Ik had eerst niet gezien dat je linkerarm een arm was. En dan is het wel HEEL weelderig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:33 schreef Lishe het volgende:
Die inkijk ben ik. En ik ben er trots op. 2 kinderen gevoed, normaal een B-tje, en zie mij daar een weelderige boezem hebben! (En 2 kinderen op schoot, dus geen tijd om op te hijsen.) Ik ga denk ik eens een linkje plaatsen in Sexy en Gewaagd. Hehe.
Van Lishe dusquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Deliedje, van wie is die inkijk?
Ik doe het zelf wel effe
Wist wel dat jij het was maar ik kon het niet latenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:33 schreef Lishe het volgende:
Die inkijk ben ik. En ik ben er trots op. 2 kinderen gevoed, normaal een B-tje, en zie mij daar een weelderige boezem hebben! (En 2 kinderen op schoot, dus geen tijd om op te hijsen.) Ik ga denk ik eens een linkje plaatsen in Sexy en Gewaagd. Hehe.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:24 schreef Sugar het volgende:
Zo loopt mijn kroost door de stad!![]()
[ afbeelding ]
Ahquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:04 schreef Luchtbel het volgende:
Braaf kapsel heeft Mikael op die pasfoto![]()
Dit moet ik nog even laten zien![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik zie ineens jou erin, Sugarquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef Sugar het volgende:
Ja, vind het ook zo'n lief gezicht!
En ik vergat nog Storm's pasfoto, vanochtend laten maken:
[ afbeelding ]
quote:
AAAAAAAOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW....quote:
Ze lijkt een beetje op de jongste huxtable in de cosbyshow.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:23 schreef Faja-Lobi het volgende:
Anna, wat een droppie op haar troon
Mijn droppie gisteren
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |