struisvogelen is natuurlijk wel super makkelijk he.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:04 schreef Silvieja het volgende:
Vorige week hebben we toevallig een camera op zolder opgehangen. Maar daar hebben we niks op gezien omdat de computer steeds crashte wanneer we dat ding lieten draaien.. En eigenlijk lijkt het me ook sterk dat we daar iets op krijgen te zien. Mijn vriend ziet niks, dus waarom zou het wel op camera verschijnen? Wel hoorden we op sommige momenten rare geluiden, die wel zijn opgenomen, een soort van geschreeuw, maar dan anders. Maar dit zou net zo goed de wind geweest kunnen zijn.
Hij heeft nooit wat gedaan, maar call me a chicken, maar ik durf echt niet met dat ding te communiceren, ook niet me behulp van iemand anders. Ik wil hier niks mee te maken hebben. Ik weet ook dat als hij iets had willen doen dit allang gebeurd was, al geloof ik niet dat ze dat echt kunnen. Maar toch ben ik serieus als de doods.
En een medium opzoeken is moeilijker dan je denkt. Ik heb geen idee waar ik daarvoor moet zijn. Op internet krijg je van die 0900 nummers waar ik niet in geloof.
Nu komt die vage gast van de week wel weer langs om te kijken wat hij er aan kan doen. Volgens eigen zeggen heeft hij meer van dit soort dingen uitgedreven. Maar ik weet niet zo goed wat ik van hem moet geloven. Maar baat het niet, dan schaadt het ook niet.
Weet je dat ik me echt knettergek voel. Het feit dat ik erover praat alsof het echt is, is eng.
Bij zulk soort verhalen denk ik dus altijd: hang het huis vol met camera's en geluidsapparatuurquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:04 schreef Silvieja het volgende:
Vorige week hebben we toevallig een camera op zolder opgehangen. Maar daar hebben we niks op gezien omdat de computer steeds crashte wanneer we dat ding lieten draaien.. En eigenlijk lijkt het me ook sterk dat we daar iets op krijgen te zien. Mijn vriend ziet niks, dus waarom zou het wel op camera verschijnen? Wel hoorden we op sommige momenten rare geluiden, die wel zijn opgenomen, een soort van geschreeuw, maar dan anders. Maar dit zou net zo goed de wind geweest kunnen zijn.
Hij heeft nooit wat gedaan, maar call me a chicken, maar ik durf echt niet met dat ding te communiceren, ook niet me behulp van iemand anders. Ik wil hier niks mee te maken hebben. Ik weet ook dat als hij iets had willen doen dit allang gebeurd was, al geloof ik niet dat ze dat echt kunnen. Maar toch ben ik serieus als de doods.
En een medium opzoeken is moeilijker dan je denkt. Ik heb geen idee waar ik daarvoor moet zijn. Op internet krijg je van die 0900 nummers waar ik niet in geloof.
Nu komt die vage gast van de week wel weer langs om te kijken wat hij er aan kan doen. Volgens eigen zeggen heeft hij meer van dit soort dingen uitgedreven. Maar ik weet niet zo goed wat ik van hem moet geloven. Maar baat het niet, dan schaadt het ook niet.
Weet je dat ik me echt knettergek voel. Het feit dat ik erover praat alsof het echt is, is eng.
Misschien (mocht het echt een geest zijn) wil hij je iets duidelijk maken maar jij geeft hem de kans niet... vandaar dat hij terug blijft komen? Ik zeg ook maar wat maargoed, het blijft raar. Als jouw vriend hem niet ziet, tja... ik zou het zelf ook fucking eng vinden maarja hij doet je niets dat is toch al heel wat. Ik zou toch proberen mn moed te verzamelen om een keer wat tegen hem te zeggen. Als is het maar "wat doe je hier?"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:04 schreef Silvieja het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Misschien (mocht het echt een geest zijn) wil hij je iets duidelijk maken maar jij geeft hem de kans niet... vandaar dat hij terug blijft komen? Ik zeg ook maar wat maargoed, het blijft raar. Als jouw vriend hem niet ziet, tja... ik zou het zelf ook fucking eng vinden maarja hij doet je niets dat is toch al heel wat. Ik zou toch proberen mn moed te verzamelen om een keer wat tegen hem te zeggen. Als is het maar "wat doe je hier?"
http://www.rtl.nl/(/actue(...)landse_ploeg_mee.xmlquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:10 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Serieus gebeurt op de OS?![]()
Link naar nieuwsbericht?
Dat weet iedereen en geloof me dat iedereen eerst daaraan denkt en veel veel veel liever die verklaring heeft boven iets wat ongrijpbaar is en waar je geen vat op hebt en eng is of kan zijn .quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:14 schreef Yozzz het volgende:
Geluiden vanaf zolder kunnen vaak goed te verklaren zijn: hout 'leeft'. Staat de zon een tijdje op het huis, dan zet het uit. Zulke geluiden komen vaak uit oudere huizen, met veel hout.
Just my two cents.
Alleen toen ik jaren geleden naar wat later bleek waarschijnlijk een lichte psychose o.i.d. heb gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:50 schreef BabblingBrook het volgende:
Iets paranormaals, of een sterk voorgevoel dat uitkwam, een rare droom waar je last van bleef houden? Iets bijzonders ervaren of gezien?
Toen ik zestien was fietste ik naar school en opeens kreeg ik erg de neiging om naar boven te kijken en ik zag daar een symmetrische zwerm vogels met een zwart lijf en een zilverwitte nek. Toen ik weer keek (want ik wilde van mn fiets vallen) waren ze weg. Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd wat ik nu precies gezien heb.
gewoon wat verzinnenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef Stoeprand het volgende:
Verdeurie, val ik even buiten de boot zonder enig verhaal te hebben vertellen...
Maar 'de dood' is toch niets negatiefs als het om Tarotkaarten gaat?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:08 schreef RoyalFuss het volgende:
uhm bedenk ook iets, ik had vroeger een pak tarot kaarten. Ik had geen zin om de betekenis van al die dingen uit mijn hoofd te leren dus ik dacht: ik trek er gewoon 1 !
: nr 13. de dood
Nog maar eens schudden en trekken:
:nr 13. de dood
Ennnnn nog maar eens schudden en trekken:
brrrr.. toen vond ik het wel genoeg. Overigens ik leef nog steeds en iedereen in mijn omgeving..
Als ik het goed heb is dit een kans van 1 op 22x22x22 dat zoiets gebeurd. Ik had toen wel even genoeg van de paranormale wereld.
Nee precies, het werkt ook altijd in combinatie met andere kaarten tenslotte.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:12 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Maar 'de dood' is toch niets negatiefs als het om Tarotkaarten gaat?
hehe shit je had beter kunnen gaan gokken die dag!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:08 schreef RoyalFuss het volgende:
uhm bedenk ook iets, ik had vroeger een pak tarot kaarten. Ik had geen zin om de betekenis van al die dingen uit mijn hoofd te leren dus ik dacht: ik trek er gewoon 1 !
brrrr.. toen vond ik het wel genoeg. Overigens ik leef nog steeds en iedereen in mijn omgeving..
Als ik het goed heb is dit een kans van 1 op 22x22x22 dat zoiets gebeurd. Ik had toen wel even genoeg van de paranormale wereld.
Je weet dat verwarminsbuizen spontaan kunnen kloppen, he?quote:Vanochtend hoorde mijn vriendin en ik ineens geklop op de muur waarachter zich de keuken bevind. Ondanks dat het studentenhuis meerdere bewoners telt, was er op dat moment niemand wakker.
Het huis is vrij oud, nog voor de oorlog gebouwd.
De kans op elke combinatie is 1 op de 223. Dat jij toevallig aan die ene combinatie een bepaalde waarde hecht doet daar niks aan af.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:08 schreef RoyalFuss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |