Nope, maar je kunt er drie per CC halen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Is er trouwens nog vrije verkoop voor zondag, mijn maatje is zijn clubcard kwijt
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
Zondag is trouwens ook de laatste wedstrijd in de ArenA waar je nog een peuk mag opsteken, mocht je roker zijn. Vanaf 1 juli is het overal in de Arena verboden om te roken.
Zal dat serieus gecontroleerd gaan worden?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nope, maar je kunt er drie per CC halen.
Zondag is trouwens ook de laatste wedstrijd in de ArenA waar je nog een peuk mag opsteken, mocht je roker zijn. Vanaf 1 juli is het overal in de Arena verboden om te roken.
Your loss!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
Even foto wezen maken voor uitkaart, volgend jaar definitief Zuid 1. Heb zin in komend seizoen!
Wat is dat voor triest forum?quote:
PSV uit was het belangrijkste duel van het jaar lulquote:Koster: 'Duel met FC Twente belangrijkste van het jaar'
'Iedereen beseft waarom het gaat. De spelers weten hoe de belangen liggen.' Ajax-trainer Adrie Koster constateert dat zijn spelersgroep op scherp staat.
Zondag spelen de Amsterdammers de terugwedstrijd van de play-offs om een plaats in de voorronde van de Champions League. FC Twente won de eerste wedstrijd in Enschede met 2-1.
Koster: 'De spelers weten hoe de belangen liggen. De voorrondes moeten worden gehaald. Daarom is dit de belangrijkste wedstrijd van het seizoen.' In de drie eerdere wedstrijden tegen FC Twente kwam Ajax niet verder dan een gelijkspel en twee nederlagen.
'Het wordt tijd dat we winnen', aldus Koster. '1-0 is voldoende. FC Twente is een lastige tegenstander, dat heeft het laten zien. In de laatste uitwedstrijd vond ik dat we een uur goed hebben gespeeld en een half uur ging het minder. Aan dat uur goed voetbal moeten we vasthouden en dat negentig minuten zien vol te houden.'
'Het is zaak ze niet te laten voetballen', vervolgt de coach van Ajax. 'Hun middenveld is uitzonderlijk goed, maar wij hebben eveneens een goed middenveld. Wij zullen zoals altijd het initiatief nemen. Het ligt niet onze aard afwachtend te spelen.'
quote:
Lucky fuck. Maar ja, ik ben ook wel benieuwd hoe 410 zich ontwikkeld komen seizoen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
Even foto wezen maken voor uitkaart, volgend jaar definitief Zuid 1. Heb zin in komend seizoen!
Vind ze echt lijp en onzinnigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:41 schreef TheVulture het volgende:
Die foto's van Johnny![]()
![]()
Ook de andere foto's van spelers door Erwin Olaf zijn trouwens erg gaaf
bron?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voetbal kijken zonder te rokenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:
Denk je werkelijk dat die kerel gescout is? Een of ander zaakwaarnemervriendje van Van Geel had hem toevallig nog liggen en dus kwam ie maar naar Ajax..quote:
Ik denk dat je verder moet kijken dan je neus lang is, met vriendjespolitiek zal het echt niks te maken hebben hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[..]
Denk je werkelijk dat die kerel gescout is? Een of ander zaakwaarnemervriendje van Van Geel had hem toevallig nog liggen en dus kwam ie maar naar Ajax..
Ik zal er met mijn afwezigheid weinig aan kunnen toevoegen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lucky fuck. Maar ja, ik ben ook wel benieuwd hoe 410 zich ontwikkeld komen seizoen.
Omg wat triestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
omgquote:
Idd. Nieuwe Slavia-stadion geldt ook een rookverbod en dat heeft niet eens een dak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |