Ik vind het meer dan vorstelijk betaald voor iemand die totaal niets gebracht heeft en vermoedelijk ook nog eens geld heeft gekregen voor het huwelijk. Ik denk dat ze in totaal ¤ 50.000,00 gepakt heeft in vier maanden.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:50 schreef tipsch het volgende:
Ik vind trouwens 25.000 euro een lachertje. Hoeveel heeft Brian in het begin van het programma ook al weer in z'n zak gestoken?
zoals ik net ook al zei, Brian is volgens mij helemaal niet blij met dit gedoe, stemmen moeten verdeeld worden over Amanda en Brian, Jaap wordt nu uitgekakt door stemmers, dus Huub is underdog, zal dus veel stemmen krijgen en Claire heeft nu 25.000 euro te besteden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:50 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Op hun gastenboek wordt iedereen opgeroepen om op Brian te stemmen, hun fans zien het geld kennelijk liever naar de vastgoedmafia van Bonaire verdwijnen dan dat het wordt uitgegeven in de PC Hooftstraat.
heeft het niet te maken dat huub jaap ook heeft laten vallen door dat stukje claire(huwelijk ) enzo? ook huub had een deal met jaapquote:
En waarom is dat logisch? Wat heeft Jaap eraan als Brian gaat winnen? Nee NMNS, hij heeft Huub genaaid.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, omdat het heel erg logisch was.....
Jaap heeft geen kans tegen Huub, en geen kans tegen Brian.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:51 schreef feit het volgende:
[..]
Niet om Brian telaten winnen, om met Brian in de finale tegaan, Huub is streker en Jaap heeft voor zichzelf gespeeld! Heeel goed!
Ja, raar. Maar ik ga het mooi niet nog een keer proberenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:52 schreef Liess het volgende:
"je kunt nu smsen"
Maar geen ontvangst smsje gehad, wasdanou!
juist een echte dikke vette matennaaier nu laat hij brajen en huub erin of het moet van de febo maar dit wint huub nooit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En waarom is dat logisch? Wat heeft Jaap eraan als Brian gaat winnen? Nee NMNS, hij heeft Huub genaaid.
eensquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
pfffffffffffff ik dacht echt dat jaap voor huub zou gaan heb nooit gedacht dat hij bij 2 zulke smeerpijpen zou blijven maar ja kan ook opdracht febo zijn he de punten voor b of je ligt eruit
Da's waar. En op basis van het spel kan je Jaap eigenlijk geen ongelijk geven. Ze gaan toch allemaal voor de winst?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:52 schreef Leandra het volgende:
Met deze stand na de halve finale maken Jaap en Amanda relatief bijna net zoveel kans als Huub en Brian, omdat deze punten de helft van de eindstand zijn...
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet fok echt wel wat sneller worden dan het nu is
Ik denk dat die site simpel is opgezet is door een Brian diehard.... slim.... Amanda fans paaien en dan nu alle stemmen naar Brian halen omdat Amanda geen kans heeft. Waaruit maar weer blijkt dat Amanda geen speler is en slechts gebruik wordt als neukertje van Brian. Te naief om in te kunnen zien dat er gewoon misbruik van haar gemaakt wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:50 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Op hun gastenboek wordt iedereen opgeroepen om op Brian te stemmen, hun fans zien het geld kennelijk liever naar de vastgoedmafia van Bonaire verdwijnen dan dat het wordt uitgegeven in de PC Hooftstraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |