Ze moesten zich daar allemaal schamen. Zo onsportief.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan dat gemene lachje van Brian, jakkes.
en ik walg al van Ali B, kan je nagaan hoeveel ik van dubbel l.l walgquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht dat we verlost waren van die conjo.
Komt hij weer interessant doen met zijn stoere rapper verleden en muziekplaten waar Ali B nog van zou walgen.
Zou toch leuk zijn als ze dan ook Mitch en die Elly gingen vragen, altijd moet alles tegen Huub, ik zou als ik hem was allang tabee hebben gezegd tegen die smerige talpazooi. maar waar heb ik het over, het is volgesn mij alles tegen huub, zoals al maandenlang het geval is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die herhalingen zijn wat saai, maaaar, deze keer is het nét weer wat anders omdat Claire nu buiten de poort vertoeft, wie weet voelt Huub zich daardoor vrijer en gaat ie overstag, dan is er toch wat nieuws bereikt.
Ik begrijp er helemaal niks van, hoe kunnen ze dit nu door laten gaan????quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:49 schreef Disana het volgende:
Ze moesten zich daar allemaal schamen. Zo onsportief.
Er mogen geen vrienden van huub de kooi in, alleen maar voor de harde werkers amanda en brian die hebben het zo verdiend immers, maken zoveel tv.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:53 schreef rooie3 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mogen Amanda en Brian weer een feestje geven,met natuurlijk gasten die voor hun zijn.Waarom mag Huub dan niet eric ofzo uitnodigen die is ook gastspeler geweest.
Het is altijd Huub die op de proef gesteld wordt. Ik word daar zo moedeloos van. En Brian is alweer helemaal hyperquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef janny50 het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als ze dan ook Mitch en die Elly gingen vragen, altijd moet alles tegen Huub, ik zou als ik hem was allang tabee hebben gezegd tegen die smerige talpazooi. maar waar heb ik het over, het is volgesn mij alles tegen huub, zoals al maandenlang het geval is.
Nog niets gesignaleerd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt weer om poooohoooost. Even timen.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Het is altijd Huub die op de proef gesteld wordt. Ik word daar zo moedeloos van. En Brian is alweer helemaal hyper
Als dit 'feestje' inderdaad is om wat 'gasten' om de ring te hebben staan dan is het treurig. Ja, Mitch en Elly zouden ook van de partij moeten zijn, al was het maar dat Huub 1 of 2 mensen nodig heeft om hem op te vangen nadat ie knock out wordt gemept door Brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef janny50 het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als ze dan ook Mitch en die Elly gingen vragen, altijd moet alles tegen Huub, ik zou als ik hem was allang tabee hebben gezegd tegen die smerige talpazooi. maar waar heb ik het over, het is volgesn mij alles tegen huub, zoals al maandenlang het geval is.
Netjes rechtop, elleboog van tafel en de vork/lepel naar je mond brengen ipv je hoofd naar je bestek zit er niet echt in of wel?quote:
Je kan er op wachten dat huub zo naar de buren moet, opdracht om met meiden te zoenen en als het kan nog ietsie meer.En verplicht de jakuuzie in, kun je bijna een weddenschap op zetten, pffff al die oude herhalingen, ze kunnen net zo goed weer oude streams erop donderen.ik ga vanavond om 7 uur luisteren wat Ilona te vertellen heeft op de radio, ben benieuwd, ik hoop dat ze wel wat naar buiten durft te brengen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:55 schreef Varen het volgende:
[..]
Het is altijd Huub die op de proef gesteld wordt. Ik word daar zo moedeloos van. En Brian is alweer helemaal hyper
Of ze krijgen een afgeschermd prive plekje, wat ze dan weer uitleggen als een compliment omdat ze natuurlijk zo bekend zijn dat ze niet rustig kunnen eten anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:00 schreef Dementor het volgende:
B en A worden met zulke "manieren" zo een restaurant uitgezet.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Amanda zuipt zich weer klem en bingo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:58 schreef kahaarin het volgende:
Mooi zo!Als hij hyper is dan kan hij Amanda niet in toom houden, 9 van de 10 keer krijgen B&A zelf dan ruzie.
Waar en wanneer?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:59 schreef janny50 het volgende:
[..]
Je kan er op wachten dat huub zo naar de buren moet, opdracht om met meiden te zoenen en als het kan nog ietsie meer.En verplicht de jakuuzie in, kun je bijna een weddenschap op zetten, pffff al die oude herhalingen, ze kunnen net zo goed weer oude streams erop donderen.ik ga vanavond om 7 uur luisteren wat Ilona te vertellen heeft op de radio, ben benieuwd, ik hoop dat ze wel wat naar buiten durft te brengen.
Dichtbij het toilet zou een mooie plek zijn voor die loosers.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of ze krijgen een afgeschermd prive plekje, wat ze dan weer uitleggen als een compliment omdat ze natuurlijk zo bekend zijn dat ze niet rustig kunnen eten anders.
Maar nu zijn ze 'thuis' dus generen ze zich nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:00 schreef Dementor het volgende:
B en A worden met zulke "manieren" zo een restaurant uitgezet.
tnx varen super van je ..................skatiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:30 schreef Varen het volgende:
Ik hoop dat het nummer van de COS goed is
Brian en Amanda bellen allerlei dames
Ze hebben vanavond een feestje en het is mij duidelijk wat de bedoeling is.
Helemaal mee eens, zei ik gisteravond ook al toen ik brian en Amanda hoorde om huub weer agressief te krijgen en dat ie gaat slaan, en dan toedeloe de kooi uit moet en dan die diknek van een john de mol weer geld binnen heeft gehaald , dus idd pas op het laatste moment bellen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:02 schreef rooie3 het volgende:
Als ik zou bellen voor Huub zou ik wachten tot gewoon donderdag.Al die plannen die ze nog maken en die domme feestjes.Gaat Huub in de fout dan is het het echt een grote lul en lokken ze hem uit tot geweld dan is het jammer,maar daarom moet je denk gewoon wachten.
op het toiliet daar horen ze thuisquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:02 schreef janny50 het volgende:
[..]
Dichtbij het toilet zou een mooie plek zijn voor die loosers.
Psies, ik zeg, ik hou durfan!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Amanda zuipt zich weer klem en bingo.
geweld mag toch, dat heeft brian ons toch laten zien, hij mocht los op Tommy.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:02 schreef rooie3 het volgende:
Als ik zou bellen voor Huub zou ik wachten tot gewoon donderdag.Al die plannen die ze nog maken en die domme feestjes.Gaat Huub in de fout dan is het het echt een grote lul en lokken ze hem uit tot geweld dan is het jammer,maar daarom moet je denk gewoon wachten.
quote:
Hij zei: Top. En is verder rustigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tnx varen super van je ..................skatie![]()
weer zo bekend feestje met dames wat doorzichtig hebben we al tig x gehad hoe reageerde huub erop.
Dat zou idd ook een goed plan zijn, hoeven de mensen die vieze koppen niet te zien , kunnen ze toch nog lekker van hun eten genieten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, ik zeg, ik hou durfan!![]()
@Janny, ik zat meer te denken aan een kamerscherm oid.
Inderdaad, Claire is toch niet meer in het huis en ze weet hoe ver Huub gaat voor de winst, al denk ik wel dat het hem stemmen gaat kosten als hij nu weer iets flikt met een jacuzi-snol.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
Mag ik vragen wat nu nog het nut is van Brian en Amanda om dames uit te nodigen voor Huub?
Wat denk je? Het zou toch wat zijn als Huub zijn Claire ontrouw is en daarmee dus in een heeeel slecht daglicht komt te staan zodat ie minder smsjes krijgt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
Mag ik vragen wat nu nog het nut is van Brian en Amanda om dames uit te nodigen voor Huub?
Er gaan ook geruchten dat de laagste 2 zullen afvallen. Wacht iedereen af dan kan Huub het sowieso wel schudden. Aangezien ik nergens heb gelezen dat er ook een notaris toezicht houdt op de binnenkomende SMS-jes/telefoontjes voor de finale houd ik mijn geld in mijn zak. In mijn ogen was die notaris in de halve finale om de schijn hoog te houden dat er ook een aanwezig zal zijn bij de Finale.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:02 schreef rooie3 het volgende:
Het is wederom de trieste waarheid, iets orgineels kun je niet verwachten blijkbaar.quote:
Clairtje pesten op afstand.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
Bovendien zouden de mensen die naar het toilet moeten wel eens kunnen schrikken van die 2.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:07 schreef janny50 het volgende:
[..]
Dat zou idd ook een goed plan zijn, hoeven de mensen die vieze koppen niet te zien , kunnen ze toch nog lekker van hun eten genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |