Ze moesten zich daar allemaal schamen. Zo onsportief.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan dat gemene lachje van Brian, jakkes.
en ik walg al van Ali B, kan je nagaan hoeveel ik van dubbel l.l walgquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht dat we verlost waren van die conjo.
Komt hij weer interessant doen met zijn stoere rapper verleden en muziekplaten waar Ali B nog van zou walgen.
Zou toch leuk zijn als ze dan ook Mitch en die Elly gingen vragen, altijd moet alles tegen Huub, ik zou als ik hem was allang tabee hebben gezegd tegen die smerige talpazooi. maar waar heb ik het over, het is volgesn mij alles tegen huub, zoals al maandenlang het geval is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die herhalingen zijn wat saai, maaaar, deze keer is het nét weer wat anders omdat Claire nu buiten de poort vertoeft, wie weet voelt Huub zich daardoor vrijer en gaat ie overstag, dan is er toch wat nieuws bereikt.
Ik begrijp er helemaal niks van, hoe kunnen ze dit nu door laten gaan????quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:49 schreef Disana het volgende:
Ze moesten zich daar allemaal schamen. Zo onsportief.
Er mogen geen vrienden van huub de kooi in, alleen maar voor de harde werkers amanda en brian die hebben het zo verdiend immers, maken zoveel tv.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:53 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mogen Amanda en Brian weer een feestje geven,met natuurlijk gasten die voor hun zijn.Waarom mag Huub dan niet eric ofzo uitnodigen die is ook gastspeler geweest.
Het is altijd Huub die op de proef gesteld wordt. Ik word daar zo moedeloos van. En Brian is alweer helemaal hyperquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef janny50 het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als ze dan ook Mitch en die Elly gingen vragen, altijd moet alles tegen Huub, ik zou als ik hem was allang tabee hebben gezegd tegen die smerige talpazooi. maar waar heb ik het over, het is volgesn mij alles tegen huub, zoals al maandenlang het geval is.
Nog niets gesignaleerd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt weer om poooohoooost. Even timen.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Het is altijd Huub die op de proef gesteld wordt. Ik word daar zo moedeloos van. En Brian is alweer helemaal hyper
Als dit 'feestje' inderdaad is om wat 'gasten' om de ring te hebben staan dan is het treurig. Ja, Mitch en Elly zouden ook van de partij moeten zijn, al was het maar dat Huub 1 of 2 mensen nodig heeft om hem op te vangen nadat ie knock out wordt gemept door Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef janny50 het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als ze dan ook Mitch en die Elly gingen vragen, altijd moet alles tegen Huub, ik zou als ik hem was allang tabee hebben gezegd tegen die smerige talpazooi. maar waar heb ik het over, het is volgesn mij alles tegen huub, zoals al maandenlang het geval is.
Netjes rechtop, elleboog van tafel en de vork/lepel naar je mond brengen ipv je hoofd naar je bestek zit er niet echt in of wel?quote:
Je kan er op wachten dat huub zo naar de buren moet, opdracht om met meiden te zoenen en als het kan nog ietsie meer.En verplicht de jakuuzie in, kun je bijna een weddenschap op zetten, pffff al die oude herhalingen, ze kunnen net zo goed weer oude streams erop donderen.ik ga vanavond om 7 uur luisteren wat Ilona te vertellen heeft op de radio, ben benieuwd, ik hoop dat ze wel wat naar buiten durft te brengen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Het is altijd Huub die op de proef gesteld wordt. Ik word daar zo moedeloos van. En Brian is alweer helemaal hyper
Of ze krijgen een afgeschermd prive plekje, wat ze dan weer uitleggen als een compliment omdat ze natuurlijk zo bekend zijn dat ze niet rustig kunnen eten anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:00 schreef Dementor het volgende:
B en A worden met zulke "manieren" zo een restaurant uitgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |