Dat kanquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal hebben.
Heb volgend weekend niets te doen, kijken of Mieke wilt meeten.
Goed bezig ouwe!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal hebben.
Heb volgend weekend niets te doen, kijken of Mieke wilt meeten.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik foto's wil maken, blijf ik wel op de boulevard staan, heb toch een groot zoombereik.
Ik ga met je meequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet vaker naar het strand gaan, volgens mij....
Als je even een Bloemendaal-agenda samenstelt zal ik kijken of ik e.e.a. kan synchroniseren.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Staan er eigenlijk nog feesten in Bloemendaal op de agenda bij de KSC-housers?
Uhm... dan moet ik ook gaan zoeken... maar volgens mij is er elk weekend wel iets te doen daar, toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je even een Bloemendaal-agenda samenstelt zal ik kijken of ik e.e.a. kan synchroniseren.
JA, deze zomer wordt zo dikquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
Gezellig!![]()
Staan er eigenlijk nog feesten in Bloemendaal op de agenda bij de KSC-housers?
Leuke meid toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef MPG het volgende:
Goed bezig ouwe!
Zekersquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
JA, deze zomer wordt zo dik!
[..]
Leuke meid toch?
Die laten Muck en ik denk ik schieten, wij houden niet zo van housenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voel een KSC-Bloemendaal-minimeet aankomen.
Ik weet nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm... dan moet ik ook gaan zoeken... maar volgens mij is er elk weekend wel iets te doen daar, toch?
Er zijn in Zandvoort ook andere muziekfestivals, met minder dancemuziek hoor... en wanneer is de KSC-bbq?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Die laten Muck en ik denk ik schieten, wij houden niet zo van housen![]()
Wel van bbqen
Houseniet heeft daar vast wel meer informatie over... en zoals gezegd: als er mensen van hier gaan, fiets ik er ook graag naartoequote:
Welterustenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:
frits ik ga slapen man. Ben benieuwd naar die foto's
!
Joo.
Slaap lekker jongen, eer heeft ze voor je klaar staan!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:
frits ik ga slapen man. Ben benieuwd naar die foto's
!
Joo.
Maar je weet waarvoor, toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik haar heb moeten afwijzen
Nu heb ik in UVT gepostquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:34 schreef Houniet het volgende:
[BLM9] Bloemendaal aan Zee: Een nieuw seizoen!
Ik heb meer posts in UVT dan het aantal keren dat ik daadwerkelijk ben gaan stappen, geloof ikquote:
Hehe, mooi gemiddeldequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb meer posts in UVT dan het aantal keren dat ik daadwerkelijk ben gaan stappen, geloof ik![]()
.
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Maar toch leuk om te merken dat je nog aardig in de markt ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |