quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:37 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik stem voor dame in de dop Elly!
Huub is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:38 schreef janny50 het volgende:
Het is maar goed dat het volgende week afgelopen is, wat een loosers daar, de hoeveelste keer is dit dat ze meiden moeten uitnodigen om Huub te versieren en ja Huub zal wel weer ff cola light drinken bij de buren , hum hum, wat weer voorspelbaar!!!Flensje weer haar scatties voorgetrokken , zoals altijd!!Kots kots
Ik krijg zomaar het idee dat Huub helemaal niemand gaat uitnodigen, gek hè?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:39 schreef chelsepels het volgende:
Tommie, Mitch, Dimitri lijken me ook wel leuk..kan rat zich weer lekker irriteren
Prioriteitenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:38 schreef blomst het volgende:
Maar luc zei dat hij veel boekingen had op de radio, en hoe is het mogelijk hij kan
Het is toch geen sesamstraat al die herhaaldingen?? Ik heb het nu wel gezien, ik weet niet hoe het bij jou is, maar ze mogen wel eens wat nieuws bedenken, maar dat kunnen de kneuzen niet bij talpa, mijn mening!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag.
Als hij niet met alcohol kan omgaan, omdat hij daar bijvoorbeeld zo geil van wordt dat hij zijn eigen vrouw na 1 dag in de steek laat, moet hij gewoon niet drinken.
Zelfs niet als het hem aangeboden wordt.
tuurlijk niet,dit heeft de febo geregeld.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg zomaar het idee dat Huub helemaal niemand gaat uitnodigen, gek hè?
Huub en Jaap hadden laatst iets nieuws bedacht, iets met een raceauto de nacht voor een rijexamen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:45 schreef janny50 het volgende:
[..]
Het is toch geen sesamstraat al die herhaaldingen?? Ik heb het nu wel gezien, ik weet niet hoe het bij jou is, maar ze mogen wel eens wat nieuws bedenken, maar dat kunnen de kneuzen niet bij talpa, mijn mening!
Nee joh die verhaallijn is gesloten, Brian heeft zijn tv beelden immers al, is nu niks meer mee te behalen met Mike.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dat Ton er ook weer is. Moet Brian niet even vragen hoe het met zijn protege Mikey gaat?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:45 schreef janny50 het volgende:
[..]
Het is toch geen sesamstraat al die herhaaldingen?? Ik heb het nu wel gezien, ik weet niet hoe het bij jou is, maar ze mogen wel eens wat nieuws bedenken, maar dat kunnen de kneuzen niet bij talpa, mijn mening!
En dan dat gemene lachje van Brian, jakkes.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:47 schreef Disana het volgende:
Brian zegt: De ring wordt gebouwd. Heb je het gezien. De match...
Dat klinkt alsof die troep daar buiten voor het gevecht tussen hem en Huub is.
Ik weet het, die mogen niet te intelligent overkomen met hun ideeen, dan vallen de kindjes van god teveel in een slecht daglicht, smerige Flens wil dat niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:46 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub en Jaap hadden laatst iets nieuws bedacht, iets met een raceauto de nacht voor een rijexamen.
Helaas moest dat worden afgeblazen, omdat het geen tv zou opleveren
Onze paarderukker is dan ook in een uitstekend humeurquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan dat gemene lachje van Brian, jakkes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |