ik heb geen ervaring met de couveuse-afd. dus dat kon ik niet weten.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:35 schreef Webkim het volgende:
Hee Vamp, die foto heb ik ookWord jij ook al zo gestoord van die muziekjes? Ik voorzie dat ik ooit nog bij een klassiek concert zit en dan zeg: "Verrek, dit ken ik. Van de Tiny Love mobiel."
![]()
[ afbeelding ]
En ik blijf erbij dat er een stand op moet waarbij dat ding wel rond draait maar GEEN geluid maakt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier kan de mobiel zelf al niet meer hangen, Sasha gaat eraan trekken en dat levert het meest vals gejengel op wat er is, maar zo heel af en toe schopt hij met zijn voetje het muziekje aan.![]()
![]()
Iemand zei nog 'deze is minder irritant dan die kinderliedjes' maar dat betwijfel ik hoor...
Ik blijf erbij, iemand moet zo'n ding met USB aansluiting maken zodat je je eigen MP3's erop kan afspelen.
zelf gedaan met de tondeuse op het langste standje. Iedere keer als ik Ezra ging doen zei hij al dat hij ook wilde, al maanden. Vandaag dcht ik, nou ja, vooruit dan, 1 keer kijken hoe het staatquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:14 schreef lcicle het volgende:
Ohhhh Belana, wat heb je laten doen / gedaan!?Die mooie lange haren..
Maar het staat hem wél goed hoor én hij is er erg blij mee zo te zien
Dat doet ie hier!.... Als de batterij bijna leeg is...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat er een stand op moet waarbij dat ding wel rond draait maar GEEN geluid maakt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:53 schreef Belana het volgende:
schrik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |