quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:18 schreef Dayshine het volgende:
Haha leuk om te zien dat een topic dat ik heb gemaakt tijdens mijn examens weer terug naar boven komt.
Hoop dat het veel examenleerlingen van nu zal helpen.
Ik heb gewoon zo'n VGA > jackplug kabeltje besteld via linkkabel.nl , werkt perfect samen met TI - connect (en ja, ik heb ook gewoon een ouwe TI-83+).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:18 schreef Placenta het volgende:
Ik heb zo'n ouderwetse, daar moet je alles handmatig inzetten, toch maar even bij iemand zo'n nieuwerwets ding regelen
gelukkig zul je met deze praktijken op de uni (en waarschijnlijk ook zelfs hbo) gigantisch door de mand vallen en het dus niet halen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:26 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik heb er altijd 2 mee omdt het geheugen van die eerste helemaal vol zit.
Komop mensen de tijd tikt...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bij APPs kan ik 'notefolio' niet vinden. Als ik probeer om de applicatie voor de GR in te stellen zegt ie: Er is voor deze bewerking geen opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het configuratiescherm.
Wat moet ik doen?
TI CONNECT -> OPENINGSSCHERM -> OPEN HET EERSTE DING(HEET EXPLORE DEVICE OFZO) -> SLEEP NOTEFOLIO CREATER.xxx NAAR HET GEOPENDE VENSTERquote:
drukken op die opening in het midden van je achterwangen.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Thanks 't werkt
Waar vind ik de search functie?
En nu serieusquote:Op maandag 24 mei 2010 21:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
drukken op die opening in het midden van je achterwangen.
Komt uit Almeloquote:Op zondag 25 mei 2008 13:52 schreef Nam_Soldier het volgende:
"Zakjapanner"...
Texas Instruments klinkt niet echt Japans, wel?
Ik denk dat je sowieso niet veel hebt aan een begrippenlijst bij inzicht vragen (wat het examen voornamelijk is).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef dmk het volgende:
Heeft iemand een idéé hoe groot een notefolio bestand mag zijn ? Ik probeer namelijk een complete begrippenlijstin mijn ti84 te zetten maar hij zegt dat het bestand het maximum overschrijdt .
JE HEBT TOCH WOORDEBOEKquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso niet veel hebt aan een begrippenlijst bij inzicht vragen (wat het examen voornamelijk is).
En je hebt toch een woordenboek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |