abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:18:25 #1
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_58710565
Ik las net het gesloten topic onderaan over de grafische rekenmachine en vond het wel handig om een kort stappenplan te geven voor hoe je tekst op je rekenmachine krijgt. Misschien weet iedereen het al en ben ik slechts onnodige info aan het geven, maar ja niet geschoten is altijd mis

Benodigdheden:
-TI84 plus (of iig een TI die aan je computer gehangen kan worden en NoteFolio ondersteund)
-NoteFolio (applicatie voor op je GR)
-TI-connect software + het kabeltje om hem aan de computer te hangen
-Kladblok (hebben we allemaal wel )

Stappen:
-Typ de tekst die je op je GR wil zien in kladblok, het leuke hiervan is dat je ook dingen kan ctr+c ctr+v en, om zo bergen tekst in kladblok te zetten. (ik heb bijvoorbeeld voor mijn laatste Economie toets alle samenvattingen van internet geplukt en in mn GR gezet)
-sla het bestandje op in .txt formaat
-koppel je GR aan je computer d.m.v het kabeltje
-ga naar je bestandje en doe "openen met" en dan selecteer je "Ti connect application" (kan zijn dat je even in een lijstje moet zoeken, of zelfs moet bladeren door je mappen)
-Het kan even duren maar als het goed is transferred de pc het .txt bestandje nu naar je GR (zorg dat je GR aanstaat en herkend wordt door je pc)
-Ga nu in je Grafische Rekenmachine naar APPs -> Notefolio -> open -> "naam van je document"
-nu is je document geopend, maar het is waarschijnlijk een zooitje omdat je erg veel tekst erin hebt staan, gelukkig is er de "search" functie, stel je typt in "monopolistische" dan zoekt hij het document af naar dat desbetreffende woord.
-voila je hebt zojuist de mogelijkheid gekregen om al je examenstof in je rekenmachine te zetten, voor het geval je nog iets zou willen opzoeken.

PS: ik zie dat ik eigenlijk een omweg gebruik en dat je ook het programma "Note Folio Creator" kan gebruiken om word documenten om te zetten naar de bruikbare documenten, hoe dit werkt kan ik op dit moment nog niet zeggen, denk dat ik mijn methode maar blijf gebruiken
Nothing succeeds like the appearance of success
pi_58710942
en als je iets verder wilt gaan: [NIEUW] Zelf je GR programma's maken
You dream it, I live it.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:06:07 #3
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_58711485
Je had jezelf heel wat werk kunnen besparen .

http://www.linkkabel.nl/tutorials/notefoliocreator.htm
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:11:31 #4
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_58711587
hahahahaha nou vooruit, dan houden we het op bezigheids therapie
in ieder geval kunnen mensen via dit topic genoeg informatie krijgen om tekst op hun GR te zetten
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:38:56 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_58712165
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:18 schreef Dayshine het volgende:
Ik las net het gesloten topic onderaan over de grafische rekenmachine en vond het wel handig om een kort stappenplan te geven voor hoe je tekst op je rekenmachine krijgt. Misschien weet iedereen het al en ben ik slechts onnodige info aan het geven, maar ja niet geschoten is altijd mis

Benodigdheden:
-TI84 plus (of iig een TI die aan je computer gehangen kan worden en NoteFolio ondersteund)
-NoteFolio (applicatie voor op je GR)
-TI-connect software + het kabeltje om hem aan de computer te hangen
-Kladblok (hebben we allemaal wel )

Stappen:
-Typ de tekst die je op je GR wil zien in kladblok, het leuke hiervan is dat je ook dingen kan ctr+c ctr+v en, om zo bergen tekst in kladblok te zetten. (ik heb bijvoorbeeld voor mijn laatste Economie toets alle samenvattingen van internet geplukt en in mn GR gezet)
-sla het bestandje op in .txt formaat
-koppel je GR aan je computer d.m.v het kabeltje
-ga naar je bestandje en doe "openen met" en dan selecteer je "Ti connect application" (kan zijn dat je even in een lijstje moet zoeken, of zelfs moet bladeren door je mappen)
-Het kan even duren maar als het goed is transferred de pc het .txt bestandje nu naar je GR (zorg dat je GR aanstaat en herkend wordt door je pc)
-Ga nu in je Grafische Rekenmachine naar APPs -> Notefolio -> open -> "naam van je document"
-nu is je document geopend, maar het is waarschijnlijk een zooitje omdat je erg veel tekst erin hebt staan, gelukkig is er de "search" functie, stel je typt in "monopolistische" dan zoekt hij het document af naar dat desbetreffende woord.
-voila je hebt zojuist de mogelijkheid gekregen om al je examenstof in je rekenmachine te zetten, voor het geval je nog iets zou willen opzoeken.

PS: ik zie dat ik eigenlijk een omweg gebruik en dat je ook het programma "Note Folio Creator" kan gebruiken om word documenten om te zetten naar de bruikbare documenten, hoe dit werkt kan ik op dit moment nog niet zeggen, denk dat ik mijn methode maar blijf gebruiken
in mijn tijd noemden we dat spiekbriefjes; het is zeker weer examentijd ?

in plaats van dit soort onzin zou je ook gewoon kunnen proberen iets daadwerkelijk te leren, of zijn jullie allemaal van plan om bijvoorbeeld in de operatiezaal met je patiënt onder narcose je grafische rekenmachine erbij te halen om te kijken wat ook alweer het verschil was tussen hersenen en spieren?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:52:14 #6
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_58712437
het is zeker weer examentijd ja,
en tja het is meer als geheugensteuntje, het is niet veel werk om iets van internet te
plukken en het in je GR te zetten, kun je er tijdens het examen toch nog even naar kijken...
pi_58712871
Opzich wel handig om achter de hand te houden. Jammer dat mijn kabeltje of computer niet meewerkt.
De computer geeft wel aan een TI-84+ gevonden te hebben, maar de verbinding tussen de computer en rekenmachine wil maar niet lukken. Ach, zonder moet het ook te doen zijn.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:16:17 #8
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_58712959
Ohja. Ik heb net vanmiddag een hoop M&O formules handmatig in m'n rekenmachine gezet, omdat ik geen zin had dat kabeltje te zoeken.
Uiteindelijk was ik toch best lang bezig
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:18:01 #9
215011 Placenta
eating your placenta
pi_58712992
Ik heb zo'n ouderwetse, daar moet je alles handmatig inzetten , toch maar even bij iemand zo'n nieuwerwets ding regelen
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:28:18 #10
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_58713261
Is dat wel toegestaan? Bedoel, gaan ze niet controleren ofzo?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:50:44 #11
123170 alors
zlata1234
pi_58713828
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:12 schreef Karammel het volgende:
Opzich wel handig om achter de hand te houden. Jammer dat mijn kabeltje of computer niet meewerkt.
De computer geeft wel aan een TI-84+ gevonden te hebben, maar de verbinding tussen de computer en rekenmachine wil maar niet lukken. Ach, zonder moet het ook te doen zijn.
heb ik ook ja, gelukkig heb ik het hele jaar door er al formules in gezet
know'm sayin?
word? word.
pi_58714441
vroegâh toen ze net gr-rekenmachines hadden heb ik nog urenlang handmatig hele formulelijsten zitten invoeren
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
  vrijdag 16 mei 2008 @ 23:14:59 #13
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_58717211
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:15 schreef Djarum het volgende:
vroegâh toen ze net gr-rekenmachines hadden heb ik nog urenlang handmatig hele formulelijsten zitten invoeren
dat dus..
en dan kwam t er op aan, had je t niet nodig, omdat je lang genoeg had zitten klooien met dat klere ding dat je t geleerd had
whehe.
alleen bij biologie en duits had je er niks aan
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:50:46 #14
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58722243
Ik heb van elk hoofdstuk van economie een samenvatting erin staan
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:59:06 #15
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_58726340
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef Eva4Evah het volgende:
Is dat wel toegestaan? Bedoel, gaan ze niet controleren ofzo?
nee en ongetwijfeld wel, het is bedroevend voor het niveau van scholieren op dit moment, zeker omdat dat onze toekomst moet zijn.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 15:00:13 #16
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_58726357
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:52 schreef Dayshine het volgende:
het is zeker weer examentijd ja,
en tja het is meer als geheugensteuntje, het is niet veel werk om iets van internet te
plukken en het in je GR te zetten, kun je er tijdens het examen toch nog even naar kijken...
je probeert je frauduleuze gedrag goed te praten, het blijft dieptriest dat je zelfs probeert dit goed te praten onder de noemer geheugensteuntje.

kansloos, dat is het.
pi_58726509
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:00 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

je probeert je frauduleuze gedrag goed te praten, het blijft dieptriest dat je zelfs probeert dit goed te praten onder de noemer geheugensteuntje.

kansloos, dat is het.
Voordat je commentaar gaat geven moet je er wel eerst in verdiepen. Het is gewoon toegestaan:

Veel scholen geven aan hun examenkandidaten niet duidelijk aan wat er wel en niet is toegestaan bij het gebruik van de grafische rekenmachine. Er komen hierover dan ook veel vragen binnen bij het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS). Alle mogelijkheden van goedgekeurde merken en types van grafische rekenmachines mogen worden gebruikt bij het centraal examen. Daartoe behoort ook de mogelijkheid tot het opslaan van tekst in het geheugen van de machine. Het geheugen van de machine wordt niet gewist voor aanvang van het examen.
pi_58726634
Waarschijnlijk is het niet heel nuttig. De meeste vragen (vooral op het VWO) zijn inzicht en bronnengerichte vragen.
pi_58727758
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Maar ik heb bij wiskunde toch aardig wat formules erin staan, ook al krijg je een formule kaart, toch staat niet alles erop en je kan er ook bij zetten hoe je iets moet doen
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:36:19 #20
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_58727894
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:59 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

nee en ongetwijfeld wel, het is bedroevend voor het niveau van scholieren op dit moment, zeker omdat dat onze toekomst moet zijn.
Het is gewoon toegestaan en jij bent gewoon jaloers dat het in jouw tijd niet kon. Dus stfu.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 17 mei 2008 @ 19:55:29 #21
122997 zquing
Drama Junk
pi_58731182
quote:

[..]

kansloos, dat is het.
kansloos is 't wel, maar het mag gewoon..... Zie 't nut er ook niet echt van in ofzo
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_58731639
De examens worden zelfs gemaakt met de wetenschap dat leerlingen info in hun rekenmachine hebben gezet. In dat opzicht is het dus totaal niet kansloos.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 20:47:30 #23
215011 Placenta
eating your placenta
pi_58732150
Heb een rekenmachine kunnen fixen die je wél aan je computer kan hangen, na veel gekloot het ding eindelijk aan de praat gekregen op een andere computer inmiddels alle begrippen uit de OP erin gezet, als iemand nog wat voor wiskunde a12 heeft mag die persoon het best delen.
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_58732385
Hoeveel kun je eigenlijk in je rekenmachine zetten? Ik ben bang dat als ik er te véél inzet, hij te sloom zal worden! Wat raden jullie aan?
pi_58732798
Gewoon zorgen dat je er niet teveel inzet. Nu vast de dingen klaar maken voor de volgende examens en dan de oude dingen verwijderen (cq de examens die je hebt gehad)

Paul
pi_58732900
Even voor de duidelijkheid, je mag je grafische rekenmachine bij ELK vak gebruiken op het examen? Dus ik mag hem ook naast m'n GS examen hebben?
pi_58733033
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:23 schreef Rnnz het volgende:
Even voor de duidelijkheid, je mag je grafische rekenmachine bij ELK vak gebruiken op het examen? Dus ik mag hem ook naast m'n GS examen hebben?
Nee. Op examenblad.nl staat aangegeven bij welke vakken wel, bij de andere vakken mag je alleen een gewoon, niet grafisch rekenmachientje hebben.
pi_58733088
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 21:23 schreef Rnnz het volgende:
Grafische rekenmachine (oftewel geen spiekbriefjes ), wel een een 'normaal' elektronisch rekenmachine. Bron.

Edit: voortaan dus eerst even refreshen .
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_58733468
Ik vond het al zo raar.. Hoe makkelijk wil je het ons maken?

Maar goed, jammer dan.
pi_58735175
tvp morgen ff doen
  zondag 18 mei 2008 @ 00:57:53 #31
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_58736652
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_58750716
Dat kabeltje om je TI-84+ aan de computer te verbinden word online verkocht op linkkabel.nl zie ik. Kan je zo'n zelfde kabeltje ook gewoon bij een computerzaak halen? Hoe heten die aansluitingen op het kabeltje..?

Gaat dus om zo'n kabeltje:

http://members.home.nl/linkkabel/webshop/b_13.jpg

Ik heb dus echt geen idee of zoiets te koop is in een normale computerzaak en waar ik dan naar moet vragen.
  zondag 18 mei 2008 @ 22:05:51 #33
122997 zquing
Drama Junk
pi_58750907
als je de 84+ hebt kan je een usb kabel gebruiken, voor de 83(+) zal je 't kabeltje moeten bestellen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_58750960
Die usb kabel doet het niet bij mij... vreemd. Zal ik het morgen toch even op een andere computer moeten proberen. Deze computer heeft wel vaker moeite om verbinding te maken met andere apparaten ...

Bedankt voor de reactie in ieder geval. Denk dat het dan aan mijn computer ligt in plaats van aan het kabeltje.
  zondag 18 mei 2008 @ 22:44:35 #35
215011 Placenta
eating your placenta
pi_58751709
quote:
Op zondag 18 mei 2008 22:08 schreef Karammel het volgende:
Die usb kabel doet het niet bij mij... vreemd. Zal ik het morgen toch even op een andere computer moeten proberen. Deze computer heeft wel vaker moeite om verbinding te maken met andere apparaten ...

Bedankt voor de reactie in ieder geval. Denk dat het dan aan mijn computer ligt in plaats van aan het kabeltje.
Ik ben er gister de hele dag mee bezig egweest en heb hem aan de praat gekregen.

Op mijn eigen computer kreeg ik steeds het bericht dat hij niet werd herkent en dat het usb apparaat een storing veroorzaakte. Dit was een wolkje dat een seconde voorbij viel, dan weer 5 seconden weg was, en dan weer 1 seconde in beeld kwam.
Veel lopen klooien met drivers maar kreeg hem maar niet aan de praat.

Vervolgens op de computer van mijn ouders geprobeerd en daar accepteerde hij hem wel gewoon. Ti Connect geinstalleerd, drivers geinstalleerd en het loopt nu als een zonnetje
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_58751892
quote:
Op zondag 18 mei 2008 22:44 schreef Placenta het volgende:

[..]

Ik ben er gister de hele dag mee bezig egweest en heb hem aan de praat gekregen.

Op mijn eigen computer kreeg ik steeds het bericht dat hij niet werd herkent en dat het usb apparaat een storing veroorzaakte. Dit was een wolkje dat een seconde voorbij viel, dan weer 5 seconden weg was, en dan weer 1 seconde in beeld kwam.
Veel lopen klooien met drivers maar kreeg hem maar niet aan de praat.

Vervolgens op de computer van mijn ouders geprobeerd en daar accepteerde hij hem wel gewoon. Ti Connect geinstalleerd, drivers geinstalleerd en het loopt nu als een zonnetje
Klinkt super ! Mijn computer geeft hetzelfde probleem inderdaad. Hij lijkt hem steeds even te herkennen, maar dan ineens toch maar niet. De computer doet trouwens hetzelfde met mijn Ipod. Misschien moet ik dat ding dan ook maar eens aan een andere computer hangen. Ondanks dat de computer van mijn ouders ontzettend traag is zal ik het zeker gaan proberen. Heb er goede hoop in . Dankjewel
  zondag 18 mei 2008 @ 22:57:51 #37
215011 Placenta
eating your placenta
pi_58751995
quote:
Op zondag 18 mei 2008 22:53 schreef Karammel het volgende:

[..]

Klinkt super ! Mijn computer geeft hetzelfde probleem inderdaad. Hij lijkt hem steeds even te herkennen, maar dan ineens toch maar niet. De computer doet trouwens hetzelfde met mijn Ipod. Misschien moet ik dat ding dan ook maar eens aan een andere computer hangen. Ondanks dat de computer van mijn ouders ontzettend traag is zal ik het zeker gaan proberen. Heb er goede hoop in . Dankjewel
iPod werkt wel gewoon hier, maar veel suc6 dan en kijken of het op die andere wel werkt.
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  maandag 19 mei 2008 @ 10:43:28 #38
75701 full_hyperion
examenwiki.nl: alles in je GR!
pi_58757650
quote:

[..]

kansloos, dat is het.
Als ze het niet gewild hadden dat je zo je examens maakt, dan hadden ze niet in het regelement moeten zetten dan het toegestaan is programms's in je GR te zetten en dat deze niet gewist mag worden voor aanvang.
examenwiki.nl: alles in je GR!
pi_58757960
Kutrekenmachine, bij die txt bstanden zegt hij incomptable type, ti 84+

[ Bericht 3% gewijzigd door 9 op 19-05-2008 11:18:54 ]
pi_58777560
Ik heb nu een tekst in mn rekenmachine gezet, maar waar kan ik hem dan vinden, hij staat niet tussen apps
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
pi_58802801
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:23 schreef nicoo het volgende:
Ik heb nu een tekst in mn rekenmachine gezet, maar waar kan ik hem dan vinden, hij staat niet tussen apps
lees je wel goed mijn tutorial?

http://www.linkkabel.nl/tutorials/notefoliocreator.htm

staat het toch echt duidelijk in hoor
Hoi
pi_58807944
Is dat nou echt handig?

Ik heb alleen de sinustabel van goniometrie bij WiB in me GR staan. Verder helemaal niks. Lijkt me ook erg irritant als je steeds dingen op moet gaan zoeken.
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:02:11 #43
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_58808355
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 09:50 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik heb van elk hoofdstuk van economie een samenvatting erin staan
Kan je die samenvattingen niet hier op zetten?
I never workout
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:37:00 #44
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58808977
Heb iemand anders het vandaag erop laten zetten.
Heb nu van elk hoofdstuk een samenvatting erin staan.
pi_58810151
Iemand een duidelijke foto van het kabeluiteinde? (niet de usbkant) , dan weet ik namelijk waarnaar ik moet zoeken (:
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:29:59 #46
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_58810153
ik krijg niks op me rekenmachine, staat telkens foutmelding
I never workout
pi_58810807
Ik doe me ti-84 plus in de usb, maar als ik iets wil versturen vind hij em niet... hij zoekt op com1 en com2 porten. :S
Hij staat wel aan enzo.. Iemand enig idee?
pi_58811903
Ik had grote problemen met 't aansluiten van mijn GR (Ti-84+) op m'n PC... Met Windows Vista lijkt het sowieso niet compatible te zijn, Ti Connect installeren ging al nauwelijks maar de GR werd ook totaal niet herkend.

Na nog een aantal andere PC's hier thuis geprobeerd te hebben, lukte het uiteindelijk op de alleroudste PC die ik hier nog heb staan. 't Lijkt er dus op dat hoe ouder de PC, hoe meer compatible hij is met de GR.
pi_58814596
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:46 schreef Omniej het volgende:
Ik had grote problemen met 't aansluiten van mijn GR (Ti-84+) op m'n PC... Met Windows Vista lijkt het sowieso niet compatible te zijn, Ti Connect installeren ging al nauwelijks maar de GR werd ook totaal niet herkend.

Na nog een aantal andere PC's hier thuis geprobeerd te hebben, lukte het uiteindelijk op de alleroudste PC die ik hier nog heb staan. 't Lijkt er dus op dat hoe ouder de PC, hoe meer compatible hij is met de GR.
Inderdaad, Vista hier krijg em maar niet werkend, deed em op andere pc, XP, hoppa in 1x.
pi_58814635
Nadat je TI hebt geinstalleerd moet je de Windows wizard gewoon nog ff laten zoeken naar drivers, dan pakt ie de USB poort ipv de COM.
pi_58814727
Bij mij kon hij eerst ook de Com poort niet vinden oid. Het kwam er volgens mij op neer dat ik niet herstart had na instalatie en dat ik een andere keer aan het klooien was met een programma dat alleen voor de TI 83 werkt.

Na het goede programma te hebben geinstaleerd werkte hij prima.
pi_58815295
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef luckass het volgende:
Nadat je TI hebt geinstalleerd moet je de Windows wizard gewoon nog ff laten zoeken naar drivers, dan pakt ie de USB poort ipv de COM.
Dat sowieso inderdaad, maar dus wel op een XP-systeem en niet op Vista.

Volgens mij wordt TI Connect met veel pijn en moeite namelijk wel door Vista ondersteund, maar de driver van de GR niet. (waarmee TI Connect dus ook vrij waardeloos wordt, omdat die de GR toch niet kan vinden)
  donderdag 22 mei 2008 @ 01:03:33 #53
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_58815397
Mag je eigenlijk twee grafische rekenmachines bij je hebben? Standaard gebruik ik de TI, maar ik heb nog een casio waar nog wat programma's uit een ver verleden op staan, die wellicht nog van pas kunnen komen op het examen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_58815508
ik had ooit ook eens een hele grote spiekbrief in me GR gezet.

vlak voor het examen drukte ik op clear

maar morgenochtend misschien wat eco begrippen handmatig erin zetten.
via de computer gaat me toch nooit meer op tijd lukken
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:25:27 #55
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_58818809
Ik heb er echt belachelijk veel instaan. Vind het vrij kansloos van mezelf, maarja who cares.
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:38:06 #56
215011 Placenta
eating your placenta
pi_58819024
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:25 schreef Wes_FR het volgende:
Ik heb er echt belachelijk veel instaan. Vind het vrij kansloos van mezelf, maarja who cares.
Ik vind niet dat jij kansloos bent, maar ik vind dat de overheid hopeloos faalt.

De mogelijkheid om het hele boek in je GR te zetten is toch te zot voor woorden? Uiteraard heb ik het zelf ook mooi gedaan, maar ik vind dat dit gewoon onder het spiekreglement hoort Uiteraard pas volgend jaar natuurlijk
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_58819556
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 01:03 schreef Rikketik het volgende:
Mag je eigenlijk twee grafische rekenmachines bij je hebben? Standaard gebruik ik de TI, maar ik heb nog een casio waar nog wat programma's uit een ver verleden op staan, die wellicht nog van pas kunnen komen op het examen.
Ja je mag twee GR's meenemen. Een vriend en ik hebben het bij natuurkunde uit geprobeerd en tis makkelijk; 1 GR als boek de ander als rekenapparaat .
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_58820091
Ik heb zo achterlijk veel info in m'n rekenmachine gezet dat ik zelfs nog een aparte inhoudsopgave heb gemaakt. In die inhoudsopgave hoop ik straks dus snel op te kunnen zoeken in welk bestand welke info staat, waarna ik in het bestand zelf weer de zoekfunctie kan gebruiken.

Schandelijk eigenlijk, maar ja, je moet toch wat. Bovendien: als het gewoon toegestaan is zou ik niet weten waarom ik het niet zou moeten doen... Daar pest je jezelf toch alleen maar mee?

Edit: Twee rekenmachines is trouwens ook wel een goed idee. Ik heb maar één grafische, maar ik denk dat ik er gewoon een niet-grafische (simpele) rekenmachine naast hou. Dan hou je dus in de grafische alle info bij de hand en kun je op de niet-grafische de berekeningen uitvoeren... Thanks voor de tip.
pi_58824016
Dit topic en de TS worden genoemd in de Spits van vandaag
.
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:13:12 #60
3185 Adelante
To let it go now
pi_58824172
whehehe, brings back memories

onze wiskundeleraar was er ooit achtergekomen dat je er hele formuleboeken in kwijt kon en dus moest je voor ieder proefwerk het ding resetten en dan dat schermpje aan hem laten zien. gelukkig waren er handige programmeurs die zo'n scriptje schreven dat het ding ook de tekst "mem cleared" weergaf en daarna kon je het scriptje stoppen en weer gewoon je formules raadplagen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:20:23 #61
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_58824375
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:06 schreef Timooon het volgende:

TS' fifteen minutes of fame.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_58828922
Hier nog 5 andere manieren om te spieken, mocht je het berichtje van de TS niet snappen

http://www.linkkabel.nl/tut.htm#5

Hoi
pi_58830143
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:06 schreef Timooon het volgende:
Iemand een scan?

Edit: Oh laat maar, er is ook een digitale versie natuurlijk. Even checken.
pi_58843973

Hier alsnog even
.
pi_58844808
leipe shit auw.
pi_58856737
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef Timooon het volgende:
[ afbeelding ]

Hier alsnog even
pi_58897355
"Zakjapanner"...

Texas Instruments klinkt niet echt Japans, wel?
אין מקום כמו ארץ ישראל
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:20:08 #68
136889 -Tim-
Gelegenheidsfokker
pi_58951602
Is er trouwens ook een uitgebreidere versie van 'Solver' voor de GR? Dus met alle tussenstappen etc... Of is dat echt te ziek veel werk voor zo'n apparaatje Voor de ABC formule bestaat iets dergelijks wel namelijk
Niet geraakt is altijd mis
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:22:54 #69
211726 Mr.Blonde89
Pro Europees
pi_58953060
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:20 schreef -Tim- het volgende:
Is er trouwens ook een uitgebreidere versie van 'Solver' voor de GR? Dus met alle tussenstappen etc... Of is dat echt te ziek veel werk voor zo'n apparaatje Voor de ABC formule bestaat iets dergelijks wel namelijk
Solver? Verklaar je nader
  woensdag 28 mei 2008 @ 00:02:19 #70
136889 -Tim-
Gelegenheidsfokker
pi_58953823
math menu en dan helemaal onderaan kan je de GR x laten vinden
pi_58954331
Iemand nog een samenvatting / handige voorbeelden voor wiskunde A12?
pi_58954621
Nu nog?
pi_58954676
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:20 schreef -Tim- het volgende:
Ik zou zo snel niet weten of er een dergelijk programmaatje bestaat, maar misschien dat je iets hebt aan deze site: http://www.ticalc.org/pub/83/basic/math/

Staat echt een e-nor-me shitload aan applicaties voor de Ti-83 en 84 op, dus misschien vind je daar nog wat je zoekt.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:13:39 #74
136889 -Tim-
Gelegenheidsfokker
pi_58959237
quote:
Advanced solver
This program can solve ANY equatation and not just the ones equal to 0. It has variable detection, so you can use variables A => Z. After calculation, it puts the result into a fraction if possible.
En dt lees ik nu ik net op school zit
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:14:59 #75
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_59036052
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef Timooon het volgende:
[ afbeelding ]

Hier alsnog even
HAHAHAHAHA

supergaaf, wist niet eens dat ik in de krant stond

moet ik eigenlijk even een exemplaartje vinden ergens

bedankt voor de mededeling en inderdaad de TS heeft fifteen minutes of fame

[ Bericht 0% gewijzigd door Dayshine op 31-05-2008 19:22:30 ]
  zaterdag 31 mei 2008 @ 20:31:59 #76
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_59037488
Ik had hem uitgeknipt om in te scannen, bleek hij hier al te staan. Ik zal hem binnenkort tussen het oud papier vandaan plukken als je hem nog wilt hebben.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_80520739
Heel handig dit topic
Ik heb een TI-83 Plus waar je met A-lock alle lettertjes moet invoeren, maar wellicht kan ik van iemand anders een TI-84 Plus lenen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_80615979
Ik had tijdens mijn examens en proefwerken nooit wat staan in GR Je begrijpt het of je begrijpt het niet. En voor Na en Sk was de binas meer dan zat.
Noodles
pi_80638255
Laten we het er gewoon op houden dat het handig is voor de mensen die het nodig hebben. Care.
Ready for Lowlands 2010!
pi_80638925
Ik zet er hoogstens een paar formules in, hele boeken vind ik echt overdreven.
Ja en dus?
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:30:05 #81
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_81636926
Ik vind die saaie dingetjes om te leren wel handig om terug te kunnen kijken. Bij economie wat er precies onder een bepaald begrip valt bijvoorbeeld.
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
pi_81662463
Ik heb er altijd 2 mee omdt het geheugen van die eerste helemaal vol zit.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:18:39 #83
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_81665976
Haha leuk om te zien dat een topic dat ik heb gemaakt tijdens mijn examens weer terug naar boven komt.
Hoop dat het veel examenleerlingen van nu zal helpen.

pi_81673780
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:18 schreef Dayshine het volgende:
Haha leuk om te zien dat een topic dat ik heb gemaakt tijdens mijn examens weer terug naar boven komt.
Hoop dat het veel examenleerlingen van nu zal helpen.

Echt bedankt =D
wist niet dat met txt. ook kon
pi_81830616
Wie heeft nog meer de TI-84 silver edition?

Je krijgt er twee kabels bij, eentje met 1 usb-ding en een trapeziumvormig ding voor de GR, en eentje met 2 trapeziumvormige GR dingen...

Maar de uit/ingang van mn GR is een beetje kapot (het rechthoekige ding dat in het gat zit is naar boven gebogen...), daardoor krijg ik het aansluiting voor de USB er niet in, maar wel 1 kant van het andere, kortere draadje?

HELP??!?!??! :"(

Opgelost

[ Bericht 11% gewijzigd door Hanazuki op 24-05-2010 14:56:46 ]
pi_81834205
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 20:18 schreef Placenta het volgende:
Ik heb zo'n ouderwetse, daar moet je alles handmatig inzetten , toch maar even bij iemand zo'n nieuwerwets ding regelen
Ik heb gewoon zo'n VGA > jackplug kabeltje besteld via linkkabel.nl , werkt perfect samen met TI - connect (en ja, ik heb ook gewoon een ouwe TI-83+).

Ik zat laatst wel te denken, eigenlijk moeten ze een TI-84 op de markt brengen met ingebouwde bluetooth ofzo, of nog beter.. WiFi
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  maandag 24 mei 2010 @ 16:46:25 #87
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_81834686
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 09:26 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik heb er altijd 2 mee omdt het geheugen van die eerste helemaal vol zit.
gelukkig zul je met deze praktijken op de uni (en waarschijnlijk ook zelfs hbo) gigantisch door de mand vallen en het dus niet halen.
pi_81836105
Het is gelukt om 2 bestandjes naar mn GR over te zetten, maar de andere 4 (en ze zijn allemaal klein:P) lukken niet? Er komt geen schermpje omhoog linksonder op de taakbalk en met TI connect lukt het niet want de link is in use ofzo...

Wie weet wat ik moet doen?
pi_81843139
Bij APPs kan ik 'notefolio' niet vinden. Als ik probeer om de applicatie voor de GR in te stellen zegt ie: Er is voor deze bewerking geen opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het configuratiescherm.

Wat moet ik doen?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_81844784
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bij APPs kan ik 'notefolio' niet vinden. Als ik probeer om de applicatie voor de GR in te stellen zegt ie: Er is voor deze bewerking geen opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het configuratiescherm.

Wat moet ik doen?
Komop mensen de tijd tikt...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_81845153
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:53 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Komop mensen de tijd tikt...
TI CONNECT -> OPENINGSSCHERM -> OPEN HET EERSTE DING(HEET EXPLORE DEVICE OFZO) -> SLEEP NOTEFOLIO CREATER.xxx NAAR HET GEOPENDE VENSTER
pi_81846698
Thanks 't werkt
Waar vind ik de search functie ?
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 24 mei 2010 @ 21:50:03 #93
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_81848118
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Thanks 't werkt
Waar vind ik de search functie ?
drukken op die opening in het midden van je achterwangen.
pi_81852521
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:50 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

drukken op die opening in het midden van je achterwangen.
En nu serieus

edit: nvm, heb t al

[ Bericht 2% gewijzigd door Neo-Mullen op 24-05-2010 23:18:58 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 25 mei 2010 @ 00:35:58 #95
298355 trololo
Tsaar van Europa
pi_81855802
quote:
Op zondag 25 mei 2008 13:52 schreef Nam_Soldier het volgende:
"Zakjapanner"...

Texas Instruments klinkt niet echt Japans, wel?
Komt uit Almelo
  dinsdag 25 mei 2010 @ 00:50:22 #96
298355 trololo
Tsaar van Europa
pi_81856063
Heeft iemand nog voor VWO wiskunde A of C aantekeningen of formules?
pi_81861368
Heeft iemand een idéé hoe groot een notefolio bestand mag zijn ? Ik probeer namelijk een complete begrippenlijst in mijn ti84 te zetten maar hij zegt dat het bestand het maximum overschrijdt .
pi_81864286
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef dmk het volgende:
Heeft iemand een idéé hoe groot een notefolio bestand mag zijn ? Ik probeer namelijk een complete begrippenlijst in mijn ti84 te zetten maar hij zegt dat het bestand het maximum overschrijdt .
Ik denk dat je sowieso niet veel hebt aan een begrippenlijst bij inzicht vragen (wat het examen voornamelijk is).
En je hebt toch een woordenboek...
pi_81864467
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat je sowieso niet veel hebt aan een begrippenlijst bij inzicht vragen (wat het examen voornamelijk is).
En je hebt toch een woordenboek...
JE HEBT TOCH WOORDEBOEK
pi_81864576
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:57 schreef ThePianoMan het volgende:

[..]

JE HEBT TOCH WOORDEBOEK
pi_81868805
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef dmk het volgende:
't Is voor mij al weer een tijdje geleden, maar ik weet nog wel dat ik de bestandjes destijds gewoon in stukken heb gehakt. Is met zo'n begrippenlijst ook makkelijk te doen natuurlijk, aangezien je 't dan gewoon op alfabet kunt splitsen.

Grappig om te zien dat een topic als dit omhoog blijft komen elke examenperiode. Mijn examens heeft het gered in ieder geval.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:51:33 #102
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_81879033
Terwijl een .txt naar de GR sturen helemaal niet kan..
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
pi_83167127
Hallooooo
kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen??/
ik heb morgen eindexamen economie ( herexamen..) en ik probeer dus dat bestandje op mijn GR te zetten.. alles lukt, maar als ie dan getransferred is dan opent ie het en dan staat er helemaal niks :S
weet iemand wat ik moet doen??
pi_83167431
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Trusten het volgende:
Hallooooo
kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen??/
ik heb morgen eindexamen economie ( herexamen..) en ik probeer dus dat bestandje op mijn GR te zetten.. alles lukt, maar als ie dan getransferred is dan opent ie het en dan staat er helemaal niks :S
weet iemand wat ik moet doen??
Zit niks anders op nachtje door te halen met leren , denk ik:P
pi_96832438
hmm, al 325dagen niet gereageerd.
maar, is er een manier om in notefolio
een trefwoord in te typen en dat je rekenmachine
dan automatisch naar dit woord toe gaat?
pi_96832529
Niet in review modus zetten; in de edit modus is er een "Find" optie onder Menu -> Edit -> Find.
pi_96832764
thankyou very much!
  maandag 16 mei 2011 @ 23:38:12 #108
252757 LethalP
Dodelijk.
pi_96919956
Of je leert gewoon.
Ga op zo'n schermpje maar net even dat ene stukje uit je samenvatting zoeken. Succes.
pi_96919999
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef Prulez het volgende:
Niet in review modus zetten; in de edit modus is er een "Find" optie onder Menu -> Edit -> Find.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:26:42 #110
87694 Robin__
letitredno
pi_96947668
als je tegen de tijd van je examens nog niet weet hoe je moet spieken ben je wel een enorme faalhaas. Sowieso :') leer gewoon of ga lekker schilderen op het vmbo als je daar geen zin in hebt.
pi_97137781
verspil vooral je tijd hieraan lulz
  zondag 29 mei 2011 @ 23:00:28 #112
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_97477910
Het scherm van mijn rekenmachine bevriest als ik hem aansluit aan de computer...
Hoort dit?
Hij ontvriest ook niet, hij blijft gewoon zo...
Hoe zorg ik dat hij gewoon verbindt met mijn computer?
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_126302289
Sorry voor de kik, maar linkkabel zegt bezig te zijn met onderhoud als ik het programma wil downloaden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')