Users zijn net baby's, als je ze maar lang genoeg geen aandacht geeft houden ze vanzelf opquote:
Wel dat idee kreeg ik bijna wel, gisteren staakte de bussen en was het diesviering niemand die er last van had gehad. Maar nee het moest weer vandaag.quote:
Schijt aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wel dat idee kreeg ik bijna wel, gisteren staakte de bussen en was het diesviering niemand die er last van had gehad. Maar nee het moest weer vandaag.
kom gezellig discussieren met n0rquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Schijt aan.
Oke ik was toevallig vrij vandaag dus heb er geen last van gehad. Ben blij dat ze al die paupers hebben weggehaald daar. Ik vond het nog lang duren eigenlijk.
Tuig is het, vooral die "sympathisanten" met hun het is stil aan de overkant. Je zou bijna die megafoon uit handen rukken om vervolgens die megafoon te gaan gebruiken voor andere doeleinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben blij dat ze al die paupers hebben weggehaald daar.
Heb toch niets te doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom gezellig discussieren met n0r![]()
[LIVE] Ontruiming gekraakt TPGgebouw vlakbij Nijmegen CS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |