Is dat iets universeels of vertellen ze dat aan elkaar?quote:Op zondag 1 juni 2008 10:34 schreef E.T. het volgende:
Tijn is ook al zo leuk![]()
Voornamelijk als ie z'n charme in de strijd gooit als ie een "nee' te horen heeft gekregen. Hij heeft diverse manieren om daar op te reageren..
- Hij doet net of ie niks gehoord heeft en gaat door met waar hij mee bezig is
- Hij kijkt om, lacht heel charmant en lief en gaat door met waar hij mee bezig is
- Hij lacht heel charmant en houdt daadwerkelijk op
- Hij doet alsof er groot onrecht is aangedaan en begint heel zielig hartverscheurend te huilen
- Hij trekt een pruillipje, buigt z'n hoofd schuldbewust naar beneden terwijl hij z'n duimen op z'n ogen legt (om het effect te versterken wil hij dan ook nog wel eens in deze pose weglopen, ondertussen 'nee' schuddend met z'n hoofd)
Vooral bij die laatste twee is het errug moeilijk om je lachen in te houden. Je ziet hier dus regelmatig van die verbeten koppen van ons om ons lachen in te houden.
O dat kan ook hoor, ik verwar die twee altijd!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, ik besloot laatst (toen Thies dat had) dat dat de zesde ziekte was.
Zo zit Mikael altijd voor de tv als er voetbal op is. Hij houdt het zo een hele wedstrijd vol.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik had een aflevering van de teletubbies aangezet. ( we nemen ze op ) En dat was al afgelopen en toch bleef Ken lekker zitten. Dus ik denk na een tijdje: wat is hij toch lekker stil! Zit hij lekker naar tennis te kijken!
weet je heel zeker dat de anti-lek goed zit en niet op zijn kop?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:33 schreef Memmel het volgende:
Chaca...dat klinkt inderdaad als een licht drama. Toch fijn dat je op zoveel begrip van je mede-moeders kon rekenen!
Heeft iemand hier ervaring met de Avent tuitbeker? Bij mij loopt er steeds uit dat gaatje boven de tuit drinken. Dat loopt dus zo Anna d'r neus in. De anti-lek zit goed. Doe ik iets fout?
Mikael had daar ook steeds last van. Heb die beker ook maar snel weg gedaan toen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:33 schreef Memmel het volgende:
Chaca...dat klinkt inderdaad als een licht drama. Toch fijn dat je op zoveel begrip van je mede-moeders kon rekenen!
Heeft iemand hier ervaring met de Avent tuitbeker? Bij mij loopt er steeds uit dat gaatje boven de tuit drinken. Dat loopt dus zo Anna d'r neus in. De anti-lek zit goed. Doe ik iets fout?
Eigenlijk moet ik nog anderhalve maand wachten voordat ik me hier mag vertonenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:33 schreef Memmel het volgende:
Dan ga ik ook een Smiley cup halen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb even mijn grote vriend Google erbij gehaald en die best geteste beker van de Consumentenbond is de Smiley Cup anti-lek beker. Voor het geld hoef je het niet te laten want hij is maar 7 euro, dan is de Avent duurder.
Ja gezellig weer samen zwangeren! Maareh kan jij dan nog wel tot volgend jaar wachten?![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat heeft Anna trouwens een hoop donker haar! Heeft één van jullie dat ook?
Ik kwam erachter dat het bij Thies te maken had met op schoenen leren lopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:52 schreef cattie het volgende:
(Ive heeft weken er als een slachtoffertje van huiselijk geweld bijgelopen toen hij net nog niet helemaal goed kon lopen, sinds een half jaar ziet hij er weer beter uit.)
Ach, wat leuk.quote:De leidster op het kdv vertelde vandaag dat Ive een vriendje gemaakt heeft, een jongetje dat een dagje extra is en normaal niet op vrijdag er is. Dat is voor het eerst dat hij "bindt" met een ander kind. Ik ben daar best blij om.
Ik heb een (laag) keukenkastje voor Dean ingericht, met houten pollepels en plastic bakjes en kartonnen doosjes enzo..allerlei interessants wat geen kwaad kan. Dat is zíjn kastje, de rest moet ie afblijvenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef Miffy1984 het volgende:
Die avent-tuit beker heb ik ook. Af en toe lekt ie inderdaad een beetje, maar het is wel de enige anti-lek tuitbeker waar Jesper goed uit kan drinken. Die andere gaan zo zwaar. Maar hij drinkt het beste uit die bidon bekers met rietje. Kan ie gewoon lekker mee rondlopen ook. Moet ik eigenlijk al gaan beginnen met een normale beker af en toe? Doe ik nooit..![]()
Even iets anders: hoe streng zijn jullie voor jullie kindjes als ze aan het ontdekken zijn door het huis?
Jesper is de laatste paar dagen erg geïntereseerd in alles, behalve z'n speelgoed. Dat staat er 's avonds nog opgeruimd bij. Favoriet is kastjes open trekken en weer dicht slaan. Maar af en toe moet er natuurlijk ook gekeken worden wat er in die kastjes zit. Natuurlijk heb ik de keuken zo veilig mogelijk gemaakt, de enge messen en schoonmaakmiddelen etc. liggen buiten bereik. Maarja, rond rennen met een theelepel kan ook gevaarlijk zijn. Moeten jullie kindjes gewoon van de keuken-kastjes enzo afblijven, of laten jullie ze ook een beetje ontdekken? Naar mijn idee is dat ook maar een fase....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |