quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef Webkim het volgende:
Knipjes bij Thomas, dat is zeker not done..?
Zo'n couveuse kamer is een zwaar onderbelichte ruimte voor fotografie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind je foto's niet heel erg scherp trouwens, ligt dat aan mij? of zijn ze van een mobiel?
Gewoon doen, weet hij later toch niks meer vanquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef Webkim het volgende:
Tooo kjoet!![]()
Alle Stampertjes, krullenStorm, kleine Knut, het chiliconcarnemonster (zou het geen 28 graden worden?!).![]()
Maneki, je meissie is TE lief.Knipjes bij Thomas, dat is zeker not done..?
Storm vindt dat prima:quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef Webkim het volgende:
Knipjes bij Thomas, dat is zeker not done..?
Ok! Ik vroeg het me gewoon af. Ik zie zo ook wel dat het een mooierd is geworden, hoor (Mag ik knut een keertje lenen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:37 schreef Silmarwen het volgende:
Die stampertjes.Erg erg schattig hoor. En alle mooie kinders.
Flitsen wordt niet erg gewaardeerd op de coeveuse afdeling, Rockabella. Vandaar dat de foto's al snel wat wazig worden, omdat het licht behoorlijk zwak is. Overdag zijn de foto's scherper.
"How you doin'?"quote:
Ik zie nu dat ik een beetje kribbig over kwam. Zo was het niet bedoelt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ok! Ik vroeg het me gewoon af. Ik zie zo ook wel dat het een mooierd is geworden, hoor (Mag ik knut een keertje lenen?). Ik heb geen ervaring met de couveuse-afd. dus dat kon ik niet weten.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:35 schreef Webkim het volgende:
Hee Vamp, die foto heb ik ookWord jij ook al zo gestoord van die muziekjes? Ik voorzie dat ik ooit nog bij een klassiek concert zit en dan zeg: "Verrek, dit ken ik. Van de Tiny Love mobiel."
![]()
[ afbeelding ]
En ik blijf erbij dat er een stand op moet waarbij dat ding wel rond draait maar GEEN geluid maakt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier kan de mobiel zelf al niet meer hangen, Sasha gaat eraan trekken en dat levert het meest vals gejengel op wat er is, maar zo heel af en toe schopt hij met zijn voetje het muziekje aan.![]()
![]()
Iemand zei nog 'deze is minder irritant dan die kinderliedjes' maar dat betwijfel ik hoor...
Ik blijf erbij, iemand moet zo'n ding met USB aansluiting maken zodat je je eigen MP3's erop kan afspelen.
zelf gedaan met de tondeuse op het langste standje. Iedere keer als ik Ezra ging doen zei hij al dat hij ook wilde, al maanden. Vandaag dcht ik, nou ja, vooruit dan, 1 keer kijken hoe het staatquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:14 schreef lcicle het volgende:
Ohhhh Belana, wat heb je laten doen / gedaan!?Die mooie lange haren..
Maar het staat hem wél goed hoor én hij is er erg blij mee zo te zien
Dat doet ie hier!.... Als de batterij bijna leeg is...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
En ik blijf erbij dat er een stand op moet waarbij dat ding wel rond draait maar GEEN geluid maakt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:53 schreef Belana het volgende:
schrik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |