abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58698793
morguh

DE, vanmiddag zal ik ff zwaaien! moet naar een kasteel/klooster bij Turnhout
pi_58698797
Goedemorgen, latislos en Den_Haag...

Ook een drukke dag voor de boeg?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58698820
Goedemorgen! Ik heb erg onrustig geslapen moet ik zeggen, bleef maar aan mijn schoonmama denken.......Eigenlijk best raar dat er nu pas wat gevonden wordt bij haar. Ze heeft al jaaaaaaaaren klachten! En al drie keer longontsteking gehad in twee jaar tijd. Ben erg benieuwd wat er vandaag allemaal gezegd gaat worden door de longarts.

Maak me trouwens ook ernstige zorgen om mijn schoonvader, die was echt helemaal van slag gisteren. Mijn man had er ook last van .......

Nou goed, ik heb tegen ze gezegd dat ze niet in paniek moeten raken en dat we pas conclusies gaan trekken als we een diagnose hebben. En dat duurt denk ik nog wel een paar dagen, want er moet eerst een biopsie gedaan worden lijkt me.

Goh wat een gezellige openingspost van deze dag............

Nou ja, ik moet het ook even van me afpraten hoor, heb zo'n raar onbestemd gevoel achter in mijn keel en mijn buik draait. Blegh......
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_58698837
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 07:40 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen, latislos en Den_Haag...

Ook een drukke dag voor de boeg?
the usual...
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 07:46 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! -knip-
pi_58698869
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 07:46 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! Ik heb erg onrustig geslapen moet ik zeggen, bleef maar aan mijn schoonmama denken.......Eigenlijk best raar dat er nu pas wat gevonden wordt bij haar. Ze heeft al jaaaaaaaaren klachten! En al drie keer longontsteking gehad in twee jaar tijd. Ben erg benieuwd wat er vandaag allemaal gezegd gaat worden door de longarts.

Maak me trouwens ook ernstige zorgen om mijn schoonvader, die was echt helemaal van slag gisteren. Mijn man had er ook last van .......

Nou goed, ik heb tegen ze gezegd dat ze niet in paniek moeten raken en dat we pas conclusies gaan trekken als we een diagnose hebben. En dat duurt denk ik nog wel een paar dagen, want er moet eerst een biopsie gedaan worden lijkt me.

Dat wordt inderdaad een nerveus en slopend traject.
En laten we hopen dat als er iets zit, het klein is en zo weg gehaald kan worden.
quote:
Goh wat een gezellige openingspost van deze dag............

Nou ja, ik moet het ook even van me afpraten hoor, heb zo'n raar onbestemd gevoel achter in mijn keel en mijn buik draait. Blegh......
Maakt toch niet uit, dat kan hier toch?
pi_58698872
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 07:49 schreef latislos het volgende:

the usual...
Zo, das een hoop!
pi_58698895
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 07:56 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat wordt inderdaad een nerveus en slopend traject.
En laten we hopen dat als er iets zit, het klein is en zo weg gehaald kan worden.
[..]

Maakt toch niet uit, dat kan hier toch?
Ik heb mezelf gisteravond echt moeten bedwingen om niet achter google te gaan zitten. Ik wil gewoon geen conclusie trekken totdat de arts het vertelt.......Gelukkig denkt mijn schoonmoeder wel erg postief!
pi_58698937
Tezz, ik hoop vandaag op wat meer nieuws voor je schoonmoeder. In het ongewisse zitten is helemaal erg

En ik las vandaag in het AD dat je beter af bent met een vrouwelijke arts Die nemen meer de tijd voor je en doen hun best je op je gemak te stellen en de witte jas zo min mogelijk tussen de patiënt en arts in te laten staan. Mannen gebruiken de witte js juist als een soort benadrukking van hun status Waarom klinkt me dit niet vreemd in de oren?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58698950
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Tezz, ik hoop vandaag op wat meer nieuws voor je schoonmoeder. In het ongewisse zitten is helemaal erg

En ik las vandaag in het AD dat je beter af bent met een vrouwelijke arts Die nemen meer de tijd voor je en doen hun best je op je gemak te stellen en de witte jas zo min mogelijk tussen de patiënt en arts in te laten staan. Mannen gebruiken de witte js juist als een soort benadrukking van hun status Waarom klinkt me dit niet vreemd in de oren?
Het klinkt inderdaad als iets wat mannen doen ja.......hihi............

Ach, we zien wel Isa! Voor nu is het go with the flow en gewoon afwachten! Ik ben gewoon extra lief voor de family nu en probeer in ieder geval rustig te blijven!
pi_58698961
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 08:00 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik heb mezelf gisteravond echt moeten bedwingen om niet achter google te gaan zitten. Ik wil gewoon geen conclusie trekken totdat de arts het vertelt.......Gelukkig denkt mijn schoonmoeder wel erg postief!
Niet doen hoor, ja als de diagnose is gesteld en wat je met voedsel zou kunnen doen voor het lichaam.
Maar verder... Nee zou ik het niet doen....zoveel informatie...
Fijn dat je schoonmoeder positief is ingesteld.
pi_58698976
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Isabeau het volgende:

Hmmm, ik heb het andersom meegemaakt.
En ook dat ik me moest voorbereiden op het ergste en wat bleek?
Ik was 1 van diegene die gezonde troebele cysten had. Ppffeeww...
(Heeft me wel 5 jaar van me leven gekost, dat wachten..... )
pi_58699055
Bijna alle artsen die ik ken willen geen uitspraken doen over 'ernstg of niet ernstig' voor ze het biopsierapport in handen hebben. De patiënt is juist vaak degene die van het ergste uit gaat, maar als de dokter zoiets zegt dan heeft dat best veel impact Kan me wel voorstellen dat je behoorlijk in de rats zat, Oblivion
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58699108
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Bijna alle artsen die ik ken willen geen uitspraken doen over 'ernstg of niet ernstig' voor ze het biopsierapport in handen hebben. De patiënt is juist vaak degene die van het ergste uit gaat, maar als de dokter zoiets zegt dan heeft dat best veel impact Kan me wel voorstellen dat je behoorlijk in de rats zat, Oblivion
-knip-

Misschien niet zo toepasselijk...

[ Bericht 32% gewijzigd door Oblivion op 16-05-2008 08:56:42 ]
pi_58699174
-knip-

Ook niet...

[ Bericht 85% gewijzigd door Oblivion op 16-05-2008 08:57:05 ]
pi_58699231
Dus...vandaag heel veel positieve energie naar de schoon mama van Tezz sturen...
pi_58699339
Iedereen weg?
Ben ik vandaag de topickiller...
pi_58699431
Ik ben er nog hoor Ik stuiter een beetje van de red bull die ik om half 6 heb gedronken Handig, nu kan ik niet slapen.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:59:29 #268
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_58699454
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 08:49 schreef Oblivion het volgende:
Iedereen weg?
Ben ik vandaag de topickiller...
Nee hoor, ik ben er! 5 minuten te laat, sorry Steer, maar ik moest even een provisorisch regenpak zoeken thuis!

En Tezz, heel veel sterkte vandaag
Nulla verba sed acta
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:01:04 #269
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58699481
Ik ben er ook! Thuis op de bank. Totaal niet fit.
Heb geroepen dat ik maar thuis ging werken ofzo.

Veel sterkte vandaag Tezz!
pi_58699506
Beterschap, Liejannuh.
pi_58699515
Succes, Liejannuh Anders ga je nog heel eventjes in bed liggen met een kop thee en dan straks lekker aan de slag als je je iets fitter voelt.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:07:43 #272
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58699570
Ik heb al lang genoeg in bed gelegen. Gistermiddag een paar uur geslapen en vannacht ook een uur of 9 gemaakt geloof ik.
Maar afijn, volgens mij had iedereen toch last van keelpijn en een vervelend hoestje? Gaat wel weer over.

* Liejannuh gaat een pot thee maken. Muntthee denk ik.
pi_58699907
Maar even Japanse gebakken rijst gemaakt...

Trek!
pi_58699920
Vreemd ontbijt
pi_58700006
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 07:38 schreef Oblivion het volgende:
SOL hangt aan iemand zijn lippen denk ik...
Lollz nee hoor, cnk was iets over 7 weg en toen ben ik weer terug naar bed gegaan.
Waar ik nu een btje spijt van heb, ik heb zo verschrikkelijk gedroomd dat ik na een half uur nog helemaal zit te shaken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')