quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:32 schreef hasse8 het volgende:
Kun je er een uitleg bij geven AryaMehr? Ziet er heel spannend uit maar het zegt me helemaal niets
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Lincoln_Rockwellquote:George Lincoln Rockwell (center) at Nation of Islam Rally
Rockwell's principal message was racial separation and attempted to form friendly associations with the Nation of Islam. He praised Elijah Muhammad as the "Black people's Hitler," and for doing the best job in promoting integrity and pride among his people. Rockwell also admired Malcolm X and saw him as the next true leader for Black America.
Da's bizarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:58 schreef Mof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lycings.
En niemand lijkt het erg te vinden bij de zwarte lijken te poseren.
Ikea?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:09 schreef Dunckie het volgende:
Hangt hier in de woonkamer, maar dan groter
Ik niet, hij straalt iets uit. Iets van onbezorgdheid, iets surrealistisch, en een soort optimisme. Van 'we kunnen wel naar beneden gaan, maar dit is net zo makkelijk'. Het ziet eruit alsof die gasten totaal niet doorhebben wat ze aan het doen zijn, en waar ze zitten. Gaaf tochquote:
Volgens mij maakten ze er zelfs ansichtkaarten van. Beschaafd land, dat Amerika.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:58 schreef Mof het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:58 schreef Mof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lycings.
Misschien ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef _stilte het volgende:
. Misschien hadden deze negers ook wel iets op hun kerfstok...
Resize die laatste foto evenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:06 schreef _stilte het volgende:
Even geen oorlog en wat minder politiek
[ afbeelding ]
Alexander Graham Bell gebruikt de eerste telefoon ooit
[ afbeelding ]
Het eerste olympische comitee, in 1896
[ afbeelding ]
De eerste electronische, digitale computer
[ afbeelding ]
De Dubai Toren, hoogste wolkenkrabber ter wereld. Hij is hoger dan 600 meter en als hij af is, is ie hoger dan 800 meter. Wat mij betreft nu al een historische foto. Hoelang duurt het nog voordat er torens gebouwd worden die meer dan een kilometer hoog zijn?
Moet ik alsnog de nodige mb's aan foto downloaden.quote:
Bell is een ordinaire dief:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:06 schreef _stilte het volgende:
Even geen oorlog en wat minder politiek
[ afbeelding ]
Alexander Graham Bell gebruikt de eerste telefoon ooit
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:06 schreef _stilte het volgende:
[ afbeelding ]
De Dubai Toren, hoogste wolkenkrabber ter wereld. Hij is hoger dan 600 meter en als hij af is, is ie hoger dan 800 meter. Wat mij betreft nu al een historische foto. Hoelang duurt het nog voordat er torens gebouwd worden die meer dan een kilometer hoog zijn?
quote:Saudi-Arabië wil wolkenkrabber van 1,6 km
De Burj Dubai, die nu nog in aanbouw is, zal met zijn 800 meter straks het hoogste gebouw ter wereld zijn. Maar in Saudi-Arabië willen ze dubbel zo hoog gaan.
Eind maart kondigde Saudi-Arabië aan dat het de Mile High Tower wil bouwen. De toren zou oprijzen in een 'ministad' bij de haven van Jeddah. Bedoeling is dat het gebouw 1.600 meter hoog wordt - vier Empire State Buildings op elkaar.
De Mile High Tower is het geesteskind van prins Al-Walid bin Talal, een lid van de Saudische koninklijke familie. Volgens Forbes is hij 14 miljard euro waard, waarmee hij op 19 staat in de lijst van 's werelds rijksten.
De toren zou gebouwd worden door de Britse firma Hyder Consulting, en zou 6,25 miljard euro kosten.
Bron: De Standaard
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bell is een ordinaire dief:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antonio_Meucci
Bedankt ik zocht al heel lang die foto van dat paard en die man.quote:
Verschrikkelijk. Ik blijf het vreemd vinden dat negers niet werden gezien als mensen. Op de tweede foto is het volgens mij zelf nog een kind.quote:
Ik ben zo vrij geweest hem even voor je in te scannen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:44 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Bedankt ik zocht al heel lang die foto van dat paard en die man.
Sorry hij is het niet.
Ik zoek al heel lang die foto uit de eerste wereld oorlog van een man die op een paard zit met een gasmasker op en een speer in zijn hand.
Je bent me held!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:37 schreef Mof het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest hem even voor je in te scannen.
[ afbeelding ]
Mijn Godquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:06 schreef _stilte het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien één van de eerste slapstickkomedies ooit?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:32 schreef Palomar het volgende:
[..]
Probeer er van alles van te maken, maar wtf is dit??
Een zin uit psalm 23: Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I fear no evil, for thou art with me....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is Valley of the Shadow of the Death precies eigenlijk?
Zo, das knap, die hadden toen dus al een websitequote:Op vrijdag 19 september 2008 15:38 schreef rundin het volgende:
[ afbeelding ]
Dolle mina's! Zij voerden in de jaren 70 acties voor de rechten van vrouwen
Want? Is dit de eerste foto van de aarde of wat?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:04 schreef Cheiron het volgende:
Kwam deze tegen in het ruimtevaart topic, past hier ook wel denk ik![]()
[ afbeelding ]
Beschrijving die er bij stond was dat dit de eerste "aarde-opgang" die een mens vanaf de maan zag.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want? Is dit de eerste foto van de aarde of wat?
quote:While Billy the Kid was right-handed, it was widely assumed in the 20th century that he was left-handed. This belief stemmed from the fact that the only known photograph of Bonney, an undated ferrotype, shows him with a Model 1873 Winchester rifle in his right hand and a gun belt with a holster on his left side, where a left-handed person would typically wear a pistol..
Late in the 20th century, it was discovered that the familiar ferrotype was actually a reverse image.
Je moet wel weinig kennis van de wereldgeschiedenis hebben wil je zo'n achterlijke uitspraak doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:10 schreef Mirel het volgende:
Zo historisch vind ik het niet.
Adelaars en vlaggen... Amerika zijn echt de nieuwe nazi'squote:Op woensdag 5 november 2008 23:15 schreef AryaMehr het volgende:
Nu toch al redelijk historisch te noemen:
De speech van Barack Obama nadat bekend is geworden dat hij als de eerste zwarte president van Amerika is gekozen:
[ afbeelding ]
Dan snap je de bedoeling van dit topic niet....... het gaat om belangrijke historische foto's. Die plaatjes van jou zijn niet historisch en wereldberoemd en horen dus niet in dit topic thuisquote:Op donderdag 6 november 2008 00:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moet wel weinig kennis van de wereldgeschiedenis hebben wil je zo'n achterlijke uitspraak doen.
Een van die foto's is volgens mij zelfs door iemand als ansichtskaart gebruikt. "Groetjes van Kees uit Alabama"quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:58 schreef Mof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lycings.
Eerste zwarte president in Amerika vind ik best een historisch feitje anders.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan snap je de bedoeling van dit topic niet....... het gaat om belangrijke historische foto's. Die plaatjes van jou zijn niet historisch en wereldberoemd en horen dus niet in dit topic thuis
Dit topic is leuk omdat er mooie oude foto's tussen zitten. Als je Obama foto's neerzet dan kan je net zo goed Wallstreet foto's plaatsen die over de leningcrisis gaan ofzo. Het maakt het topic minder interessant vind ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eerste zwarte president in Amerika vind ik best een historisch feitje anders.
Iets wat historisch is hoeft niet per se oud te zijn. Als je niet beseft dat wat paar dagen geleden is gebeurt historisch is, heb je nogmaals weinig kennis van de wereldgeschiedenis. Vooral als je een pagina terug kijkt en je foto's van Afro-Amerikanen ziet die tientallen jaren geleden nog op barbaarse manier gelyncht werden.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dit topic is leuk omdat er mooie oude foto's tussen zitten. Als je Obama foto's neerzet dan kan je net zo goed Wallstreet foto's plaatsen die over de leningcrisis gaan ofzo. Het maakt het topic minder interessant vind ik.
Dat maakt de gebeurtenis niet minder historisch.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:58 schreef Mirel het volgende:
Ik heb zat kennis over de wereldgeschiedenisDit topic is gewoon interessanter als het over dingen gaan die niet actueel zijn en die je toch al op 24469 zenders kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |