het is een bewijs dat ik de lessen regelmatig gevolgd heb. ik ga er zeker in voort.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:55 schreef Metro2005 het volgende:
ow wat kan je daarmee allemaal doen sara?
hoe kom jij nou aan een video onder je tekst?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:50 schreef Darkwolf het volgende:
Gefeliciteerd Sara!
(En ik ga mee met Metro2005's vraag!)
Derrek heb ik een keertje gezien en daarna nooit meer gevolgd.
Het show aspect is wel typisch maar ik snap de opzet aan de andere kant ook wel weer.
Maakt het ook wat geloofwaardiger daar hij luk raak wat mensen uit het publiek pakt en met dingen begint te smijten.
De reacties van de mensen zijn erg overtuigend. Zo niet, dan zijn het echt wereld acteurs. Eerlijk waar!
Hebben de mensen nog weekend plannen?
Ik ga dit hele weekend lannen.![]()
En zaterdag komt eindelijk onze nieuwe bank binnen en is het huisje echt helemaal af! Eindelijk!
Vandaag is Pleo mee naar werk gekomen om voor en door iedereen bewonderd te worden.
(Een vrouwelijke teamleader is er zo weg van dat ze er ook eentje gaat halen hahaha!)
Tevens heeft Pluriel nu haar eigen halsbandje en adressenkokertje (silver).
Dat is mijn video.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:43 schreef Rimpelhond het volgende:
hoe kom jij nou aan een video onder je tekst?
Is dat van jou of van het forum?
Nope.... Het zijn er 5 (waarvan "maar" 1 meisje....)quote:
En ik heb er lekker geen een!quote:
Wat gaaf! Doe je dat aanleggen helemaal zelf?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:47 schreef Topspin het volgende:
Ben laatste dagen uren bezig geweest in de achtertuin, er wordt een zwemvijver aangelegd waarbij je kunt zwemmen tussen de koi's
Samen met mijn pa dus er wordt geen externe partij ingeschakeld, ben nu alleen bezig om alles leeg te maken dus het vorm geven gaat samen gebeuren later. Oude tuin was gemaakt door een architect maar het is helemaal vol gegroeid en de paden liggen ook in de weg dus eerst alles leeg maken en dan gaan graven om de vijver groter te maken. Terras moet ook nog veranderd worden en wordt van hout inplaats van steen dus ik kan me uitleven komende weken/maandenquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat gaaf! Doe je dat aanleggen helemaal zelf?
ghehehe... Da riep ik al na de eerste 2!quote:
Tof zeg! heb je geen foto's van hoe het nu is?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:51 schreef Topspin het volgende:
[..]
Samen met mijn pa dus er wordt geen externe partij ingeschakeld, ben nu alleen bezig om alles leeg te maken dus het vorm geven gaat samen gebeuren later. Oude tuin was gemaakt door een architect maar het is helemaal vol gegroeid en de paden liggen ook in de weg dus eerst alles leeg maken en dan gaan graven om de vijver groter te maken. Terras moet ook nog veranderd worden en wordt van hout inplaats van steen dus ik kan me uitleven komende weken/maanden
Ze zouden mij er ook niet in krijgen hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef draculettetje het volgende:
lijkt me wel beetje engig zwemmen tussen de vissen
heb ik ineens een vis aan mn teen hangen ofzo
hihi om je tuinhuisje heenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef vamperotica het volgende:
T lijkt me wel mooi... Maar of ik er in zou gaan zwemmen?
eerder deed ik dat eigenlijk welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef senesta het volgende:
Ja, mooi zal het zeker zijn, maar ze krijgen mij al amper natuurwater in
ghehehequote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:01 schreef draculettetje het volgende:
ow herinnering derek kijken dat was ik van plan
blergquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:07 schreef draculettetje het volgende:
nu voor de tigste keer bridget jones
ghehehe..hier "moest" vandaag holland's got talent opquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:12 schreef draculettetje het volgende:
was niet veel anders op
en mario kart doet het niet
en het bad was te warm
1 van de 2quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:22 schreef draculettetje het volgende:
1 nie en 4 we?
of je bedoelt 1 van die 2?
hey, ik heb recent nog bij de ah gestaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
zekers darkwolf en een geinig filmpje ook!
Had mijn cloaking device ook aanstaan! Duhh..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:27 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
hey, ik heb recent nog bij de ah gestaan.
Je was er niet.
ad er overheen gelezen!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:30 schreef Spellmeista het volgende:
even voor de goede orde..ik ben weer terug..
vind het blijkbaar leuk genoeg toch wat sporen achter te laten of was het de koffie..?
quote:
Oude nachmerrie uit mijn jeugd zelfs. Zou er voor geen goud in gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef draculettetje het volgende:
lijkt me wel beetje engig zwemmen tussen de vissen
heb ik ineens een vis aan mn teen hangen ofzo
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oude nachmerrie uit mijn jeugd zelfs. Zou er voor geen goud in gaan.
Nog een paar weekjes en dan is het feestquote:
klopt tijd gaat nu wel erg snel!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes en dan is het feest
Net de officiele uitnodigingwaarheelveelwerkinisgaanzitten in de brievenbus aangetroffenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt tijd gaat nu wel erg snel!
ben ook blij dat ze bijna allemaal af zijn nog 5 te gaan.....quote:Op maandag 26 mei 2008 15:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net de officiele uitnodigingwaarheelveelwerkinisgaanzitten in de brievenbus aangetroffen
Spellmeistah.... dat is het FEEST bij Draculettetje en haar luv !!!!
Ohw, je gaat erheen?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Spellmeistah.... dat is het FEEST bij Draculettetje en haar luv !!!!
die gooien ze dan toch wel weer ergens anders bij op, bijv verpakkingen ofzo....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:17 schreef Metro2005 het volgende:
halloo, vandaag op de fiets naar mijn werk gegaanheb me voorgenomen veel vaker de fiets te pakken als ik niet noodzakelijkerwijs iets mee moet nemen of ver weg moet. Krijg inmiddels zo de schijt van de belastingverhogingen van alle kanten dat ik zoiets heb van prima: als je echt wilt dat ik minder ga rijden dan doe ik dat ook. Minder accijns inkomsten.
Ja...stomme boodschappen zijn nu nóg duurderquote:Op woensdag 28 mei 2008 06:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die gooien ze dan toch wel weer ergens anders bij op, bijv verpakkingen ofzo....
Heb er eerlijk gezegd nog niet heel veel van gemerkt, jij wel dan? staat ook niet op het bonnetje en heb ook niet het idee dat ik meer kwijt ben (nog altijd zo tussen de 25 en 30 euro per week)quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...stomme boodschappen zijn nu nóg duurder
ik heb zeker wel het idee dat ik meer kwijt ben.... Misschien dat ik wat "luxer" ben gaan kopen... Kwam eerder op ongeveer 125 euro per week. Doe de laatste tijd ook wat meer kleienere boodschapjes, dus niet alles in 1 x....Dat scheelt ook natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb er eerlijk gezegd nog niet heel veel van gemerkt, jij wel dan? staat ook niet op het bonnetje en heb ook niet het idee dat ik meer kwijt ben (nog altijd zo tussen de 25 en 30 euro per week)
Yep, heb gister nog om d'r moeten lachen, ze kwam weer aanrennen vanaf de gang deur en nu sprong ze niet alleen maar met haar voorpoten op de bank, nee ze hupte er helemaal op en ging in mn schoot liggenquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:32 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh zoessie...Ronja alweer helemaal de oude?
Topspin.... Toevallig is mn schoonvader ook bezig met een vijver....Maar of daar ook in gezwommen mag worden.....Denk ut nie!
Ghehehe nog ff en je wordt onder dr bedolven!quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Yep, heb gister nog om d'r moeten lachen, ze kwam weer aanrennen vanaf de gang deur en nu sprong ze niet alleen maar met haar voorpoten op de bank, nee ze hupte er helemaal op en ging in mn schoot liggen
en dat allemaal in 1 aktie!
Kan 'r altijd meenemen..... En kijken wanneer we dr terug brengen....Kweenie of jullie nog "foto's" maken, maar dat lijkt me ook wel leuk, om dr daar op een paar bij te hebben! (maar ja....hoe vaak ga je met je trouwkado op de foto? hahaha)quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
ja dat zal niet veel schelen
eigenlijk zou ik het wel echt leuk vinden als ze er met de bruiloft ook even is, ten slotte ook gekregen voor het trouwen....
in ieder geval mooie foto van d'r meenemen ha ha
ach ja we hebben nog 5 weken! om te kijken hoe en watquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kan 'r altijd meenemen..... En kijken wanneer we dr terug brengen....Kweenie of jullie nog "foto's" maken, maar dat lijkt me ook wel leuk, om dr daar op een paar bij te hebben! (maar ja....hoe vaak ga je met je trouwkado op de foto? hahaha)
Hee, dat doet me aan Char denkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:16 schreef Topspin het volgende:
Als weerman heb je het maar makkelijk met je verantwoordelijkheid, je zegt het wordt zonnig en 30 graden en vervolgens wordt het klote weer en niemand die je op de vingers tikt.
ha ha dank al is het vandaag over 5 weken!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:16 schreef Topspin het volgende:
Het regent en het is koud, hadden ze geen 30 graden voorspeld vandaag?
Als weerman heb je het maar makkelijk met je verantwoordelijkheid, je zegt het wordt zonnig en 30 graden en vervolgens wordt het klote weer en niemand die je op de vingers tikt.
Mocht het droog worden dan ga ik de tuin weer in maar het ziet er niet naar uit.
Alvast fijne trouwdag toegewenst Drac
hoi hoi hoi ja idd je hebt helemaal gelijk. Daarvoor leven we! Haha..hoe is het met je..long time no seequote:Op donderdag 29 mei 2008 18:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het is weer bijna weekend. nog 1 dagje!
druk,quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:51 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
hoi hoi hoi ja idd je hebt helemaal gelijk. Daarvoor leven we! Haha..hoe is het met je..long time no see
en @ Topspin, heb je inmiddels al werk oid? Je was toch met een cursus schrijven bezig toendertijd als ik me niet vergis.
@ alle anderen goede avond..! Zullen we het eens gezellig gaan maken? Glaasje vino en gewoon even lekker ouwehoeren. Wie doet er mee ??
Keb 't ook gezien... Apart inderdaad!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:32 schreef Topspin het volgende:
Nu op nederland 2 een docu over zigeneur-familie in Nederland, apart volk met principes daar. Apart volk niet in echt negatieve zin, erg apart dan weer wel.
Gisteren gedroomd dat ik aan het graven was van een kuil, zo diep totdat ik aan het water kwam en toen had ik mezelf ingegraven in die kuil. Kwam er niet meer uit.
Hoe close ze waren onderling als familiequote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Keb 't ook gezien... Apart inderdaad!
kijk jij eens in het graspop topicquote:Op zondag 1 juni 2008 08:17 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Het blijft een "apart"volkje... Met hele mooie, maar ook hele "vervelende" gebruiken....
Maar ja, waar is dat nou niet?
Jij met je ideeën...quote:Op zondag 1 juni 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kijk jij eens in het graspop topic
Ja, maar dan nogquote:Op zondag 1 juni 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi de oplossing hebben we toch ook al!
die van kinderfoto had ik al gezien jou nog niet....quote:Op zondag 1 juni 2008 09:43 schreef vamperotica het volgende:
Keb mn kids weer eens gespamt in het kinderfototopic...En fotos van moi in het draagdoekentopic
hihi ik herkende ze ook alquote:Op zondag 1 juni 2008 22:44 schreef vamperotica het volgende:
Was ook een beetje voor Nokje... Die vindt dat ik altijd zo "onduidelijk" op foto's sta....
Maar bedacht net dus dat ze ook op mn hyves staan
Jeuj!!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik herkende ze ook al
en jeuj we hebben een mario kart die het doet!
kunnen we ook eens tegen elkaar!
dubbelquote:Op zondag 1 juni 2008 08:20 schreef Spellmeista het volgende:
Gisteren naar een heel leuk feesie geweest met een vriendin van mij. In een bekende tent in Nijmegen draaiden ze gewoon Bob Marley en allemaal leuke salsa nummers. Jammer dat ik niet kan salsa dansen, maar het publiek was wat gekomen(voornamelijk donkere mensen)had wel een aardig gevoel voor ritme moet ik zeggen. Dus een leuke avond gehad en zoals gewoonlijk weer vroeg op. Aan de koffie en hop..nu het hele huis schoonmaken!
Maar allereerst: goedemorgen
@Topspin goed dat je dat via die weg gaat proberen. Wie weet zijn er werkzaamheden voor je die je kunt gaan doen. Als je dat wilt tenminste.
Naar Amanne geweest?quote:Op zondag 1 juni 2008 08:20 schreef Spellmeista het volgende:
Gisteren naar een heel leuk feesie geweest met een vriendin van mij. In een bekende tent in Nijmegen draaiden ze gewoon Bob Marley en allemaal leuke salsa nummers. Jammer dat ik niet kan salsa dansen, maar het publiek was wat gekomen(voornamelijk donkere mensen)had wel een aardig gevoel voor ritme moet ik zeggen. Dus een leuke avond gehad en zoals gewoonlijk weer vroeg op. Aan de koffie en hop..nu het hele huis schoonmaken!
Maar allereerst: goedemorgen
@Topspin goed dat je dat via die weg gaat proberen. Wie weet zijn er werkzaamheden voor je die je kunt gaan doen. Als je dat wilt tenminste.
hai nok!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:24 schreef nokwanda het volgende:
Net gekeken.
Eindelijk een gezicht op je foto's zonder zonnebril en niet zo heel veraf.
En binnenkort toch ook live?
Op hyves kijk ik erg erg weinig, dus daar heb ik het nog niet gezien.
die stomme muggen ook altijd!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:07 schreef nokwanda het volgende:
Met een flinke bult en blauweplek gevoel op mijn hoofd. Maar het bleek maar een strategisch geplaatste muggebult te zijn
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:24 schreef nokwanda het volgende:
Net gekeken.
Eindelijk een gezicht op je foto's zonder zonnebril en niet zo heel veraf.
En binnenkort toch ook live?
Op hyves kijk ik erg erg weinig, dus daar heb ik het nog niet gezien.
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:28 schreef Darkwolf het volgende:
Sceptische mensen. Ok. Fine.
Sceptische hardnekkige mensen die het gewoon niet willen snappen. Irritant!
Maar wel je energie erin moeten blijven steken, want oh wee als je weg rent en de boel niet onderbouwt naar hun wensen.
Nee dan ben jij het persoon die alleen maar ongeloofwaardiger uit de bus komt.
Zucht ...
Dat moest ik even kwijt...
Erg goed.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:01 schreef draculettetje het volgende:
en opgelucht nu?
hoe bevalt het nieuwe huisje?
Dank je.quote:
Frustrerend lijkt me dat, niet onderbouwen.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:28 schreef Darkwolf het volgende:
Sceptische mensen. Ok. Fine.
Sceptische hardnekkige mensen die het gewoon niet willen snappen. Irritant!
Maar wel je energie erin moeten blijven steken, want oh wee als je weg rent en de boel niet onderbouwt naar hun wensen.
Nee dan ben jij het persoon die alleen maar ongeloofwaardiger uit de bus komt.
Zucht ...
Dat moest ik even kwijt...
The endless loop: het kan niet naar jouw standaarden onderbouwt worden. Die bestaan nog niet. Mensen weten gewoon simpelweg geen onderzoeks methode om het feitelijk aan te tonen naar geaccepteerde standaarden.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:27 schreef L.Denninger het volgende:
Frustrerend lijkt me dat, niet onderbouwen.
Ik verslikte mij bijna in mijn broodje!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:32 schreef draculettetje het volgende:
slingerschijt die kende ik nog niet!
Onzin, aantonen dat iets werkt is goed mogelijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
The endless loop: het kan niet naar jouw standaarden onderbouwt worden. Die bestaan nog niet. Mensen weten gewoon simpelweg geen onderzoeks methode om het feitelijk aan te tonen naar geaccepteerde standaarden.
Tja, dat "ik heb niks te bewijzen" heb ik vaker gehoord inderdaad.quote:Tevens luister je ook niet naar mijn doelstelling (en je bent niet de enige) hier in TRU: ik deel en ervaar. That's it!
Ik heb niks te bewijzen. Zeker niet aan skeptische mensen die mij bij voorbaald al niet serieus nemen!
ha ha tja zo kan je het ook zienquote:Op maandag 2 juni 2008 12:56 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee inderdaad! Zonde van het lach momentje!
daar lijk jij dan alleen weer moeite mee te hebben.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:33 schreef L.Denninger het volgende:
Prima, dan bewijs je niks en hou je het enkel bij mooie verhalen.
Nee hoor, behalve als mensen roepen dat dingen feiten zijn maar dat niet willen onderbouwen.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:52 schreef maedel het volgende:
[..]
daar lijk jij dan alleen weer moeite mee te hebben.
Ik volg je niet helemaal, hoe is dat relevant ?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:24 schreef nokwanda het volgende:
ho ho....filosofie is ook een wetenschap, en wel een heeeeele oude
Mensen hoeven het ook niet geloven.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:33 schreef L.Denninger het volgende:
Tja, dat "ik heb niks te bewijzen" heb ik vaker gehoord inderdaad.
Prima, dan bewijs je niks en hou je het enkel bij mooie verhalen.
Maar het is niet vreemd dat mensen om onderbouwing vragen, of dat mensen niet alles direct klakkeloos geloven.
Naar aanleiding van dit:quote:Op maandag 2 juni 2008 14:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal, hoe is dat relevant ?
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee hoor, behalve als mensen roepen dat dingen feiten zijn maar dat niet willen onderbouwen.
Of als mensen een wetenschappelijke theorie compleet verkrachten om maar een wetenschappelijk sausje over hun eigen filosofie te gieten.
Ik volg je nog steeds niet.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik volg je nog steeds niet.
Ik zeg dat ik het niet kan hebben als mensen wetenschappelijke theorieen verkrachten om hun eigen filosofie een wetenschappelijk sausje te geven, en dan zeg jij "ho ho....filosofie is ook een wetenschap, en wel een heeeeele oude"
"Ik heb er een hekel aan als mensen deuken in auto's rijden !"
"ho ho, een T-Ford is ook een auto, en wel een hele oude !"
Een waarheid als een koe, maar ik zie niet in wat het nut van die opmerking is..
Ik had het over "hun eigen filosofie".quote:Op maandag 2 juni 2008 17:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk sausje gooien over een wetenschap. Dus als het uitkomt is een filosofie wel een wetenschap en als het uitkomt ook weer niet. Wat is het nou? Ik wees je enkel op je eigen inconsistentie
Daar vraag ik mij dus iets bij af:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik had het over "hun eigen filosofie".
fi·lo·so·fie (dev; filosofisch, filosoof)
1 wetenschap die zich erop toelegt het wezen van alle dingen en de beginselen die aan het gehele zijn ten grondslag liggen, te leren kennen
2 (filosofieën) filosofisch systeem
3 levensbeschouwing
Ga je me echt vertellen dat je niet begreep dat het hier over iemands persoonlijke levensbeschouwing ging ?
Je snapt toch hopelijk wel dat ik het had over idioterie als : Kwantum mechanica en objecten laten zweven/vervormen
waar mensen theorieen waar ze niks van begrijpen compleet anaal verkrachten (zonder voorspel of glijmiddel notabene) in een poging om hun eigen pseudospirituele ideeen wat meer wetenschappelijke onderbouwing te geven ?
Geen idee eigenlijk.quote:
je bent niet de enigstequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda volgt het niet meer
Ook alleen maar eigen ervaringen hier. En ja, da's niet wetenschappelijk dan hèquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:
Het zou mij niet verbazen, gezien mijn eigen ervaringen. Maar ik heb maar een heel klein beetje kennis en ik vroeg me af of er mensen zijn die dat getest hebben.
Ik heb er inderdaad weinig aan toe te voegen. Heel mooi verwoord!quote:
Ik denk wel dat er overeenkomsten zijn, maar waarschijnlijk ook veel tegenstellingen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:56 schreef nokwanda het volgende:
Over wetenschappelijk gesproken.... ben nu voor het eerst zelf aan het oefenen met intelligentietests afnemen.
Gister mijn arme kind onderworpen aan een SON-R en vandaag de WISC III meegenomen om een weekje mee te spelen.
Om maar een filosofietje te schieten wat in mijn hoofd blijft malen.... die tests meten best veel, naast gewoon intelligentie. ze geven indicaties voor een aantal zaken als je de verschillende vormen van intelligentie met elkaar gaat combineren. Ik vraag me af of er overeenkomsten zijn te vinden in testresultaten van kinderen die we als hoogsensitief beschouwen. geen idee of daar al ooit onderzoek naar gedaan is. Weet jij dat Maedel?
Hij helpt me graag en moet ook vaak lachen om mijn stunteligheid. maakt ie me onzeker en schiet dan in de lach omdat ik hap. Ik ben best wel onzeker als ik zulke dingen voor het eerst doe en hij weet dat en kent mijn knopjes goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
Klinkt alsof je je weer goed aan het verdiepen bent, wat vind EW ervan nok? Beetje proefpersoon zijn?
Nee, dat werkt anders. Testen voor kinderen bestaan uit verschillende taken. Sommige doen een beroep op redeneervermogen (verbaal) en anderen op doen-dingen (performaal) en dan heb je nog inzicht dingen (perceptuele organisatie) en verwerkingssnelheid. Die worden door sommige testen heel duidelijk benoemd en door andere niet of minder, maar dan kun je het wel uit de subtesten halen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er overeenkomsten zijn, maar waarschijnlijk ook veel tegenstellingen!
"leuk" joh.... Die testen! Zijn dat schriftelijke of werkt dat anders?
Ik heb wel regelmatig dat ik niet weet of iets hb of paranormaal is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:11 schreef nokwanda het volgende:
Het kan best zijn dat er in de hersens iets gebeurd met een snellere geleiding en dat daar chemisch iets anders loopt. Dat is bij hoogbegaafden wel zo.
Nee, je haalt een paar dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar vraag ik mij dus iets bij af:
Mag dan alleen de filosofie die iemand anders ooit bedacht heeft als wetenschappelijk beschouwd worden, terwijl ook die ideeen niet wetenschappelijk te onderbouwen zijn?
Ik zie dat je het verschil niet begrijpt tussen de verschillende betekenissen die het woord filosofie kan hebben, ook al staan ze notabene uitgelegd in de Van Dale en heb ik ze eerder hier gepost.quote:Wordt het hebben van een eigen idee en daarover willen bomen afgestraft?
Als dat de visie is ga ik met een dergelijk persoon ook echt de discussie niet aan, simpelweg omdat we vanuit een andere hoek redeneren.
Snap je dat?
Daarom komen dit soort discussies op deze plek me ook mijlenver de strot ut
En dit komt mij nou "mijlenver mijn strot uit", mensen die de hele tijd dit soort dingen roepen en daardoor laten blijken dat ze niet eens begrijpen wat wetenschap inhoudt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:12 schreef Darkwolf het volgende:
En het laat mij nog eens dubbel beseffen hoe arrogant wij als ras zijn en zeker als het gaat om zogenaamd veel weten en bepalen wat wel en niet kan / waar is (in the name of science).
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:22 schreef draculettetje het volgende:
volgens mij is het gewoon erg duidelijk dat jullie niet dezelfde mening delen maar daar steeds wel op doorgaan
hoeveel zin heeft dat vraag ik me dan af? bedoel de ene staat aan de ene kant de ander aan de andere kant
elkaar overtuigen heeft geen zin, maar elkaars mening respecteren lijkt mij dan een beter plan.
Ik heb er eerlijk gezegd meer een hekel aan dat jij meent te weten wat ik van wetenschap vind. Misschien bén ik wel wetenschapper. Weet jij veel...quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:17 schreef L.Denninger het volgende:
Maar ik denk niet dat dat ooit door zal dringen tot mensen als Darkwolf en Maedel, die wetenschap liever zien als "de boze tegenstander die de mensheid probeert dom te houden en nooit iets nieuws wil proberen".
Jij bent geen wetenschapper, ben je vergeten dat we al vaker met elkaar gediscussieerd hebben en dat ik meer van je weet dan enkel uit dit topic naar voren komt ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd meer een hekel aan dat jij meent te weten wat ik van wetenschap vind. Misschien bén ik wel wetenschapper. Weet jij veel...![]()
Ik zie wetenschap in ieder geval niet als boze tegenstander. Ik zie meer gevaar in mensen die schermen met wetenschap.
Dus, zou je willen stoppen met mij als voorbeeld te nemen?Ik zie op diverse plaatsen mijn naam voorbij komen, genoemd door jou en co, terwijl ik niet mee doe in de discussie. Dat vind ik niet prettig.
Wat ik vaak niet begrijp is dit:quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zolang Nokwanda niet begrijpt (of misschien wel 'wil begrijpen' ?) in welke zin het woord "filosofie" in mijn uitspraak gebruikt werd kunnen we ook niet tegenover elkaar staan; haar argument is immers compleet invalide dan.
Roepen "Maar filosofie is een wetenschap" doet niks af aan mijn uitspraak dat ik het niet leuk vindt als mensen theorieen verkrachten om hun eigen ideeen wetenschappelijker te laten klinken.
Maar als ze het niet met mijn uitspraak eens is snap ik het al helemaal niet,
want dan is zij er blijkbaar een voorstander van "dat mensen wetenschappelijke theorieen verkrachten om hun eigen ideeen wetenschappelijker te laten klinken" ?
Oh, en voordat er weer verwarring ontstaat en iemand roept "Ja maar het zijn maar theorieen !",
wil ik even wijzen op de betekenis van het woord in wetenschappelijke zin - als in "wetenschappelijke theorie" - : http://nl.wikipedia.org/wiki/Theorie
"In de wetenschap is een theorie een toetsbaar model ter verklaring van waarnemingen van de werkelijkheid."
Die kun je dus niet even ombuigen om beter bij je eigen ideeen te passen.
Het lijkt er meer op dat er weer een alarm is afgegaan omdat het woord wetenschap gebruikt werd,
en daardoor iedereen er bovenop springt om te roepen dat ik ongelijk heb - zonder ook maar even te checken of de stelling die ik poneerde misschien wel een beetje zinnig is.
Natuurlijk kun je verder denken en daarover discussieren !quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat ik vaak niet begrijp is dit:
Mensen willen allemaal tot een waarheid komen.
De ene mens denkt daarin verder en concludeert op basis van tot dan toe hem/haar bekende zaken die al dan niet wetenschappelijk aantoonbaar zijn. Dat geldt voor de "normale mensch" en ook voor zovelen die ons zijn voorgegaan en wiens bevindingen (en dan met name op gebied van wetenschappen als filosofie en psychologie) nu zo gangbaar zijn dat het nu wetenschappers worden genoemd.
Wat mag is dat men op een niet wetenschappelijk forum al bestaande theorieen aankaart en probeert te weerleggen of tegen te spreken vanuit dat eerder genoemde concluderen met beschikbare kennis.
Kennisvergroteing is soms aan de orde als er factoren zijn waar men geen rekening mee heeft gehouden zodat die worden geproefd en eventueel kunnen leiden tot een bijstelling. Ook dat geldt op het gebied van de wetenschap evengoed.E r zijn immers altijd factoren die wij nog niet kennen omdat wij allemaal maar pindabreintjes hebben.
"Mijn visie van wat filosofie is ?"quote:Kortom.... ik wil jouw visie van wat filosofie is wel accepteren, maar ik zou het ook tof vinden als je die andere manier van zien zou kunnen accepteren.
Ik wil het best doen, maar in dit geval zie ik (echt, niet om vervelend te doen ofzo) niet in wat er anders te bekijken valt - mijn stelling was helder, ik heb 'm ook nog een paar keer uitgelegd en ik blijf bij die stelling.quote:Als we dat niet kunnen dan is iedere discussie inderdaad totaal gedoemd te mislukken. Met twee verschillende visies is het al nodig dat we ons best doen om het ook vanuit de visie van de ander te bekijken. En dat kan en wil ikk ook best doen.
Jij ook?
Precies! My point exactly.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:47 schreef maedel het volgende:
Ik zie wetenschap in ieder geval niet als boze tegenstander. Ik zie meer gevaar in mensen die schermen met wetenschap.
Dus, zou je willen stoppen met mij als voorbeeld te nemen?Ik zie op diverse plaatsen mijn naam voorbij komen, genoemd door jou en co, terwijl ik niet mee doe in de discussie. Dat vind ik niet prettig.
[inkoppertje]quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij bent geen wetenschapper, ben je vergeten dat we al vaker met elkaar gediscussieerd hebben en dat ik meer van je weet dan enkel uit dit topic naar voren komt ?
Ghehehe mocht je nog meer proefpersonen zoeken ..Keb er nog wel een "paar' in de aanbiedingquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, dat werkt anders. Testen voor kinderen bestaan uit verschillende taken. Sommige doen een beroep op redeneervermogen (verbaal) en anderen op doen-dingen (performaal) en dan heb je nog inzicht dingen (perceptuele organisatie) en verwerkingssnelheid. Die worden door sommige testen heel duidelijk benoemd en door andere niet of minder, maar dan kun je het wel uit de subtesten halen.
Zijn gewoon weetjes die eigenlijk iedere jan doedel kan leren. Maar dat is mij dus niet genoeg. ik wil echt inzicht, voor zover dat mogelijk is.
Er zullen idd ook tegenstellingen zijn. Ik vraag me alleen af: stel nou dat iemand een heel goede perceptuele organisatie heeft en heel opmerkzaam is en dat die persoon een extreem goed geheugen heeft.... kan dat maken dat die persoon in zijn hersens verbanden legt die helderziend/ paranormaal lijken? Normaal gesproken kan een mens dat die gebieden gemiddeld ontwikkeld heeft die verbanden niet leggen, dus lijkt het heel erg bijzonder.
Het kan best zijn dat er in de hersens iets gebeurd met een snellere geleiding en dat daar chemisch iets anders loopt. Dat is bij hoogbegaafden wel zo.
In hoeverre hangt of staat dat met meetbare zaken? En dan heb ik het nu alleem nog maar over testen waar ik een beetje vanaf weet en nog niet over allerlei opties waar ik niks vanaf weet.
@Maedel, ja, eigen ervaringen zijn niet wetenschappelijk, maar als er 20 mensen zijn met eigen ervaringen zou je daar een theorie over kunnen vormen.
En aangezien dit geen wetenschappelijk forum is, mag dat
En wie weet of en in hoeverre dat ooit wel wetenschappelijk onderzocht kan worden.
Aan de andere kant... het is maar iets wat ik me afvraag. Het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn dat alles wat een beetje mysterie heeft ook echt onderzocht MOET worden.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe mocht je nog meer proefpersonen zoeken ..Keb er nog wel een "paar' in de aanbieding
Waarom roep je eerst dat ik niet kan weten of jij wetenschapper bent, om daarna als ik zeg dat ik weet dat jij geen wetenschapper bent weer te roepen "Goh dat je dat weet zeg" ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:33 schreef maedel het volgende:
[..]
[inkoppertje]
Goh, dat je dat weet zeg, je lijkt wel helderziend![]()
[/inkoppertje]
Onzin, we discussieren nou al een behoorlijke tijd en in die tijd heb je jezelf behoorlijk laten kennen.quote:Maar ik meen het, kappen met doen of je iets van mij weet. Want anders ga ik nu ook gewoon aannemen dat je een postbode bent met een handleiding "hoe maak ik de blits op feestjes". Zo kom je namelijk op mij over.
Nogmaals, het zou zo maar kunnen dat jij mij niet begrijpt.
Hou alsjeblieft op met net doen of je mij kent. Want je weet niks van mij. En dat wat je meent te weten klopt niet.
..en nog eentje die gaat meelopen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:00 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Precies! My point exactly.
Dus zou meneer Denninger mij ook niet langer als voorbeeld nemen?
Wie bepaald of het leugens zijn?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:34 schreef L.Denninger het volgende:
Want daar ging het om hier, dus zeg nou eens eerlijk, ja of nee :
mag je liegen om je ideeen wetenschappelijker te laten klinken ?
Als ik zeg "De zwaartekracht zorgt er altijd voor dat alle konijnen binnen 3 dagen na geboorte dood gaan" is dat een keiharde leugen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wie bepaal d t of het leugens zijn?
OMG je snapt zelfs m'n grapje nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Waarom roep je eerst dat ik niet kan weten of jij wetenschapper bent, om daarna als ik zeg dat ik weet dat jij geen wetenschapper bent weer te roepen "Goh dat je dat weet zeg" ?
Dit gaat echt nergens over.
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:25 schreef maedel iets dat op het volgende neerkwam:
Ik ontwijk nog steeds de vraag, waardoor ik bevestig dat het mij niet om de stelling ging maar dat ik gewoon weer tegen Denninger en "de wetenschap" wou zeiken.
Dit had je natuurlijk al verwacht, je kent me immers al langer dan vandaag ook al zou ik graag doen alsof dat niet zo is.
Nee hoor, we waren aan het ouwehoeren tot jullie opeens met z'n allen mij gingen bashen omdat ik zei dat ik vind dat het not done is om te liegen om je eigen ideeen beter te laten klinken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:49 schreef maedel het volgende:
Maar, dit was toch eigenlijk ouwehoer? En nou is het weer zo'n zeiktopic geworden, en dat is eigenlijk gekomen omdat je zelfs voor ouwehoeren nog bewijs moet gaan leveren.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:45 schreef draculettetje het volgende:
nou moet ik natuurlijk weer eerst hoi komen zeggen voor ik kan gaan slapen
Ghehehe... Aan dat zooitje monsters van mij valt ook niet veel meer te verpesten hoor!quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om het op te leren pak ik slachtoffertjes die al getest zijn. Daar kan ik dan verder niks aan verpesten
Maar nu eerst maar eens aan het werk. De eerste bak koffie zit er in en ik zit aan mijn eerste peuk.
Beetje brak omdat Mudhle en Kareltje besloten dat het leuk was om me te wasen midden in de nacht.
Heel schattig, maar ook heel
En NOU hou je GVD op met dat geklepzeik over liegen. Ga dat lekker elders doen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:11 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee hoor, we waren aan het ouwehoeren tot jullie opeens met z'n allen mij gingen bashen omdat ik zei dat ik vind dat het not done is om te liegen om je eigen ideeen beter te laten klinken.
Je moet niet doen alsof ik hier ruzie ben komen zoeken ofzo, ik keeg opeens een aantal mensen op m'n dak die elkaar gingen aanmoedigen in het ruzie maken met mij, omdat ik blijkbaar een rotzak ben omdat ik vind dat je de waarheid niet mag verdraaien om je eigen ideeen beter te laten klinken.
En als ik dan de vraag stel of jullie liegen wel goed vinden, krijg ik naar m'n hoofd dat ik ruzie aan het zoeken ben en dat je geen bewijs wilt leveren ?
Er hoeft niemand bewijs voor iets te leveren, dat haal je er zelf opeens bij.
Ik vroeg alleen waarom jullie me zo lopen te bashen, en of je het dan niet eens bent met mijn stelling dat liegen not done is.
Maar zoals gewoonlijk verander je het weer in 1 groot drama en ontwijk je elke vraag met slap gelul.
Je durft niet eens ja of nee te antwoorden op de vraag of het goed is om te liegen om je eigen ideeen wetenschappelijker te laten klinken...
Met twee rasptongetjes. Ik krijg er gelijk een scrub bij.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe... Aan dat zooitje monsters van mij valt ook niet veel meer te verpesten hoor!
Scheelt 's morgens wel weer tijd...'s nachts gewassen worden
Met jou was ik er al lang over uit, verder verdedig ik mezelf en mijn uitspraak alleen maar tegen een stapel mensen die het een goed idee vinden om mij aan te vallen omdat ik heb gezegd dat ik niet hou van mensen die de waarheid verdraaien.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En NOU hou je GVD op met dat geklepzeik over liegen. Ga dat lekker elders doen.
Zelfs IK heb meer dan genoeg van je.
Hier ga je er weer net zoals Maedel vanuit dat ik om bewijs van iets vroeg, of iets wetenschappelijk bekeek, of roep het maar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:11 schreef nokwanda het volgende:
Het gaat niet over winnen of verliezen. En het gaat niet over liegen. het gaat over andere benaderingen die niet overeenkomen. Met demanier waarop jij kijkt kun je beter in WFL terecht.
Daarnaast is er voor deze discussies een ander topic. Dit is ouwehoer en kunnen we gewoon lukraak bomen over dingen, desgewenst.
Je snapt het blijkbaar ECHT niet he ????quote:Ik wil me best wel in je verplaatsen en van mezelf kan ik zeggen dat ik alles zoveel mogelijk van alle kanten wil bekijken, maar hier doorgaan en zeggen: jullie liegen, is niet de anier en niet de plek.
Dat hoeft toch ook niet ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef Darkwolf het volgende:
En om je vraag te beantwoorden: geen idee. Ik kan er geen ja of nee op zeggen omdat ik geen quantum physics PHD dude ben.
Ik inderdaad, en dat doe ik expres in het ouwehoer-topic.quote:Tevens begon het volgens mij met een post van mij om enkel wat frustratie te uitten, iets dat ik bewust niet off topic in de discussie topics doe.
En wie voelde zich aangesproken om daarop te reageren?
Juist!
Oh, ik zit hier altijd met een glimlach hoorquote:Je kan je zo druk maken om dingen die eigenlijk totaal niet relevant zijn of van een mug een olifant worden gemaakt.
Het is maar een forum en het is maar FOK!
nope, auw gedaan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
ow... keb je vast nog niet verteld dat ik gister gevallen ben...
Uitgegleden in de parkeergarage, met Ayden in de draagdoek....quote:
hey gatsiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uitgegleden in de parkeergarage, met Ayden in de draagdoek....
Gelukkig ( met een gekke draai, want ik heb echt óveral spierpijn) op mn kont terecht gekomen, zonder dat Ayden zn beentjes in de knel zijn gekomen....
Doe mij maar spierpijn hoor!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey gatsie
gelukkig dan niet op ayden maar ja alle spierpijntjes ook niet fijn!
ja dat snap ik wel!quote:
Yupquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel!
maar bedoel gewoon dat dat ook niet zo fijn is, uiteraard beter als boven op ayden knallen
stomme garage trouwens
Ghehehe...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:33 schreef draculettetje het volgende:
alweer gearriveerd en heb nu al geen zin meer
Ja jippie!! Nog een zooi gras erin en wat "aankleding"quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
wow dat gaat ergens op lijken
als ik daar de volgende keer ben herken ik het niet meer
en kan ik gewoon met ronja door de achterdeur!
ow nee want dan moet ze bij het hondenuitlaatveld
ow leuk!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja jippie!! Nog een zooi gras erin en wat "aankleding"
( we hebben de chineze mannetjes, wat jappanners blijken te zijn gehaald!!!)
en ik heb zooooooown zin om straks heerlijk in de tuin te zitten met al dat grut om me heen!!
Hier ook.... Alleen het vervoerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow leuk!!!!
ja en dan kom ik gewoon bij je zitten
trouwens hoest met de plannen voor het weekend sept / oktober
hier staat het nog steeds op doen!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich niet natuurlijk
proppen onze auto en de seat vol
kunnen toch samen rijden?
snap ik ook niet helemaalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat we daar niet eerder aan gedacht hebben
uhm uhm twijfel twijfel...Oktober geeft ook nog wel eens heul mooi weer...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:57 schreef draculettetje het volgende:
oe ik ook!
ik vind sept oke ivm kans op beter weer
ik vind okt ook prima ivm vakantie kids en grotere kans dat er iemand bij jou het dak niet op hoeft
kee wij passen aan jullie!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
uhm uhm twijfel twijfel...Oktober geeft ook nog wel eens heul mooi weer...
uhm... Kalender raadplegen wanneer ze in sept hier zijn
kee ik wacht gewoon af!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef vamperotica het volgende:
kweenie hoe de weekeinde na de vakantie lopen... Heb ff een berichtje naar daantje dr hyves gedaan.
Gaaf!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:45 schreef nokwanda het volgende:Mijn kind is voor het eerst solliciteren
...Afwassen!?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:50 schreef nokwanda het volgende:
jazeker, want morgen mag ie beginnen met afwassen
Aaahhhhh!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef vamperotica het volgende:
Ow maar jullie mogen het wel weten hoor... Mijn monsters alleen nog niet!
hihi neuj da's het niet , zo ver ik weet in ieder geval....quote:Op maandag 9 juni 2008 18:48 schreef nokwanda het volgende:
maar mijn inbox zit niet vol DW. Vamp had het tegen haar zoessie.
Maar euh...vamp...... wij mogen iets wel weten, maar jouw monsters niet. Toch niet weer euh........
phieeeeuwwwwwquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:20 schreef vamperotica het volgende:
Hahahahahahaahah..... Nee hoor! Geen gezinsuitbereiding meer in huize Vamp!!
Hooguit wat dieren! Maar dat zijn we nog een beetje aan het uitvogelen!
(nee...géén vogels denk ik)
kee... hoe laat?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
meldt even dat ik vandaag naar de huisarts met plek ga
hihi met plek naar huisartsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
kee... hoe laat?
hihi huisarts met plek... of met plek naar huisarts
nope ken ik nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:53 schreef Darkwolf het volgende:
Yay! Ik zit in een ITIL Foundation cursus (weet iemand dan hier wat dit is?)
Nu even lunch pauze dus lekker FOK!en met een broodje!
Leuke ava, Rimpelmondquote:
Dat is dan voor een andere keer Saraquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:30 schreef sararaats het volgende:
heb ik gedaan. ben net een gloeiworm.
maar hey, het was heel tof !!!!!
@yvonne: ik heb een foldertje over het In Flanders Fields museum. daar ben ik niet geraakt![]()
mijn trots:
[ afbeelding ]
het strand van Koksijde (waar ik met de Kusttram geweest ben)
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
daar hebben we het dan maar niet over
wel voorbij gereden. best een mooie omgevingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is dan voor een andere keer Sara
Zo te zien hebben jullie het mooi gehad, ben je nog in Raversijde geweest?
Is het ook en leuke hotels.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel voorbij gereden. best een mooie omgeving
heel leuk zelfs.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het ook en leuke hotels.
Dus je hebt het leuk gehad, en het is nu nog niet zo druk aan de kust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |