hey, ik heb recent nog bij de ah gestaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:55 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
zekers darkwolf en een geinig filmpje ook!
Had mijn cloaking device ook aanstaan! Duhh..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:27 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
hey, ik heb recent nog bij de ah gestaan.
Je was er niet.
ad er overheen gelezen!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:30 schreef Spellmeista het volgende:
even voor de goede orde..ik ben weer terug..
vind het blijkbaar leuk genoeg toch wat sporen achter te laten of was het de koffie..?
quote:
Oude nachmerrie uit mijn jeugd zelfs. Zou er voor geen goud in gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:58 schreef draculettetje het volgende:
lijkt me wel beetje engig zwemmen tussen de vissen
heb ik ineens een vis aan mn teen hangen ofzo
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oude nachmerrie uit mijn jeugd zelfs. Zou er voor geen goud in gaan.
Nog een paar weekjes en dan is het feestquote:
klopt tijd gaat nu wel erg snel!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes en dan is het feest
Net de officiele uitnodigingwaarheelveelwerkinisgaanzitten in de brievenbus aangetroffenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt tijd gaat nu wel erg snel!
ben ook blij dat ze bijna allemaal af zijn nog 5 te gaan.....quote:Op maandag 26 mei 2008 15:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Net de officiele uitnodigingwaarheelveelwerkinisgaanzitten in de brievenbus aangetroffen
Spellmeistah.... dat is het FEEST bij Draculettetje en haar luv !!!!
Ohw, je gaat erheen?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Spellmeistah.... dat is het FEEST bij Draculettetje en haar luv !!!!
die gooien ze dan toch wel weer ergens anders bij op, bijv verpakkingen ofzo....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:17 schreef Metro2005 het volgende:
halloo, vandaag op de fiets naar mijn werk gegaanheb me voorgenomen veel vaker de fiets te pakken als ik niet noodzakelijkerwijs iets mee moet nemen of ver weg moet. Krijg inmiddels zo de schijt van de belastingverhogingen van alle kanten dat ik zoiets heb van prima: als je echt wilt dat ik minder ga rijden dan doe ik dat ook. Minder accijns inkomsten.
Ja...stomme boodschappen zijn nu nóg duurderquote:Op woensdag 28 mei 2008 06:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die gooien ze dan toch wel weer ergens anders bij op, bijv verpakkingen ofzo....
Heb er eerlijk gezegd nog niet heel veel van gemerkt, jij wel dan? staat ook niet op het bonnetje en heb ook niet het idee dat ik meer kwijt ben (nog altijd zo tussen de 25 en 30 euro per week)quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...stomme boodschappen zijn nu nóg duurder
ik heb zeker wel het idee dat ik meer kwijt ben.... Misschien dat ik wat "luxer" ben gaan kopen... Kwam eerder op ongeveer 125 euro per week. Doe de laatste tijd ook wat meer kleienere boodschapjes, dus niet alles in 1 x....Dat scheelt ook natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb er eerlijk gezegd nog niet heel veel van gemerkt, jij wel dan? staat ook niet op het bonnetje en heb ook niet het idee dat ik meer kwijt ben (nog altijd zo tussen de 25 en 30 euro per week)
Yep, heb gister nog om d'r moeten lachen, ze kwam weer aanrennen vanaf de gang deur en nu sprong ze niet alleen maar met haar voorpoten op de bank, nee ze hupte er helemaal op en ging in mn schoot liggenquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:32 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh zoessie...Ronja alweer helemaal de oude?
Topspin.... Toevallig is mn schoonvader ook bezig met een vijver....Maar of daar ook in gezwommen mag worden.....Denk ut nie!
Ghehehe nog ff en je wordt onder dr bedolven!quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Yep, heb gister nog om d'r moeten lachen, ze kwam weer aanrennen vanaf de gang deur en nu sprong ze niet alleen maar met haar voorpoten op de bank, nee ze hupte er helemaal op en ging in mn schoot liggen
en dat allemaal in 1 aktie!
Kan 'r altijd meenemen..... En kijken wanneer we dr terug brengen....Kweenie of jullie nog "foto's" maken, maar dat lijkt me ook wel leuk, om dr daar op een paar bij te hebben! (maar ja....hoe vaak ga je met je trouwkado op de foto? hahaha)quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:42 schreef draculettetje het volgende:
ja dat zal niet veel schelen
eigenlijk zou ik het wel echt leuk vinden als ze er met de bruiloft ook even is, ten slotte ook gekregen voor het trouwen....
in ieder geval mooie foto van d'r meenemen ha ha
ach ja we hebben nog 5 weken! om te kijken hoe en watquote:Op donderdag 29 mei 2008 07:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kan 'r altijd meenemen..... En kijken wanneer we dr terug brengen....Kweenie of jullie nog "foto's" maken, maar dat lijkt me ook wel leuk, om dr daar op een paar bij te hebben! (maar ja....hoe vaak ga je met je trouwkado op de foto? hahaha)
Hee, dat doet me aan Char denkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:16 schreef Topspin het volgende:
Als weerman heb je het maar makkelijk met je verantwoordelijkheid, je zegt het wordt zonnig en 30 graden en vervolgens wordt het klote weer en niemand die je op de vingers tikt.
ha ha dank al is het vandaag over 5 weken!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:16 schreef Topspin het volgende:
Het regent en het is koud, hadden ze geen 30 graden voorspeld vandaag?
Als weerman heb je het maar makkelijk met je verantwoordelijkheid, je zegt het wordt zonnig en 30 graden en vervolgens wordt het klote weer en niemand die je op de vingers tikt.
Mocht het droog worden dan ga ik de tuin weer in maar het ziet er niet naar uit.
Alvast fijne trouwdag toegewenst Drac
hoi hoi hoi ja idd je hebt helemaal gelijk. Daarvoor leven we! Haha..hoe is het met je..long time no seequote:Op donderdag 29 mei 2008 18:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het is weer bijna weekend. nog 1 dagje!
druk,quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:51 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
hoi hoi hoi ja idd je hebt helemaal gelijk. Daarvoor leven we! Haha..hoe is het met je..long time no see
en @ Topspin, heb je inmiddels al werk oid? Je was toch met een cursus schrijven bezig toendertijd als ik me niet vergis.
@ alle anderen goede avond..! Zullen we het eens gezellig gaan maken? Glaasje vino en gewoon even lekker ouwehoeren. Wie doet er mee ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |