Dat is 't probleem, ze hebben niksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
kosten van deze actie gewoo nverhalen op dat tuig
hadden ze maar weg moeten gaan
werkstrafquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is 't probleem, ze hebben niks.
heb m gepostquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
FP: Kraakpand Nijmegen 'extreem zwaar gebarricadeerd'
Beetje jammer dat er geen link staat naar dit sensatietopic.
M'n seabert wat doe jequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Knuffels als verfbommen.
quote:
waar is dat dan weerquote:
Goeie vraagquote:
quote:
Gemeente is pas officieel sinds Augustus 2007 eigenaar van het pand. De huidige eigenaar heeft dus nog niet eens een jaar leeg staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef n0r het volgende:
Dat de gemeente te laks is geweest en het pand zo lang leeg laat staan, terwijl je maanden moet wachten op woonruimte en er dan ook nog eens de hoofdprijs voor betalen.
De link van swarma, m'n overige van vele bronnen (nu, nufoto, omroep gelderland, gelderlander, etc).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:56 schreef n0r het volgende:
En ik weet niet waar jij doe foto vandaan haalt Piet, heb je ook een bron toevallig?
deze foto is er vlak tegenover het gebouw genomen. daar loop ik namelijk altijd langs als ik naar kronerburgerpark ga.quote:
Graag de link waar je die foto vandaan plukt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De link van swarma, m'n overige van vele bronnen (nu, nufoto, omroep gelderland, gelderlander, etc).
Oooo, pas 3/4 jaarquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:01 schreef Sausje het volgende:
[..]
Gemeente is pas officieel sinds Augustus 2007 eigenaar van het pand. De huidige eigenaar heeft dus nog niet eens een jaar leeg staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |