Ik niet, hij straalt iets uit. Iets van onbezorgdheid, iets surrealistisch, en een soort optimisme. Van 'we kunnen wel naar beneden gaan, maar dit is net zo makkelijk'. Het ziet eruit alsof die gasten totaal niet doorhebben wat ze aan het doen zijn, en waar ze zitten. Gaaf tochquote:
Volgens mij maakten ze er zelfs ansichtkaarten van. Beschaafd land, dat Amerika.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:58 schreef Mof het volgende:
En niemand lijkt het erg te vinden bij de zwarte lijken te poseren.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:58 schreef Mof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lycings.
En niemand lijkt het erg te vinden bij de zwarte lijken te poseren.
Misschien ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:15 schreef _stilte het volgende:
. Misschien hadden deze negers ook wel iets op hun kerfstok...
Resize die laatste foto evenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:06 schreef _stilte het volgende:
Even geen oorlog en wat minder politiek
[ afbeelding ]
Alexander Graham Bell gebruikt de eerste telefoon ooit
[ afbeelding ]
Het eerste olympische comitee, in 1896
[ afbeelding ]
De eerste electronische, digitale computer
[ afbeelding ]
De Dubai Toren, hoogste wolkenkrabber ter wereld. Hij is hoger dan 600 meter en als hij af is, is ie hoger dan 800 meter. Wat mij betreft nu al een historische foto. Hoelang duurt het nog voordat er torens gebouwd worden die meer dan een kilometer hoog zijn?
Moet ik alsnog de nodige mb's aan foto downloaden.quote:
Bell is een ordinaire dief:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:06 schreef _stilte het volgende:
Even geen oorlog en wat minder politiek
[ afbeelding ]
Alexander Graham Bell gebruikt de eerste telefoon ooit
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:06 schreef _stilte het volgende:
[ afbeelding ]
De Dubai Toren, hoogste wolkenkrabber ter wereld. Hij is hoger dan 600 meter en als hij af is, is ie hoger dan 800 meter. Wat mij betreft nu al een historische foto. Hoelang duurt het nog voordat er torens gebouwd worden die meer dan een kilometer hoog zijn?
quote:Saudi-Arabië wil wolkenkrabber van 1,6 km
De Burj Dubai, die nu nog in aanbouw is, zal met zijn 800 meter straks het hoogste gebouw ter wereld zijn. Maar in Saudi-Arabië willen ze dubbel zo hoog gaan.
Eind maart kondigde Saudi-Arabië aan dat het de Mile High Tower wil bouwen. De toren zou oprijzen in een 'ministad' bij de haven van Jeddah. Bedoeling is dat het gebouw 1.600 meter hoog wordt - vier Empire State Buildings op elkaar.
De Mile High Tower is het geesteskind van prins Al-Walid bin Talal, een lid van de Saudische koninklijke familie. Volgens Forbes is hij 14 miljard euro waard, waarmee hij op 19 staat in de lijst van 's werelds rijksten.
De toren zou gebouwd worden door de Britse firma Hyder Consulting, en zou 6,25 miljard euro kosten.
Bron: De Standaard
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bell is een ordinaire dief:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antonio_Meucci
Bedankt ik zocht al heel lang die foto van dat paard en die man.quote:
Verschrikkelijk. Ik blijf het vreemd vinden dat negers niet werden gezien als mensen. Op de tweede foto is het volgens mij zelf nog een kind.quote:
Ik ben zo vrij geweest hem even voor je in te scannen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:44 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Bedankt ik zocht al heel lang die foto van dat paard en die man.
Sorry hij is het niet.
Ik zoek al heel lang die foto uit de eerste wereld oorlog van een man die op een paard zit met een gasmasker op en een speer in zijn hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |