abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 03:11:55 #201
25682 2cv
Niet subtiel
pi_61258998
Ik weet niet of ik Emiel er over verteld heb. Niet in detail in elk geval. Maar ook als het geen toeval is, dan denk ik niet dat Emiel plotseling compleet in trance was om die SMS te sturen hoor
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 31 augustus 2008 @ 03:26:47 #202
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_61259127
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 03:11 schreef 2cv het volgende:
Ik weet niet of ik Emiel er over verteld heb. Niet in detail in elk geval. Maar ook als het geen toeval is, dan denk ik niet dat Emiel plotseling compleet in trance was om die SMS te sturen hoor
Emiel weet je nog van die sms die je me vorige week vrijdag stuurde?

Emiel: "Die Vrijdag was ik met Esther in Antwerpen man. Ik heb je nooit een sms gestuurd"

Dat zou het een stuk mooier maken in ieder geval

Anyway, ik denk wel dat het toeval was. Toeval is namelijk eindeloos en ook al is de kans op een smsje op dat tijdstip van iemand met juist die naam wel ontzettend klein, de kans is helemaal niet relevant. Het is namelijk gebeurd en dan is het zinloos om achteraf te zeggen dat "de kans zo klein is".

Er waren namelijk nog 1.000.000.000.000.000 * 1.000.000.000.000.000 dingen die hadden kunnen gebeuren en die net zo bijzonder hadden geleken, elk met een enorm kleine kans. Die gebeurden allemaal niet, maar vroeg of laat komt er altijd wel iets langs dat onwaarschijnlijk lijkt maar het dus feitelijk niet is.

Discussiëren over de kans op iets dat al gebeurd is is per definitie zinloos. Het mooiste voorbeeld in dit opzicht, en ik haal hem aan om mijn punt te illustreren, is de vraag "waarom hier, waarom op aarde? waarom juist hier, op deze blauwe planeet, waarom leven we hier?"

het antwoord is simpel. We leven hier omdat we hier leven, als hier ergens anders was geweest dan was dat wel hier. De kans dat het juist hier was is dus absoluut, het kan nooit erens anders zijn dan hier. 100 %

Toeval is eindeloos, zeker in retrospect. Discussiëren over de kans dat iets gebeurde dat reeds gebeurd is is dan ook per definitie zinloos.

Maar ik merk dat ik wazig begin te worden, het is al laat :p
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 03:56:54 #203
25682 2cv
Niet subtiel
pi_61259361
Je bent wat wazig, maar ik snap je wel. Jij verwoordt dingen die ik al dacht maar tot nog toe niet goed heb kunnen verwoorden (toeval? ). Maar als dat met dat SMSje toeval was, dan was het wel HEEL toevallig. Zowieso denk ik dat er dingen zijn die toeval zijn en dingen die onverklaarbaar zijn. Maar waar de grens ligt ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 31 augustus 2008 @ 04:12:10 #204
194833 Hanoying
pi_61259429
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 03:56 schreef 2cv het volgende:
Je bent wat wazig, maar ik snap je wel. Jij verwoordt dingen die ik al dacht maar tot nog toe niet goed heb kunnen verwoorden (toeval? ). Maar als dat met dat SMSje toeval was, dan was het wel HEEL toevallig. Zowieso denk ik dat er dingen zijn die toeval zijn en dingen die onverklaarbaar zijn. Maar waar de grens ligt ...
Het is in ieder geval geen toeval dat ik nu moe ben. Toeval en onverklaarbaarheid zijn misschien wel synoniemen van elkaar met onverklaarbaar als overtreffende trap van toeval.

Hey.. trusten!
pi_61260825
Ik heb regelmatig wel iets 'onverklaarbaars' meegemaakt..

voorbeeldje;
Was een jaar of 11, was in me slaapkamer aan het spelen en had muziek op staan. Ik stond uit het raam te kijken en hoorde achter me een paar keer mijn naam geroepen. Ik woonde alleen met mijn moeder en zij zat beneden in de huiskamer op de bank tv te kijken..
Toen ik mijn naam hoorde riep ik 'Jaa??".. Geen reactie.. Deur open gedaan en weer "Jaa??" Weer niks. Ben toen naar beneden gelopen naar me moeder toe om te vragen wat er was..."Euh niks??" Ik; "ja, je riep me toch?" Ma: "Nee hoor, hoe kom je daar bij..zit hier gewoon tv te kijken"
Wat dat is geweest???

Nog een voorbeeld;
Lag 's nachts te slapen in me bed en voelde dat ik werd wakker geschut en dat mijn naam werd gezegd. Ik doe me ogen open en kijk...Niemand!! Ik was hier zo door geschrokken dat ik helemaal onder de dekens ben gekropen, vingers in me oren en weer proberen te slapen wat niet echt meer was gelukt. Volgende ochtend mijn moeder gevraagd of zij bij me was geweest, maar niks... zij heeft gewoon de hele nacht doorgeslapen en is niet wakker geweest.
Weird shit.

En zo zijn er nog wel een paar dingen die voor mij niet echt verklaarbaar waren.
pi_61262302
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 10:38 schreef Mayla het volgende:
Ik heb regelmatig wel iets 'onverklaarbaars' meegemaakt..

voorbeeldje;
Was een jaar of 11, was in me slaapkamer aan het spelen en had muziek op staan. Ik stond uit het raam te kijken en hoorde achter me een paar keer mijn naam geroepen. Ik woonde alleen met mijn moeder en zij zat beneden in de huiskamer op de bank tv te kijken..
Toen ik mijn naam hoorde riep ik 'Jaa??".. Geen reactie.. Deur open gedaan en weer "Jaa??" Weer niks. Ben toen naar beneden gelopen naar me moeder toe om te vragen wat er was..."Euh niks??" Ik; "ja, je riep me toch?" Ma: "Nee hoor, hoe kom je daar bij..zit hier gewoon tv te kijken"
Wat dat is geweest???
Samuël 3:
quote:
De jonge Samuel diende dus de HEER, onder de hoede van Eli. Er klonken in die tijd zelden woorden van de HEER en er braken geen visioenen door. 2 Op zekere nacht lag Eli op zijn slaapplaats. Zijn ogen waren dof geworden, hij kon bijna niet meer zien. 3 Samuel lag te slapen in het heiligdom van de HEER, bij de ark van God. De godslamp was bijna uitgedoofd. 4 Toen riep de HEER Samuel. ‘Ja,’ antwoordde Samuel. 5 Hij liep snel naar Eli toe en zei: ‘Hier ben ik. U hebt me toch geroepen?’ Maar Eli antwoordde: ‘Ik heb je niet geroepen. Ga maar slapen.’ Toen Samuel weer lag te slapen, 6 riep de HEER hem opnieuw. Samuel stond op, ging naar Eli en zei: ‘Hier ben ik. U hebt me toch geroepen?’ Maar Eli antwoordde: ‘Ik heb je niet geroepen, mijn jongen. Ga maar weer slapen.’ 7 Samuel had de HEER nog niet leren kennen, want de HEER had zich niet eerder aan hem bekendgemaakt door het woord tot hem te richten. 8 Opnieuw riep de HEER Samuel, voor de derde keer. Samuel stond op, ging naar Eli en zei: ‘Hier ben ik. U hebt me toch geroepen?’ Toen begreep Eli dat het de HEER was die de jongen riep. 9 Hij zei tegen Samuel: ‘Ga maar weer slapen. Wanneer je wordt geroepen, moet je antwoorden: “Spreek, HEER, uw dienaar luistert.”’ Samuel legde zich weer te slapen, 10 en de HEER kwam bij hem staan en riep net als de voorgaande keren: ‘Samuel! Samuel!’ En Samuel antwoordde: ‘Spreek, uw dienaar luistert.’ 11 Toen zei de HEER tot Samuel: ‘Let op! Ik ga in Israël iets doen waarvan ieder zo zal ophoren dat zijn beide oren tuiten! 12 Als die tijd aanbreekt zal ik alles, maar dan ook alles ten uitvoer brengen wat ik Eli en zijn familie heb voorzegd. 13 Ik heb hem aangekondigd dat ik onherroepelijk het vonnis over zijn familie zou voltrekken vanwege het wangedrag van zijn zonen: hij wist dat zij God minachtten, (3:13) dat zij God minachtten – Volgens de oudste vertalingen. MT: ‘dat zij zichzelf minachtten’, of: ‘dat zij een vloek over zichzelf zouden afroepen’.maar hij heeft ze niet terechtgewezen. 14 Daarom heb ik Eli’s familie gezworen dat hun schuld met geen enkel offer kan worden ingelost.’
15 Samuel bleef tot de ochtend liggen en opende toen de deuren van het heiligdom van de HEER. Hij zag ertegen op om Eli te vertellen wat hij had gehoord. 16 Maar Eli riep hem bij zich: ‘Samuel, mijn jongen, kom eens hier!’ ‘Hier ben ik,’ antwoordde Samuel, 17 en Eli vroeg: ‘Wat heeft hij tegen je gezegd? Probeer niet het voor me te verbergen. God mag met je doen wat hij wil, als je ook maar iets achterhoudt van wat hij tegen je heeft gezegd!’ 18 Zonder iets achter te houden vertelde Samuel hem alles wat hij had gehoord, en Eli zei: ‘Hij is de HEER. Laat hij doen wat hij het beste vindt.’
pi_61271787
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:39 schreef Ticker het volgende:

[..]

Zoals ik begrijp dus een paragnost?
Je hebt dus eigenlijk het levende bewijs mee gemaakt dat zo iemand wel degelijk een 'gave' (?) heeft (ontwikkeld).
Ja, zo zie ik het wel ja. Ik geloofde nooit zo in Char en dat soort dingen, maar nu toch wel iets meer..

Maar hij had het ook wel deels ontwikkeld hoor, hij deed in zijn studie heel veel met dergelijke zaken en had ook 'stage gelopen' ( ) bij een baby whisperer.
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:19 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Hersenspinsels van Hanoying:
- Misschien kent hij je broertje en herkende hij jou
- Je was stoned en misschien gaf je zelf meer info dan je denkt, hij praat gewoon handig
- Je vriendin denkt al dat jullie het misschien zelf verzonnen hebben, een teken dat jullie:
a) behoorlijk stoned waren.
b) Het niet eens met elkaar eens zijn over het incident.
- Je geeft niet voldoende info. Hoe vertelde hij over je broertje? Wist hij je meteen te vertellen dat je broertje's naam X was, dat hij X jaar oud was, dat hij op korfbal zit en op donkere meisjes valt of ging het meer van "hmm... iemand in je omgeving heeft een naam met een R... of een D.. ja een D he? Het is een man.. Hij staat dicht bij je of niet? Ik denk dat het familie is. Klopt? ik zie een gezin, ik zie een broertje, is het een broertje? hij is jonger dan jij.. Hij zit op het VMBO/VWO (spiegelend aan hoe jij zelf over kwam), etc. etc.

Je verhaal klinkt inderdaad wel apart maar de setting (een koffieshop), je eigen staat (stoned), het gebrek aan info (hij vertelde van alles.. bijzonder joh!), de twijfel bij de enige getuige (je vriendin) en het feit dat hij waarschijnlijk ook veel mis had wat je hier niet hebt verteld (afgeleid van zijn eigen opmerking dat je moeilijk te lezen was) doen me geloven dat een normale verklaring het meest logisch is,
- Hij kon mijn broertje niet kennen, aangezien hij nog nooit in mijn stad was geweest, en hij ook nog 5 jaar ouder was dan mijn broertje .
- Ik weet zeker dat ik amper iets heb gezegd over mezelf, want ik had daarvoor maar heel even met hem gepraat en dat ging over hem.
- En we waren niet behoorlijk stoned, ik tenminste niet, zij wel een beetje .
- Over mijn broertje vertelde hij (het is dat jullie me niet kennen want ik vind het nog aardig prive) dat hij heel teruggetrokken was, nog totaal niet geinteresseerd in meisjes, dat hij niet veel hobbies had en dat hij veel tijd thuis doorbracht. Ook zei hij dat hij havo deed of ging doen. Daarna vroeg hij of de naam van mn broertje met een T begon, en toen zei hij, en dan een O he, het is zeker Tom? (Zonder letters verkeerd te zeggen).

Hij sloot af met zeggen dat ik een beetje op mn broertje moest passen, dat het heus wel goed zou komen maar dat ik wel een beetje kon opletten. Wat mij best raakte eerlijk gezegd

Maar wat hij over mij zei is ook niet zo heel erg boeiend eigenlijk, want hij zag weinig omdat ik er 'gesloten' voor was. Wat hij allemaal kon vertellen over die vriendin van mij is stukken interessanter.
Zonder enige moeite wist hij haar opleiding, studierichting, studierichting + plaats van haar vriendje, naam van haar moeder, vanalles te vertellen over haar thuissituatie.

Terwijl we die jongen echt nog NOOIT eerder gezien hadden, en hij ook nog nooit in onze stad was geweest. En wat mij persoonlijk overtuigde is dat hij gewoon hele persoonlijke dingen kon noemen, dus niet van, je broertje heet tom he? Ja iedereen kan dat weten, maar een hele persoonsbeschrijving en dat soort dingen. Hij wist dingen over die vriendin van me die eigenlijk bijna niemand weet. Ook niet vrienden waar ze erg close mee is (behalve ik dan).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2008 19:16:13 ]
pi_61283670
tvp
pi_61287099
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja, zo zie ik het wel ja. Ik geloofde nooit zo in Char en dat soort dingen, maar nu toch wel iets meer..
Dan zou ik wel schrikken, als iemand zo tegen me begjnt.
Lambo of Rekt
  maandag 1 september 2008 @ 15:22:57 #210
64781 bonke
pipo koeie
pi_61293264
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dan zou ik wel schrikken, als iemand zo tegen me begjnt.
ik zou em martelen en vragen hoie die aan die weetjes komt

wedde dat de aap uit de mouw komt?
pies on joe toe
  maandag 1 september 2008 @ 15:58:40 #211
194833 Hanoying
pi_61294261
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:12 schreef Breathtaking het volgende:

- Over mijn broertje vertelde hij (het is dat jullie me niet kennen want ik vind het nog aardig prive) dat hij heel teruggetrokken was, nog totaal niet geinteresseerd in meisjes, dat hij niet veel hobbies had en dat hij veel tijd thuis doorbracht. Ook zei hij dat hij havo deed of ging doen. Daarna vroeg hij of de naam van mn broertje met een T begon, en toen zei hij, en dan een O he, het is zeker Tom? (Zonder letters verkeerd te zeggen).

Hij sloot af met zeggen dat ik een beetje op mn broertje moest passen, dat het heus wel goed zou komen maar dat ik wel een beetje kon opletten. Wat mij best raakte eerlijk gezegd
Het enige beetje opmerkelijke aan dit verhaal is dat hij zijn naam gokte, de rest lijkt me niet al te moeilijk. Stel dat je begint door een beetje te vissen.. Zo van, ok meisje ik probeer het eens.. even kijken... ik zie iemand in je omgeving, in je familie, het is een jongen maar niet zo heel oud, dat kan ja? ok.. hij is zelfs jonger dan jij en ik denk dat het je broertje is.. Inductie, geen paranormaal verschijnsel. Gewoon kijken naar hoe je reageert...

Vervolgens gaan we door.. misschien kwam je zelf al een beetje over als iemand die vroeger wat verlegen was of heeft hij dat uit je eerdere gesprek opgepikt. Hij begint door te stellen dat hij denkt dat je broertje nogal op zichzelf is.. duh... Bijna alle 14 jarige mannetjes zijn dat wel min of meer.. Jij reageert echter enthousiast. Hij merkt dat hij goed zit en vult de rest in.. Verlegen mannetjes van 14 zijn op zichzelf en hebben niet veel vrienden, niet veel hobbies, verlegen mannetjes van 14 hebben geen vriendinnetjes, verlegen mannetjes van 14 zijn wat teruggetrokken, wat klein meestal, etc. etc. Hij kan je een heel verhaal ophangen. Dat hij HAVO doet of gaat doen is ook geen opzienbarende conclusie.. Dat kan hij afleiden door naar jou te kijken, ben je zelf niet al te stom dan valt het VMBO als optie af en ben je ook weer niet echt superslim dan valt ook het VWO af als waarschijnlijke optie. Bovendien was hij ook nog wel met zijn gok weggekomen als je broertje in een havo/vwo brugklas zit.

Kortgezegd vertelde hij je volgens mij helemaal niets bijzonders, ik heb twee neefjes van 13 en 14 en ze voldoen allebei uitstekend aan de hele beschrijving die je net gaf. Niets opmerkelijks..Totdat hij zijn naam zei dan.. Maar de naam aleen kan hij best van jouzelf hebben opgepikt. Misschien zei je helemaal in het begin iets ondoordachts als "ja dat kan, klinkt als tom" of zoiets. Jij vergeet dat omdat je het ondoordacht zegt en omdat er al weer tijd voorbij is gegaan en je geblowd hebt. Hij onthield het omdat hij je aan het bedotten is en het later kan gebruiken.
quote:
Maar wat hij over mij zei is ook niet zo heel erg boeiend eigenlijk, want hij zag weinig omdat ik er 'gesloten' voor was. Wat hij allemaal kon vertellen over die vriendin van mij is stukken interessanter.
Zonder enige moeite wist hij haar opleiding, studierichting, studierichting + plaats van haar vriendje, naam van haar moeder, vanalles te vertellen over haar thuissituatie.
Hier had hij het eenvoudiger omdat je vriendin meer stoned was. Ze gaf waarschijnlijk zelf ook meer weg, en bovendien heb jij een heel deel van haar reading gemist (in je eerdere post gaf je aan dat je vriendin iets zei als "hey.. kom eens, deze gast zegt hele enge dingen" waarna hij met jou aan de slag ging). Je hebt dus geen betrouwbaar verslag van het verloop van deze reading, enkel de resultaten uit tweede hand en van een vriendin die later dacht dat jullie het misschien wel verzonnen hadden. Niet betrouwbaar en ik analyseer ze dus ook niet.
quote:
Terwijl we die jongen echt nog NOOIT eerder gezien hadden, en hij ook nog nooit in onze stad was geweest. En wat mij persoonlijk overtuigde is dat hij gewoon hele persoonlijke dingen kon noemen, dus niet van, je broertje heet tom he? Ja iedereen kan dat weten, maar een hele persoonsbeschrijving en dat soort dingen. Hij wist dingen over die vriendin van me die eigenlijk bijna niemand weet. Ook niet vrienden waar ze erg close mee is (behalve ik dan).
Zoals ik al zei heb ik twee neefjes, en ze voldoen beiden volledig aan de door hem gegeven persoonsbeschrijvingen. Niet zo persoonlijk als je denkt.. De naam kan je zelf ondoordacht hebben verklapt (ook al zal je zweren van niet) en de dingen over je vriendin hoorde je viavia en je vriendin was erg stoned. Ik heb ooit twee uur zitten filosoferen over dannyblindappels toen ik erg stoned was (denne appels -> dannyappels -> dannyblindappels, you had to be there...)
pi_61294430
Hmm ik heb als kind zijnde ook een aantal dingen meegemaakt, ik moet toegeven dat was ook in een periode dat ik er heel sterk in geloofde dus misschien heb ik mezelf gewoon dingen wijsgemaakt..

-Ik lag in bed te slapen, ik hoor iets en doe mijn ogen open en in een hoek van mijn kamer zweeft een licht-> resultaat ik bed uitgesprongen en naar mijn ouders gerend.

-Ik lag in bed, opeens worden mijn dekens wat omlaag getrokken, ik denk hmm zeker erg zwaar ofzo dus ik trek de dekens weer erop waarnaar ze keihard teruggetrokken werden dus deels onder mijn bed-> resultaat weer hopakee naar mijn ouders gerend en daar geslapen

- alweer in bed, ik had achter me tegen de muur een New York Yankee embleem hangen en ik hoor iets en uit dat embleem komt een gezicht, dus alweer bij mijn ouders gaan slapen..

-lag in bed durfde niet in slaap te vallen, vanwege de vooraf gebeurde dingen, en lig met mijn hoofd half onder de dekens te spieken in mijn kamer, en opeens klik springt t licht aan, ik snel naar beneden gerend, maar volgens mijn broer had ik de lichtschakelaar niet goed doorgeduwd en was die op de helft ofzo blijven steken.

Zo gebeurden er wel vaker dingen, maar deze staan mij nog goed bij, het stopte eigenlijk toen we besloten om de hond (Bouvier) op mijn kamer te laten slapen, ze kraste onder de muren kapot dus leek het ons beter..
En zelfs soms snachts dat die bouvier boven op me sprong, op mijn bed en heeel angstig naar de deur keek en piepte alsof er iets aankwam.. Ik zeg het je als je een 35kg zware bouvier bang op je schoot hebt liggen die angstig naar je openstaande kamerdeur kijkt dan schijt je echt je echt in je broek, je hoort altijd dat dieren zoiets aanvoelen..
Dit van die hond is niet 1 keer gebeurd maar wel eens vaker, ook dat hij wel beneden lag en toen naar boven rende en snel op mijn bed sprong en alweer naar de deur kijken alsof er iets achter hem aankwam..
  maandag 1 september 2008 @ 16:06:30 #213
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61294492
honden zijn daar volgens mij niet gevoelig voor
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61294829
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:58 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Het enige beetje opmerkelijke aan dit verhaal is dat hij zijn naam gokte, de rest lijkt me niet al te moeilijk. Stel dat je begint door een beetje te vissen.. Zo van, ok meisje ik probeer het eens.. even kijken... ik zie iemand in je omgeving, in je familie, het is een jongen maar niet zo heel oud, dat kan ja? ok.. hij is zelfs jonger dan jij en ik denk dat het je broertje is.. Inductie, geen paranormaal verschijnsel. Gewoon kijken naar hoe je reageert...

Vervolgens gaan we door.. misschien kwam je zelf al een beetje over als iemand die vroeger wat verlegen was of heeft hij dat uit je eerdere gesprek opgepikt. Hij begint door te stellen dat hij denkt dat je broertje nogal op zichzelf is.. duh... Bijna alle 14 jarige mannetjes zijn dat wel min of meer.. Jij reageert echter enthousiast. Hij merkt dat hij goed zit en vult de rest in.. Verlegen mannetjes van 14 zijn op zichzelf en hebben niet veel vrienden, niet veel hobbies, verlegen mannetjes van 14 hebben geen vriendinnetjes, verlegen mannetjes van 14 zijn wat teruggetrokken, wat klein meestal, etc. etc. Hij kan je een heel verhaal ophangen. Dat hij HAVO doet of gaat doen is ook geen opzienbarende conclusie.. Dat kan hij afleiden door naar jou te kijken, ben je zelf niet al te stom dan valt het VMBO als optie af en ben je ook weer niet echt superslim dan valt ook het VWO af als waarschijnlijke optie. Bovendien was hij ook nog wel met zijn gok weggekomen als je broertje in een havo/vwo brugklas zit.

Kortgezegd vertelde hij je volgens mij helemaal niets bijzonders, ik heb twee neefjes van 13 en 14 en ze voldoen allebei uitstekend aan de hele beschrijving die je net gaf. Niets opmerkelijks..Totdat hij zijn naam zei dan.. Maar de naam aleen kan hij best van jouzelf hebben opgepikt. Misschien zei je helemaal in het begin iets ondoordachts als "ja dat kan, klinkt als tom" of zoiets. Jij vergeet dat omdat je het ondoordacht zegt en omdat er al weer tijd voorbij is gegaan en je geblowd hebt. Hij onthield het omdat hij je aan het bedotten is en het later kan gebruiken.
[..]

Hier had hij het eenvoudiger omdat je vriendin meer stoned was. Ze gaf waarschijnlijk zelf ook meer weg, en bovendien heb jij een heel deel van haar reading gemist (in je eerdere post gaf je aan dat je vriendin iets zei als "hey.. kom eens, deze gast zegt hele enge dingen" waarna hij met jou aan de slag ging). Je hebt dus geen betrouwbaar verslag van het verloop van deze reading, enkel de resultaten uit tweede hand en van een vriendin die later dacht dat jullie het misschien wel verzonnen hadden. Niet betrouwbaar en ik analyseer ze dus ook niet.
[..]

Zoals ik al zei heb ik twee neefjes, en ze voldoen beiden volledig aan de door hem gegeven persoonsbeschrijvingen. Niet zo persoonlijk als je denkt.. De naam kan je zelf ondoordacht hebben verklapt (ook al zal je zweren van niet) en de dingen over je vriendin hoorde je viavia en je vriendin was erg stoned. Ik heb ooit twee uur zitten filosoferen over dannyblindappels toen ik erg stoned was (denne appels -> dannyappels -> dannyblindappels, you had to be there...)
Hahahaha dannyblindappels ja dat soort dingen doe ik ook als ik stoned ben.

Maar in dit geval was ik niet bepaald stoned. En ik snap je uitleg zo goed, natuurlijk ging hij ook op zulke dingen af, en als iemand me zou vertellen dat diegene het meegemaakt had zou ik het hoogstwaarschijnlijk ook verklaren dmv een uitleg als de jouwe.

Nu ik het zelf heb meegemaakt weet ik echter gewoon 100 % zeker dat er mensen zijn met zo'n gave of de mogelijkheid zo'n gave te ontwikkelen.

Ja, hij zal bepaalde dingen gebaseerd hebben op de dingen die ik heb gezegd, maar lang niet alles. En daar ben ik heel zeker van
  maandag 1 september 2008 @ 16:36:03 #215
194833 Hanoying
pi_61295362
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:18 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hahahaha dannyblindappels ja dat soort dingen doe ik ook als ik stoned ben.

Maar in dit geval was ik niet bepaald stoned. En ik snap je uitleg zo goed, natuurlijk ging hij ook op zulke dingen af, en als iemand me zou vertellen dat diegene het meegemaakt had zou ik het hoogstwaarschijnlijk ook verklaren dmv een uitleg als de jouwe.

Nu ik het zelf heb meegemaakt weet ik echter gewoon 100 % zeker dat er mensen zijn met zo'n gave of de mogelijkheid zo'n gave te ontwikkelen.

Ja, hij zal bepaalde dingen gebaseerd hebben op de dingen die ik heb gezegd, maar lang niet alles. En daar ben ik heel zeker van
Ik heb mijn best gedaan maar je bent een echte believer zie ik, geen beginnen aan

Nah,... Ik was er niet bij dus wie weet.. Maar ik weet ook 100 % zeker dat er mensen zijn met de gave om anderen te laten geloven in hun geneuzel.

Wel een leuk verhaal op zich, was het reageren waard. Ik denk dat ik het nieuwe verhaal van het mannetje dat 3 keer per week bij zijn ouders in bed slaapt maar even laat voor wat het is

pi_61295402
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:58 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Mwa, lastig te bepalen. Maar dit wordt gok op gok op gok. Die gozer zou in een casino moeten gaan staan dan, ipv mensen buiten "lezen".
Lambo of Rekt
  maandag 1 september 2008 @ 16:48:27 #217
194833 Hanoying
pi_61295702
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mwa, lastig te bepalen. Maar dit wordt gok op gok op gok. Die gozer zou in een casino moeten gaan staan dan, ipv mensen buiten "lezen".
Hoezo gok op gok op gok. Zoveel hoeft hij helemaal niet te gokken om tot een dergelijke reading te komen. Als je merkt dat ze een beetje vreemd kijkt als je begint met "een jongen in je familie" dan heeft ze dus geen broer(tje) en zeg je dat het een neefje is dat je doorkrijgt.

Vervolgens hoef je alleen nog te vissen naar zijn aard. Is hij stil of niet, ook dit kan je nog wel afleiden uit haar reactie. En de rest vul je vrij stereotype in, 14 jarige jongetjes zijn niet echt complexe wezens en ze bewegen zich allemaal binnen een bepaald profiel.

Zo kan je in ieder geval wel een reading geven als je er een beetje aanleg en gevoel voor hebt. Misschien deed hij het anders maar het kan wel volgens deze methode.
  maandag 1 september 2008 @ 16:57:39 #218
64781 bonke
pipo koeie
pi_61295927
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:48 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Hoezo gok op gok op gok. Zoveel hoeft hij helemaal niet te gokken om tot een dergelijke reading te komen. Als je merkt dat ze een beetje vreemd kijkt als je begint met "een jongen in je familie" dan heeft ze dus geen broer(tje) en zeg je dat het een neefje is dat je doorkrijgt.

Vervolgens hoef je alleen nog te vissen naar zijn aard. Is hij stil of niet, ook dit kan je nog wel afleiden uit haar reactie. En de rest vul je vrij stereotype in, 14 jarige jongetjes zijn niet echt complexe wezens en ze bewegen zich allemaal binnen een bepaald profiel.

Zo kan je in ieder geval wel een reading geven als je er een beetje aanleg en gevoel voor hebt. Misschien deed hij het anders maar het kan wel volgens deze methode.
ik denk dat je zelfs zo'n gold reader om de tuin kan leiden
stel je gaat es naar zo'n reader toe maar voordat je er naartoe gaat zet je een paar dingen op een rijtje
je moet bv in jezelf opnemen dat je een tante gehad hebt die een ongeluk heeft gehad, een jaar 0f 50 was, diny heette enzzz
allemaal dus uit je duim gezogen weetjes
met een beetje mazzel weet een goede cold reader dan dat hele verzonnen verhaaltje uit je te krijgen
pies on joe toe
  woensdag 3 september 2008 @ 00:49:54 #219
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_61337367
weet niet of dit iets met het paranormale te maken heeft, maar mijn pc heeft het laatste jaar de gewoonte om om 12 uur s'nachts aan te gaan. als ik hem s'avonds uit zet moet ik de stekker eruit halen, omdat hij anders de volgende ochtend aan is, en als ik hem overdag uit zet, dan blijft hij wel uit. Heb al een paar keer zelf mee gemaakt dat hij precies om 12 uur s'nachts weer aan gaat
  woensdag 3 september 2008 @ 00:58:05 #220
194833 Hanoying
pi_61337522
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:49 schreef RobbieBoy het volgende:
weet niet of dit iets met het paranormale te maken heeft, maar mijn pc heeft het laatste jaar de gewoonte om om 12 uur s'nachts aan te gaan. als ik hem s'avonds uit zet moet ik de stekker eruit halen, omdat hij anders de volgende ochtend aan is, en als ik hem overdag uit zet, dan blijft hij wel uit. Heb al een paar keer zelf mee gemaakt dat hij precies om 12 uur s'nachts weer aan gaat
<hanoying opent google en:

Hello tonymordaunt,

Welcome to PCHF. This would never be caused by a virus.

Check your BIOS settings (F1, F2 or [DEL]) when booting up.

Some BIOS allow you to auto boot at a set time, normally found in Power Management.

Also look out for external sources that may be causing your problem. Is there something that happens at midnight? You can also disable things in BIOS such as wake up on lan, and resume on power failure.

All BIOS are different, but here is an example:

Er kunnen nog wel een paar oorzaken zijn, google geeft erg veel hits met hetzelde probleem. Het is niet paranormaal en het is oplosbaar. Succes
  woensdag 3 september 2008 @ 10:18:48 #221
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_61341388
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:58 schreef Hanoying het volgende:

[Quote van RobbieBoy]

-knip-

Er kunnen nog wel een paar oorzaken zijn, google geeft erg veel hits met hetzelde probleem. Het is niet paranormaal en het is oplosbaar. Succes
RB's post verklaart wel direct het hele bestaan van dit topic.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_61353455
Bij mij is de pc ineens midden in de nacht aan gegaan, geen idee hoe dat ooit gebeurd is. (en nee geen wakeuplan of whatever aan in de bios)
Verbeterd zijn leven op FOK!
pi_61359405
Voor we op vakantie gingen, had ik er voor het eerst geen zin in
Het zat niet lekker.
We maakten een tussenstop bij een hotel om te overnachten, en heb toen mn ouders toch overgehaald om mijn eigen tas mee te nemen.

Volgende dag was de auto leeggeroofd...

============

Ik kwam terug van een discotheek, thuis.
Ik stap de gang uit en ga richting de woonkamer.
Zie vanuit de kamer van mn broertje een zwevend hoofd van een vrouw, doet je veel denken aan engelen, richting de woonkamer zweven.

Ik "wtf.,?" kijk even weg en kijk nog es...

Maar ik zweer gewoon dat ik het heb gezien.
Ik was nog klaarwakker, niet gedronken, niks.
Echt weird... En mn moeder is best wel bezig met het geestelijke gedoe, vooral met engelen..

============
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  donderdag 4 september 2008 @ 01:45:01 #224
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_61366350
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
honden zijn daar volgens mij niet gevoelig voor
In tegendeel juist. Dieren zijn juist zeer paranormaal begaafd
  donderdag 4 september 2008 @ 02:03:33 #225
175455 Summers
President-Elect FREEDOM