Er zitten echt een paar duidelijke dingetjes in, hoor. Het valt me echt tegen dat de 4channers hier dé mindfuck van dit plaatje niet zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit is geen mindfuck maar een "Zoek naar vage dingetjes die je hoofd vermenselijkt" plaatje. Zo kun je in elke foto wel wat vinden.
Ik zie links van de vaas met bloemen een soort babylichaampjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:46 schreef Triforce_Courage het volgende:
Die waren makkelijk inderdaad, volgende vind ik lastig (behalve dat het een lekker wijf is dan:
[ afbeelding ]
Precies. Dus,wie post een nieuwe?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit is geen mindfuck maar een "Zoek naar vage dingetjes die je hoofd vermenselijkt" plaatje. Zo kun je in elke foto wel wat vinden.
Die zag ik dus ook, jammergenoeg zag jij 't topic eerderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:57 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Ik zie links van de vaas met bloemen een soort babylichaampje
Je ziet haar pupillen door der oogleden heen.quote:
Dus vertel het nu maar. Welke geniale meme zag je erin?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zitten echt een paar duidelijke dingetjes in, hoor. Het valt me echt tegen dat de 4channers hier dé mindfuck van dit plaatje niet zien.Of er zitten hier geen 4channers.
Ok, maar ik wil nog wel uitleggen wat dé mindfuck was. Heel flauw, maar de boot heeft een gezichtje.quote:
1. Homo's links.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:22 schreef Chiwakka het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik schrok.quote:
Dat dus, het was gewoon te slecht om waar te zijn. Ik zat zelf aan hypnotoad te denken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:29 schreef pwned het volgende:
Ja, dat zag ik dus direct, maar dat was zo flauw en obvious.. Ik vond die man tegen paal, gezicht daaronder en die twee rode puntjes dan nog beter.
Dat kind tussen de benen van die meisjes met die gestreepte shirts aan!quote:
die is creepyquote:
Holy shit, spookkind tussen 2e en 3e van links.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Holy shit, spookkind tussen 2e en 3e van links.Ik schrok.
Die kubus lijkt niet te kloppen, en ik zie hem twee keerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:37 schreef Lakitu het volgende:
2 leuke nu:
1.:
[ afbeelding ]
2.:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |