Een geweldige leeftijd om je te laten bezwangeren!quote:
Ik weet het, alleen krijg ik mijn vent niet zo dronken dat hij dat ding erin stopt zonder condoomquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Een geweldige leeftijd om je te laten bezwangeren!
Zoiets iddquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef Asyniur het volgende:
Wij rammelen gewoon hier verder terwijl we meegluren en juichen in alle andere topics
Zonder zeveren, het lijkt me héérlijk om samen met jou te zwangerenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:31 schreef Poppejans het volgende:
Leonieke, maar dat zou heel goed kunnen hoor, wij gaan gewoon samen zwangeren straks![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
SyrenaWat een waslijst met wensen heb je nog!
Ik zou voor die dronken bui gaan hoor.
Gefeliciteerd nog met je verjaardag!!quote:Op zondag 25 mei 2008 08:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Gisteren wezen uiteten metvoor mijn 31ste
verjaardag
Het onderwerp kinderen kwam natuurlijk ook weer ter sprake
ik was tenslotte jarig en dan mag ik kiezen waar we over praten![]()
gaf te kennen dat hij het wel allemaal ziet zitten in zijn algemeen, maar concrete plannen maken vindt hij doodeng. Maar hij is het met me eens dat je redenen kan blijven noemen om het maar weer uit te stellen. Tenslotte weet je pas hoe het wordt als je ook daadwerkelijk zelf kinderen hebt...
![]()
wellicht is de vakantie in Frankrijk een goed moment?!?![]()
augustus/septemberquote:
Het dak ligt er bijna op, dus we kunnen bijna verhuizenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
augustus/september![]()
Die bouw van jullie schiet al behoorlijk op, is het niet?
Ow en Poppejans: het is bijna juni!!!![]()
Oew, dus er zit toch nog een kansje in, ik hoop het enorm voor je! Zekerheid qua werk is wel heerlijk, al zou het voor mij persoonlijk op een gegeven moment ook niet de belangrijkste factor zijn als 1 van de 2 wel gewoon een baan heeft.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:11 schreef texelonia het volgende:
Nou eigenlijk stond die datum al heel lang, tot m'n werkgedoe er dus tussen kwam.
Over een maand moeten ze laten weten hoe het zit met m'n volgende verlenging. Maar ik denk dat we er ongeacht wat gewoon voor gaan. Ik ben het wachten zat.
Maar die 'stomme' manager is binnen een paar weken wegen die andere manager was het duidelijk niet met haar eens. Dus met een beetje geluk...
Ik heb ook zo'n lange cyclus zonder pil. Ik heb dat al aangekaart bij mijn HA en die vond het niet zo normaal en heeft gezegd dat ik, als we willen beginnen, dan langs mag komen.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk MeNicole!! rammelen is leuk!! als het maar niet te lang duurt.
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, was ook meteen de eerste keer dat ik uberhaupt bij mijn nieuwe huisarts kwam. Zij vond het allemaal niet zo zorgelijk en denk dat mijn cyclus gewoon zo ongeveer 7 weken duurt. Apart want mij leek het niet helemaal normaal maar goed, volgens haar hebben wel meer vrouwen dat.
Pas als er over een maand of 9 nog niks is gebeurd moet ik er weer voor terug komen en verder het advies om vaak te klussen![]()
Nou ja dan maar afwachten en verder rammelen.... al moet ik zeggen dat het vooral heel erg rammelt als ik een baby langs zie komenGelukkig kan ik er wel over praten met
dus dat scheelt wel.
hmm, leuk artsen met tegenstrijdige adviezenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n lange cyclus zonder pil. Ik heb dat al aangekaart bij mijn HA en die vond het niet zo normaal en heeft gezegd dat ik, als we willen beginnen, dan langs mag komen.
Vandaar dat ik ook die HA aanhoudt, al woon ik er 10 km vanaf en het met andere dingen niet echt handig is![]()
Het zal wel een combinatie van factoren zijn denk ik. Ik ben "al" 31, ik weet niet hoe oud jij bent (vast nog een jong blommekequote:Op maandag 26 mei 2008 17:08 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
hmm, leuk artsen met tegenstrijdige adviezen![]()
Nou ja ik kijk het gewoon nog een paar maanden aan en anders ga ik gewoon weer terug.
Je kunt ook niet alles wetenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:05 schreef bixister het volgende:menicole ik geloof dat ik niet eens wist van je nieuwe relatie. maar eh gefeliciteerd en leuk dat 't zo goed zit dat je al aan zwanger worden denkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |