the usual...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:40 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen, latislos en Den_Haag...![]()
Ook een drukke dag voor de boeg?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:46 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! -knip-
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:46 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! Ik heb erg onrustig geslapen moet ik zeggen, bleef maar aan mijn schoonmama denken.......Eigenlijk best raar dat er nu pas wat gevonden wordt bij haar. Ze heeft al jaaaaaaaaren klachten! En al drie keer longontsteking gehad in twee jaar tijd. Ben erg benieuwd wat er vandaag allemaal gezegd gaat worden door de longarts.
Maak me trouwens ook ernstige zorgen om mijn schoonvader, die was echt helemaal van slag gisteren. Mijn man had er ook last van .......
Nou goed, ik heb tegen ze gezegd dat ze niet in paniek moeten raken en dat we pas conclusies gaan trekken als we een diagnose hebben. En dat duurt denk ik nog wel een paar dagen, want er moet eerst een biopsie gedaan worden lijkt me.
Maakt toch niet uit, dat kan hier toch?quote:Goh wat een gezellige openingspost van deze dag............
Nou ja, ik moet het ook even van me afpraten hoor, heb zo'n raar onbestemd gevoel achter in mijn keel en mijn buik draait. Blegh......
Zo, das een hoop!quote:
Ik heb mezelf gisteravond echt moeten bedwingen om niet achter google te gaan zitten. Ik wil gewoon geen conclusie trekken totdat de arts het vertelt.......Gelukkig denkt mijn schoonmoeder wel erg postief!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad een nerveus en slopend traject.
En laten we hopen dat als er iets zit, het klein is en zo weg gehaald kan worden.
[..]
Maakt toch niet uit, dat kan hier toch?
Het klinkt inderdaad als iets wat mannen doen ja.......hihi............quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Tezz, ik hoop vandaag op wat meer nieuws voor je schoonmoeder. In het ongewisse zitten is helemaal erg
En ik las vandaag in het AD dat je beter af bent met een vrouwelijke artsDie nemen meer de tijd voor je en doen hun best je op je gemak te stellen en de witte jas zo min mogelijk tussen de patiënt en arts in te laten staan. Mannen gebruiken de witte js juist als een soort benadrukking van hun status
Waarom klinkt me dit niet vreemd in de oren?
Niet doen hoor, ja als de diagnose is gesteld en wat je met voedsel zou kunnen doen voor het lichaam.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gisteravond echt moeten bedwingen om niet achter google te gaan zitten. Ik wil gewoon geen conclusie trekken totdat de arts het vertelt.......Gelukkig denkt mijn schoonmoeder wel erg postief!
Hmmm, ik heb het andersom meegemaakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Tezz, ik hoop vandaag op wat meer nieuws voor je schoonmoeder. In het ongewisse zitten is helemaal erg
En ik las vandaag in het AD dat je beter af bent met een vrouwelijke artsDie nemen meer de tijd voor je en doen hun best je op je gemak te stellen en de witte jas zo min mogelijk tussen de patiënt en arts in te laten staan. Mannen gebruiken de witte js juist als een soort benadrukking van hun status
Waarom klinkt me dit niet vreemd in de oren?
-knip-quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Bijna alle artsen die ik ken willen geen uitspraken doen over 'ernstg of niet ernstig' voor ze het biopsierapport in handen hebben. De patiënt is juist vaak degene die van het ergste uit gaat, maar als de dokter zoiets zegt dan heeft dat best veel impactKan me wel voorstellen dat je behoorlijk in de rats zat, Oblivion
Nee hoor, ik ben er! 5 minuten te laat, sorry Steer, maar ik moest even een provisorisch regenpak zoeken thuis!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:49 schreef Oblivion het volgende:
Iedereen weg?
Ben ik vandaag de topickiller...![]()
Lollz nee hoor, cnk was iets over 7 weg en toen ben ik weer terug naar bed gegaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:38 schreef Oblivion het volgende:
SOL hangt aan iemand zijn lippen denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |