quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat heeft Anna trouwens een hoop donker haar! Heeft één van jullie dat ook?
Ik kwam erachter dat het bij Thies te maken had met op schoenen leren lopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:52 schreef cattie het volgende:
(Ive heeft weken er als een slachtoffertje van huiselijk geweld bijgelopen toen hij net nog niet helemaal goed kon lopen, sinds een half jaar ziet hij er weer beter uit.)
Ach, wat leuk.quote:De leidster op het kdv vertelde vandaag dat Ive een vriendje gemaakt heeft, een jongetje dat een dagje extra is en normaal niet op vrijdag er is. Dat is voor het eerst dat hij "bindt" met een ander kind. Ik ben daar best blij om.
Ik heb een (laag) keukenkastje voor Dean ingericht, met houten pollepels en plastic bakjes en kartonnen doosjes enzo..allerlei interessants wat geen kwaad kan. Dat is zíjn kastje, de rest moet ie afblijvenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef Miffy1984 het volgende:
Die avent-tuit beker heb ik ook. Af en toe lekt ie inderdaad een beetje, maar het is wel de enige anti-lek tuitbeker waar Jesper goed uit kan drinken. Die andere gaan zo zwaar. Maar hij drinkt het beste uit die bidon bekers met rietje. Kan ie gewoon lekker mee rondlopen ook. Moet ik eigenlijk al gaan beginnen met een normale beker af en toe? Doe ik nooit..![]()
Even iets anders: hoe streng zijn jullie voor jullie kindjes als ze aan het ontdekken zijn door het huis?
Jesper is de laatste paar dagen erg geïntereseerd in alles, behalve z'n speelgoed. Dat staat er 's avonds nog opgeruimd bij. Favoriet is kastjes open trekken en weer dicht slaan. Maar af en toe moet er natuurlijk ook gekeken worden wat er in die kastjes zit. Natuurlijk heb ik de keuken zo veilig mogelijk gemaakt, de enge messen en schoonmaakmiddelen etc. liggen buiten bereik. Maarja, rond rennen met een theelepel kan ook gevaarlijk zijn. Moeten jullie kindjes gewoon van de keuken-kastjes enzo afblijven, of laten jullie ze ook een beetje ontdekken? Naar mijn idee is dat ook maar een fase....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |