abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2008 @ 00:13:44 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59041149
Dean gaat ook zo hard ineens met praten sinds een week

Bij alles wat op de grond valt is het "Oh-ooh!"..(natuurlijk helpt hij de dingen die moeten vallen dan een handje).

Verder zegt ie ineens "Nee" (en het klinkt heel gedecideerd, als "Neu..") en Dawww (Bal) en Auw (Miauw..als ie een poes ziet). En nog wat dingetjes zoals "Aai" "Die" en "Deze" (en mama en babba natuurlijk).

Nep-eten en drinken doet ie ook, en als ie naar buiten wil pakt ie mijn schoenen die hij vervolgens bovenop mijn voeten legt . Hij past ook mijn schoenen aan en dan moet ik de zijne aan .

Hij is ook lekker vrolijk momenteel, ik vind het altijd grappig om over Meike te lezen, volgens mij gaan die redelijk gelijk op, qua stemming en sprongetjes enzo .

Echt zo'n leuke leeftijd dit
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 1 juni 2008 @ 10:34:07 #152
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59044290
Tijn is ook al zo leuk

Voornamelijk als ie z'n charme in de strijd gooit als ie een "nee' te horen heeft gekregen. Hij heeft diverse manieren om daar op te reageren..
- Hij doet net of ie niks gehoord heeft en gaat door met waar hij mee bezig is
- Hij kijkt om, lacht heel charmant en lief en gaat door met waar hij mee bezig is
- Hij lacht heel charmant en houdt daadwerkelijk op
- Hij doet alsof er groot onrecht is aangedaan en begint heel zielig hartverscheurend te huilen
- Hij trekt een pruillipje, buigt z'n hoofd schuldbewust naar beneden terwijl hij z'n duimen op z'n ogen legt (om het effect te versterken wil hij dan ook nog wel eens in deze pose weglopen, ondertussen 'nee' schuddend met z'n hoofd)

Vooral bij die laatste twee is het errug moeilijk om je lachen in te houden. Je ziet hier dus regelmatig van die verbeten koppen van ons om ons lachen in te houden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 1 juni 2008 @ 10:46:38 #153
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59044396
quote:
Op zondag 1 juni 2008 10:34 schreef E.T. het volgende:
Tijn is ook al zo leuk

Voornamelijk als ie z'n charme in de strijd gooit als ie een "nee' te horen heeft gekregen. Hij heeft diverse manieren om daar op te reageren..
- Hij doet net of ie niks gehoord heeft en gaat door met waar hij mee bezig is
- Hij kijkt om, lacht heel charmant en lief en gaat door met waar hij mee bezig is
- Hij lacht heel charmant en houdt daadwerkelijk op
- Hij doet alsof er groot onrecht is aangedaan en begint heel zielig hartverscheurend te huilen
- Hij trekt een pruillipje, buigt z'n hoofd schuldbewust naar beneden terwijl hij z'n duimen op z'n ogen legt (om het effect te versterken wil hij dan ook nog wel eens in deze pose weglopen, ondertussen 'nee' schuddend met z'n hoofd)

Vooral bij die laatste twee is het errug moeilijk om je lachen in te houden. Je ziet hier dus regelmatig van die verbeten koppen van ons om ons lachen in te houden.
Is dat iets universeels of vertellen ze dat aan elkaar?
Soms moet je dan echt je lachen inhouden, hé?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 1 juni 2008 @ 14:36:03 #154
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59048237
Ik kom nog even hoi en doei zwaaien naar alle kindjes en mama's in dit topic, Finn is er al weer uit gegroeid (ongelofeloos maar waar).
We zijn net 11 dagen met z'n drietjes naar Gran Canaria geweest, waar ons publieksmonster het met alle aandacht voor z'n blonde bolletje prima naar z'n zin had. Het strand en het zwembad vond ie helemaal geweldig en verder ging ie daar lekker verder net z'n kennis van het woordje "Nee!". Behalve als er vreemde mensen in de buurt waren, dan was het één en al poeslief, Hola zeggen, zwaaien en kusjes geven.
Tja, je wordt bijna 2 of niet hè
Verder ben ik druk bezig met het afstrepen van woordjes op de lijst van het cb voor de 2 jaarsafspraak (wat staan daar soms onlogische dingen wel/niet bij) en dingen die Finn al zelf kan op zo'n zelfde cb-lijst (die dan weer zo suf is dat hij driekwart al maanden geleden kon).
pi_59049069
Daaaag Finn!! Veel plezier op je verjaardag, en ook in het peutertopic!

Leuk he Vivi, die gelijkenissen! Deze leeftijd is echt zoooo leuk, tis een en al genieten!
Meike zegt nu steeds: ijs!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 1 juni 2008 @ 15:35:33 #156
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59049429
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:25 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh, ik besloot laatst (toen Thies dat had) dat dat de zesde ziekte was.
O dat kan ook hoor, ik verwar die twee altijd!
Eentje is met rode wangen, de ander niet.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 1 juni 2008 @ 15:36:40 #157
94046 PM-girl
pi_59049457
Jeetje Finn, alweer een peuter!
Daag!
*
pi_59063173
Dag Finn, fijne verjaardag morgen!

Leuk Vivi! Klinkt echt precies als Damian, gewoon helemaal hetzelfde.

En dat van Tijn is ook zo erg herkenbaar. Ik kan vaak ook mijn lach niet inhouden.

Houdt Meike zo van ijs?
Damian moet er echt niks van hebben. Die vindt het veel te koud en durft er niet aan te likken.

Damian geeft nu antwoord op gerichte vragen, erg leuk en makkelijk. Wil je naar bed? Zullen we in bad gaan? Wil je wandelen?
En deze week ook weer 2 woordjes erbij. Staan en thuis.
Toevallig heb ik gister geteld hoeveel woorden hij al kent. Ik kwam op 30! Ik wist niet dat het er al zoveel waren!
  maandag 2 juni 2008 @ 11:28:58 #159
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59065107
Ik had een aflevering van de teletubbies aangezet. ( we nemen ze op ) En dat was al afgelopen en toch bleef Ken lekker zitten. Dus ik denk na een tijdje: wat is hij toch lekker stil! Zit hij lekker naar tennis te kijken!
pi_59065800
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik had een aflevering van de teletubbies aangezet. ( we nemen ze op ) En dat was al afgelopen en toch bleef Ken lekker zitten. Dus ik denk na een tijdje: wat is hij toch lekker stil! Zit hij lekker naar tennis te kijken!
Zo zit Mikael altijd voor de tv als er voetbal op is. Hij houdt het zo een hele wedstrijd vol.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 2 juni 2008 @ 12:06:55 #161
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59065951
Nou, dat ook weer niet. Maar hij kwam me even halen om samen te kijken. In de trant van:'moet je kijken!'
'Ja, dat is tennis.' En dan weer verder met spelen en af en toe kijken. Alsof dat het dan verklaarde
  maandag 2 juni 2008 @ 13:08:27 #162
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59067213
Anna is nu helemaal gek van de dvd van Elmo's wereld. Ze mag 1 keer per dag tv kijken (na het badje) en dan moet het elmo zijn. Meteen het enige moment van de dag dat ze langer dan 5 tellen op schoot wil zitten.

Ze gaat nu echt peuterpuberen. Ze kan echt een felle tante zijn

Tot over een paar maanden Finn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:21:58 #163
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59085587
Hoi Anna Maud doet met je mee.....

Gisteren de supermarkt tirade gehad.
Heerlijk..... en al die oudere mama's. Volhouden meid. Jij bent de baas. Laat d'r maar lekker doen. Nee, we vinden het niet erg dat ze de hele supermarkt bij elkaar schreeuwt. Hou vol. Wat ben ik blij met mijn dorpsgenoten....

Madam vond het namelijk niet nodig om in het karretje te blijven zitten. Dus toen ze er na de 3e keer al weer bijna uitviel ben ik maar es even flink boos geworden. Haar eruit getild en op een bankje gezet met de woorden: je kan weer naar mama komen als je in de kar kan zitten..... Nou, toen begon het hele drama.... Uiteindelijk heb ik ze met veel boos worden weer in de kar gezet en vastgehouden zodat ze niet er uit kon klimmen. En tegen de tijd dat we bij de kassa waren, was ze weer poeslief en hielp ze mee om alles op de band te leggen.

Finn tot over een half jaartje.
(zie foto-topic voor een lief boefje)
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:33:43 #164
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59087263
Chaca...dat klinkt inderdaad als een licht drama. Toch fijn dat je op zoveel begrip van je mede-moeders kon rekenen!

Heeft iemand hier ervaring met de Avent tuitbeker? Bij mij loopt er steeds uit dat gaatje boven de tuit drinken. Dat loopt dus zo Anna d'r neus in. De anti-lek zit goed. Doe ik iets fout?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:35:51 #165
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59087308
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:33 schreef Memmel het volgende:
Chaca...dat klinkt inderdaad als een licht drama. Toch fijn dat je op zoveel begrip van je mede-moeders kon rekenen!

Heeft iemand hier ervaring met de Avent tuitbeker? Bij mij loopt er steeds uit dat gaatje boven de tuit drinken. Dat loopt dus zo Anna d'r neus in. De anti-lek zit goed. Doe ik iets fout?
weet je heel zeker dat de anti-lek goed zit en niet op zijn kop?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:38:39 #166
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59087373
Ja, ik kan 'm gewoon op z'n kop houden en er loopt niets uit. vreemd hoor.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:39:51 #167
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59087390
hmmmmmmmmm, dan weet ik het ook niet.... misschien een andere avent-mama
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:42:55 #168
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59087463
ik hou wel een doekje bij de hand om haar neus te poetsen. Wel zo makkelijk.
Leuke foto trouwens van je boefjes!!
pi_59087493
quote:

Mikael had daar ook steeds last van. Heb die beker ook maar snel weg gedaan toen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:00:16 #170
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_59087815
Lotte houdt alle bekers express op zijn kop, en dan natuurlijk lachen als er wat uitkomt om er daarna lekker in te gaan graaien, heerlijk!

Winkel drama's nee gelukkig nog niet gehad.

We zijn gister nog naar ballorig zoetermeer geweest, Lotte vindt dat erg leuk, lekker rondlopen en spelen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:01:31 #171
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59087843
quote:

Eigenlijk moet ik nog anderhalve maand wachten voordat ik me hier mag vertonen maar wij hebben precie hetzelfde met de Avent-beker. Het komt uit dat kleine ontluchtingsgaatje boven het tuitje. En de ene keer wel end an weer niet. Heel vreemd Ik zag laatst in de etalage van een thuiszorgwinkel een anti-lekbeker staan die door de consumentenbond als beste was gekozen. Anders ga ik die binnenkort maar eens proberen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:09:43 #172
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59088009
Hoi Stiemie....precies! Dat is is het. Zouden ze nog te hard zuigen ofzo??
Las trouwens je post in het babietjes-topic...zullen we gewoon weer samen zwangeren dan? Was wel gezellig
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:17:41 #173
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59088201
Ik heb even mijn grote vriend Google erbij gehaald en die best geteste beker van de Consumentenbond is de Smiley Cup anti-lek beker. Voor het geld hoef je het niet te laten want hij is maar 7 euro, dan is de Avent duurder.

Ja gezellig weer samen zwangeren! Maareh kan jij dan nog wel tot volgend jaar wachten?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:38:52 #174
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59088691
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb even mijn grote vriend Google erbij gehaald en die best geteste beker van de Consumentenbond is de Smiley Cup anti-lek beker. Voor het geld hoef je het niet te laten want hij is maar 7 euro, dan is de Avent duurder.

Ja gezellig weer samen zwangeren! Maareh kan jij dan nog wel tot volgend jaar wachten?
Dan ga ik ook een Smiley cup halen!

Ja hoor ik wel...denk ik....
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:46:01 #175
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59088894
Ik zou 'm alleen niet bestellen bij de link die ik hiervoor plaatste want die rekenen wel 6 euro verzendkosten. Misschien verkopen ze 'm ergens in de buurt?

Hahahaha Nou wie weet volgend jaar
Stiemie sluipt weer het topic uit
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:48:20 #176
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59088951
ik gebruik meestal van die goedkope drinkbekers van het Kruidvat en ik ben er eigenlijk zeer tevreden mee. Melk e.d. doe ik er nooit in, dat koekt aan in het antilekdingetje en dat is niet schoon te krijgen maar thee, sapjes e.d. gaat prima
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59088966
jeetje die lopen ook allemaal te rammelen dus
(pssst ik denk dat wij over een maand of 2 maar es de pil eruit mikken )

Wij hebben hier geen Avent, wel een heleboel tuitbekers geprobeerd, madam snapt er niks van
uiteindelijk drinkt ze nu goed uit de rietjesbeker
(en uit de tuit die in de babydumpdoos zat)

en ooooh dat supermarktdrama....wat een ellende lijkt me dat
Goed volgehouden hoor!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:36:08 #178
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59090230
hey karin, je hebt nog een pm geloof ik
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:05:29 #179
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59137908
Tss, Kendahl wil niet eten. Maar drinken.... hij heeft onderhand ruim een halve liter op!
pi_59156478
Leuk al die rammelaars hier!

Damian is inmiddels al ruim 2 weken flink aan de diarrree. Leuk die tandjes.
Inmiddels zijn er 2 hoektanden door en 1 kies, maar er zitten nog 2 hoektanden en 3 kiezen aan te komen zo te voelen. Als hij volgende week nog aan de diarree is ga ik toch even langs de huisarts.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:18:47 #181
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59156615
Vandaag kon ik de kies van Anna die doorkwam eens goed bekijken. Wat een joekel zeg!
Vandaag heeft ze heel veel geslapen op het kdv. Ik hoop dat ze weer een slaap-inhaaldagje heeft, maar ik vrees dat ze wel eens ziek zou kunnen worden. Een jongetje op de groep had de waterpokken. Ik wacht af....ze hoeven toch niet echt ziek te worden van de waterpokken, he?
pi_59164818
hoeft niet Memmel, maar kan wel......
(daar heb je lekker veel aan he)

Allemaal al aan de kiezen....Meike heeft nog steeds maar 4 tandjes.....!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:03:43 #183
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59165168
Wat heeft Anna trouwens een hoop donker haar! Heeft één van jullie dat ook?
pi_59169569
Ondanks dat ik hier eigenlijk nooit meer schrijf, wil ik jullie wel laten weten dat ik hier nog meelees!
Nog 2 weken en dan is Sarah al weer 2 jaar! Het gaat zo snel..
Ze krijgt er steeds meer woordjes bij, maar met zinnetjes praten doet ze nog niet.
Verder is ze lief en ondeugend tegelijk, soms moeilijk om consequent te blijven
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:32:48 #185
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59172350
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat heeft Anna trouwens een hoop donker haar! Heeft één van jullie dat ook?
Voila, Memmelman:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:43:34 #186
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59176722
CM wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:11:53 #187
3011 E.T.
pi_59178804
hier moeten we nog 3 hoektanden en dan zijn we compleet voorlopig

Mijn stuntpiloot/brokkenpiloot/klimgeit heeft vandaag kennisgemaakt met de tuinbestrating
Hard
Veel bloed
Mama schrikt zich rot

De hele tijd pluk ik het joch van de glijbaan af (hij klimt er via het glij-deel tegenop ) en een keer kijk ik even te laat en *boem* *gillen*. Uit twee neusgaten tegelijk kwam een heeeeeleboel bloed, dus gauw met koude lappen tegen z'n neus aan en ondertussen troosten. Hij zat al snel tegen z'n neus te wrijven, waarbij hij niet acuut ging gillen dus niet gebroken gelukkig.
En zoals het een echte dreumes betaamd.. Na een half uurtje merk je niks meer aan hem en loopt ie weer vrolijk rond te banjeren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:33:21 #188
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59181981
Anna was vandaag bij een vriendin van mij, maar ze was niet zo in haar hum, zei ze. Ik kom haar om 15 uur dus halen (eerder weg van kantoor, was er toch al nauwelijks geweest ivm mijn eigen ziekenhuis heen-en-weer gerace en mijn oorontstekingen), is er eigenlijk niets aan de hand. Ze hangt wel veel, maar ze was voordat ze ging slapen wel vrolijk, temp 37,6 (na een inspannend speelkwartiertje), ze zweet nu wel wat.
Ik weet het ook niet. Kiezen die doorkomen? Feit dat ze al 2 dagen niet gepoept heeft? Misschien toch de waterpokken onder de leden? Soms zou je willen dat het een exacte wetenschap was. Maar helaas.

ET ik zou me ook wezenloos schrikken. Zoveel bloed en dan lekker verdund met tranen en wrijven natuurlijk.
pi_59182328
Dat is inderdaad schrikken ET. Zeker als ze dan zo bloeden, maar gelukkig niks ernstig dus!

Damian heeft op het moment ook verhoging dus misschien inderdaad wel de kiezen?
Ik hoop maar dat hij niet ziek wordt, en Anna natuurlijk ook niet.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:49:42 #190
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59182403
Och Tijn toch! Laat je moeder niet zo schrikken en doe eens voorzichtig.
Hup, erop.
Heel herkenbaar ET! Wij hebben tijden gehad dat ik bijna de deur niet uitdurfde met hem omdat hij onder de bulten, blauwe plekken, schaafwonden zat... Gelukkig is het wat dat betreft iets rustiger de laatste weken. *afklopt...

Memmel, lastig he, als je niet precies weet wat er aan scheelt. Sterkte met je grietje.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:52:59 #191
108648 cattie
lieve moeder
pi_59182483
Wat een schrik E.T., gelukkig viel het mee!
(Ive heeft weken er als een slachtoffertje van huiselijk geweld bijgelopen toen hij net nog niet helemaal goed kon lopen, sinds een half jaar ziet hij er weer beter uit.)

De leidster op het kdv vertelde vandaag dat Ive een vriendje gemaakt heeft, een jongetje dat een dagje extra is en normaal niet op vrijdag er is. Dat is voor het eerst dat hij "bindt" met een ander kind. Ik ben daar best blij om.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:55:56 #192
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59182568
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:52 schreef cattie het volgende:
(Ive heeft weken er als een slachtoffertje van huiselijk geweld bijgelopen toen hij net nog niet helemaal goed kon lopen, sinds een half jaar ziet hij er weer beter uit.)
Ik kwam erachter dat het bij Thies te maken had met op schoenen leren lopen.
quote:
De leidster op het kdv vertelde vandaag dat Ive een vriendje gemaakt heeft, een jongetje dat een dagje extra is en normaal niet op vrijdag er is. Dat is voor het eerst dat hij "bindt" met een ander kind. Ik ben daar best blij om.
Ach, wat leuk.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:03:21 #193
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59182739
Pff, ik zou me ook rotschrikken E.T. Dan ben ik altijd liever met z'n tweeën. Was swets erbij?

edit: leuke papa, Memmel
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:21:45 #194
94046 PM-girl
pi_59183341
Och die Tijn! Gelukkig draagt hij het als een echte man! Of niet...

Cattie, wat leuk zeg! Dat zijn toch dingen die je in je achterhoofd hebt zitten hè.

Wij hebben van het kdv het vaderdagcadeautje al binnen. Gelukkig kon ik me niet bedwingen, want er stond op de zelfgemaakte stropdas: lieve papa, een kusje van Dylan
Dinsdag maar even gaan ruilen, maar lang leve mijn nieuwsgierigheid!

Moonah, wij hebben dat ook inderdaad, zeker op het kdv lijkt het alsof meneer altijd iets heeft. Een blauwe plek, een bult, een kras etc etc. Ze vragen er overigens altijd naar, heel goed vind ik.
*
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:46:47 #195
3011 E.T.
pi_59184209
PV, ik had alleen een stagiaire in huis. Die moest dus van mij leren hoe je in zo'n situatie reageert

Verder niks meer aan 'm gemerkt, het zal dus wel goed gaan

Tijn is trouwens wel een stuntel hoor.. loopt zonder blikken of blozen recht tegen de tuintafel aan bijvoorbeeld.. Buiten zie je ook idd goed dat ie nog niet goed met zn schoenen overweg kan ofzo, het ziet er 'onwennig' uit idd. Maar hij mist gewoon complete lantaarnpalen (hij mist ze dus in zn opmerkingsvermogen, fysiek loopt ie er dus vol tegenaan ) afstapjes 'vergeet' hij...

Lois omschreef 'm ooit als tuimelaartje.. hij is nog niet veel veranderd in 6 maanden
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:48:48 #196
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59184271
Oeh, dat klinkt idd wel stuntelig ja.
Wat lastig voor hem zeg.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:52:54 #197
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_59184412
Die avent-tuit beker heb ik ook. Af en toe lekt ie inderdaad een beetje, maar het is wel de enige anti-lek tuitbeker waar Jesper goed uit kan drinken. Die andere gaan zo zwaar. Maar hij drinkt het beste uit die bidon bekers met rietje. Kan ie gewoon lekker mee rondlopen ook. Moet ik eigenlijk al gaan beginnen met een normale beker af en toe? Doe ik nooit..

Even iets anders: hoe streng zijn jullie voor jullie kindjes als ze aan het ontdekken zijn door het huis?
Jesper is de laatste paar dagen erg geïntereseerd in alles, behalve z'n speelgoed. Dat staat er 's avonds nog opgeruimd bij. Favoriet is kastjes open trekken en weer dicht slaan. Maar af en toe moet er natuurlijk ook gekeken worden wat er in die kastjes zit. Natuurlijk heb ik de keuken zo veilig mogelijk gemaakt, de enge messen en schoonmaakmiddelen etc. liggen buiten bereik. Maarja, rond rennen met een theelepel kan ook gevaarlijk zijn. Moeten jullie kindjes gewoon van de keuken-kastjes enzo afblijven, of laten jullie ze ook een beetje ontdekken? Naar mijn idee is dat ook maar een fase....
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:52:59 #198
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59184417
Ik zal het maar even heel hard afkloppen maar ik ben wel blij dat Dean dus echt zó handig is qua motoriek (heeft ie dus niet van mij, want ik struikel al over een pluis). Hij is heel bedachtzaam en kijkt eerst hóe hij van een afstapje oid af moet en dan kijkt ie ook nog tussendoor of ie het wel goed doet...hij is dus ook nog nooit echt gevallen of heeft een zelfs maar een blauwe plek gehad! Terwijl hij toch al loopt vanaf 12 maanden en overal opklimt, soms houd ik mijn hart vast maar het gaat altijd goed eigenlijk..heeft al die vette vis tijdens mijn zwangerschap toch effect gehad .

(En nu maar hopen dat de wet van Fok! niet zijn intrede doet ) .
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:55:09 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59184487
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef Miffy1984 het volgende:
Die avent-tuit beker heb ik ook. Af en toe lekt ie inderdaad een beetje, maar het is wel de enige anti-lek tuitbeker waar Jesper goed uit kan drinken. Die andere gaan zo zwaar. Maar hij drinkt het beste uit die bidon bekers met rietje. Kan ie gewoon lekker mee rondlopen ook. Moet ik eigenlijk al gaan beginnen met een normale beker af en toe? Doe ik nooit..

Even iets anders: hoe streng zijn jullie voor jullie kindjes als ze aan het ontdekken zijn door het huis?
Jesper is de laatste paar dagen erg geïntereseerd in alles, behalve z'n speelgoed. Dat staat er 's avonds nog opgeruimd bij. Favoriet is kastjes open trekken en weer dicht slaan. Maar af en toe moet er natuurlijk ook gekeken worden wat er in die kastjes zit. Natuurlijk heb ik de keuken zo veilig mogelijk gemaakt, de enge messen en schoonmaakmiddelen etc. liggen buiten bereik. Maarja, rond rennen met een theelepel kan ook gevaarlijk zijn. Moeten jullie kindjes gewoon van de keuken-kastjes enzo afblijven, of laten jullie ze ook een beetje ontdekken? Naar mijn idee is dat ook maar een fase....
Ik heb een (laag) keukenkastje voor Dean ingericht, met houten pollepels en plastic bakjes en kartonnen doosjes enzo..allerlei interessants wat geen kwaad kan. Dat is zíjn kastje, de rest moet ie afblijven .
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:55:50 #200
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59184510
Ik moest ooit met Freek naar de kinderarts terwijl ie eruit zag alsof ie dagelijks in elkaar geslagen werd, en dat twee weken lang. Echt bont en blauw. Waarop de KA droogjes opmerkte dat ie zich meer zorgen zou maken als ie puntjegaaf was geweest
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')