Hier nog geen echte woordjes ( of iets wat daar op lijkt ) een heleboel klanken die van laag naar hoog gaan (net als het volume)...Wel een mamamamaamama en een papapapapapapapa.
Het is hier wel pittig de afgelopen paar dagen. Kort verslag :
F. wil graag achter de loopkar lopen, staan en tegelijkertijd P in de gaten houden. Haar voorkeur gaat uit naar 1 op 1 aandacht. Het liefst 2 op 1... Terwijl F.overal staat, hangt enzo heeft ze 2 blokjes vast. In iedere hand 1, want dat maakt lekker herrie als je kruipt
Terwijl ik met mijn rechteroog F. in de gaten aan het houden ben is P. alles aan het sorteren, wegleggen, verstoppen en weer ophalen. Met een ferme rechterworp mietert ze alle voorwerpen voor handen door de kamer. Dit tot grote ergenis van F, want zij was toch de queen van de kamer ? Terwijl P. de boel aan het verbouwen is ( de kat is inmiddels ook van een pleister voorzien ) had F. perse 5 minuten geleden al aandacht willen hebben. Dat ik dat niet zag.....
Maar ja...ach...wat een scheetjes zijn het. Leren delen, samenspelen etc als je 13 maanden bent...bijna nooit even in je eentje, dat moet soms best lastig zijn. Ik denk dan maar...je moet mij ook niet 24/7 bij iemand zetten, dan zou ik ook