Neequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:44 schreef Katewalker het volgende:
Huub er gelukkig nog in..Maar niet dankzij Jaap..
![]()
Het is precies zo gegaan als ik al bedacht had...Huub de minste punten..maar gered door Claire die de koffer pakt..![]()
Maar zeker weten doe je het nooit...ik had goed de bibbers..de fles rosé is half leeg....bedankt voor de live-verslagen hier fokkertjes..en Fok deed het ook wel goed..was maar een klein beetje sloom...
Zijn er al streams...
Zou leuk zijn als je er ook bij bent tot het eindequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Claire 30
Jaap 24
Amanda 23
Brian 13
Huub 10
tssssquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heidi doet zijn best maar RTL werkt niet mee. Nog steeds geen streams.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
had Jaap allang gedaan......... in elk interview heeft hij het over de terror Jaap showquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Jaap kan z,n tv plannen met Huub misschien wel op z,n vette buik schrijven.
Op hun gastenboek wordt iedereen opgeroepen om op Brian te stemmen, hun fans zien het geld kennelijk liever naar de vastgoedmafia van Bonaire verdwijnen dan dat het wordt uitgegeven in de PC Hooftstraat.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:48 schreef Ziet het volgende:
de brian en amanda fans zullen nu wel in dilemma zitten...
het is veel slimmer om op amanda te stemmen massaal
Fok ook niet, en HiDiHo heeft ook moeitequote:
Juist daarom 2 dagen SL maar swoi het is en blijft een gemanipuleerd spel zekersquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zei dat Brian hem moest nemen, maar iedereen wist wie er uit zou moeten....Claire is gewoon uitgekocht, dealtje gemaakt, iedereen wist er van.
Oh ja, die opname van Claire.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:48 schreef Smash-it het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Hidiho's site doet het niet, klopt dat? Vond het wel grappig om te zien dat veel wat in de COS langs is gekomen dinsdagavond klopte. Ik kan me een foto herinneren met teksten en pijltjes en toen zag je Jaap op de skelter zitten. Was nu zijn promo om voor hem te stemmen. En Brian liep in een badjas en in zijn promo springt ie in het zwembad. En dat ze Claire al door de poort hadden zien gaan..
Maar goed, ik ga voor Huub stemmen. Maar daar wacht ik wel nog even mee.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:45 schreef akveor het volgende:
Verder wil ik de Febo bedanken dat ik al streamer geen fatsoenlijk afscheid heb kunnen bemen van Claire...
Ik wel, die klootzakquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:46 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik had nooit gedacht dat jaap voor brajen zou kiezen nooit gedacht.
Precies, daar heb je geen water gevoel meer bij nodig dan. Ben blij dat ze die 25000 heeft en ook blij dat ze weg is. Nu de anderen weer terug on streams pleasequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:48 schreef Smash-it het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Hidiho's site doet het niet, klopt dat? Vond het wel grappig om te zien dat veel wat in de COS langs is gekomen dinsdagavond klopte. Ik kan me een foto herinneren met teksten en pijltjes en toen zag je Jaap op de skelter zitten. Was nu zijn promo om voor hem te stemmen. En Brian liep in een badjas en in zijn promo springt ie in het zwembad. En dat ze Claire al door de poort hadden zien gaan..
Dan moet fok echt wel wat sneller worden dan het nu isquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je er ook bij bent tot het einde
Daar zit toch sowieso niemand op te wachten.... haha LOL een 25 jarige jongen met obesitas LOLquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Jaap kan z,n tv plannen met Huub misschien wel op z,n vette buik schrijven.
Niet om Brian telaten winnen, om met Brian in de finale tegaan, Huub is streker en Jaap heeft voor zichzelf gespeeld! Heeel goed!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:45 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
mmmm cora brief pak??
jaap heeft afgedaan hiero, niet omdat ie huub nul punten geeft maar t feit dat ie brian wel punten geeft, hij kiest er dus voor om brian te laten winnen
Er gaat er in de finale elke keer een uit en dan mag je weer gaan bellen en hoppa de volgende eruit en weer bellen voor de laatste twee.Dus er is geen beginnen aan om te bellen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:48 schreef Smash-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |