Als je het nu na 8 maanden bekijkt dan blijkt toch dat die Koster zn rare trekjes heeft hoor. Wat je zegt, Luque is gewoon verdwenen lijkt wel. Colin heeft aanvaringen met Koster gehad (ook al is Colin wel echt bagger) en ook Kuffour wordt gewoon bewust niet opgesteld. We gaan notabene een jongen laten debuteren terwijl de druk morgen enorm zal zijn.quote:
Ben er ook bang voor helaasquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:04 schreef Nashje het volgende:
We kunnen dus zwaaien naar voorronde Champions League. Dit gaan we echt nooit redden tegen Twente.
Colin is verbannen door Koster na zijn interview.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef VoreG het volgende:
6 verdedigers waaronder 2 uit Jong Ajax en dan nog Ogararu die alleen kan voetballen op de plek van Silva.
Is Colin trouwens geblesseerd? En waar is Kuffour, de speler die is gehaald vanwege de defensieve problemen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Veel fokkers op Zuid volgens mij morgen
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:04 schreef Nashje het volgende:
We kunnen dus zwaaien naar voorronde Champions League. Dit gaan we echt nooit redden tegen Twente.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou doei. Jonge jonge zeg, lig niet zo te janken.
100% verwacht dit, thuis gewoon afmaken.
precies, Luque heeft in die paar wedstrijden die hij heeft gespeeld toch aardig wat laten zien qua techniek.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je het nu na 8 maanden bekijkt dan blijkt toch dat die Koster zn rare trekjes heeft hoor. Wat je zegt, Luque is gewoon verdwenen lijkt wel. Colin heeft aanvaringen met Koster gehad (ook al is Colin wel echt bagger) en ook Kuffour wordt gewoon bewust niet opgesteld. We gaan notabene een jongen laten debuteren terwijl de druk morgen enorm zal zijn.
Zelfs al is Kuffour minder, die gast heeft wel 8 jaar bij Bayern gespeeld en tig topwedstrijden gespeeld. Maar ja, nog 1 wedstrijd en dan zijn we van Adri af. Ben benieuwd of Van Basten Luque wel een serieuze kans gaat geven, want ik blijf erbij dat die gast het waar kan maken.
Tweede ringquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor helaas![]()
Inderdaad, hier ook tweede ringquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor helaas![]()
Winnen doen we wel, de vraag is met welke uitslag...quote:Op zondag 18 mei 2008 03:27 schreef Jasza het volgende:
Spuug maar op een dude met een Wit petje, kijken of je de goede te pakken hebt.
Ga om kwart voor 1, moet ff kaarten halen voor iemand bij de wedstrijdkassa die ik via i-net had besteld en dan ff een uur beetje bieren en dan maar een wedstrijdje kijken.
Hopelijk winnen we.
quote:'Real Madrid stalt Huntelaar bij Ajax'
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 18-mei-2008 01:21
De Spaanse krant AS meldde eerder al dat er mogelijk een constructie tussen Ajax en Real Madrid op handen is rond Klaas-Jan Huntelaar (foto). De niet eens zo onwaarschijnlijke theorie: Real koopt Huntelaar en stalt hem nog een extra jaar bij Ajax. De spits kan dan een seizoen later landgenoot Ruud van Nistelrooy eventueel opvolgen als blijkt dat de jaren bij hem gaan tellen.
De constructie tussen Ajax en Real krijgt eenzelfde vorm als de deal die PSV met Chelsea maakte rond de Braziliaanse verdediger Alex. (RR)
hmm, weet niet of ik er blij van moet worden...quote:
Als je er een leuk bedrag voor krijgt? Waarom niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 09:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hmm, weet niet of ik er blij van moet worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |